Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liityn nyt tänne, jonkin aikaa olen keskusteluja seuraillutkin. Täällä siis ensimmäistä yritetään, takana on yksi keskeytynyt keskenmeno alkuvuonna ja nyt ensimmäinen yrityskierto sen jälkeen. Olin keskenmenon jälkeen sitä mieltä että tjottaillaan tässä rennosti vaan, mutta turha toivo, täällä taas google laulaa kaikenlaisista pikkuoireista.
Ongelmanani on pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tammikuussa kun plussasin, oli ovulaatio tapahtunut jossakin kp 40-45 tienoilla. Todistettavasti niinkin myöhään voi siis raskautua, mutta kyllä tämä odottelu ja turha testailu turhauttaa. Parhaillaan on menossa kp 18 ja ovulaatiotestit ovat päivä päivältä negatiivisempia, todella ärsyttävää! Ostin myo-inositolia jonka olen lukenut auttavan pcos:n kanssa, itselläni ei virallista diagnoosia ole mutta vahva epäily kyllä. Onko kenelläkään kokemusta siitä tai muista kikkakolmosista pitkien kiertojen suhteen? En tiedä johtuiko siitä vai jostain muusta, mutta pari päivää sitten huomasin myös pienenpientä veristä vuotoa, jollaista minulla oli raskaudessa välittömästi plussatestin tekemisen jälkeen. Siitäpä mieli lähti laukalle että mitä jos oonkin raskaana, vaikka siinä ei ole mitään järkeä kun menkoista vain pari viikkoa ja ovulaatiota ei ole näkynyt tai kuulunut. Ihan hullun hommaa tämä itsensä kyttääminen...
Tervetuloa mukaan!
Itse muistin tänään, että mulla maca auttoi viimeksi tasaamaan kiertoa ja pidensi luteaalivaihetta. Ajattelin heti huomenna käydä ostamassa itse sitä! Vaikka se maistuu ihan jäätävän pahalle, niin vitamiiniporetabletin kanssa sen sai ykkösellä alas.
Yritin tutkia, että oliski joku kapselivalmiste hyvä, mutta en löytänyt mitään niin vahvaa.
Tuli tämmönen idea mieleen, että jos se maca on jauhe, niin netistä saa tilattua gelatiinikapseleita! Jos riittää oma aika ja motivaatio niitä täyttämään jauheella itse biotiinikapseleita näin tein...Tervetuloa mukaan!
Itse muistin tänään, että mulla maca auttoi viimeksi tasaamaan kiertoa ja pidensi luteaalivaihetta. Ajattelin heti huomenna käydä ostamassa itse sitä! Vaikka se maistuu ihan jäätävän pahalle, niin vitamiiniporetabletin kanssa sen sai ykkösellä alas.
Yritin tutkia, että oliski joku kapselivalmiste hyvä, mutta en löytänyt mitään niin vahvaa.
OnneaNiisk minäkin valmistaudun siirtymään (vihdoin) tuonne odottajien puolelle!
Niisk minäkin valmistaudun siirtymään (vihdoin) tuonne odottajien puolelle!
Kiitos! Kyllä mä koitan parhaani mukaan nyt nauttia tästä!Tää on kyllä niin huippua! Onnea ja nyt nautit pliis ihan täysillä
Mahtavaa, onnea! Ja rutkasti kaikkea vauvaliimaa ja muuta kiinnitystarviketta, että pieni pysyy matkassa ❤Niisk minäkin valmistaudun siirtymään (vihdoin) tuonne odottajien puolelle!
Kiitos! Kävin yksityisellä gynellä ennen yrityksen alkua pitkien kiertojen takia ja silloin sain Terolut-kuurin. Se heitti kierrot toiseen ääripäähän, hermostuin yhdestä 15 päivän kierrosta niin että lopetin Terolutit kesken... Lääkäri silloin ultrasi ja totesi että monirakkulaisuutta on, mutta "en vielä diagnoosia anna". Mitä lie sillä tarkoitti, itse jälkikäteen googlasin oireita ja minusta moni asia sopii pcosiin hyvin. Ajatuksenani on ollut mennä uudelleen lääkäriin jos ei nyt keskenmenon jälkeen pariin kiertoon tärppää tai jos kierrot venyvät taas mahdottoman pitkiksi. Netissä kovasti ohjeistetaan että painonpudotus auttaisi pcos-oireisiin myös ja sekin on tässä työn alla, mutta hitaasti edistyy...Tervetuloa ja osanotot keskenmenosta Mekin ensimmäistä yritetään ja mulla on kans pitkät, epäsäännölliset kierrot. Menin yksityiselle ja sain sieltä Letrolut-lääkkeen, jonka pitäisi säännöllistää kiertoja (koska se auttaa kehoa ovuloimaan) mutta mulla nyt on käynyt huono tuuri sen kanssa, ei oo vielä ainakaan letrot tuoneet ovulaatioita. Suosittelen kyllä ainakin kerran käymään yksityisellä jos sulta ei oo tuota pcos mahdollisuuttakaan ultrattu, mulla ainaki tuntu et sieltä sai vastauksia ja apua yrittämiseen. Tsemppiä
OnneaNiisk minäkin valmistaudun siirtymään (vihdoin) tuonne odottajien puolelle!
Voi miten hienoa!!! Paljon onnea!Niisk minäkin valmistaudun siirtymään (vihdoin) tuonne odottajien puolelle!