Raskaaksi 2022

Minul ainakii keltatauhanen kivistää luteaalissa ihan "normioireena", tai tiiä sitä nyt mikä tässä enää on normaalia 😅

Mulla tuli ensimmäisessä raskaudessa kiinnittymisvuotoo, mut toisessa en huomannu mitään. Mul on kyl molemmissa raskauksissa ennen plussaa ollu paineen tunnetta mahassa (=tuntuu kuin koko ajan olisi kakkahätä 🙈) ja semmonen täysi olo. Mut se on alkanu aikalailla plussan kohilla, pikkusen enne.

Pitkästä aikaa täällä, näköjään foorumi muuttunut!

Meillähän jäi vauvantekopuuhat pariksi kuukaudeksi jäihin mulla todetun kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä. Mutta nyt arvot on hyvät ja lääkäri antoi luvan taas yrittää! Viikon päästä suunnilleen ovis ja sitten taas hommiin paremmalla onnella 😁 oli niin huonot arvot aiemmin ettei raskautuminen olisi ollut juurikaan mahdollista.

Tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille:folded:

Mulla kp8 ja kolmas letrokuuri syöty. Krooninen sairaus ollu pahana ja ootan tosi kovasti jo perjantain Felicitas aikaa. Jos sieltä sais vinkkiä, miten vois helpottaa oloo raskauden yrittämisen kannalta turvallisesti.

Tilasin ovulaatiotestejä Raskauskeijulta, ja samalla pari raskaustestiä. Medigoon raskaustestit siellä oli loppu. Tilasin sit Ones Step -merkin puikkotestejä, onko ne yhtä huonoja kuin One Step -liuskatestit? Meniköhän rahat hukkaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tsemppiä kaikille!

Milloinkahan sitä uskaltais alkaa testailee? 🤭 Nyt kp30 ja kierrot normitilanteessa jotain 30-35pvän luokkaa. Oviksesta ei hajuakaan, meni jo tai vasta tulossa, mut sen testailun kanssa luovutin. Ei oo toivot yhtään korkeella, sattunut vähä epämääräisiin aikoihin petipuuhat tälle kuukaudelle 😅

Mun piti käydä se hcg ottamassa joskus pari kolme viikkoa sitten, mut kun en sit päässytkään niin unohdin varata uuden ajan ja nyt ne soitti tänään hyvin vihaisena siitä :No Evil Monkey: ei oo kuulema väliä vaikka olisi ovulaatio ja (ihan kunnon!) menkat tulleet, se hcg pitää verestä ottaa että on varma, että kohtu on tyhjentynyt (vaikka lähtiessäni polilta ultrattiinkin, että on tyhjä). Varasin huomisaamuksi labran, mutta eikai ovis ja menkat tulisi jos hcg olisi koholla vai onko mulla mennyt jotain ohi peruskoulun bilsan tunneilta? :D

Kolmen viikon päästä olisi myoomakontrollikin, vähän stressaa ja jännittää että onko myoomat räjähtänyt käsiin ja tyyliin vaatii kohdun poiston vai saako jatkaa yrittämistä :Grimacing Face:

Heippa kaikille pitkästä aikaa 💕 tein tänään hätäisenä dpo9 tai 10.. 2h muhineesta pissistä herkän testin.. väänsin kuvassa kontrastit kaakkoon. Voisikohan olla.. 🤔 kohta 1 1/2v yritystä takana 😪

Liitteet

• IMG_20220516_193304.jpg
    IMG_20220516_193304.jpg
    957 KB · Katsottu: 150
Heippa kaikille pitkästä aikaa 💕 tein tänään hätäisenä dpo9 tai 10.. 2h muhineesta pissistä herkän testin.. väänsin kuvassa kontrastit kaakkoon. Voisikohan olla.. 🤔 kohta 1 1/2v yritystä takana 😪
Kyllähän siinä jotain ainakin näkyy! Toivottavasti olis nyt tarttunut ja ois vihdoin teidän vuoro 😍

