Raskaaksi 2022

Kyl minä ainakin kovasti elättelen toiveita että siellä on sulla plussa muhimassa! 🙏 En osaa noist ovistesteist sanoa mitään, muistan kun joku aika sit joku plussannut kävi täällä näyttämässä että toiset ovistestit ei reagoinu raskauteen yhtään kun toiset reagoi selvästi! Enkä yhtään muista mikä testi reagoi ja mikä ei! Voisko joku raskaana oleva kurkkija käydä tekemässä meille tieteen nimissä jonkun kaapissa lojuvan ovistestin 😌😆
Mulla ei ainakaan viime raskaudessa one stepin ovis testi antanut kuin tosi heikon viivan / hailuran eli sillä ei näkynyt 😊

Mulla ei ainakaan viime raskaudessa one stepin ovis testi antanut kuin tosi heikon viivan / hailuran eli sillä ei näkynyt 😊
Muistelin ihan samaa, että onestepillä ei olisi näkynyt, mutta olisko ollut että rfsu:lla sitten näkyi!

Palaan takaisin tänne ketjuun. ❤ Jos keskenmeno ahdistaa, skippaa.

Ultrassa äitipolilla todettiin, että alkio oli jo niin surkastunut ettei sikiökaikuakaan enää tahtonut raskauspussista saada. Tuhruvuoto alkoi eilen mutta lääkärikin totesi sen olevan niin niukkaa että sain jo kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen ja kotiin otettavaksi keskiviikkona cytotecit. Kysyin myös keltarauhastukea seuraaviin kiertoihin mutta lääkäri varmistaa asian vielä endokrinologilta. Kohtelu oli todella lämmintä. ❤ Minä voin jo ihan hyvin tilanteeseen nähden. Vaisto on sanonut koko ajan että kaikki ei ole hyvin ja pitkittynyt epävarmuus tuli tänään päätökseensä ja nyt tilalla on huojennus. Välillä itkua mutta suurimpana huojennus. Yrittämään saa alkaa vaikka samantien lääkärin mukaan kun jälkivuoto on loppu.
Eikä, otan osaa menetykseen ❤️ just saman kokeneena tiedän tuon vaiston ettei kaikki ole ok, se on vain niin vahva ettei sitä voi sivuuttaa, mutta tiedän myös tuon omalla tapaa huojentavankin fiiliksen kaiken jälkeen. Hyvä että voit hyvin, toivottavasti menee tyhjennyskin sujuvasti ja sit kun kroppa valmis, niin tuleva plussa kestää loppuun saakka ❤️

Kyl minä ainakin kovasti elättelen toiveita että siellä on sulla plussa muhimassa! 🙏 En osaa noist ovistesteist sanoa mitään, muistan kun joku aika sit joku plussannut kävi täällä näyttämässä että toiset ovistestit ei reagoinu raskauteen yhtään kun toiset reagoi selvästi! Enkä yhtään muista mikä testi reagoi ja mikä ei! Voisko joku raskaana oleva kurkkija käydä tekemässä meille tieteen nimissä jonkun kaapissa lojuvan ovistestin 😌😆
Sie oot aina niin positiivinen ja optimistinen ❤️ Aijaa mulla on mennyt ohi tuollainen, pitääpäs kuikuilla viestejä jos löytäis tuollaisen jutun. Nää on Sofin halpistestejä, jos ei menkat täs parin päivän sisään ala niin teen siihen asti vaikka sit näitä ja katon mitä viivojen vahvuuksille käy. Riippuvuutta täytyy ruokkia ja ärsyttävää kun ei tiedä onko tapahtumassa jotain vai ei 😂

Mun aamuinen pc. Tää varmana taas antaa tämmösiä turhan näkyviä viivanpaikkoja mun ufo pissasta johtuen.
Alin on sinertävä jostain syystä kun otettu ikkunaa (ulkovaloa) vasten.

Muoks. Nää vaa rahastaa et täytyy taas ostaa lisää todetakseen ettei vahvistu ja menkat alkaa 😒

Liitteet

• PCIMG_2022-06-06_18-34-47.JPG
    PCIMG_2022-06-06_18-34-47.JPG
    508 KB · Katsottu: 133
Mun aamuinen pc. Tää varmana taas antaa tämmösiä turhan näkyviä viivanpaikkoja mun ufo pissasta johtuen.
Joo-o, kyl vaan näkyy!

Hitsi kun ei oo ovisliuskoja, on vaan tollasia digiovistestejä! Oisin voinu kyllä tieteen nimissä uhrata!

Muoks. Nää vaa rahastaa et täytyy taas ostaa lisää todetakseen ettei vahvistu ja menkat alkaa 😒
Ootko koskaan käynyt ottamassa hcg verestä? Että onko se tosiaan vähän koholla kun nää testit on näin räikeitä vai mikä on vikana 😯

Osanotot ❤️ mutta hyvä että asia selvisi ja pääset käsittelemään asian ja sitä kautta eteenpäin.
Ite leijun epätodellisessa välitilassa vielä perjantaihin asti kunnes pääsen äitipolille.
Tsemppiä ja voimia epätietoisuuteen. ❤ Oli lopputulos mikä hyvänsä, sinä selviät siitä. ❤

Ootko koskaan käynyt ottamassa hcg verestä? Että onko se tosiaan vähän koholla kun nää testit on näin räikeitä vai mikä on vikana 😯
Ei ne aina näytä.. En tiiä onks kierrosta kiinni tms.. Saan myös joskus iha tyylipuhtaita negoja.

