Raskaaksi 2022

Onkos täällä tällä viikolla testaajia? Täällä menossa nyt dpo4 tai dpo5, 5 vahvimmasta viivasta eli kai se dpo4 ois se oikeellisin. Eli aikaisintaan loppuviikostaois testailut mahdolliset.
Täällä nyt kp29/32-34 😬
Huomenna ajattelin testata ekan kerran 🥰 Ei kyllä oo tuntemuksia juurikaan, mutta luottavaisin mielin mennään 🙏

Tänään aamulla tällainen.. Kyllä siinä jotain näkyy kun oikeen tihrustaa mutta jotenkin tosi epäuskoinen olo että tämä plussaksi muuttuisi kun jotenkin niin olematon tuo viiva. 😞
20220606_094353.jpg

Voi että kun ei saisi valittaa, mutta eilen oli aivan hirveen huono olo ensin aamupalan jälkeen ja sitten illalla vielä ruokailun aikana jo iski oksettava olo. Nyt aamusta sitä on ollut vedenjuonnin jälkeen. :Grimacing Face: Toiveet vaan nousee kokoajan että olisko käynyt tuuri :folded:

Palaan takaisin tänne ketjuun. ❤ Jos keskenmeno ahdistaa, skippaa.

Ultrassa äitipolilla todettiin, että alkio oli jo niin surkastunut ettei sikiökaikuakaan enää tahtonut raskauspussista saada. Tuhruvuoto alkoi eilen mutta lääkärikin totesi sen olevan niin niukkaa että sain jo kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen ja kotiin otettavaksi keskiviikkona cytotecit. Kysyin myös keltarauhastukea seuraaviin kiertoihin mutta lääkäri varmistaa asian vielä endokrinologilta. Kohtelu oli todella lämmintä. ❤ Minä voin jo ihan hyvin tilanteeseen nähden. Vaisto on sanonut koko ajan että kaikki ei ole hyvin ja pitkittynyt epävarmuus tuli tänään päätökseensä ja nyt tilalla on huojennus. Välillä itkua mutta suurimpana huojennus. Yrittämään saa alkaa vaikka samantien lääkärin mukaan kun jälkivuoto on loppu.

Ultrassa äitipolilla todettiin, että alkio oli jo niin surkastunut ettei sikiökaikuakaan enää tahtonut raskauspussista saada. Tuhruvuoto alkoi eilen mutta lääkärikin totesi sen olevan niin niukkaa että sain jo kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen ja kotiin otettavaksi keskiviikkona cytotecit. Kysyin myös keltarauhastukea seuraaviin kiertoihin mutta lääkäri varmistaa asian vielä endokrinologilta. Kohtelu oli todella lämmintä. ❤ Minä voin jo ihan hyvin tilanteeseen nähden. Vaisto on sanonut koko ajan että kaikki ei ole hyvin ja pitkittynyt epävarmuus tuli tänään päätökseensä ja nyt tilalla on huojennus. Välillä itkua mutta suurimpana huojennus. Yrittämään saa alkaa vaikka samantien lääkärin mukaan kun jälkivuoto on loppu.
Oon pahoillani, voimia ! :red-heart:

Naisen vaisto on hurja juttu. Voimia ❤️

Paljon voimia ja tsemppiä tähän viikkoon! Toivottavasti ei tarvitse cytotecceja.🙏
Tuo on jännä tuo tunne. Itsellä ensimmäisessa keskemenossa oli alusta asti olo että kaikki ei ole hyvin ja niin vain alkoi vuoto. Tässä toisessa olimme jo nähneet sykkeet ja kaiken piti olla hyvin sitten ykskaks tuli tunne että nyt on pakko mennä ultraan vaikkei mitään huolestuttavaa oiretta ollut ja niin ultrassa näkyi että sikiö oli lopettanut kehityksen niihin aikoihin kun outo tunne ilmaantui. Kannattaa vaan luottaa omiin tuntemuksiin. 🙏

Tänään aamulla tällainen.. Kyllä siinä jotain näkyy kun oikeen tihrustaa mutta jotenkin tosi epäuskoinen olo että tämä plussaksi muuttuisi kun jotenkin niin olematon tuo viiva. 😞
View attachment 113495
Ootko kokeillut tehdä päiväpissasta? Joissain raskauksissa esim mulla kävi niin ettei aamupissasta vahvistunut aluksi pregcheckillä, mutta sit päivästä olikin vahvempi kuin aamusta.

