Raskaaksi 2022

Johan nyt on ihme jos ei huomennakaan mitään näy aamulla testissä, tänään jopa nukahdin 3h päikkäreille kun oli niin "rankka" päivä 😂
Ei oo edes mitään menkkamaisia kipuja selässä..

Täällä kova toive raskautua ❤️

Meillä tärppäsikin heti yk1, mutta oli kemiallinen. Iloa kerkesi olla päälle viikonlopun ajan ja pudotus oli aika kova, mutta molemmat meistä tajusi tämän myötä että me todella halutaan vauva ja perhe.

Mies tekee reissutöitä ja on vain viikonloput kotona. Tikutin siis km kierron jälkeen ovulaation ja plussa tuli lauantaina. Talletteluja siis pe-su.

Perjantaina olisi tarkoitus tehdä eka testi, dpo12 kp 24/26. Viimeksi sain samana aikana plussan sekä herkkään digiin että tavan pregcheck puikkoon. Ensin vakuutteli itselleni että odotan kunnolla että menkat myöhässä, ettei pety jos olisi vaikkapa taas kemiallinen. Mutta eihän tässä meinaa malttaa. Ja mies haluaa ehdottomasti olla mukana tekemässä testiä. En kuulema saa tehdä yksin 😁

Vatsaa on nippaillut useamman päivän ja tänään ollut etova olo ja päänsärkyä, mitä mulla ei juuri koskaan muuten ole. Samat oireet alko samaa aikaa viime plussasta. Mutta yritän ajatella ettei tässä ole hätä, pääasia että me tosissaan yritetään eikä pidä pettyä liikaa negatiiviseen 🙏 jännittää!

Ja onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille ❤️

Aamulla clearblue näytti gravid-raskaana ❤️

Pregcheckin puikkoon sain haamun, sen verran hailuran etten saanu kuvaan erottumaan.

Sain ovisplussan launataina 7.5 iltapäivällä, kun aamupöivällä oli vielä nega. Oon jotenkin kokoajan laskenut oviksen sunnuntaihin, että tänään olis dpo 12, mutta aloin miettiä että taitaa olla hyvinkin dpo 11 ja ovis voinut tulla maanantaina vasta. Nyt koitan rentoilla viikonlopun reissun ajan ja testaan uudestaan su tai ma.

Pysy mukana pysy ❤️

Aamulla clearblue näytti gravid-raskaana ❤️

Pregcheckin puikkoon sain haamun, sen verran hailuran etten saanu kuvaan erottumaan.

Sain ovisplussan launataina 7.5 iltapäivällä, kun aamupöivällä oli vielä nega. Oon jotenkin kokoajan laskenut oviksen sunnuntaihin, että tänään olis dpo 12, mutta aloin miettiä että taitaa olla hyvinkin dpo 11 ja ovis voinut tulla maanantaina vasta. Nyt koitan rentoilla viikonlopun reissun ajan ja testaan uudestaan su tai ma.

Pysy mukana pysy ❤️
Onnea ja isosti tarrasukkia ❤️👏

Laitan itsekin tiirailtavaa nyt 😄 tosiaan dposta ei hajuakaan, tää on se ihana pregcheck mistä mulla on tosi huonoja kokemuksia, mutta mun mies ei osaa tuoda muita näköjään kaupasta 😂 luonnossa siinä on ihan selkee toinen viiva. Onko siinä väriä? En tiedä enää. Luulen aina näkeväni väriäkin.

Liitteet

• IMG_20220520_080124.jpg
    IMG_20220520_080124.jpg
    3.7 MB · Katsottu: 131
  • IMG_20220520_080106.jpg
    IMG_20220520_080106.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 127
Laitan itsekin tiirailtavaa nyt 😄 tosiaan dposta ei hajuakaan, tää on se ihana pregcheck mistä mulla on tosi huonoja kokemuksia, mutta mun mies ei osaa tuoda muita näköjään kaupasta 😂 luonnossa siinä on ihan selkee toinen viiva. Onko siinä väriä? En tiedä enää. Luulen aina näkeväni väriäkin.
Minun silmään siellä joku haamulainen pilkistäisi!

Aika hyvin kyllä näkyy. Toivotaan kovasti ett vahvistuu 😍

Mitään järkeä ei nyt tunnu mun kropassa olevan. Raskaustestit loistaa kirkkaan valkosena ilman mitään viiva paikkaa, menkat myöhässä 3 päivää ja aamulla/illalla tulee vähän punertavaa vuotoa paperiin, päivän aikana ei ollakaan.

