Raskaaksi 2022

Niisk ❤️🥲 minäkin valmistaudun siirtymään (vihdoin) tuonne odottajien puolelle!
Valtavan paljon plussaonnea ja peukut pystyssä tulevaan! :smiling face with heart-eyes::red-heart:

Myös Ria98, mäkin nään ihan selkeän viivan tuossa toisessa, toivotaan vahvistumista! :smiling-eyes:

Mulla on tänään melkein koko päivän ollut menkkakipumainen tunne vatsassa. Ei mitään kovaa kipua, ei lähelläkään sitä pistettä, että esim. särkylääkettä miettisin tai tekemisiäni rajoittaisin, mutta ihan tuntuvaa kuitenkin. En muista, että näissä aiemmissa kierroissa olisi ollut tällaista, ja e-pillereitä edeltävältä ajalta en sitten muistakaan oikein muuta kuin sen, että jonkinlainen tuntumus vatsassa kyllä oli, mutta ehkä enemmän yksittäistä nippailua kuin tällaista juilimista? Toinen oire, joka taasen on varmuudella uusi, on nännien arkuus. :Smirking Face: Tätä ei kyllä ollut myöskään siinä kemiallisen raskauden plussakierrossa. Seuraillaan. :thumbs-up: Muoks. Tänään siis kp 29/33, dpo olisi ovulaation ajankohdasta riippuen 10-14. En saanut ovista tikutettua tässä kierrossa ihan oman töhöilyn vuoksi.

Muokattu viimeksi:
Tämä ei jättänyt mitään tulkinnanvaraa, mielikuvituksellakaan tuohon ei pysty mitään viivaa kuvittelemaan. Noh, tästä voitanee päätellä, että jostain syystä nykyään vaivaa suht kovat vatsakivut ennen menkkoja.

Liitteet

• IMG20220519074447__01.jpg
    IMG20220519074447__01.jpg
    314.2 KB · Katsottu: 87
Täällä aika pettyny olo tästä kierrosta. Apteekin ultrassa ei sit näkyny tänä aamuna mitään. Kyl ne menkatkin sieltä varmasti tulee lähipäivinä. 🙁 Tässä vielä kuva sen 3min jälkeen.

Liitteet

• 21753624-13E5-4461-A00E-A281724886D0.jpeg
    21753624-13E5-4461-A00E-A281724886D0.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 108
  • AD9A46C3-CFFD-48A3-ADAA-06B21C9230FE.jpeg
    AD9A46C3-CFFD-48A3-ADAA-06B21C9230FE.jpeg
    562 KB · Katsottu: 99
Muokattu viimeksi:
Täällä aika pettyny olo tästä kierrosta. Apteekin ultrassa ei sit näkyny tänä aamuna mitään. Kyl ne menkatkin sieltä varmasti tulee lähipäivinä. 🙁 Tässä vielä kuva sen 3min jälkeen.

Ääh, oli niin lupaavaa 😔 oon pahoillani.

Ootteko tarkastellut vuotoa piinapäivien aikaan? Mulla ollut oviksen jälkeen tosi vähäistä ja tahmeaa, mutta tänään (dpo5) vuoto on hieman runsaampaa ja sellaista venyvää ja hieman läpinäkyvääkin 🫢 toivon tän tarkoittavan jotakin vaikka onkin aikaista😄

Oliko se sitten kiinnittymisyritys ? Oon kans pahoillani 😢

Eilen aloitettu tallettelut. Taas on toiveet korkealla 🥰 kp10 menossa. Tässähän on mahdollisuus vaikka mihin 🌸 jokatoinenpäivä taktiikka toivon mukaan onnistuu 😁 Ovis + veikkaan ylihuomiselle, saa nähdä meneekö veikkaus oikein.

Hmmm... Olin jo ihan varma että tänään alkaa menkat. Aamulla taas pyyhkiessä tuli vähän punaista vuotoa ja odotan vaan kokoajan että millon vuoto alkaa. Sovelluksen mukaan kp2, eikä tosiaan muuta kun kahtena aamuna pyyhkiessä vähän punaista. On myös ollu pari päivää semmosta hassua paineen tunnetta alavatsalla, tiedä sitten onko nää taas näitä oireita mitä kuvittelee vaan 😅
Tää on myös varmaan eka kerta tässä yrityksen aikana kun menkat on jopa myöhässä? Taitaa vihdoin olla testin aika, vaikka luottoa tän kierron onnistumiseen ei ollut 🙈
Joko illalla tai aamulla, saatte sitten tiirailtavaa tänne

