Tääl kans nega(tai rfsu liuska antaa ina jonkinlaisen viivanpaikan, mutta vertasik esikoisesta tekemääni testiin samoilt päivilt) dpo n.11.
Tulis nyt ne menkat vaan
Tulis nyt ne menkat vaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Plussa-aalto vaan jatkuu!
Onnea Pake, Katarina$ !! Ja kyllä mä voisin varovasti myös Ria98aa onnitella!!
Ihanaa onneaYritin ottaa kuvia vielä mutta käsi tärisee ihan liikaa
En voi uskoa todeksi. Turvotus ihan omaa luokkaansa ja siinäpä se sitten oli. Olen raskaana. Ei luoja mä oon ihan onnesta soikeana!
Onnea mikä dpo sul olikaan?Yritin ottaa kuvia vielä mutta käsi tärisee ihan liikaa
En voi uskoa todeksi. Turvotus ihan omaa luokkaansa ja siinäpä se sitten oli. Olen raskaana. Ei luoja mä oon ihan onnesta soikeana!
Siis kp28 (väitin aiemmin et 27 mut 28 oli) dposta ei oikeen tietoa mutta Flo sanoo että jo 14. Minusta ehkä dpo12 olisi oikeampi. On vähän hassu olo, luulisi et olis jo leffaviivat mutta yksilöllistähän tuo on. Liitin vielä paremman kuvan tänne jota otettaessa ei käsi tärissyt ihan liikoja... livenä on tosi selkeä että itku pääsiOnnea mikä dpo sul olikaan?
Joo no en olis kyllä huolissaan, hyvältä näyttääSiis kp28 (väitin aiemmin et 27 mut 28 oli) dposta ei oikeen tietoa mutta Flo sanoo että jo 14. Minusta ehkä dpo12 olisi oikeampi. On vähän hassu olo, luulisi et olis jo leffaviivat mutta yksilöllistähän tuo on. Liitin vielä paremman kuvan tänne jota otettaessa ei käsi tärissyt ihan liikoja... livenä on tosi selkeä että itku pääsi
mie täältä toiveikkaina kuiskailen tammikuisia.Siis nyt leidit nappasin teille kuvan kuivuneesta testistä jonka kyllä laitan johki leikekirjaan talteen... Sit lopetan tämän vouhkaamisen. En vaan voi uskoa ja kiitos @Viivi92 oli ihana kun sanoit että ei olla huolissaan. Kun 2 varhaista km on takana niin väistämättä miettii et onko tarpeeksi vahva jne jne..
Oireina vaan jano ja alamasu tuntuu pinkeältä. Mies lähti apteekkiin hakemaan raskausvitamiineja ja nyt vaan ollaan. Tässä ollaankin toivottavasti seuraavat 8/9kk... hankala kun en tiedä et mihin ryhmään kuulun ku LA joko 31.1 tai just 2.2 eli onko tää tammikuinen vai helmikuinen?
No minä varmaan sinne tuun koska 31.1 on se ihan oikein laskettu minkä neuvolakin laskee ja vaikka nyt viivästyisi niin ihan oikea ryhmä se tällä hetkellä on vaikkakin ihan viimeinen päivä onkin.mie täältä toiveikkaina kuiskailen tammikuisia.