Raskaaksi 2022

Tääl kans nega(tai rfsu liuska antaa ina jonkinlaisen viivanpaikan, mutta vertasik esikoisesta tekemääni testiin samoilt päivilt) dpo n.11.
Tulis nyt ne menkat vaan :Smirking Face:

Ääh mikäköhän mua vaivaa? Tänään 32/28 ja kuukautisia ei vaan näy. Lämmöt on vieläkin yli 37 ja tänään tein sit tän testin. Keskiviikkona samanlainen testi näytti kans negaa niinkun ne apteekin ultra testit. En sit tiiä oonko ovuloinu todella myöhään tässä kierrossa vaikka kyllä tunsin ovis kivut ja ovislimat tuli kans silloin samoihin aikoihin. 🙄

Liitteet

• 4AB4CE2E-8ECF-4238-BBDD-81EB79D87613.jpeg
    4AB4CE2E-8ECF-4238-BBDD-81EB79D87613.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 127
  • FD2DDAB2-D5B4-4C2C-BE41-21FC1529B445.jpeg
    FD2DDAB2-D5B4-4C2C-BE41-21FC1529B445.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 130
Tänään tuli aamupahoinvointia... tosi vaikeaa vakuuttaa itselleen, että Terolutit siellä aiheuttavat oireita. Nyt dpo6, vielä pitäisi odottaa yli viikko ennen testiä.

Yritin ottaa kuvia vielä mutta käsi tärisee ihan liikaa

En voi uskoa todeksi. Turvotus ihan omaa luokkaansa ja siinäpä se sitten oli. Olen raskaana. Ei luoja mä oon ihan onnesta soikeana!

Liitteet

• 20220523_082304.jpg
    20220523_082304.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 166
  • 20220523_081559.jpg
    20220523_081559.jpg
    476.7 KB · Katsottu: 172
Plussa-aalto vaan jatkuu! 🤩
Onnea Pake, Katarina$ !! Ja kyllä mä voisin varovasti myös Ria98aa onnitella!!
Kiitos!
2 eri merkin testiä ja liuskaan ei tullut eilen kuin viivanpaikka tai haamujen esiäiti joten ihan kyllä uskon nyt eilistä CB earlyä....

Revin täällä pelihousuni jo.. ihan ihmeellinen olo et oikeastiko!!!

Yritin ottaa kuvia vielä mutta käsi tärisee ihan liikaa

En voi uskoa todeksi. Turvotus ihan omaa luokkaansa ja siinäpä se sitten oli. Olen raskaana. Ei luoja mä oon ihan onnesta soikeana!
Onnea 😍 mikä dpo sul olikaan?

Ihana plussa-aalto :smiling face with heart-eyes: Onnea kaikille!

Täällä elellään kp 10/jotain. Jotenkin jänskättää koko prosessi ihan uudella tavalla tässä kohtaa kun kierto alkanut. Meillä olisi vielä tuparit tulossa just sitten kiinnittymisen aikoihin jos erilaisia laskureita olisi uskominen ja tärppäisi. Tiedä sitten miten silloin tekisi.

Spämmään vielä kuvalla mutta tässä näkyy ehkä paremmin kun ei käsi tärise ihan liikaa. Mutta hcg on koholla ja vahvistuu kun aiempi oli ihan onneton ehkäviiva ja nyt 3 testiä näyttää. Eka se haamujen esiäiti, eilen clearblue ja tämän päivän kiinaliuska. Anteeksi tää mut oon ihan liian innoissani. Mies totesi että ajoitus töiden kannalta huono mutta "kukkanen" (miehen keksimä tekonimi) on äärimmäisen haluttu kun sitä on tässä yritettykin, mutta jotenkin ootettiin et täs kestää vielä. No onneksi ei ja niin toivon kovin että kolmas kerta toden sanoo ja tää tulee syliin. Hassua kun laskettu aika on joko 31.1 tai 2.2 😅

Liitteet

• 20220523_091858.jpg
    20220523_091858.jpg
    974.2 KB · Katsottu: 118
Onnea 😍 mikä dpo sul olikaan?
Siis kp28 (väitin aiemmin et 27 mut 28 oli) dposta ei oikeen tietoa mutta Flo sanoo että jo 14. Minusta ehkä dpo12 olisi oikeampi. On vähän hassu olo, luulisi et olis jo leffaviivat mutta yksilöllistähän tuo on. Liitin vielä paremman kuvan tänne jota otettaessa ei käsi tärissyt ihan liikoja... livenä on tosi selkeä että itku pääsi

Siis kp28 (väitin aiemmin et 27 mut 28 oli) dposta ei oikeen tietoa mutta Flo sanoo että jo 14. Minusta ehkä dpo12 olisi oikeampi. On vähän hassu olo, luulisi et olis jo leffaviivat mutta yksilöllistähän tuo on. Liitin vielä paremman kuvan tänne jota otettaessa ei käsi tärissyt ihan liikoja... livenä on tosi selkeä että itku pääsi
Joo no en olis kyllä huolissaan, hyvältä näyttää 👌🏽🥰

Siis nyt leidit nappasin teille kuvan kuivuneesta testistä jonka kyllä laitan johki leikekirjaan talteen... Sit lopetan tämän vouhkaamisen. En vaan voi uskoa ja kiitos @Viivi92 oli ihana kun sanoit että ei olla huolissaan. Kun 2 varhaista km on takana niin väistämättä miettii et onko tarpeeksi vahva jne jne..

Oireina vaan jano ja alamasu tuntuu pinkeältä. Mies lähti apteekkiin hakemaan raskausvitamiineja ja nyt vaan ollaan. Tässä ollaankin toivottavasti seuraavat 8/9kk... hankala kun en tiedä et mihin ryhmään kuulun ku LA joko 31.1 tai just 2.2 eli onko tää tammikuinen vai helmikuinen?

Liitteet

• 20220523_101723.jpg
    20220523_101723.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 154
Siis nyt leidit nappasin teille kuvan kuivuneesta testistä jonka kyllä laitan johki leikekirjaan talteen... Sit lopetan tämän vouhkaamisen. En vaan voi uskoa ja kiitos @Viivi92 oli ihana kun sanoit että ei olla huolissaan. Kun 2 varhaista km on takana niin väistämättä miettii et onko tarpeeksi vahva jne jne..

Oireina vaan jano ja alamasu tuntuu pinkeältä. Mies lähti apteekkiin hakemaan raskausvitamiineja ja nyt vaan ollaan. Tässä ollaankin toivottavasti seuraavat 8/9kk... hankala kun en tiedä et mihin ryhmään kuulun ku LA joko 31.1 tai just 2.2 eli onko tää tammikuinen vai helmikuinen?
mie täältä toiveikkaina kuiskailen tammikuisia. :blowing:

Takaisin