Josko huomenna pc:kin hyppäis positiiviseksi!Täällä ei uutta kerrottavaa. Sofi tänä aamuna näytti aika samalta kuin eilen, ei ainakaan vahvistunut ollut. Toi olikin viimeinen Sofin testi mitä mulla nyt oli. Pc edelleen nega.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Josko huomenna pc:kin hyppäis positiiviseksi!Täällä ei uutta kerrottavaa. Sofi tänä aamuna näytti aika samalta kuin eilen, ei ainakaan vahvistunut ollut. Toi olikin viimeinen Sofin testi mitä mulla nyt oli. Pc edelleen nega.
Aivan mahtavaa! Onnea vielä kovasti odotukseenOn siihen onneksi tullut eroa! View attachment 112926
Hopi hopi ja tervemenoa ja ihanaa odotusaikaaTaidan siirtyä kohta tuonne tammikuisiin siis
Todellako näin on!!Kännykkähymiötesti:
Edit: toimii!!!
Tämä! Koitin etsiä sympatiaemojia, en löytäny.. täydet sympatiat kuiteski.On kyllä turhauttavaa tämä uuden kierron odottaminen, kun oletus onnistumisesta tässä kierrossa on hyvin vähissä
Nooooo, täytyy myöntää, että kävin vähän katselemassa, että millähän prosentilla näkyisi huomenna testissä, jos ovulaatio olisi ollut päivänä X. Ja nyt kun noita halpoja Raskauskeijun liuskoja kerta on, niin kai ne kannattaa käyttää pois...? Etteivät vaan kaapissa piinaisi. Oikeasti, jos (tai kun, sehän on tilastollisesti todennäköisempää) tämä ei ole plussakierto, niin vannon pyhästi, että kaappiin en osta testejä enää ikinä, niin kaikki on helpompaa!Kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta! Oot kyllä rautahermo jos viikon vielä pystyt olemaan testaamatta
Tsemppiä teille myös tilanteeseen! Kkm oli itselle jotenkin tosi inhottava tapahtuma, enkä toivo sitä kenellekään.Meillä myös sama tilanne taustalla ja sama toive! :) Nyt on ekat menkat keskeytyneen keskenmenon jälkeen ohi ja malttamattomina ovulaatiota jo odotellaan. Toivottavasti siitä tulisi tärppi joka kantaa loppuun saakka
Tämä!On kyllä turhauttavaa tämä uuden kierron odottaminen, kun oletus onnistumisesta tässä kierrossa on hyvin vähissä
Se sympatiaa on toi nykyinen sydän, tossa tykkää napissa! Sitä kun painaa pohjassa niin löytyy reaktiot (ainakin puhelimella).Tämä! Koitin etsiä sympatiaemojia, en löytäny.. täydet sympatiat kuiteski.
Mä taidan nähdä medigoossa jotain tosi hailua myös Toivottavasti onRfsun herkkä antaa vissiin viivanpaikan, Medigoo ihan puhdas nega. Tänään dpo 9.
Mä taidan nähdä medigoossa jotain tosi hailua myös Toivottavasti on
Täällä alkaa kierron kivoin vaihe, uusi mahdollisuus yrittää, kp7. Eilen aloiteltiin jo lämmittelyillä Ylihuomenna taidan tehdä ensimmäisen ovistestin. Mulla on niitä seitsemän, riittää sitten hyvin jos tarttee tehdä varmistelutesti.
Lääkörinsoittoa miehelle edelleen odotellaan, että mitenkä päin tässä jatkettais.
Hei! Mulla ihan sama juttu! Nyt dpo 6 tai 7Ootteko tunteneet kiinnittymistä?
Mulla nyt mahdollisesti dpo 6. Eilen tuntu repivää kipua toispuoleisesti ja tänään vihlas pirun kovaa samalta puolelta. Välillä kyllä juilii myös toiselta puolelta.
Aamulla oli lämmöt laskeneet, kuinka nopsaa ne nousee, jos on noustakseen?
Viime raskaudessa bongasin kiinnittymisen niin, että kesken kuivan kauden tuli kerran jäätävät ovislimat ja sit taas ei mitään.
Hei, mulla ihan sama juttu! Dpo 6 tai 7 ja just tollasia kipuja ja kun kävelen niin välillä repii munasarjojen tietämille. Ja kun sanoit tosta sun viime raskauden kiinnittymis limoista niin just Ihmettelin kun kävin vessassa että miksi yhtäkkiä tulikin ovislimamaista paperiin aika paljonkin! Voisko ollakin sitten kiinnittyminen..voi kumpa!!! Oho tuli kahteen kertaan aloitus..Ootteko tunteneet kiinnittymistä?
Mulla nyt mahdollisesti dpo 6. Eilen tuntu repivää kipua toispuoleisesti ja tänään vihlas pirun kovaa samalta puolelta. Välillä kyllä juilii myös toiselta puolelta.
Aamulla oli lämmöt laskeneet, kuinka nopsaa ne nousee, jos on noustakseen?
Viime raskaudessa bongasin kiinnittymisen niin, että kesken kuivan kauden tuli kerran jäätävät ovislimat ja sit taas ei mitään.