Raskaaksi 2022

Äsh, loppu ovistikut kesken. Enkä hakenut kaupasta lisää tänään. Pitäiskö jättää luonnon haltuun tää homma sit tältä erää.? Talletella menemään jtp taktiikalla reippaasti yli oviksen? Se voiskin olla hyvä. Tänään taas ollut nippailua keskellä kohtua. Hyvin outoa, nää on yleensä oviksen jälkeisinä päivinä nää keskellä kohtua. Ja ovispäivänö nippaa yleensä jommaltakummalta puolelta. Nyt ei ole vielä sitä tullut.

Kaksi yötä ja mulla alkaa loma 😍
Mä jätin tästä kierrosta testaamatta oviksen kokonaan. Tunnen kun ovuloin niin seksiä oli sen niinä päivinä ja sen jälkeenki monena päivänä. Noh nyt ollaan siinä tilanteessa että kuukautiset kolme päivää myöhässä enkä oo testiä uskaltanu tehä vieläkään. Tänään olin viettämässä kavereittenkaa iltaa vesi linjalla ja onneks kukaan ei epäillyt mitään. Alkuviikosta vois testin tehä. Vahva tunne itellä kyllä on et raskaana oisin ja riesana todella kauhea pahoinvointi aamusin. 😁

Mä jätin tästä kierrosta testaamatta oviksen kokonaan. Tunnen kun ovuloin niin seksiä oli sen niinä päivinä ja sen jälkeenki monena päivänä. Noh nyt ollaan siinä tilanteessa että kuukautiset kolme päivää myöhässä enkä oo testiä uskaltanu tehä vieläkään. Tänään olin viettämässä kavereittenkaa iltaa vesi linjalla ja onneks kukaan ei epäillyt mitään. Alkuviikosta vois testin tehä. Vahva tunne itellä kyllä on et raskaana oisin ja riesana todella kauhea pahoinvointi aamusin. 😁
Joo mä luulen että olis hyvä nyt yrittää jatkaa sekstailuja vielä sen oviksen jälkeenkin hyvän aikaa. Jos kuitenkin plussasta se pari päivää vielä menee, miksei kauemminkin niin kannattaahan se talletella vähän vielä varuiksi. Ja varsinkin kun meillä se siittiötilanne kehno. Tai mistä sitä tietää mikä tilanne nyt on. Mutta ihan näillä mennää .

Voi ett mitkä hermot , en tiiä kykenenkö itse ikinä enää odottaa ett menkat on myöhässä.

Sellainen olo, että olisin raskaana. Ja tää on ihan tyhmää, on vasta dpo4 ja hoitona nyt letrot alkukuusta, sitten benfola-piikit ja nyt terolut. Eli eiköhän oudot olot selity tällä 😂. Varsinkin kun edellisessä raskaudessa ensimmäidet oireet tulivat vasta 6. raskausviikolla.

No sieltä me menkat vihdoin tuli.. 4 päivää myöhässä, syystä tietämättömästä. No, onpahan selvyys!

Hyvä että tilanne selkiyty eikä venyny kierto enempää. Tietysti plussa ois ollut mieluisampi vaihtoehto! Tsemppiä uuteen kiertoon 🤗

Täällä erittäin paha ketutus jatkuu 🤬 vuotokin on taas tahmeaa ja turvottaakin vähäsen. Satavarma et menkat tulee, kunpa vaan ei olis mikään ihan tynkäkierto 🙄🙄🙄

Maha pinkeä ja nännit leveet ja turvonneet ja sit jotenkin sojottaa alaspäin ja verisuonet pinnassa. Liuskatestejä tuli ja eka ihan negatiivinen ku halusin kokeilla tuleeko viivanpaikka, nyt kun tein niin tuli joku ehkä painauma. Saa nähdä tuleeko siitä lopulta viiva kuitenkin. Vähän semmonen olo että yritti tapahtua jotain mutta ei kuitenkaan ja et menkat tulee vaikka ei ole oireita siihen. Kuuma on vaikka lämmöt koholla. Eilen tuli kylmänväreitäkin mutta lämmöt teki taas dropin eilen ja tänään taas koholla. Eli nyt kahden päivän välein tippunut 0,4 astetta ja kohonnut seuraavana päivänä 0,4 astetta. Jos kiinnittyminen eilen niin sit ne aiemmat viivat ollu jotain ihan muuta. Hitto noita testejä ku näyttää mitä huvittaa

Täällä erittäin paha ketutus jatkuu 🤬 vuotokin on taas tahmeaa ja turvottaakin vähäsen. Satavarma et menkat tulee, kunpa vaan ei olis mikään ihan tynkäkierto 🙄🙄🙄
Hei miten kävi niiden testien kanssa, muistan lukeneeni tuolta aiemmin että sulle tuli jo selkeä haamu? Ootko sen jälkeen testaillut?

