Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten selkeä sykkeen nousu sulla on? Mä just selasin omia sykkeitä ja vaihtelee kyllä reippaasti, aika yleinen on ~60 leposyke, alimmillaan ~53, ylimmillään ~65. Kaikki nää siis eri päivien leposykkeitä. Tottakai esim kipeänä oleminen ynnä muut vaikuttaa siihen myös.Dpo 10 tai 11, testi ainakin vielä negatiivinen. Oireista sykkeiden nousu on ollut niin selkeä jo monta päivää, että silti uskon että plussa vielä tulisi lähipäivinä. Viime raskaudessa testasin dpo 12 ja silloin oli juuri ja juuri havaittavissa aavistus haamusta. Olisi pitänyt vielä 1-2 päivää malttaa ennen testiä niin ei olisi tällaista arpomista
Yön keskiarvosyke mulla on normalisti 53, nyt viimeisenä neljänä yönä n. 64. Sykeväli keskiarvo aiemmin 1100, viime öinä n. 950. Seuraan siis lähinnä sitä mitä urheilukello kertoo yöllisestä palautumisesta unen aikana. Nyt se on ollut 4 päivää putkeen ihan maksimit miinuksella, ja tuollaisia arvioita olen saanut peräkkäisinä päivinä vain silloin kun olen aiemmin ollut raskaana. Leposykkeet myös laski takaisin normaaliksi juuri sinä päivänä kun tuo aiempi raskaus oli mennyt kesken (7. viikolla). Toki yksittäisinä öinä nuo arvot saattaa myös joskus olla heikot, ainakin alkoholin käyttö edellisenä iltana heikentää seuraavan yön unta.Miten selkeä sykkeen nousu sulla on? Mä just selasin omia sykkeitä ja vaihtelee kyllä reippaasti, aika yleinen on ~60 leposyke, alimmillaan ~53, ylimmillään ~65. Kaikki nää siis eri päivien leposykkeitä. Tottakai esim kipeänä oleminen ynnä muut vaikuttaa siihen myös.
Mulla myös selkeesti luteaalissa noussut leposyke ja just parhaiten huomaa noista yön sykkeistä nousunYön keskiarvosyke mulla on normalisti 53, nyt viimeisenä neljänä yönä n. 64. Sykeväli keskiarvo aiemmin 1100, viime öinä n. 950. Seuraan siis lähinnä sitä mitä urheilukello kertoo yöllisestä palautumisesta unen aikana. Nyt se on ollut 4 päivää putkeen ihan maksimit miinuksella, ja tuollaisia arvioita olen saanut peräkkäisinä päivinä vain silloin kun olen aiemmin ollut raskaana. Leposykkeet myös laski takaisin normaaliksi juuri sinä päivänä kun tuo aiempi raskaus oli mennyt kesken (7. viikolla). Toki yksittäisinä öinä nuo arvot saattaa myös joskus olla heikot, ainakin alkoholin käyttö edellisenä iltana heikentää seuraavan yön unta.
Kyllä siellä pilkistää! Toivottavasti nyt tarttuu kunnolla kiinniTultiinkin jo kotiin kun miehelle tuli kutsu töihin. Tein sitten testin ja nyt havaittavissa on paljon selkeämpi viiva, erityisesti livenä en tiedä näkyykö kuvassa. Ehkä siis sittenkin Kuvassa testi kuivana.
View attachment 113532
Ps mulla taas näytönkirkkaudet täysillä
Varovaisia onnittelujaTultiinkin jo kotiin kun miehelle tuli kutsu töihin. Tein sitten testin ja nyt havaittavissa on paljon selkeämpi viiva, erityisesti livenä en tiedä näkyykö kuvassa. Ehkä siis sittenkin Kuvassa testi kuivana.
View attachment 113532
Kyllähän siellä pilkistää Paljon varovaisia onnitteluja sinne, toivotaan että pitää tiukasti kiinni!Tultiinkin jo kotiin kun miehelle tuli kutsu töihin. Tein sitten testin ja nyt havaittavissa on paljon selkeämpi viiva, erityisesti livenä en tiedä näkyykö kuvassa. Ehkä siis sittenkin Kuvassa testi kuivana.
View attachment 113532
Jeps, nyt kun hoidot ovat meneillään, tein itsekin saman ihan mielenkiinnosta. Keväällä pamahti 3000€ rikki.Avasin muuten oman kuluseurannan nimellä vauvantekohomma, kun sen verran iloisesti kympit vaan häviää tililtä. Mulle siis talouden aika tarkka seuraaminen on ihan luontaista eikä mitenkään ahdistusta aiheuttavaa, ja jos joskus vauva meille suodaan, niin tulen kyllä varmasti niitäkin kuluja aika tarkasti laskemaan. Onko täällä muita excelöijiä?
Tervetuloa mukaan. ❤Toivottavasti vierailu on lyhyt ja plussa pärähtää testiin. Täällä on ihanaa vertaistukea vaikka jokaisen tilanteet ovat omanlaisensa. ❤Moikka, mahtuisiko tänne vielä mukaan yksi kuumeilija?
Vähän taustaa, itse 35 ja mies 39v. Mulla edellisestä suhteesta jo kaksi teiniä, miehellä ei biologisia lapsia.
Nyt ollaan oltu jo 1,5v ilman ehkäisyä, lopputuloksena yksi alkuraskauden keskenmeno viime lokakuussa, sen jälkeen ei oo plussia testissä näkynyt. Toki toisella reissuduuni ja toisella vuorotyö niin vähän hankaloittaa tota lakanoiden välissä pyörimistä
Kovasti sitä pientä vielä toivois, joka kuukausi vaan pettymys nimeltä menkat kurvaa paikalle. Kohta alkaa ikäkin tulla jo vastaan. Silloin nuorempana ei paljoo tarvinnut kalsareita haistella niin oli jo raskaana, nyt se ei yhtäkkiä olekaan enää niin.
Oon taustaillut jo pitkään, nyt ajattelin jopa kirjoitella tänne. Onnea kaikille plussan meille, ja tsemppiä kaikille jotka eivät vielä ole plussaa testiin saaneet
Kiitos paljonTervetuloa mukaan. ❤Toivottavasti vierailu on lyhyt ja plussa pärähtää testiin. Täällä on ihanaa vertaistukea vaikka jokaisen tilanteet ovat omanlaisensa. ❤
Kiitos. ❤Kiitos paljon
Paljon olenkin ihmisten tilanteisiin perehtynyt kun pitkään ketjua lueskellut
Toivottavasti, toki tässä jo vähän pessimistisyys nostaa toisinaan päätään kun kuukaudesta toiseen aloitetaan ns. Alusta, mutta toivoa vielä on. Ainakin yksi raskaus alkanut tässä yrityksen aikana, joten eiköhän se ole mahdollista vielä uudestaankin.
Pahoittelut Jossu keskenmenostatsemppiä myös sinne tuleviin kiertoihin. Toivottavasti kaikki saadaan vielä pienet syliin asti.