Vähän vielä omanapailen, jos nyt tosiaan ois tärpännyt niin tulee hyvin mielenkiintoinen kesä. Mulla on kahden kuukauden sisään 3x 3-4 päivän festarit, jotka pitäis sit jaksaa selvinpäin 😂😂 Noh, tää oli riski mikä oli tiedossa, onneks rakastan tota musiikkia täysin selvänäkin🙈

Kp24 dpo9 väittää nyt Flo ja minäkin lämpöjen perusteella. First Responseen tuli toinen tooosi hailu viiva jonka tulkitsen kyllä sinällään oikeaksi kun tuli testiajalla. Toisaalta viime yönä noin klo5 heräsin kun sattui tonne tosi paljon ja sit juoksin kolme kertaa vessassa kun maha oli niin löysällä ja melkein myös oksensin. Heräsin vasta 10.30 ja tollo tein testin vaikka virtsa oli ollut rakossa vain sen pari tuntia kun klo 8 vikan kerran vessasta tulin ulos. Miehellä ei ole maha sekaisin joten voisi olla jos hcg kerta koholla.

Tissit on arat edelleen ja turvonneet. Pakko lähteä testikaupoille ja huomenna uittaa tikkua.

Niin ja lämmöt oli tänään pompannut vielä sen 0,2 astetta ja on kauhean kuuma ja yöhikoilua ollut useampana yönä. Millään ei saa unta ja sit kun nukahtaa niin unet on sekavia ja todentuntuisia.

Ootteko tarkastellut vuotoa piinapäivien aikaan? Mulla ollut oviksen jälkeen tosi vähäistä ja tahmeaa, mutta tänään (dpo5) vuoto on hieman runsaampaa ja sellaista venyvää ja hieman läpinäkyvääkin 🫢 toivon tän tarkoittavan jotakin vaikka onkin aikaista😄
Mulla oli nyt useampana päivänä venyvää ja runsasta

Ei kyllä omasta mielestä mitään näy
😤
Tää siis pitäis olla jo kp2 😅 tosin päiväpissa ja muutaman tunnin pidätys vaan, mut luulis jo että näkyis kun menkat kun myöhässä.. Dpo ei hajua, en viime kierrossa pahemmin ovista tikuttanut..
IMG_20220519_154501__01.jpg

Muokattu viimeksi:
Oliko se sitten kiinnittymisyritys ? Oon kans pahoillani 😢
Oli varmaan, lämmöt kyllä pysyy siellä 37.3 tienoilla ja oireita on vieläkin mutta saa nähä. Eilisessä testillä oli selvä toinen viiva jossa oli punertavaakin ettei ollu viivanpaikka. 😊

Mut saa kivittää 😆😆 joo tiiän et on paska testi ja antanu mullekin ihan törkeen näkyvän viivan ilman raskautta ja voi olla et mulla on vasta dpo5 mut mennään nyt tässäkin koko rahan edestä 🤣

Ainut mikä vaikuttaa ehkä vähän lupaavalta on tänään alkanut limainen kellertävä vv. Tai no lupaava ja lupaava mut ei mul ainakaan pillereiden kanssa oo ollu sellasta

Liitteet

• 6D73CB2D-88E7-4950-9BE7-8BD317DA02C6.jpeg
    6D73CB2D-88E7-4950-9BE7-8BD317DA02C6.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 171
Mut saa kivittää 😆😆 joo tiiän et on paska testi ja antanu mullekin ihan törkeen näkyvän viivan ilman raskautta ja voi olla et mulla on vasta dpo5 mut mennään nyt tässäkin koko rahan edestä 🤣

Ainut mikä vaikuttaa ehkä vähän lupaavalta on tänään alkanut limainen kellertävä vv. Tai no lupaava ja lupaava mut ei mul ainakaan pillereiden kanssa oo ollu sellasta
ääääk, siellähän haamuttaa 😍

ääääk, siellähän haamuttaa 😍
No siinä kyllä näkyy mut ei kai voi näkyä dpo5 😆😅😅 mietin vaan et onhan nyt melkei dpo6 ja ku ei tiiä kui nopee ovis on ollu plussan jälkeen ni onhan pieni mahis ehkä?!? Ovistestiki näyttää vahvaa viivaa ja tosiaan toi vuoto on epäilyttävää 🕵🏼‍♀️ Lisäks oon alkanu jo ravaa vessassa (päivällä ja yöllä kerran) ja tää alkaa normisti n. 3pv ennen menkkoja. Ja herkät testithän sanoo et jopa 6pv ennen menkkoja ja huomen ois 25 mukaan 6 pv 🤣 mut mul kyl ollu kierrot 22-25

Takaisin