Onnea @Pake ja @Katarina$
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla pc näytti posin selkeästi ennen medigoota. Ja medigoo myös valmistui hitaaaaaastiiiiiiiii. Pc:ssä näkyy jotain kyllä!Onnea plussista
Mie en kans tiedä mitä mun kropassa tapahtuu. Vannoin että teen seuraavan kerran testin vasta tiistaina mutta sorruin kuitenkin. Sain ihan törkeen viivan pregcheckiin verrattuna siihen, että medigoo näyttää edelleen negaa. Ihan kuvittelemalla voi kuvitella jotain haamujen esi-isää, mut ei noista kyllä positiivista saa. Eikös sen pitäis kuitenkin olla herkempi? Turhauttaa Laitan teille tiirailtavaa tähän. Btw, kestääkö teillä tosi kauan medigoon testien kehittyä? Mulla tuntuu, että 5min jälkeen vieläkin seilaa väriä edestakaisin tuossa.
Ekana on pregcheck joka on vasta tekeytymässä, mut viiva näkyy kuitenki. Toka on sama sit kuivempana. Kolmas on nega medigoo jonka tein myös tänään.
Aika jännä! Mut ihana kuulla ettei toivoa ole vielä menetetty ihan täysinMulla pc näytti posin selkeästi ennen medigoota. Ja medigoo myös valmistui hitaaaaaastiiiiiiiii. Pc:ssä näkyy jotain kyllä!
Sullahan ei kai ollut dpo:sta tietoa? Mulla näkyi dpo 10 pc:ssä haamu, mutta medigoossa ehkä olematon varjo jonka saatto lähinnä kuvitella, siitä ne alko sit selkeesti päivä päivältä vahvistua. :) Jos ylihuomenna olis jo selkeet haamut?Aika jännä! Mut ihana kuulla ettei toivoa ole vielä menetetty ihan täysin
Toivotaan! Ja siis ei oo dposta tietoa. Täytyy nyt malttaa vaan odotella jos ei testais huomenna ollenkaanSullahan ei kai ollut dpo:sta tietoa? Mulla näkyi dpo 10 pc:ssä haamu, mutta medigoossa ehkä olematon varjo jonka saatto lähinnä kuvitella, siitä ne alko sit selkeesti päivä päivältä vahvistua. :) Jos ylihuomenna olis jo selkeet haamut?
Mie sain esikoisen aikana plussan vasta kp40, ei hajua ovuloinko tosi myöhään vai mitä, kun olevinaan petipuuhatkin oli sattunut niin että testissä olis pitänyt näkyä silti aikaisemmin. Ovista en silloinkaan tikutellut, niin ei tosiaan hajua mitä tapahtui. Hän täyttää viisi ens kuussaOnko täällä ketään joka on plussannu myöhään? Ärsyttää niin nää oireet mutta nuo RFSU testi näyttäny tänään negaa tai saatto siinä joku toinen viiva olla mut epäilen et viivanpaikka. Jos kokeilis muulla testillä sit vaikka illalla. Tänään dpo 13-15 joku siltä väliltä
Minä nään näissä kaikissa jotakinOnnea plussista
Mie en kans tiedä mitä mun kropassa tapahtuu. Vannoin että teen seuraavan kerran testin vasta tiistaina mutta sorruin kuitenkin. Sain ihan törkeen viivan pregcheckiin verrattuna siihen, että medigoo näyttää edelleen negaa. Ihan kuvittelemalla voi kuvitella jotain haamujen esi-isää, mut ei noista kyllä positiivista saa. Eikös sen pitäis kuitenkin olla herkempi? Turhauttaa Laitan teille tiirailtavaa tähän. Btw, kestääkö teillä tosi kauan medigoon testien kehittyä? Mulla tuntuu, että 5min jälkeen vieläkin seilaa väriä edestakaisin tuossa.