Hei miten kävi niiden testien kanssa, muistan lukeneeni tuolta aiemmin että sulle tuli jo selkeä haamu? Ootko sen jälkeen testaillut?
Tein apteekin ultran tossa joku pv, ei näkyny hyvällä tahdollakaan mitään 😃 teen seuraavaks sit ylihuome jos on ees vähänkään jotain tuntemuksia 🙂

Mä kirjoittelin aiemmin viikolla, että oli menkkamaista vatsakipua. Nyt kp 32/33(?) ja kipu on hävinnyt kokonaan, eilenkään sitä ei ollut. Mietin, että olisikohan se sittenkin ollut jotain stressivaivaa, kun eilen oli tosiaan ne polttarit joita kaasona järjestin, ja syistä X ja Y jouduin ottamaan vähän ylimääräisiä kierroksia järjestelyistä. :tears: No, ohi ovat ja kaikki meni hyvin ja oli jopa itsellänikin mukavaa, joten loppusaldo erittäin plussalla.

Kuukautisia edeltävistä mielialaoireista oli aiempana kyselyä, sellaisia mulla ei ole mielestäni oikein ollenkaan. Vähän uupunut olo ehkä on, mutta mielialavaihteluita en ole tunnistanut.

Tein tilatun liuskatestin kp26 /30 ja tuli jotain. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi sitten näkyä jos jotain on näkyäkseen

Liitteet

• 20220522_150444.jpg
    20220522_150444.jpg
    566.5 KB · Katsottu: 92
Oliko tässä keskustelussa greippimehun käyttäjiä? Millä merkillä sitä on? Koitin katsella isossa Prismassa sekä kylmähyllyn että lämpimässä säilytettävät mehut eikä ollut kuin verigreippimehua :Grimacing Face:

Oliko tässä keskustelussa greippimehun käyttäjiä? Millä merkillä sitä on? Koitin katsella isossa Prismassa sekä kylmähyllyn että lämpimässä säilytettävät mehut eikä ollut kuin verigreippimehua :Grimacing Face:
Joo kylmähyllyissä on tropicanaa! Tosin en mä kyl tiedä onko sillä merkittävää väliä onko se verigreippi vai normigreippi 🤔

Nyt on saatu talleteltua kyllä niin optimaalisesti ja tämä päivä kans vaikka lapset kotona kun mulla yövuoro ni pakko vaan tehdä . Musiikkia alakertaan ja täällä makkaris työnnettiin painava hierontapöytä oven eteen. Pelkään niin että lapset ryntää tänne ja joutuu näkemään. Nyt ei ollu sitä oelkoo ja meni yllättävän rennosti kun se ovi pysyy kiinni. Mentiin muka iltapäikkäreille.

Ja tässä on vielä aikaa talletella nyt sen oviksen ylikin. Keskiviikkona mennää hotelliin yöksi niin siellä päästäänkin vielä oikein tunnelmaan ai ettäääää.

Tikut jäi ostamatta ja nyt mennään sit vaan tuntemuksien perusteella , saa nähdä tuleeko huomenna nippailut. Onko Flo oikeessa 🙂

Nyt vielä töihin, jaksaa jaksaa vikan yön!

Liitteet

• D6E3C356-2FFD-4D92-ADF4-60A606F4B9C2.jpeg
    D6E3C356-2FFD-4D92-ADF4-60A606F4B9C2.jpeg
    110.5 KB · Katsottu: 76
Tuli greippimehusta mieleen, kun kuulin että helokkiöljykapselit myös paksuntaisi kohdun limakalvoa, eli tekee samaa kun greippimehu. Onko kellään kokemusta?

Nyt on saatu talleteltua kyllä niin optimaalisesti ja tämä päivä kans vaikka lapset kotona kun mulla yövuoro ni pakko vaan tehdä . Musiikkia alakertaan ja täällä makkaris työnnettiin painava hierontapöytä oven eteen. Pelkään niin että lapset ryntää tänne ja joutuu näkemään. Nyt ei ollu sitä oelkoo ja meni yllättävän rennosti kun se ovi pysyy kiinni. Mentiin muka iltapäikkäreille.

Ja tässä on vielä aikaa talletella nyt sen oviksen ylikin. Keskiviikkona mennää hotelliin yöksi niin siellä päästäänkin vielä oikein tunnelmaan ai ettäääää.

Tikut jäi ostamatta ja nyt mennään sit vaan tuntemuksien perusteella , saa nähdä tuleeko huomenna nippailut. Onko Flo oikeessa 🙂

Nyt vielä töihin, jaksaa jaksaa vikan yön!

Meillä mies tulee välillä mun kanssa korjaamaan kuivausrumpua. 😂

Takaisin