Raskaaksi 2022

Oikein kovasti onnea haamujen vahvistumisesta ja toivotaan, että muillakin vahvistuisi haamut:red-heart::smiling face with heart-eyes:

Harmittaa kun krooninen sairaus on huonona juuri letrokuurin aikaan. Otin eilen buranan ja joudun ottamaan tänäänkin. Otin muitakin lääkkeitä, joiden vaikutuksista hedelmällisyyteen ja ovulaation tapahtumiseen mulla ei ole tietoa. Onneksi on tulossa gyne-käynti perjantaina. Toivon, että näistä muiden oireiden hoidoista ja hedellimällisyyshoidoista voisi ainakin keskustella siellä:thumbs-up: myöskin helpottaa, kun tuntuu, et heinäkuuhun ei ole enää nii kauaa (meät otetaan julkiselle silloin):red-heart:

Voi että, oon erityisen pahoillani kaikista negoista, vahvistumattomista viivoista ja kp1:stä :red-heart: voi miten toivon että kaikki negat muuttuisi pian plussiksi, viivat vahvistuisi, ja jokainen kp1 olisi viimeinen kp1 seuraavaan yhdeksään kuukauteen.

Ja sit hirmusti onnea plussista ja haamuista!! :)

Mulla on tää kierto ollu vähän välikierto, kun pitää syödä primolutia että menkat saadaan ajoitettua oikein tulevaan hysteroskopiaan. On kyllä ollut tosi luksusta, ja tätä oon kaivannut! En oo kyttäillyt oireita ja miettiny, mitä jokanen vuoto ja nippasu merkitsee. En oo googletellu kertaakaan, onko joku oire mahdollinen merkki raskaudesta (se se vasta on rankkaa hommaa kun jokanen ihmeellinen oire pitää aina googlata! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:) ai että! Nyt vaan sit peukut pystyyn että menkkojen siirto onnistuu ja pääsen hysteroskopiaan! :)

Kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta! Oot kyllä rautahermo jos viikon vielä pystyt olemaan testaamatta :Smiling Face With Open Mouth
Nooooo, täytyy myöntää, että kävin vähän katselemassa, että millähän prosentilla näkyisi huomenna testissä, jos ovulaatio olisi ollut päivänä X. :No Evil Monkey: Ja nyt kun noita halpoja Raskauskeijun liuskoja kerta on, niin kai ne kannattaa käyttää pois...? Etteivät vaan kaapissa piinaisi. :tears:Oikeasti, jos (tai kun, sehän on tilastollisesti todennäköisempää) tämä ei ole plussakierto, niin vannon pyhästi, että kaappiin en osta testejä enää ikinä, niin kaikki on helpompaa!

Meillä myös sama tilanne taustalla ja sama toive! :) Nyt on ekat menkat keskeytyneen keskenmenon jälkeen ohi ja malttamattomina ovulaatiota jo odotellaan. Toivottavasti siitä tulisi tärppi joka kantaa loppuun saakka :Person With Folded Hands:
Tsemppiä teille myös tilanteeseen! Kkm oli itselle jotenkin tosi inhottava tapahtuma, enkä toivo sitä kenellekään.

Laskeskelin eilen epätoivoisesti, että pienellä tuurilla pystyttäisiin sittenkin hyödyntämään ensi viikon ovis eikä tarvitsisi odottaa taas kuukautta. Toivotaan kovasti tärppiä molemmille!

Tämä! Koitin etsiä sympatiaemojia, en löytäny.. täydet sympatiat kuiteski.
Se sympatiaa on toi nykyinen sydän, tossa tykkää napissa! Sitä kun painaa pohjassa niin löytyy reaktiot (ainakin puhelimella).