Tässä on esimerkki (kuvassa siis viimeraskaus) siitä, että saman päivän aikana voi viiva olla huomattavan erilainen. Aamusta monen tunnin pidätyksen jälkeen heikompi viiva kuin edellisenä aamuna. Luulin että meni kesken. Sit yllättäen kahvikuppi ja vain tunnin pidätys ja viiva oli huomattavasti vahvempi. Syytä en tiedä tälle. Tätä edellisessä raskaudessa vahvistui aamuisin ja päivästä viiva oli heikko.
Screenshot_20220606_143042.jpg

Tässä on esimerkki (kuvassa siis viimeraskaus) siitä, että saman päivän aikana voi viiva olla huomattavan erilainen. Aamusta monen tunnin pidätyksen jälkeen heikompi viiva kuin edellisenä aamuna. Luulin että meni kesken. Sit yllättäen kahvikuppi ja vain tunnin pidätys ja viiva oli huomattavasti vahvempi. Syytä en tiedä tälle. Tätä edellisessä raskaudessa vahvistui aamuisin ja päivästä viiva oli heikko. View attachment 113498
Mullakin aina ollu aamupissasta selkeästi vaaleempi viiva kuin tyyliin vajaa 2h pidätyksellä päivällä

Dpo14 ja aamun pc. Tuhrua pyyhkäisyllä mutta vielä ei ole kierto virallisesti alkanut.

Nyt sitten katse suunnataan tulevaan. Mies menee taas ottaa testoarvot 16.6 ja nähdään onko isompi annos hcg ruvennut auttaa.
Sit pitäis valmiiksi katsoa mikä klinikka tekee simppa analyysit ilman lähetettä. Heinäkuussa uusi näyte jollei seuraavasta kierrosta tärppää. Nähdään vähän missä mennään.

Liitteet

• 17E72791-B27B-4AF3-A454-9636C074B29E.jpeg
    17E72791-B27B-4AF3-A454-9636C074B29E.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 96

Olen niin pahoillani teidän puolesta ❤️

Ovulaation metsästys.. Flunssassa..

Apua! Tässä kp 9-13. Vieläkö odottaa että plussa tulisi? Eikö se tule ollenkaan... Clearblue ei oo hymyillyt ollenkaan, vaikka tuntuu että sen testipuikko antoi hymyn viime kierrossa heikommilla viivoilla mitä on kerennyt sisälle kurkatessa näkyä. Aikaisemmin olen ovuloinut n. Kp 12-13.

Keskiviikkona on gynekologi joka osanee varmasti kertoa mitä tapahtuu ultralla, mutta onhan tämä turhauttavaa 😭

Liitteet

• IMG_20220606_154530.jpg
    IMG_20220606_154530.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 63
  • IMG_20220606_154149.jpg
    IMG_20220606_154149.jpg
    3 MB · Katsottu: 62
Ootko kokeillut tehdä päiväpissasta? Joissain raskauksissa esim mulla kävi niin ettei aamupissasta vahvistunut aluksi pregcheckillä, mutta sit päivästä olikin vahvempi kuin aamusta.
En oo kyllä kokeillut, täytyy pitää tämä mielessä. 🤔 Oon käymässä mökillä niin testeihin pääsen käsiksi seuraavaksi vasta keskiviikkona, ehkä hyväkin niin. 😄

Dpo14 ja aamun pc. Tuhrua pyyhkäisyllä mutta vielä ei ole kierto virallisesti alkanut.

Nyt sitten katse suunnataan tulevaan. Mies menee taas ottaa testoarvot 16.6 ja nähdään onko isompi annos hcg ruvennut auttaa.
Sit pitäis valmiiksi katsoa mikä klinikka tekee simppa analyysit ilman lähetettä. Heinäkuussa uusi näyte jollei seuraavasta kierrosta tärppää. Nähdään vähän missä mennään.
Ovumialta saa noi ilman lähetettä! Kysyin itse ihan niiden aspasta keväällä.

