Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
👀😍 epĂ€todellinen fiilis

Liitteet

• 5068D68B-5ED6-4953-A5D9-24304309E3B9.jpeg
    5068D68B-5ED6-4953-A5D9-24304309E3B9.jpeg
    70.2 KB · Katsottu: 169
Tervetuloa uusille mukaan meidĂ€n superhuippuun tiimiimme đŸ„°

Eilisen tuhrun jÀlkeen ei oo tullu mitÀÀn, menkat pitÀis alkaa huomenna tai viimeistÀÀn lauantaina.
Viime kierrossa alkoi tuhrusta seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ eli katsotaan kuinka kĂ€y đŸ€ž

ÄÀÀh, Flown mukaan tĂ€nÀÀn olisi vielĂ€ mahis raskautua (vaikka siis ovulaatio ko. appin mukaan jo mennyt). TĂ€ytyy sanoa, ettei ole ollut mitÀÀn selkeitĂ€ oireita, joten mietin onko se ovulaatio ollut jo vai onko joku myöhĂ€inen. Toki en kyllĂ€ sitĂ€ aiemminkaan ole bongannut, edes edellisessĂ€ raskaudessa vaan silloinkin mentiin Flown ennustuksilla. Katsoin historiaan taaksepĂ€in ja on ollut ennen raskautta talletteluja useammin siinĂ€ parhailla pĂ€ivillĂ€. TiedĂ€ sitten, mistĂ€ niistĂ€ tĂ€rpĂ€nnyt. Nyt on ollut vĂ€hemmĂ€n, viimeeksi sunnuntaina (Flown mukaan olisi ovis ollut la, netin laskurien mukaan su, tiedĂ€ tĂ€stĂ€kÀÀn sitten) ja nyt itsellĂ€ aamuvuoro, puolisolla ilta, joten alkuviikko jÀÀnyt ns. hyödyntĂ€mĂ€ttĂ€. Vitsi kun tietĂ€isi tarkasti, koska ollut vai onko jostain syystĂ€ tulossa vasta. Nyt olisi kp18. Flown mukaan menkkoihin olisi 11 pĂ€ivÀÀ. Tarkkaa tietoa tĂ€stĂ€kÀÀn ei taas ole, koska ekat menkat sitten pillereiden olivat viimeiset. Joten kierto taas hukassa.
Harmittaa, jos missataan h-hetki

Dpo 9 eikÀ mitÀÀn tuntemuksia.. Toki tÀssÀ muistelin niin ekassa raskaudessa oireet alkoivat vasta rv 4 kohdalla.

Silti vahva tunne, ettĂ€ ei lĂ€tkĂ€huuma siivittĂ€nyt kuitenkaan raskauteen astiđŸ€”
Teen testin vasta jos menkkoja ei nÀy.

ÄÀÀh, Flown mukaan tĂ€nÀÀn olisi vielĂ€ mahis raskautua (vaikka siis ovulaatio ko. appin mukaan jo mennyt). TĂ€ytyy sanoa, ettei ole ollut mitÀÀn selkeitĂ€ oireita, joten mietin onko se ovulaatio ollut jo vai onko joku myöhĂ€inen. Toki en kyllĂ€ sitĂ€ aiemminkaan ole bongannut, edes edellisessĂ€ raskaudessa vaan silloinkin mentiin Flown ennustuksilla. Katsoin historiaan taaksepĂ€in ja on ollut ennen raskautta talletteluja useammin siinĂ€ parhailla pĂ€ivillĂ€. TiedĂ€ sitten, mistĂ€ niistĂ€ tĂ€rpĂ€nnyt. Nyt on ollut vĂ€hemmĂ€n, viimeeksi sunnuntaina (Flown mukaan olisi ovis ollut la, netin laskurien mukaan su, tiedĂ€ tĂ€stĂ€kÀÀn sitten) ja nyt itsellĂ€ aamuvuoro, puolisolla ilta, joten alkuviikko jÀÀnyt ns. hyödyntĂ€mĂ€ttĂ€. Vitsi kun tietĂ€isi tarkasti, koska ollut vai onko jostain syystĂ€ tulossa vasta. Nyt olisi kp18. Flown mukaan menkkoihin olisi 11 pĂ€ivÀÀ. Tarkkaa tietoa tĂ€stĂ€kÀÀn ei taas ole, koska ekat menkat sitten pillereiden olivat viimeiset. Joten kierto taas hukassa.
Harmittaa, jos missataan h-hetki
MÀ ajattelin yrittÀÀ talletella jatkossa vielÀ flon ennustuksen ohi. Ihan vain kun ovulaatio voi tapahtua plussasta vasta 48h jÀlkeenkin jopa. Viimeksi loppui testit niin jÀi ihan arvuuttelun varaan kun en edes kunnolla tuntenut ovulaatiota. Jotain vaimeita nippasuja oon kirjannut ylös. En myöskÀÀn limoista huomannut.
Mutta toivotaan ettĂ€ tĂ€rppÀÀ ja talletukset osuneet kohdilleen😍

Mun testit loppui eilen mutta tadaaa, seuraavaan kiertoon tilatut tuli jo postissa ja siinĂ€ myös pregcheckin ovistestit. No ihan silkasta uteliaisuudesta sekin kuppiin 😂 testiaddikti mĂ€ ooooon đŸŽ¶

LisĂ€ksi tilasin myös vehnĂ€nalkioöljyĂ€ ja lisÀÀ gelee royaleja. NiitĂ€ meillĂ€ kulunut molemmilla. VehnĂ€nalkioöljyĂ€ otettiin eilen molemmat yhdet snapsut đŸ’Ș