Ekana on pregcheck joka on vasta tekeytymässä, mut viiva näkyy kuitenki. Toka on sama sit kuivempana. Kolmas on nega medigoo jonka tein myös tänään.
Aavistus jotain näkyyPc:t märkänä ja lähes kuivana. En tiiä näkyykö kuvassa, mut jotain ihan hentosta havaittavissa, mut vissii näihinkin on ruvennu tulee viivanpaikkaa et todennäkösesti sellanen
Tässä taas en näe mitäänHmm, tein jonku apteekkarin 25 herkkysen testin, siinä näkyi alle 2 min kohdalla ihan ton pleksinkin läpi jotain. Laitan myöhemmin kuvan kuivuneesta. Onko kokemuksia tästä testistä? Sinikorkkinen
Tervetuloa mukaanHeippa kaikille! Minä pääsen vihdoin liittymään teidän joukkoonne kuumeilemaan pienokaista. Tämä foorumi onkin muuttunut jonkin verran viime käynnistä, pahoittelut jos tulee outoja reagointeja tms multa tähän alkuun. Eli me miehen kanssa päätettiin, että pikku kakkonen saa tulla. Meillä on 3/21 syntynyt poika. Oon jättänyt pillerit pois jo alkuvuodesta, kun mun syömien pillerien valmistus lopetettiin enkä halunnut sitten enää merkkiä vaihtaa, kun oltiin kuitenkin jo miehen kanssa sovittu, että kesän jälkeen ruvettais yrittämään toista. Ollaan tähän asti käytetty kumia oviksen aikoihin, mutta nyt tässä kierrossa en jotenkin edes hoksannut, että hei, ovis on ihan just ja ei oo kumia. Siitä sitten miehelle sanoin, että mitä on mieltä ja hän tuumasi, että ei ole mikään maailmanloppu ollenkaan, jos tärppäisikin. Joulunakaan ei tarvis sitten selitellä, että miksei ota graavilohta, kun se on mun suurinta herkkua. Joten, juttutuokion jälkeen, tästä alkaa yk 1!
Mulla siis tällä hetkellä kp10 ja alkaa oviksen saapumisen aistimaan. Mulla on kierto ollut nyt pillerien lopettamisen jälkeen 26 päivää, ovis ollut kp11-12 tienoilla. Synnytyksen jälkeen mulla on jostain syystä alkanut aina oviksen tienoilla särkemään päätä tai tullut ihan migreeni, onko teillä muilla ollut vastaavaa? Halutkin on olleet kohdillaan, ärsyttää vaan kun hedari pilaa vähän tunnelmaa.
No mutta nyt soittelikin mies jo, että pääsi töistä joten riennän tästä vähän ehostautumaan jos saisin vielä tälle illalle tallettelut aikaiseksi Plussatuulia kaikille
oho, no noiden tulkinta on kyllä kieltämättä hieman haastavaa! Mutta itse uskoisin tuota alempaa koska nuo alemmat testit on myös tuollaisia hailakoita, eli veikkaisin että vahvapostitesti antaa väärää näkymää. :DOnnea plussanneille!
Minä täällä hämmästelen tämän päivän o-testejä. Kuvan testit siis tehty samasta pissasta enkä nyt tiedä kumpaa uskoa Ovulaation aikaan mulla on usein nännit kipeät ja nyt ne ovat vain vähän arat niin siinä mielessä en usko ovuloivani juuri nyt mutta toisaalta voiko näyttää noin väärää positiivista Nämä siis raskauskeijun o-testejä, millaisia kokemuksia?
View attachment 113177
Edit. Dippasin vielä samaan pissaan kaapin pohjalta löytyneen pc ovistestin ja raskauskeijun(kaksi alinta) ja taas hämmentävät tulokset pc oli hieman kärsinyt pakkauksessaan joten en tiedä voiko siihenkään luottaa... Miten tää voi olla näin hankalaa
View attachment 113179