Liitteet

• Screenshot_20220606-162502__01.jpg
    Screenshot_20220606-162502__01.jpg
    120.5 KB · Katsottu: 70
  • Screenshot_20220606-162609__01.jpg
    Screenshot_20220606-162609__01.jpg
    88 KB · Katsottu: 71
Laitetaas vielä tännekin ihmeteltäväksi, kun oon (asiasta) lähinnä bbt - ketjussa kirjoitellut nyt.

Eli dpo11 kaks clearblue anto hyyyyyvin hailurat haamut, ilta aavistus tummempi, rfsu dpo12 nega. Noh sen jälkeen en oo testaillut kun ei oo enää testejä. Myoomakontrollissa viime torstaina kohdun limis oli lähes 21mm ja lääkäri sano et menkat alkais sillo tai seur päivänä. Tänään dpo14 ja tunnin pidätyksellä o-testi antaa melkein plussaa. Kn on edelleen kaaaaukana ja tissit öö-kuppikokoa. Lämmöt yhä selkeästi normaalia korkeammat mut alaspäin ollut pari päivää pikkasen. Tänään ollu taas menkkakourimisia mut ei edelleenkään ees tuhrua tuu. Nyt ei oo kuvaa cb:stä mut täs testien puutteessa ovistesti äsken. Mielipiteitä? 😂 Pääsen ostaa r-testin vasta 2 pvän päästä näillä näkymin. Yleensö kierto 28pvää mut normaali vaihteluväli 27-32. Luteaali enimmäkseen 12pvää.

IMG_20220606_165526.jpgScreenshot_20220606_162249.jpgIMG_20220603_165916.jpg

Muokattu viimeksi:

Osanotot ❤️ mutta hyvä että asia selvisi ja pääset käsittelemään asian ja sitä kautta eteenpäin.
Ite leijun epätodellisessa välitilassa vielä perjantaihin asti kunnes pääsen äitipolille.

Voi @Jossu123 oon niin pahoillani! 💔😞 Voin kuvitella tuon, että jos on jo pitkään kalvanut olo et kaikki ei ole hyvin, niin jollain tasolla sen kokee huojentavana että asiat selviää... Ihan käsittämätön kyllä tuo vaisto. Voi kunpa pian tulisi kierto jossa kaikki on just niinkuin pitää ja kyytiläinen jatkaisi matkaa loppuun asti ❤️ mutta oon niin pahoillani että se ei ollut tämä 😞❤️

Laitetaas vielä tännekin ihmeteltäväksi, kun oon (asiasta) lähinnä bbt - ketjussa kirjoitellut nyt.

Eli dpo11 kaks clearblue anto hyyyyyvin hailurat haamut, ilta aavistus tummempi, rfsu dpo12 nega. Noh sen jälkeen en oo testaillut kun ei oo enää testejä. Myoomakontrollissa viime torstaina kohdun limis oli lähes 21mm ja lääkäri sano et menkat alkais sillo tai seur päivänä. Tänään dpo14 ja tunnin pidätyksellä o-testi antaa melkein plussaa. Kn on edelleen kaaaaukana ja tissit öö-kuppikokoa. Lämmöt yhä selkeästi normaalia korkeammat mut alaspäin ollut pari päivää pikkasen. Tänään ollu taas menkkakourimisia mut ei edelleenkään ees tuhrua tuu. Nyt ei oo kuvaa cb:stä mut täs testien puutteessa ovistesti äsken. Mielipiteitä? 😂 Pääsen ostaa r-testin vasta 2 pvän päästä näillä näkymin. Yleensö kierto 28pvää mut normaali vaihteluväli 27-32. Luteaali enimmäkseen 12pvää.

View attachment 113509View attachment 113511View attachment 113512
Kyl minä ainakin kovasti elättelen toiveita että siellä on sulla plussa muhimassa! 🙏 En osaa noist ovistesteist sanoa mitään, muistan kun joku aika sit joku plussannut kävi täällä näyttämässä että toiset ovistestit ei reagoinu raskauteen yhtään kun toiset reagoi selvästi! Enkä yhtään muista mikä testi reagoi ja mikä ei! Voisko joku raskaana oleva kurkkija käydä tekemässä meille tieteen nimissä jonkun kaapissa lojuvan ovistestin 😌😆

Takaisin