Verigreippimehu toimii myös.Oliko tässä keskustelussa greippimehun käyttäjiä? Millä merkillä sitä on? Koitin katsella isossa Prismassa sekä kylmähyllyn että lämpimässä säilytettävät mehut eikä ollut kuin verigreippimehua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verigreippimehu toimii myös.Oliko tässä keskustelussa greippimehun käyttäjiä? Millä merkillä sitä on? Koitin katsella isossa Prismassa sekä kylmähyllyn että lämpimässä säilytettävät mehut eikä ollut kuin verigreippimehua
Meillä tämä sama. Ainut paikka mistä saa ovet lukkoonMe mennään monesti yhdessä laittaa pyykit
Väittäisin olevan oikea plussa, vaikka väriä on vain testiviivan vasemmassa reunassa. On kuitenkin tarkkarajainen, ei epämääräinen värikertymä. Minulla ei tosin ole kokemusta tuosta testistä, mutta on todella törkeä väärä hälytys, jos ei ole plussa.Tässä vielä parempilaatuinen kuva. Onko tää haamu vai jokin kertymä vai mitä hittoa?
Tropicanan Golden grapefruit on parasta. Minä olen ruvennut ihan tykkäämään siitä, vaikka aluksi en tykännyt greipin mausta ollenkaan. Siinä näkee, että kun tarpeeksi maistaa, oppii tykkäämään!Jes hei kiitoksia, Tropicanan mehua siis ostamaan kunhan koittaa kiertopäivä 1. Tai sitten verigreippiä, täytyy testailla kumpi maistuu paremmalta! Vehnänalkioöljyä ja macaa ajattelin ostaa myös. Onko tässä keskustelussa myo-inositolin käyttäjiä, joilla ei ole pcos:aa?
Mulla ei oo pcos:aa, ja käytän myo-inositolia :) alotin sen käytön samaan aikaan ku parin muun lisäravinteen (NAC, coQ10, melatoniini) enkä kyllä osaa sanoa mikä noista on aiheuttanu mitä, mutta ei oo ainakaan mitään negatiivista näkyny! Sen sijaan mulla on pitkään ollu vähän turhan paljon seikkaileva ja usein tosi aikasin (~kp11) tuleva ovis, mutta noiden alotuksen jälkeen on pari kuukautta näyttäny sijottuvan siihen kp14 tienoille, mikä vaikuttaa minusta positiiviselta :)Jes hei kiitoksia, Tropicanan mehua siis ostamaan kunhan koittaa kiertopäivä 1. Tai sitten verigreippiä, täytyy testailla kumpi maistuu paremmalta! Vehnänalkioöljyä ja macaa ajattelin ostaa myös. Onko tässä keskustelussa myo-inositolin käyttäjiä, joilla ei ole pcos:aa?
Mulla oli ainakin yhdyntäkipua ihan alkuraskaudestaMies on sitä mieltä että on. Kuulemma mahan turvotus on erilainen kuin sillon ku alkaa menkat ja kipu seksin aikana oli uutta joten se on aavistellut et oon raskaana jo pari päivää....
Minä käytön myo inositolia nyt. Aloitin sen tähän kiertoon. Miehelle sen ostin alunperin mutta itsekin olen nyt ottanut puolikkaan annoksen.Jes hei kiitoksia, Tropicanan mehua siis ostamaan kunhan koittaa kiertopäivä 1. Tai sitten verigreippiä, täytyy testailla kumpi maistuu paremmalta! Vehnänalkioöljyä ja macaa ajattelin ostaa myös. Onko tässä keskustelussa myo-inositolin käyttäjiä, joilla ei ole pcos:aa?
Joo, mulla ei kyllä aiemmin oo tuolla tavalla ja pissattaa koko ajan.. myöskin kukun hereillä yöt ja nyt ei yhtään kykene nukkuu.. mies on ihan rauhallinen mutta jaksaa kuunnella ku kerron mahdollisia oireita jne. Rinnat arat ja valkovuoto runsas. Ja kiristää vaatteet ja on kuuma ja rinnat on lämpimät. Ihan eri oireet kuin mitä oli keskenmenneistä....Mulla oli ainakin yhdyntäkipua ihan alkuraskaudesta
Oliko sulla testiä aamuksi?Joo, mulla ei kyllä aiemmin oo tuolla tavalla ja pissattaa koko ajan.. myöskin kukun hereillä yöt ja nyt ei yhtään kykene nukkuu.. mies on ihan rauhallinen mutta jaksaa kuunnella ku kerron mahdollisia oireita jne. Rinnat arat ja valkovuoto runsas. Ja kiristää vaatteet ja on kuuma ja rinnat on lämpimät. Ihan eri oireet kuin mitä oli keskenmenneistä....
Tänään tehty uudelleen testit (eka perjantaina dpo 11-12). Jännitys oli aivan kamala, koska viimeksi tämän verran ekasta plussasta tuli negatiivinen. Menkat jäi eilen pois. Mun laskujen mukaan nyt ollaan dpo 13-15 välillä. Ovisplussa la 7.5 iltapv.Aamulla clearblue näytti gravid-raskaana
Pregcheckin puikkoon sain haamun, sen verran hailuran etten saanu kuvaan erottumaan.
Sain ovisplussan launataina 7.5 iltapäivällä, kun aamupöivällä oli vielä nega. Oon jotenkin kokoajan laskenut oviksen sunnuntaihin, että tänään olis dpo 12, mutta aloin miettiä että taitaa olla hyvinkin dpo 11 ja ovis voinut tulla maanantaina vasta. Nyt koitan rentoilla viikonlopun reissun ajan ja testaan uudestaan su tai ma.
Pysy mukana pysy
Hienot viivat on! Hormonitason nousu on kaikille yksilöllistä, joten ei ole näin alussa väliä onko viiva haalea vai tumma, pääasia, että se lähtee vahvistumaan onnea ja paljon vauvaliimaa sinulle!Tänään tehty uudelleen testit (eka perjantaina dpo 11-12). Jännitys oli aivan kamala, koska viimeksi tämän verran ekasta plussasta tuli negatiivinen. Menkat jäi eilen pois. Mun laskujen mukaan nyt ollaan dpo 13-15 välillä. Ovisplussa la 7.5 iltapv.
Olin eka kauhuissani että pc testit (puikko ja liuska) liian vaaleita, mutta perjantaina en saanut puikon haamua edes kuvaan.
Mielipiteitä? Pysy pieni pysy
Minun testit on aina näyttänyt suhteellisen haaleeta, enkä oo varmaan koskaan saanut niitä "leffaviivoja". Kuitenkin kaksi raskautta joista molemmista lapsi syliin asti tullut OnneaTänään tehty uudelleen testit (eka perjantaina dpo 11-12). Jännitys oli aivan kamala, koska viimeksi tämän verran ekasta plussasta tuli negatiivinen. Menkat jäi eilen pois. Mun laskujen mukaan nyt ollaan dpo 13-15 välillä. Ovisplussa la 7.5 iltapv.
Olin eka kauhuissani että pc testit (puikko ja liuska) liian vaaleita, mutta perjantaina en saanut puikon haamua edes kuvaan.
Mielipiteitä? Pysy pieni pysy