Raskaaksi 2022

:Face Without Mouth: Ootteko tunteneet kiinnittymistä?

Mulla nyt mahdollisesti dpo 6. Eilen tuntu repivää kipua toispuoleisesti ja tänään vihlas pirun kovaa samalta puolelta. Välillä kyllä juilii myös toiselta puolelta.

Aamulla oli lämmöt laskeneet, kuinka nopsaa ne nousee, jos on noustakseen?

Viime raskaudessa bongasin kiinnittymisen niin, että kesken kuivan kauden tuli kerran jäätävät ovislimat ja sit taas ei mitään.

Paljon onnea, kyl tuo on minusta jo plussa eikä haamu! :)

Etenkin ne raskauskeijun "herkät" one stepit taitaa olla sellasia, että näyttävät joskus ihan turhia haamuja, mutta tosi huonosti näyttävät oikeita plussia, eli eivät kyllä ole herkkiä lainkaan. Usein muut testit näyttää sit plussan paljon selvemmin, kuin ne :)
Mulla ne one stepit näytti haamun dpo 9 ja siitä vahvistu päivittäin eli kaippa sekin on käyttäjäkohtasta :) kyllä mä herkäksi väittäisin oman kokemuksen perusteella :Upside Down Face:

Täällä kp18 ja oon ihan hukassa kroppani kanssa. Luulin et luteaali oli ja olis ollu menkat nyt mut lämmöt nousikin vielä 0,2 astetta aiemmasta minulle korkeasta lämmöstä ja vuoto oli vaan pyyhkiessä eli ilmeisesti oireilin ovulaation puolesta ja kun tuli kp16 verta niin ilmeisesti se oli se ovis. Vasemmalla puolella oli kipua eli mun menkat vaan oli tosi niukat

Toivottavasti tää enteilee sitä et vihdoin keho alkaa palautua ja kierto normalisoitua.

Joo otin semmosen ja pääkipuki hellitti kun sai hetken levättyä. Googletin vielä siittä ja tuli semmonen uutinen vastaan kun ”aspiriini edistää tutkimuksen mukaan raskaaksi tulemista” ikinä en oo kuulukkaan tuommoista :Grinning Face:
Olin itse asiassa just kirjoittamassa että olikohan se disperiini mitä määrätään joskus lapsettomuushoitojen yhteydessä. Ilmeisesti joku kohdun verijuttu. Todella viisas vastaus, mutta kyllä. Aspiriini ohentaa verta ja täten Ilmeisesti lisää verenkiertoa kohdussa. Mutta en nyt suosittele et itsenäisesti lähtee joka päivä popsimaan niitä :D

Olin itse asiassa just kirjoittamassa että olikohan se disperiini mitä määrätään joskus lapsettomuushoitojen yhteydessä. Ilmeisesti joku kohdun verijuttu. Todella viisas vastaus, mutta kyllä. Aspiriini ohentaa verta ja täten Ilmeisesti lisää verenkiertoa kohdussa. Mutta en nyt suosittele et itsenäisesti lähtee joka päivä popsimaan niitä :D
Jooo muutenki niin vähän käytän mitään särkylääkkeitä yms :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Aspiriini paksuntaa kohtua, lisää verenkiertoa lantion seudulla ja vähentää solujen tulehdusarvoja. Näin oli joku lääkäri kommentoinu aspiriinista. Mutta aspiriini saa nyt mulla olla vaan kipulääke:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Anteeksi kun tulen oikomaan..

Aspiriini tai vaikuttava aine asetyylisalisyylihappo (ASA) tosiaan ohentaa verta, se vaikuttaa siis veren hyytymistekijöihin. Toisaalta samalla tavalla se aine vaikuttaa ovulaation yhteydessä tarpeellisiin prostaglandiineihin kuin buranan ibuprofeeni, jolla myös hyytymiseen vaikuttava ominaisuus. Ovat molemmat siis tulehduskipulääkkeitä ja siksi vähän rinnastettavissa samaan kategoriaan: raskautta yrittävä pienin mahdollinen annos mahdollisimman lyhytaikaisesti.

Muistettava myös, että vahvuudella ja lääkemuodolla on eroa ja väliä. Vaikka lapsetomuushoitojen yhteydessä lääkäri määräisi pieni-annoksista ASAa (sama aine kuin aspirin-särkylääkkeessä), on se aivan eri asia kuin särkylääketabletti. Ns. pikku-ASA on rakenteeltaan entero/depot, eli vapautuu myöhemmin/pidemmän ajan kuluessa tabletista. Särkylääkkeestä ainetta vapautuu isompi vahvuus ja suhteessa nopeasti.