Mitään järkeä ei nyt tunnu mun kropassa olevan. Raskaustestit loistaa kirkkaan valkosena ilman mitään viiva paikkaa, menkat myöhässä 3 päivää ja aamulla/illalla tulee vähän punertavaa vuotoa paperiin, päivän aikana ei ollakaan.
Ompas inhottavaa.. taphtuis nyt jotain selvää että pääsee piinasta! 🙃

Hirmusti onnea plussista ja haamuista! Kyllä nyt on ropissu niin paljon plussia lyhyessä ajassa että ei vauhdissa pysy! 😆

Ja hirmu pahoillani olen jokaisesta negasta 😔

Mulla alkoi tänään menkat, mikä tällä kertaa on juhlan aihe, koska tarkoittaa että onnistui primolutilla kierron siirto, ja pääsen ensi viikolla hysteroskopiaan! Siellä poistetaan sit kohdusta polyyppi! :)

Mut tässä tuli mieleen, kun toisessa keskustelussa oli orastavasti puhe menkkakivuista. Kuinka kovat menkkakivut teillä on yleensä?

Mulla oli nuorempana aina niin pahat, että meinasin usein pyörtyä, oksentelin, ja olin varsinkin ekan päivän täysin toimintakyvytön. Jossain vaiheessa sain reseptin panacodiin, ja se olikin sit eka kipulääke mikä oikeasti auttoi. Mutta siitä meni taas pää niin sekasin, etten pystynyt töitä tekemään.

Sit kun aloitin hormonaaliset ehkäisyt, niin toi vaiva väistyi, ja yhtäkkiä menkkakivut oli sellaiset, että perus burana riitti. Olin ihan taivaissa.

Nyt ei ole hormonaalista ehkäisyä ollut melkeen kolmeen vuoteen enää. Noita pyörty-oksu-kipuja on tullut enää noin 1-2krt vuodessa, mikä on ihanaa, että niin harvoin. Ja sen takia oon lääkärillekki sanonu, että "ei mul enää juurikaan oo kipuja". Mutta siis - mä just esim nyt tajusin, et eihän mulla siis normaalissakaan kierrossa pelkkä burana riitä, vaan otan aina sekä buranaa että paracetamolia samaan aikaan, koska joskus joku lääkäri tästä vinkkasi. Sillä saa kivut niin, ettei oo toimintakyvytön. Ja alotan kipulääkkeet aina heti kun vähänkään tuntuu orastavaa nippailua, koska tiedän että muuten on liian myöhäistä.

Tää tuskin on normaalia? Miten en oo tajunnu aiemmin että mähän varmaan vaan oon oppinut selviämään sen kivun kanssa, ja että kyllä vaan mulla on tosiasiassa kovat menkkakivut 😬 harmittaa että oon lapsettomuuslääkärille väittäny että ei tässä mitään!

Hirmusti onnea plussista ja haamuista! Kyllä nyt on ropissu niin paljon plussia lyhyessä ajassa että ei vauhdissa pysy! 😆

Mulla alkoi tänään menkat, mikä tällä kertaa on juhlan aihe, koska tarkoittaa että onnistui primolutilla kierron siirto, ja pääsen ensi viikolla hysteroskopiaan! Siellä poistetaan sit kohdusta polyyppi! :)

Mut tässä tuli mieleen, kun toisessa keskustelussa oli orastavasti puhe menkkakivuista. Kuinka kovat menkkakivut teillä on yleensä?

Mulla oli nuorempana aina niin pahat, että meinasin usein pyörtyä, oksentelin, ja olin varsinkin ekan päivän täysin toimintakyvytön. Jossain vaiheessa sain reseptin panacodiin, ja se olikin sit eka kipulääke mikä oikeasti auttoi. Mutta siitä meni taas pää niin sekasin, etten pystynyt töitä tekemään.

Sit kun aloitin hormonaaliset ehkäisyt, niin toi vaiva väistyi, ja yhtäkkiä menkkakivut oli sellaiset, että perus burana riitti. Olin ihan taivaissa.

Nyt ei ole hormonaalista ehkäisyä ollut melkeen kolmeen vuoteen enää. Noita pyörty-oksu-kipuja on tullut enää noin 1-2krt vuodessa, mikä on ihanaa, että niin harvoin. Ja sen takia oon lääkärillekki sanonu, että "ei mul enää juurikaan oo kipuja". Mutta siis - mä just esim nyt tajusin, et eihän mulla siis normaalissakaan kierrossa pelkkä burana riitä, vaan otan aina sekä buranaa että paracetamolia samaan aikaan, koska joskus joku lääkäri tästä vinkkasi. Sillä saa kivut niin, ettei oo toimintakyvytön. Ja alotan kipulääkkeet aina heti kun vähänkään tuntuu orastavaa nippailua, koska tiedän että muuten on liian myöhäistä.

Tää tuskin on normaalia? Miten en oo tajunnu aiemmin että mähän varmaan vaan oon oppinut selviämään sen kivun kanssa, ja että kyllä vaan mulla on tosiasiassa kovat menkkakivut 😬 harmittaa että oon lapsettomuuslääkärille väittäny että ei tässä mitään!
Mulla oli nuorena tosi kovat kuukautiskivut, särkylääkettä meni ja sekään ei yleensä auttanut. Molempien lasten saamisen jälkeen kuukautiskivut on lieventyneet ja oviskivut kasvaneet 😅 Jonka takia tottakai nyt myös mietin oonko ovuloinut ollenkaan, kun ei oo ollut kipuja eikä mitään merkkejä.

