Raskaaksi 2022

Pääsette tiirailemaan😁 eka testi eilen päivällä ja toinen tänään aamupissasta😁

Liitteet

• CF7981C4-C43C-4413-91EA-731C930E6438.jpeg
    CF7981C4-C43C-4413-91EA-731C930E6438.jpeg
    3.8 MB · Katsottu: 181
  • CB816CEB-ED66-45EF-8885-80934E27C3CA.jpeg
    CB816CEB-ED66-45EF-8885-80934E27C3CA.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 183
Pääsette tiirailemaan😁 eka testi eilen päivällä ja toinen tänään aamupissasta😁
Tämänpäiväisessä näkyy kyllä ihan selkeästi. :) Mullahan meni vähän samaan tyyliin et päivässä testiviiva vahvistui ihan älyttömästi. Onnea! :red-heart:

Kiitos! Kävin yksityisellä gynellä ennen yrityksen alkua pitkien kiertojen takia ja silloin sain Terolut-kuurin. Se heitti kierrot toiseen ääripäähän, hermostuin yhdestä 15 päivän kierrosta niin että lopetin Terolutit kesken... Lääkäri silloin ultrasi ja totesi että monirakkulaisuutta on, mutta "en vielä diagnoosia anna". Mitä lie sillä tarkoitti, itse jälkikäteen googlasin oireita ja minusta moni asia sopii pcosiin hyvin. Ajatuksenani on ollut mennä uudelleen lääkäriin jos ei nyt keskenmenon jälkeen pariin kiertoon tärppää tai jos kierrot venyvät taas mahdottoman pitkiksi. Netissä kovasti ohjeistetaan että painonpudotus auttaisi pcos-oireisiin myös ja sekin on tässä työn alla, mutta hitaasti edistyy...
Mulle annettiin kans se Terolut kuuri, mutta siitähän ei yrittämiseen ole apua kun se pakottaa uuden kierron alkamaan, mutta ovulaatiota ei sitten tule missään välissä. Samanlainen kokemus tuosta PCOSta!! Monirakkulaisuutta oli, mutta "en diagnoosia nyt vielä anna" mitä ihmettä sitten meinasi... Kehottaisin menemään uudelleen gynelle, eri lääkärille. Ja jos mahdollista niin valita gyne, joka on erikoistunut lapsettomuushoitoihin. Koska on muitakin lääkkeitä ja apua saatavilla. Kovasti tsemppiä

Mulle annettiin kans se Terolut kuuri, mutta siitähän ei yrittämiseen ole apua kun se pakottaa uuden kierron alkamaan, mutta ovulaatiota ei sitten tule missään välissä. Samanlainen kokemus tuosta PCOSta!! Monirakkulaisuutta oli, mutta "en diagnoosia nyt vielä anna" mitä ihmettä sitten meinasi... Kehottaisin menemään uudelleen gynelle, eri lääkärille. Ja jos mahdollista niin valita gyne, joka on erikoistunut lapsettomuushoitoihin. Koska on muitakin lääkkeitä ja apua saatavilla. Kovasti tsemppiä

Mä oon ottanut Teroluteja just tuosta syystä vähän omalla annostuksella. Testailujen jälkeen oon todennut kp 21-30 toimivaksi. Silloin ovis ehtii yleensä tulla ja silti kierto ei veny ihan tolkuttomasti. Toki sit ovulaation avittamiseen on ihan omat tabunsa tarjolla, joten lääkärille vaan :smiling-eyes:

Veve, toivottavasti olis jotain harmitonta vuotoa!

Onnea Ria, kyllä tuossa toisessa testissä jo näkyy munkin ei niin viivaherkille silmille :smiling face with heart-eyes:

Hmmmhh.. aamupäivällä tuli pyyhittäessä punertavaa vuotoa. Nyt ei oo tullu. Toisaalta jos en väärin muista niin yleensä "eka päivä" on semmonen paperiin pyyhittäessä vuotoa, ja toka päivä sit vasta kunnolla, niin monesti merkkaan vasta sen kunnollisen vuodon päivän ekaks päiväks. Viime kierrossa ehkä heti alko se isompi vuoto, jolloin merkkasin tietty että silloin jo alko. Ehkä mulla onkin nyt kp28 ja huomenna vasta kp1? En tiiä. Kaapissa on testejä vissiin yks ja tili kirjaimellisesti tyhjä, perjantaina vasta lisää 😂

Kp23 ja rinnat kipeät niin että nännit on arkana ja vatsa on niin turvonnut että ylin nappi housuista piti jättää auki (onneksi on pidempi pusero päällä) ja muutenkin on jotenkin turvonnut ja väsynyt olo.

On kuitenkin optimistinen olo siitä että voisikin raskautua nyt tästä tai seuraavasta kierrosta. Sain mieheltä siunauksen tilata ovulaatio- ja raskaustestejä isompi pino jos tässä kierrossa ei tärppää jotta voin seurata et tuleeko ovulaatio.

Hoitojen suhteen tehtiin päätös että mikäli ei tuu näin niin halutaan käydä hoidoissa kokeilemassa ja muutenkin voisin jutella lääkärissä jos kokeilisi terolutia että saisi kierrot tasoittumaan ja jos sitten ovulaatio tulisi ajoissa ja mikäli tarve on progesteronilisälle muutenkin kun nuo raskaudet tuntuu tyssäävän heti alkuunsa. Enkä oikeasti jaksa odottaa liki vuotta taas että tulee kolmas mahdollisuus edes yrittää...

Positiivista on että lämmöt ovat edelleen koholla eli eilinen droppi oli vaan notkahdus.

Täällä kova toive raskautua ❤️

Meillä tärppäsikin heti yk1, mutta oli kemiallinen. Iloa kerkesi olla päälle viikonlopun ajan ja pudotus oli aika kova, mutta molemmat meistä tajusi tämän myötä että me todella halutaan vauva ja perhe.

Mies tekee reissutöitä ja on vain viikonloput kotona. Tikutin siis km kierron jälkeen ovulaation ja plussa tuli lauantaina. Talletteluja siis pe-su.

Perjantaina olisi tarkoitus tehdä eka testi, dpo12 kp 24/26. Viimeksi sain samana aikana plussan sekä herkkään digiin että tavan pregcheck puikkoon. Ensin vakuutteli itselleni että odotan kunnolla että menkat myöhässä, ettei pety jos olisi vaikkapa taas kemiallinen. Mutta eihän tässä meinaa malttaa. Ja mies haluaa ehdottomasti olla mukana tekemässä testiä. En kuulema saa tehdä yksin 😁

Vatsaa on nippaillut useamman päivän ja tänään ollut etova olo ja päänsärkyä, mitä mulla ei juuri koskaan muuten ole. Samat oireet alko samaa aikaa viime plussasta. Mutta yritän ajatella ettei tässä ole hätä, pääasia että me tosissaan yritetään eikä pidä pettyä liikaa negatiiviseen 🙏 jännittää!

Ja onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille ❤️

Takaisin