Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Indi on teilläkin raskas matka takana jo ymmärrän hyvin että kisaväsymys painaa. Teilläkin taisi olla ensimmäinen yrityksessä?
Meillä tulee 2kk päästä 3v yritystä täyteen, tosin meillä ei ole ollut yhtään todistettua hedelmöittymistä. Ja vähän sama meno siittiöiden kanssa - alkuperäsessä näytteessä viime syksynä oli kans just joku 60milj/ml, mutta hoitojen aikana olikin sellasta 15milj/ml joista pesussa hupeni yli 90%. Mua harmittaa, kun ymmärtääkseni siinä alustavassa analyysissä tosiaan eivät tee tuota pesua, eli jää saamatta se tieto, että pesussa käykin kova kato. Ja tuo pesussa tapahtuva kato kai indikoi, että laatu on heikkoa. Miksi piti tuhlata aikaa insseihin kun olisivat voineet jo syksyllä tajuta pesemällä, että olis syytä suoraan mennä IVF:ään?
No, ei se niin enää paina, kun toisaalta inssien aikana löytyi polyyppi, mikä poistettiin tässä kierrossa. Niiden vaikutuksesta hedelmällisyyteen on aika vaihtelevaa tietoa, mutta ainakin ne on hyvä siivota pois ennen kalliita IVF hoitoja. Eli sinällään hyvä homma :) ja ens kuussa jo päästään hoitoja suunnittelemaan!
Puhun yleisesti IVF:stä, vaikka todellisuudessa meilläkin varmaan ICSI edessä :D ICSI:ssä siis siemennesteestä poimitaan yksittäisiä siittiöitä, jotka laitetaan suoraan munasolujen sisään. IVF:ssä taas ruikataan tietty määrä siemennestettä munasolun päälle ja toivotaan että solut löytää toisensa omatoimisesti. Mutta se vaatii sen, että siittiöitä on tarpeeksi. ICSI taas onnistuu (teoriassa) vaikka näytteessä olis vaan yks siittiö :)
Äääääää tää olikin paha ku kirjoitit näin! Koska täällä rusehtavaa paperissa pyyhittäessä tänään ja tietenkin oon ite vaan ajatellut "jahas huomenna alkaa menkat" mut nyt sait mutkin ajattelemaan, että jospa kuitenkinHmmm, kp22, dpo ~10. Pyyhittäessä ihan vähän punasta tuli paperiin. Tottakai siinä elättelee toiveita ja sitä ajatusta että ois kiinnittymisvuoto
Controlli jää sen takia vaaleammaksi, kun testiviiva vie kaiken värin. Hyvältä siis näyttää.Heippa,
Mulla tilanne että olen raskaana ja mulla pari viikkoa sitten rv 6 ( laskurin mukaan) tuli pyyhkäisyvuotona rusehtavaa. Ultrassa ei sillon näkynyt kuin tyhjä pussi mutta ultraaja kertoi että jos on kiinnittynyt myöhemmin kuin oletus niin ei välttämättä vielä näy. 2 viikkoa odotusta uusinta ultraan. Vuotoa ei ole ollut enempää eikä sitä muutamaa kertaa enempää mutta km taustaisena pelottaa silti.
Ostin one step raskaustesti liuskoja joita olen nyt ajoittain tehnyt tässä odotellessa uutta ultraa että onko viiva vahva. Niin olen ihmetellyt kuinka tuo raskautta määrittävä viiva on tuommoinen tosi vahva ja tuo aina tuleva viiva vaalea. Onko tää normaalia näillä testeillä? Viikkonäytöllisen tein sillon ultrapäivänä ja se näytti 3+.
View attachment 113666
Olisiko näin? Oon selannut nettiä ja kattellu testikuvia ja aina näkyy olevan tummuudet toisinpäin.Controlli jää sen takia vaaleammaksi, kun testiviiva vie kaiken värin. Hyvältä siis näyttää.
Miten ootte suhtautuneet treenaamiseen näin yritysaikana? Mietin kun just kävin tekeen salilla jalkatreenin, että voikohan sellanen vaikuttaa raskauden alkuun tai etenemiseen, esim jos alkio olis kiinnittynyt tai kiinnittymässä, niin voiko haitata kiinnittymistä tai jopa irrottaa jo kiinnittyneen alkion?
Onestepissä ainaki selvä haamu :)Pahoittelen spämmäystä ja omaa napaa. Tässä vielä kuivuneena noi aiemmat testit. Sofissa näkyy livenä just ja just jotain, kuvassa tuskin mitään. Puikossa ainakin omaan silmään erottuu paremmin
Tosi hyvin näkyy ja molemmissa. Toivotaan että nyt löhtis kunnolla vahvistuuPahoittelen spämmäystä ja omaa napaa. Tässä vielä kuivuneena noi aiemmat testit. Sofissa näkyy livenä just ja just jotain, kuvassa tuskin mitään. Puikossa ainakin omaan silmään erottuu paremmin
Mulla tullu useesti noihin onestepin puikkoihin punertava viiva ja ehtinyt jo innostumaan, mut sitten muut testit olleet negoja toivottavasti sulla olis ihan oikea haamuPahoittelen spämmäystä ja omaa napaa. Tässä vielä kuivuneena noi aiemmat testit. Sofissa näkyy livenä just ja just jotain, kuvassa tuskin mitään. Puikossa ainakin omaan silmään erottuu paremmin
Ite treenasin ja treenaan normaalisti vieläkin salill. Ja tulin normaalisti raskaaksi.Miten ootte suhtautuneet treenaamiseen näin yritysaikana? Mietin kun just kävin tekeen salilla jalkatreenin, että voikohan sellanen vaikuttaa raskauden alkuun tai etenemiseen, esim jos alkio olis kiinnittynyt tai kiinnittymässä, niin voiko haitata kiinnittymistä tai jopa irrottaa jo kiinnittyneen alkion?
Huomenna vasta ???Oo vahvistumista haamulaisille
Täällä sovellus huutaa että menkat 3 vrk myöhässä ja eilen ehdin luulla et alkaa kun tuli menkkajomoa ja pien tippa vaalenapunaista ja sit se loppuikin kokonaan.. On tää kroppa nyt sekaisin. Kai se huomenna tarttee testatata..
Kn edelleen kii ja ylhäällä. Yhden kerran ollu myöhässä menkat tässä vuoden sisällä varmaan ja sen oletin olleen kiinnitys yritys ku sillon tais haamuilla testit