Äh, onpa inhottavaa. Toivottavasti kroppa alkaa pian toimimaan normaalisti! Ja toivon mukaan positiivisella tavalla! 🤞

Kun ootte plussanneet ovistestin, niin miten kauan teillä yleensä menee että ovis on aktuaalisesti tapahtunut? 24h? 48h?
Itse tikutin eilen selkeän plussan päivällä mut miehen työreissun takia edelleenkään ei olla päästy tositoimiin. Mietin että onkohan illalla jo myöhäistä 😔

Ei vielä, nyt olisi dpo10 ja first responseen tuli haamu ja tänään johonkin ulkomailla ostettuun haamu/viivanpaikka että uskon hcg olevan ainakin koholla tällä hetkellä ja vasta kp25 kuitenkin. Pidetään peukkuja
Uuh, kuulostaa hyvältä! Kestikö sulla kauan tollanen limainen vuoto? 🫣 jännää ku mietin tota omaa vuotoa 🥴

Mulla on kanssa nuorempana ollut tosi kovat kivut ja buranasta ei juurikaan ollut hyötyä. Sitten aloitin hormonaalisen ehkäsyn osittain aktiivisen seksielämän takia ilman vauvahaaveita ja osittain menkkakipuilujen vuoksi. Nyt sitten kun tuli ekat menkat ehkäsyn jälkeen niin kivut oli jotenkin kadonnut jonnekin ja vain pientä nippailua alavatsassa, muttei mitenkään semmosta enää ku aiemmin että piti oikein kippurassa olla että selvis!

Uuh, kuulostaa hyvältä! Kestikö sulla kauan tollanen limainen vuoto? 🫣 jännää ku mietin tota omaa vuotoa 🥴
Seksin aikana ollut joka kerta (ei nyt puhuta kiihotuslimoista) ja se on ollut itselle epäominaista. Ja se alkoi dpo4 jo ja sit pari päivää sit oli ja nyt on vaan runsas valkovuoto. Huomannut pyyhkiessä lähinnä mutta eilisen jälkeen on ollut vaan runsas mutta ihmettelin kun jotenkin läpikuultava kuten sinäkin sanoit. Ei oo siis ihan valkoista kuten yleensä.

En tiedä miten näkyy mutta joko viivan alku tai viivanpaikka. Varmaan täällä edes näkyy senkään vertaaView attachment 113062
Kyllä tossa viiva ihan tihrustamattakin näkyy!! Toivottavasti vahvistuu!

Mulla tuli ihan pikkareihin asti tosiaan ja oli keltaista. Mut nyt on jo loppu ja tilalla on tahmeaa. Viime raskaudessa mulla alko vuoto runsastumaan dpo8 ja oli sellasta kosteusvoidemaista ja sitä mulla tulee yleensä päivä kaks menkkoja ennen ja siitä vähän aavistelin plussaa. Tänään aloin taas napukkaa sörkkimään ja oli kova niinkuin viimeraskaudessakin tällä dpo päivällä 😏 toki napukkakin elää vissiin ihan omaa elämää, eikä siitä voi mitään vissiin päätellä

Kyllä tossa viiva ihan tihrustamattakin näkyy!! Toivottavasti vahvistuu!

Mulla tuli ihan pikkareihin asti tosiaan ja oli keltaista. Mut nyt on jo loppu ja tilalla on tahmeaa. Viime raskaudessa mulla alko vuoto runsastumaan dpo8 ja oli sellasta kosteusvoidemaista ja sitä mulla tulee yleensä päivä kaks menkkoja ennen ja siitä vähän aavistelin plussaa. Tänään aloin taas napukkaa sörkkimään ja oli kova niinkuin viimeraskaudessakin tällä dpo päivällä 😏 toki napukkakin elää vissiin ihan omaa elämää, eikä siitä voi mitään vissiin päätellä
Viiva on mutta tietenkin epäilen mutta ei näillä päivillä varmasti voi odottaa tuon kummempaa.

Mä en nyt kokeillut enää kohdunkaulaa vaan aiemmin oli kova niinkuin kyllä aina jossain vaiheessa kiertoa eli elää ihan omaa elämäänsä. Toivottavasti sulla enteilisi plussaa, minä pessimistinä olin et toi on varmasti vaan viivanpaikka mutta melko selkeä semmoinen olisi kun tänne näkyy ja silmään paremmin. Ja kun First Responseen tuli myös selkeä viiva.

Heti mietin et pitäisi olla vahvempi mutta frer on kai todella herkkä ja tuo oli käsittääkseni 10 eli siinä mielessä ihan oikein näyttää.

Tänään tulossa 5 testiä postissa niin joka aamu uitan tikkua niin nähdään tuleeko sieltä viivaa. Uskon kyllä jos siihenkin tulee kun ei 3 eri merkkistä enää väärin näyttäisi

Näkyy 🥰🙏

Takaisin