Raskaaksi 2022

Moi!
Minäkin voisin liittyä joukkoon kuumeilemaan. 😊 Olen jonkin aikaa lueskellut ketjua ja seuraillut keskustelua taustalla.. Nyt tuli sellainen olo, että pakko itsekin päästä jo purkamaan ajatuksia jonnekin..

Itse olen 30 ja mies pari vuotta vanhempi. Ehkäisykapseli mulla poistettiin jo viime syksynä ja koko ajan salaa toivonut, että jos "vahingossa" tärppäis kun ollaan menty vaan keskeytetyllä. 😅🙈 Tässä koittanut sieltä syksystä asti seurailla omaa kiertoa ja tunnustella oireita kierron eri vaiheissa!
Vuoden alussa sovittiin, että aletaan kesällä yrittämään ja varmaan seuraavasta kierrosta sitten tosi toimiin! Hirmu jännittävää.. ❤️

Toivon kaikille plussia ja ihanaa kesää! ❤️

@Anniina♡ selkeää haamua siellä, varovaiset onnittelut tässä vaiheessa 😍 ja kyllä mun optimistiset viivalasit erottaa jotain myös @Helpsuli:n testissä 😌

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat, toivottavasti ei tarvi pitkään täällä notkua 😘

Moikka, mahtuisiko tänne vielä mukaan yksi kuumeilija?😊
Vähän taustaa, itse 35 ja mies 39v. Mulla edellisestä suhteesta jo kaksi teiniä, miehellä ei biologisia lapsia.
Nyt ollaan oltu jo 1,5v ilman ehkäisyä, lopputuloksena yksi alkuraskauden keskenmeno viime lokakuussa, sen jälkeen ei oo plussia testissä näkynyt. Toki toisella reissuduuni ja toisella vuorotyö niin vähän hankaloittaa tota lakanoiden välissä pyörimistä🙄
Kovasti sitä pientä vielä toivois, joka kuukausi vaan pettymys nimeltä menkat kurvaa paikalle. Kohta alkaa ikäkin tulla jo vastaan. Silloin nuorempana ei paljoo tarvinnut kalsareita haistella niin oli jo raskaana, nyt se ei yhtäkkiä olekaan enää niin.
Oon taustaillut jo pitkään, nyt ajattelin jopa kirjoitella tänne. Onnea kaikille plussan meille, ja tsemppiä kaikille jotka eivät vielä ole plussaa testiin saaneet❤️
Tervetuloa! Toivottavasti teille pian se plussa suotaisiin ja vauva ihan syliin asti. Me mieheni kanssa molemmat 38 vuotiaita ja neljännestä haaveillaan❤️

Tervetuloa uusille! Täällä riittää kaikille tilaa! :) Toivotaan kovasti että viipyisitte täällä vain lyhyen ajan! ❤️

Mä nään kaikissa tän päivän testeissä jotain, eli ei ainakaan viivalasit oo menny rikki 😌

Mitäs mieltä täällä ollaan, voisko siinä olla haamu vaiko viivanpaikka vaiko ei mitään? Tehty kyllä vain nyt iltapissasta parin tunnin pidätyksellä. 🤔🙈

Ite en meinannu aluks nähä mittää ja sit mies zoomas sitä ja ihan ku ois jotain 😅
View attachment 113536
Mä olisin näkeväni kyllä nyt jotain tässä 👀 Toivottavasti sulla on aamuksi testiä 😉

Kiva kun otetaan porukkaan mukaan, tässä kun itsekin vähän vauhtiin pääsee niin juttua kyllä riittää😁
Mä oon myös toisinaan vannoutunut himotestaaja, joten varmaan niitä tikkujakin saa täällä muut silmät ristissä tihrustaa. Nykyään kylläkin vähän niiden tekemistä yrittänyt itteltäni kieltää🙄
Varsinkin nyt kun rupee toi mies jo vähän kattoo kieroon näitä meikäläisen tikutteluita ja vauvahuuruja niin oli pakko intoutua kirjoittelee tänne, josko te kaikki jaksaisitte mua paremmin.

Tämän päivän testikuviin, mun silmät on kyllä näkevinään jotain🤩

Tervetuloa! Toivottavasti teille pian se plussa suotaisiin ja vauva ihan syliin asti. Me mieheni kanssa molemmat 38 vuotiaita ja neljännestä haaveillaan❤️
Kiitos paljon🥰
Oonkin seurannut paljon sun kirjoituksia teidän tilanteesta. Toivottavasti teijän haave toteutuu ❤️

Tervetuloa mukaan uusille! 😍😍 Täällä kyllä jaksetaan hyvin kaikkien huuruiluja 😂🙏

Mä olin muutaman päivän tauolla ja kyllä kesti selailla sen aikana kertyneet sivut läpi, ootte ollu taas ahkeria 😁
Valtavan suuret pahoittelut menetyksen kokeneille ❤️
Ja mäkin nään haamulaisia kyllä testikuvissa, niin jännää!! Toivottavasti vahvistuvat 😍
Itse nyt kp13 ja ovista odottelen, luultavasti tässä parin päivän sisään 😎 kuukauden päästä IVF-suunnittelu ja kesäloma, vielä on yhden kierron verran toivetta luomuplussaan ennen rankempia hoitoja 🙏❣️

Mä vähän oon nyt aaltoillu himotestailun ja pihtailun välillä! 😆 En nytkään vielä päättänyt että kummalla taktiikalla menen tämän kierron, vaikka tänään jo dpo 6! Etukäteen mulla oli kovat toiveet tähän kiertoon kun on nyt polyyppi poistettu, mutta nyt taas on vaan tosi vahvasti sellanen olo että ei siel mitään oo tapahtunu, että melkeen tuntuu siltä että viittiikö sitä sit itteään kiusaa niillä testeilläkään. Nyt tuntuu ihan siltä että ehkä ens kierrossa sit! Se on meillä kans sit vika luomukierto ennen IVF:ää :)

