Onnea, selvä plussa!Ei kai toi nyt enää mikään viivanpaikka ole. Toinen kuva melkee heti testin tehtyä ja toinenkin ehkä sen 5min sisään. Testinä nyt rfsu herkkä 10 herkkyys
View attachment 112856
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea, selvä plussa!Ei kai toi nyt enää mikään viivanpaikka ole. Toinen kuva melkee heti testin tehtyä ja toinenkin ehkä sen 5min sisään. Testinä nyt rfsu herkkä 10 herkkyys
View attachment 112856
Mulla ne one stepit näytti haamun dpo 9 ja siitä vahvistu päivittäin eli kaippa sekin on käyttäjäkohtasta :) kyllä mä herkäksi väittäisin oman kokemuksen perusteellaPaljon onnea, kyl tuo on minusta jo plussa eikä haamu! :)
Etenkin ne raskauskeijun "herkät" one stepit taitaa olla sellasia, että näyttävät joskus ihan turhia haamuja, mutta tosi huonosti näyttävät oikeita plussia, eli eivät kyllä ole herkkiä lainkaan. Usein muut testit näyttää sit plussan paljon selvemmin, kuin ne :)
Onneksi olkoonEi kai toi nyt enää mikään viivanpaikka ole. Toinen kuva melkee heti testin tehtyä ja toinenkin ehkä sen 5min sisään. Testinä nyt rfsu herkkä 10 herkkyys
View attachment 112856
Onneksi olkoonEi kai toi nyt enää mikään viivanpaikka ole. Toinen kuva melkee heti testin tehtyä ja toinenkin ehkä sen 5min sisään. Testinä nyt rfsu herkkä 10 herkkyys
View attachment 112856
Joo otin semmosen ja pääkipuki hellitti kun sai hetken levättyä. Googletin vielä siittä ja tuli semmonen uutinen vastaan kun ”aspiriini edistää tutkimuksen mukaan raskaaksi tulemista” ikinä en oo kuulukkaan tuommoistaEn muista kuulleeni että aspiriinista olis haittaa, eli ite ottasin sitä! Toivottavasti helpottaa pian!
Olin itse asiassa just kirjoittamassa että olikohan se disperiini mitä määrätään joskus lapsettomuushoitojen yhteydessä. Ilmeisesti joku kohdun verijuttu. Todella viisas vastaus, mutta kyllä. Aspiriini ohentaa verta ja täten Ilmeisesti lisää verenkiertoa kohdussa. Mutta en nyt suosittele et itsenäisesti lähtee joka päivä popsimaan niitä :DJoo otin semmosen ja pääkipuki hellitti kun sai hetken levättyä. Googletin vielä siittä ja tuli semmonen uutinen vastaan kun ”aspiriini edistää tutkimuksen mukaan raskaaksi tulemista” ikinä en oo kuulukkaan tuommoista
Jooo muutenki niin vähän käytän mitään särkylääkkeitä yms Aspiriini paksuntaa kohtua, lisää verenkiertoa lantion seudulla ja vähentää solujen tulehdusarvoja. Näin oli joku lääkäri kommentoinu aspiriinista. Mutta aspiriini saa nyt mulla olla vaan kipulääkeOlin itse asiassa just kirjoittamassa että olikohan se disperiini mitä määrätään joskus lapsettomuushoitojen yhteydessä. Ilmeisesti joku kohdun verijuttu. Todella viisas vastaus, mutta kyllä. Aspiriini ohentaa verta ja täten Ilmeisesti lisää verenkiertoa kohdussa. Mutta en nyt suosittele et itsenäisesti lähtee joka päivä popsimaan niitä :D
Kyllä sitä useamman viikon kestää.Kiitoksia kaikille onnitteluista!!
Paljon tarrasukkia myös muille ja viivojen vahvistumisia. Kysymys, kauan teillä on ollut tätä menkkamaista jomottelua vielä plussan jälkeen? Mulla ei ole tästä kokemusta ehkä siis vähän panikoin että onko kaikki hyvin. Ei koske mitenkään kovaa, mutta olen hyvin tietoinen omasta kohdustani tällä hetkellä!
Mä ainakin muistan, että jomotellut useamman viikon :)Kiitoksia kaikille onnitteluista!!
Paljon tarrasukkia myös muille ja viivojen vahvistumisia. Kysymys, kauan teillä on ollut tätä menkkamaista jomottelua vielä plussan jälkeen? Mulla ei ole tästä kokemusta ehkä siis vähän panikoin että onko kaikki hyvin. Ei koske mitenkään kovaa, mutta olen hyvin tietoinen omasta kohdustani tällä hetkellä!