Wuhuu nyt on oma tunnus takaisin käytössä 🥳

kyllä alkaa näyttää siltä että tämäkin kierto jäi tuloksettomaksi. Menkat ei oo vielä alkaneet, mutta kauppojen testit edelleen negaa. Muuten en tän kierron suhteen odottanutkaan suuria, mut ne Sofin viivanpaikat ehti nostatella toiveita jo turhan korkealle. Sekös tässä erityisesti harmittaakin, jos ne Sofin viivanpaikat/haamut oli turhia, kun viimein luulin löytäneeni luottotestin joka ei juksaa 😭

Tosi selkeä viiva näkyy ainakin näin. Toivon kovasti että olisi ihan oikea viiva 😍

Housuissa oli valkovuotoa joten testasin, tosi vahva viiva jo😳voisko olla, että letrot puree vasta nyt kolmannella kerralla vai onko tää greippimehun ansioita? XD
No mulla kp7 ja tuntemuksia jo. Testasin huvikseen ja yllättävän vahva haamu jo oli. Taitaa ovis tulla aikasemmin tässä kuussa. Käytössä taas greippimehu. Ja edelleen gelee sekä uutena myo inositol mutta vaan puolikkaalla annoksella.

Voisko sulla jo letrot sit vaikuttaa👍 Mä innostun aikaisemmasta oviksesta , kiertokin lyhenee ja uus yritys aikasemmin jollei tärppää 😍
Mutta saa nähdä, ei näistä ota selvää aina.

2 päivää hikoillut ja unet tooodella vilkkaita. On myös jotenkin höttöinen pää, tuntuu ettei ajatus kulje ja jätän lauseet kesken ja jään tuijottamaan seinää yhtäkkiä, mikä ei ole minulle ominaista lainkaan.

Iho kuultaa ja on vatsa todella pinkeä ja turvonnut. Kipua oli eilen.

Olo on levollinen ja lämmöt koholla, ovismainen lima palasi mutta olen jo "muninut". Ehkä joku yrittää porautua kiinni kohtuun. Kunpa vain...

Tänään oli testi nega, eli eilinen oli taas melko vahva viivanpaikka. 🙄

Tänään oon taas selannut eri valmisteita, mitkä edes auttais raskautumaan. Tietty olis ihan ekana kiva saada tää kierto kuntoon. 😅
Edellisellä kerralla käytin macaa, ja olihan se aivan järkyttävän pahaa. Mietin, jos olisin ostanut nyt kapseleita ja lisäksi E-vitamiinia. Sain myös vinkkiä, että helokkiöljykapselit tekis samaa, kun greippimehu. 🤔

Liityn nyt tänne, jonkin aikaa olen keskusteluja seuraillutkin. :Slightly Smiling Face: Täällä siis ensimmäistä yritetään, takana on yksi keskeytynyt keskenmeno alkuvuonna ja nyt ensimmäinen yrityskierto sen jälkeen. Olin keskenmenon jälkeen sitä mieltä että tjottaillaan tässä rennosti vaan, mutta turha toivo, täällä taas google laulaa kaikenlaisista pikkuoireista. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Ongelmanani on pitkät ja epäsäännölliset kierrot. Tammikuussa kun plussasin, oli ovulaatio tapahtunut jossakin kp 40-45 tienoilla. Todistettavasti niinkin myöhään voi siis raskautua, mutta kyllä tämä odottelu ja turha testailu turhauttaa. Parhaillaan on menossa kp 18 ja ovulaatiotestit ovat päivä päivältä negatiivisempia, todella ärsyttävää! Ostin myo-inositolia jonka olen lukenut auttavan pcos:n kanssa, itselläni ei virallista diagnoosia ole mutta vahva epäily kyllä. Onko kenelläkään kokemusta siitä tai muista kikkakolmosista pitkien kiertojen suhteen? En tiedä johtuiko siitä vai jostain muusta, mutta pari päivää sitten huomasin myös pienenpientä veristä vuotoa, jollaista minulla oli raskaudessa välittömästi plussatestin tekemisen jälkeen. Siitäpä mieli lähti laukalle että mitä jos oonkin raskaana, vaikka siinä ei ole mitään järkeä kun menkoista vain pari viikkoa ja ovulaatiota ei ole näkynyt tai kuulunut. Ihan hullun hommaa tämä itsensä kyttääminen...

Takaisin