Se, että ASA vaikuttaa veren hyytymistekijöihin, ei se tee verta sen juoksevammaksi tai kiihdytä veren virtausta.

Menen pois paasaamasta tulehdusvälittäjäaineista, prostaglandiineista ja muista :D Älkää popsiko mitään mututuntuman perusteella ❤

Muokattu viimeksi:
Se alkais olla vissiin ovisplussa! Aamulla oli vielä vajaa. En oo aiemmin testannut kuin aamuisin, mutta alkoi tuntua siltä että pakko nyt on jotain tänään tapahtua!

Liitteet

• 20220513_173539.jpg
    20220513_173539.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 65
Ja vielä jännitetään. Lääkäristä jäi todella hyvä fiilis. Toiveikas olo, vaikkakin sanoi että siitiötuotanto on joillakin vienyt jopa vuoden aikaa palautua. Meille hän siis nyt lähti suosittelemaan miehelle niitä letroja. Kuulemma pitäis hyvin lähtee oma tuotanto(testo) ja sitä kautta sitten siittiötuotanto käyntiin. Ainut mutta oli se että miehellä maksa arvot hieman koholla. Viimeksi otettu maaliskuun lopussa ja tänään katsottiin sitten uudestaan. Eikä tiedetä vielä onko ne laskenut normaaliin:Grimacing Face: joten edelleen jännitetään pääseekö aloittaa letrot. Jos ei, niin sitten nostetaan hcg kolmeen annokseen viikossa tänhetkisen kahden sijaan Ja yritetään saada ne maksa arvot alas. VINKKEJÄ!? Alkon jättänyt jo pois hyvän aikaa sitten, molemmat juodaan alkoholitonta olutta, minä joskus kyllä sitä punkkua. Eli ei varmaan ihan paha kuitenkaan kun pitäisi olla alle 50 ja oli maaliskuun lopussa 96. Ja sitä ennenoli tammi tai helmikuussa 150 suurinpiirtein. Verensokereissa vähän häikkää ja lisäks varastoraudat liian korkeat. Vaikuttavia asioita tässä on, mutta nyt koitetaan niitä maksaa puhdistavia juttuja:Smiling Face With Smiling Eyes: jos teillävinkkejä niin kiitos mielellään otan vastaan:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Kiitoksia kaikille onnitteluista!! ❤️
Paljon tarrasukkia myös muille ja viivojen vahvistumisia. Kysymys, kauan teillä on ollut tätä menkkamaista jomottelua vielä plussan jälkeen? Mulla ei ole tästä kokemusta ehkä siis vähän panikoin että onko kaikki hyvin. Ei koske mitenkään kovaa, mutta olen hyvin tietoinen omasta kohdustani tällä hetkellä!

Paljon tarrasukkia myös muille ja viivojen vahvistumisia. Kysymys, kauan teillä on ollut tätä menkkamaista jomottelua vielä plussan jälkeen? Mulla ei ole tästä kokemusta ehkä siis vähän panikoin että onko kaikki hyvin. Ei koske mitenkään kovaa, mutta olen hyvin tietoinen omasta kohdustani tällä hetkellä!
Kyllä sitä useamman viikon kestää.

Mä ainakin muistan, että jomotellut useamman viikon :)

Dpo10 ja negaa edelleen.
Jos oikein viivalaseilla ja hitokseen hyvällä mielikuvituksella katsoo, niin saattaa hyvänä päivänä havaita tod.näk. viivanpaikan tuosta ekasta testistä, tai sitten ei :tears:

Muoks, kyllä nää ihan vitivalkosia on kumpikin! :No Evil Monkey: :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• 20220514_073021.jpg
    20220514_073021.jpg
    286.4 KB · Katsottu: 69
  • 20220514_073040.jpg
    20220514_073040.jpg
    275.5 KB · Katsottu: 74
Muokattu viimeksi:
Täällä kp24, dpo~10. Aamulla oli epämääräisiä kipuja joiden haluais uskoa liittyvän kiinnittymiseen tms, mutta en siis kai edes ovista tikuttamalla bongannut tässä kierrossa, ja tallettelutkin oli hyvin vähissä..

Takaisin