Kp30/28 ja dpo15 MUOKS! Dpo16 jo 😬

Liitteet

• 7EFF54A6-9DFD-4489-AD66-85A9C9ED8BAA.jpeg
    7EFF54A6-9DFD-4489-AD66-85A9C9ED8BAA.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 137
  • 8620FAD5-9401-421E-9CC4-9F90F65DDE53.jpeg
    8620FAD5-9401-421E-9CC4-9F90F65DDE53.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 133
Muokattu viimeksi:
Mun testit loppui eilen mutta tadaaa, seuraavaan kiertoon tilatut tuli jo postissa ja siinĂ€ myös pregcheckin ovistestit. No ihan silkasta uteliaisuudesta sekin kuppiin 😂 testiaddikti mĂ€ ooooon đŸŽ¶

LisĂ€ksi tilasin myös vehnĂ€nalkioöljyĂ€ ja lisÀÀ gelee royaleja. NiitĂ€ meillĂ€ kulunut molemmilla. VehnĂ€nalkioöljyĂ€ otettiin eilen molemmat yhdet snapsut đŸ’Ș

Kp30/28 ja dpo15
Ihan kun oisin nÀkevÀni haamun tossa r-testissÀ? :Smirking Face: osu vahvemmin mun silmÀÀn kun oma eilen, mies sen multa eilen bongas

MÀ ajattelin yrittÀÀ talletella jatkossa vielÀ flon ennustuksen ohi. Ihan vain kun ovulaatio voi tapahtua plussasta vasta 48h jÀlkeenkin jopa. Viimeksi loppui testit niin jÀi ihan arvuuttelun varaan kun en edes kunnolla tuntenut ovulaatiota. Jotain vaimeita nippasuja oon kirjannut ylös. En myöskÀÀn limoista huomannut.
Mutta toivotaan ettĂ€ tĂ€rppÀÀ ja talletukset osuneet kohdilleen😍
Hei tajusin et kirjoitan Flon ihan vÀÀrin :Face With Tears Of Joy:
Mutta joo, olisi varmaan pitÀnyt jatkaa vielÀ. Tai sit jos ei edes ollut vielÀ. Mut tÀÀ oma aamu - puolison ilta -kombo vie aika hyvin mehut :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Semmonen "roskishaamu" apteekkarin omalla đŸ€”đŸ˜’
Eli viivanpaikka mut on nÀÀ kyllÀ.....
Ylin salaman kaa ja alin macr
Muoks ei saa kii hyvin kuviin tai ainaki ku tÀnne lisÀsi ni paaaljo huonommi nÀkyy

Muoks Muoks. LisÀsin toisen kuvan salaman kera
Kyl tossa parissa kuvassa jotain nÀkyy...

Otatteko noita lisÀravinteita jatkuvasti koko kierron ajan vai jossain tietyssÀ vaiheessa kiertoa?

Ja kyllÀ siellÀ pieni haamu nÀkyy r-testissÀ! Toivottavasti ois oikea haamu ja vahvistuisi.

Onnea plussanneille ja tsemppiĂ€ uuteen kiertoon joutuneille! ❀

Mulla tĂ€nÀÀn tyhjennyspĂ€ivĂ€. Ekat cytotecit otettu ja kunnon satsi kipulÀÀkettĂ€. Panacod ja buranaa. Oon ihan pöllyissĂ€ tuosta panacodissa, ilmeisesti taidan olla niitĂ€ joilla kodeiini voi hyvinkin muuttua morkuksi. đŸ€Ș TĂ€ssĂ€ odottelen ettĂ€ supparit alkais ja tyhjenis kunnolla. EilisestĂ€ asti on jo vuoto ollut reilumpaa.

Varovaisia onnitteluja haamuista ja oikein paljon onnea ja vauvaliimaa plussanneille :red-heart:
Tosi paljon tsemppiÀ Jossu sulle. Toi kodeiini saa mulla kans pÀÀn tokkuralle xD

Mulla dpo9 ja vv tulee pikkareihin asti, eilisessÀ ovistestissÀ jo jonkunlainen viiva, joten varoivaisen toiveikkaana nyt ettÀ isompi annos letroja toisi oviksen. Ylihuomenna vielÀ ultra.

PCOS diagnoosin saaneilta, onko teille puhuttu insuliiniresistenssistÀ? Meisasin kysyÀ siitÀ nyt ylihuomenna lÀÀkÀrissÀ. HÀn kun pelotteli niin sillÀ suurenneella diabetesriskillÀ, mutta mietin, kuinka tarkalla dieetillÀ tÀssÀ pitÀÀ nyt loppuelÀmÀ olla... Meinaan toi insuliiniresistenssi ruokavalio on vÀhÀn turhan raskas (kun mulla on muutenkin hyvin niukka ruokavalio kaiken muun takia), jos sitÀ joutuu noudattamaan ns. turhaan. Ootteko kukaan kÀyny sokerirasitustestissÀ jo ennen raskautta?

Otatteko noita lisÀravinteita jatkuvasti koko kierron ajan vai jossain tietyssÀ vaiheessa kiertoa?
GeleetÀ mÀ otan alkukierrosta ovikseen 2tabl. Ja loppukierron 1tabl. Mies koko ajan 1tabl. VehnÀnalkioöljyÀ kaiketi voi ottaa koko kierron annostusohjeen mukaan. PitÀö tÀÀ vielÀ tarkistaa.

Takaisin