Kiitti puhelin muistutuksesta, en oiskaan muistanut ilman tätä muistutusta 🙂🙂

Liitteet

• Screenshot_20220515-201231__01.jpg
    Screenshot_20220515-201231__01.jpg
    42.7 KB · Katsottu: 129
Rfsun herkkä antaa vissiin viivanpaikan, Medigoo ihan puhdas nega. Tänään dpo 9. 🤔

Liitteet

• IMG_20220516_074305.jpg
    IMG_20220516_074305.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 138
Rfsun herkkä antaa vissiin viivanpaikan, Medigoo ihan puhdas nega. Tänään dpo 9. 🤔
Mä taidan nähdä medigoossa jotain tosi hailua myös 😬 Toivottavasti on 😍

Täällä alkaa kierron kivoin vaihe, uusi mahdollisuus yrittää, kp7. Eilen aloiteltiin jo lämmittelyillä 😁 Ylihuomenna taidan tehdä ensimmäisen ovistestin. Mulla on niitä seitsemän, riittää sitten hyvin jos tarttee tehdä varmistelutesti.

Lääkörinsoittoa miehelle edelleen odotellaan, että mitenkä päin tässä jatkettais.

Mä taidan nähdä medigoossa jotain tosi hailua myös 😬 Toivottavasti on 😍

Täällä alkaa kierron kivoin vaihe, uusi mahdollisuus yrittää, kp7. Eilen aloiteltiin jo lämmittelyillä 😁 Ylihuomenna taidan tehdä ensimmäisen ovistestin. Mulla on niitä seitsemän, riittää sitten hyvin jos tarttee tehdä varmistelutesti.

Lääkörinsoittoa miehelle edelleen odotellaan, että mitenkä päin tässä jatkettais.

No mäki katoin tota kuvaa, että näyttää ku Medigoossaki ois viiva, mutta livenä en kyllä nää. 😂
Huomenna uusiks 🤭

:Face Without Mouth: Ootteko tunteneet kiinnittymistä?

Mulla nyt mahdollisesti dpo 6. Eilen tuntu repivää kipua toispuoleisesti ja tänään vihlas pirun kovaa samalta puolelta. Välillä kyllä juilii myös toiselta puolelta.

Aamulla oli lämmöt laskeneet, kuinka nopsaa ne nousee, jos on noustakseen?

Viime raskaudessa bongasin kiinnittymisen niin, että kesken kuivan kauden tuli kerran jäätävät ovislimat ja sit taas ei mitään.
Hei! Mulla ihan sama juttu! Nyt dpo 6 tai 7
:Face Without Mouth: Ootteko tunteneet kiinnittymistä?

Mulla nyt mahdollisesti dpo 6. Eilen tuntu repivää kipua toispuoleisesti ja tänään vihlas pirun kovaa samalta puolelta. Välillä kyllä juilii myös toiselta puolelta.

Aamulla oli lämmöt laskeneet, kuinka nopsaa ne nousee, jos on noustakseen?

Viime raskaudessa bongasin kiinnittymisen niin, että kesken kuivan kauden tuli kerran jäätävät ovislimat ja sit taas ei mitään.
Hei, mulla ihan sama juttu! Dpo 6 tai 7 ja just tollasia kipuja ja kun kävelen niin välillä repii munasarjojen tietämille. Ja kun sanoit tosta sun viime raskauden kiinnittymis limoista niin just Ihmettelin kun kävin vessassa että miksi yhtäkkiä tulikin ovislimamaista paperiin aika paljonkin! Voisko ollakin sitten kiinnittyminen..voi kumpa!!! Oho tuli kahteen kertaan aloitus..

Kaikki kiinnittymiseen liittyvät oireilut kiinnostaa muakin, tulkaa ihmeessä raportoimaan tähän liittyviä havaintoja!

Mulla ei oo tietoa ovispäivästä, mutta nyt loppuviikosta oli kahden päivän ajan todella kovaa kohtukipua, enkä saanut edes yöllä nukuttua. Mulla sattui olla gynen aika just jälkimmäisenä kipupäivänä ja myös hän paikallisti kivun kohtuun (kuten itse olin arvellut), mutta syytä ei keksinyt. Kystaa tms. muuta ei löytynyt. Parhaaksi veikkaukseksi jäi kohtutulehdus, mutta muuta siihen viittaavaa oiretta kuin kipu ei kuitenkaan ollut. Niin toivon, että tämä olisi jotain kiinnittymiseen liittyvää eikä taas joku kropan oma kommervenkki :No Evil Monkey:

Takaisin