Jossu123 voi, olen niin pahoillani :sad001

Mulla rfsu ovistesti on näyttänyt raskaana ollessa myös plussaa. Digi myös hymyillyt. Muita ovistestejä ei ole ollut silloin käytössä. Sofilla taisin myös joskus testata, mutta en kyllä muista oliko plussa vai ei.

Ultrassa äitipolilla todettiin, että alkio oli jo niin surkastunut ettei sikiökaikuakaan enää tahtonut raskauspussista saada. Tuhruvuoto alkoi eilen mutta lääkärikin totesi sen olevan niin niukkaa että sain jo kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen ja kotiin otettavaksi keskiviikkona cytotecit. Kysyin myös keltarauhastukea seuraaviin kiertoihin mutta lääkäri varmistaa asian vielä endokrinologilta. Kohtelu oli todella lämmintä. ❤ Minä voin jo ihan hyvin tilanteeseen nähden. Vaisto on sanonut koko ajan että kaikki ei ole hyvin ja pitkittynyt epävarmuus tuli tänään päätökseensä ja nyt tilalla on huojennus. Välillä itkua mutta suurimpana huojennus. Yrittämään saa alkaa vaikka samantien lääkärin mukaan kun jälkivuoto on loppu.
Voi ei, olen niin pahoillani, paljon voimia teille molemmille! 💔

Ovulaation metsästys.. Flunssassa..

Apua! Tässä kp 9-13. Vieläkö odottaa että plussa tulisi? Eikö se tule ollenkaan... Clearblue ei oo hymyillyt ollenkaan, vaikka tuntuu että sen testipuikko antoi hymyn viime kierrossa heikommilla viivoilla mitä on kerennyt sisälle kurkatessa näkyä. Aikaisemmin olen ovuloinut n. Kp 12-13.

Keskiviikkona on gynekologi joka osanee varmasti kertoa mitä tapahtuu ultralla, mutta onhan tämä turhauttavaa 😭
Jossulle voimia ❤️

Tein vielä tänään illalla ovistestin. Alin liuska ja Digi sisältä, joka vielä oli nega. Mutta oisko se ovis kuitenkin vasta tulossa 🙏

Liitteet

• IMG_20220606_211043.jpg
    IMG_20220606_211043.jpg
    4 MB · Katsottu: 66

Olen tosi pahoillani, että tässä kävi näin. :sad-face: Voi kunpa pian tulisi se plussa, joka toisi vauvan syliin asti. :Heavy Black Heart:

Mulla on mennyt ihan hirveästi viestejä ohi, oltiin viikonloppu miehen kanssa vuosipäivän kunniaksi rakkauslomalla niin en ole ehtinyt kauheasti viestejä lueskella tai oikeastaan (mikä on todella huojentavaa!!!) miettiä edes koko aihetta, ainakaan kovin ahdistunein ajatuksin. No kyllä mä sen verran, että kun greippimehuja en toki tuonut mukanani, niin hotellissa aamupalalla join puolukkamehua, koska hapan mikä hapan? :tears:

Mä tilasin taas ovulaatiotestejä. Kaapissa on viisi Raskauskeijun puikkoa, tilasin nyt lisäksi 42 kpl Raskauskeijun liuskoja ja 10 kpl CB:n yhden hormonin digejä. Tuleekohan siinä tulkinnan vaikeutta, jos vaihdan kesken testailun puikosta liuskaan? Niissä on sama herkkyys 20 mlU/ml. Digillä ajattelin sitten varmistaa tuloksen. Avasin muuten oman kuluseurannan nimellä vauvantekohomma, kun sen verran iloisesti kympit vaan häviää tililtä. :Grimacing Face: Mulle siis talouden aika tarkka seuraaminen on ihan luontaista eikä mitenkään ahdistusta aiheuttavaa, ja jos joskus vauva meille suodaan, niin tulen kyllä varmasti niitäkin kuluja aika tarkasti laskemaan. Onko täällä muita excelöijiä?

Täällä kp17/dpo5, hyvin epämääräisiä vähän repäiseviä kipuja oikeella alavatsalla. Hämmentävää.

Jossulle voimia ❤️

Tein vielä tänään illalla ovistestin. Alin liuska ja Digi sisältä, joka vielä oli nega. Mutta oisko se ovis kuitenkin vasta tulossa 🙏
Tulihan se sieltä 😍 ei vaan koskaan aikasemmin näin myöhään. Talletettu pe, la, su. Tänään taidan vähän hyvän takia ajella reissutyöläistä moikkaamaan 🤭

Liitteet

• IMG_20220607_070038.jpg
    IMG_20220607_070038.jpg
    3.8 MB · Katsottu: 70
Takaisin