Liian innoissaan kirjoittelin tota ekaa viestiä, kun jotain oleellista unohtu. Sen verran piti vielä mainita, että molemmille tosiaan ensimmäinen vauva toiveissa! 😅

Oon muutenkin vähän liian tohkeissaan tästä koko hommasta, oon opiskellut ja lukenut puol nettiä läpi tän aiheen parissa.. Aloitin jo tossa pari viikkoa sitte mamma vitskut ja omegat. 🙈
Sitte varmaan putoon korkealta, kun ei heti kerrasta onnistukaan! 😂 Kun on vielä luonteeltaan sellainen et suunnittelee kaiken ja haluis et kaikki tapahtuu just niinkuin itse ajatteli.. Toisaalta tämmöinen projekti voi tehdä ihan hyvää, kun joutuu ihan oikeesti joka käänteessä odottamaan ja kaikki ei oo omissa käsissä. 😊
onneks voi tosiaan tänne höpistä, niin jos mies pääsisi vähän vähemmällä vauvakuume höpinällä 😂

Tulipas pitkä viesti. 😅😅

Liian innoissaan kirjoittelin tota ekaa viestiä, kun jotain oleellista unohtu. Sen verran piti vielä mainita, että molemmille tosiaan ensimmäinen vauva toiveissa! 😅

Oon muutenkin vähän liian tohkeissaan tästä koko hommasta, oon opiskellut ja lukenut puol nettiä läpi tän aiheen parissa.. Aloitin jo tossa pari viikkoa sitte mamma vitskut ja omegat. 🙈
Sitte varmaan putoon korkealta, kun ei heti kerrasta onnistukaan! 😂 Kun on vielä luonteeltaan sellainen et suunnittelee kaiken ja haluis et kaikki tapahtuu just niinkuin itse ajatteli.. Toisaalta tämmöinen projekti voi tehdä ihan hyvää, kun joutuu ihan oikeesti joka käänteessä odottamaan ja kaikki ei oo omissa käsissä. 😊
onneks voi tosiaan tänne höpistä, niin jos mies pääsisi vähän vähemmällä vauvakuume höpinällä 😂

Tulipas pitkä viesti. 😅😅
Mulla on ollu vähän samaa vikaa ja siks kans tulin tänne niin ei tartte ukkelin kuunnella :tears:

Omasta kierron tilanteesta sen verran että tylsästi nyt kp6. Ovista odottelen tonne ens viikon alkupuolelle, pitää ruveta tikuttaa tossa vkl viimeistään😁
Kierto ollut vuosikaudet aikalailla 27päivää +-1päivä. Luteaali ollut aikalailla 13päivää.
Se ollaan päätetty että hoitoihin me ei lähdetä, plussa joko tulee luomusti tai sitten ei tule, eletään sitten asian kanssa. Ja onhan meillä toki hyvä näinkin jos yhteistä pientä meille ei suoda❤️

Tulipas pitkä viesti. 😅😅
Mä tunnistan itseni tuosta niin vahvasti! Tää on kyllä ollut todella opettavainen matka. Tiettyä pistettä enempää ei voi itse vaikuttaa asioihin. Ja odottamisen jälkeen pääsee mitäs muuta kuin odottamaan vähän lisää... 😅

Mulla tänään dpo3. Aajattelin himotestaajana yrittää omaa uutta henkilökohtaista ennätystä ja olla testaamatta ehkä jopa dpo8 asti 🙈 en oo kyl ihan varma oonko koskaan malttanut edes dpo7, mutta dpo6 on kyllä ihan varmasti jo mennyt rikki 🤣 eli siis jos lauantaihin asti kestän niin hyvä, ja jos jopa sunnuntaihin niin voin olla todella ylpeä itsestäni. Tiiän että tää tulee olemaan vaikeaa, kun viikolla pitäis tulla testilähetys. Mutta teidän tuen avulla uskon että selviän 🤭

Mä vähän oon nyt aaltoillu himotestailun ja pihtailun välillä! 😆 En nytkään vielä päättänyt että kummalla taktiikalla menen tämän kierron, vaikka tänään jo dpo 6!
Samoissa mennään, itellä taitaa olla dpo5! Menkkoihin on ~10päivää, että kyllä tässä odottelemista on vielä jos ei meinaa etukäteen testata. En tiedä mikä oli se tämän kierron useampi päivä myöhässä oleva kp1 ilman että testeissä hyvällä tahdollakaan näky mitään.

Semmonen "roskishaamu" apteekkarin omalla 🤔😒
Eli viivanpaikka mut on nää kyllä.....
Ylin salaman kaa ja alin macr
Muoks ei saa kii hyvin kuviin tai ainaki ku tänne lisäsi ni paaaljo huonommi näkyy

Muoks Muoks. Lisäsin toisen kuvan salaman kera

Liitteet

• PCIMG_2022-06-07_23-39-57.JPG
    PCIMG_2022-06-07_23-39-57.JPG
    478.6 KB · Katsottu: 122
  • Screenshot_20220607-235110_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220607-235110_Photo Editor.jpg
    611.1 KB · Katsottu: 120
Muokattu viimeksi:
Muoks ei saa kii hyvin kuviin tai ainaki ku tänne lisäsi ni paaaljo huonommi näkyy

Ei tartte edes tihrustaa niin hyvin näkyy 👀

Jep näkyy varsinki salamalla otetuissa ihan ilman tihrustelujakin 🧐

Takaisin