Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viimseiset testikuvat vielä tänne puolelle. Dpo17.
Kylläpä muuten greippimehu toimii kohdallani hyvin! Neljä greippimehukiertoa ollut yhteensä, tuloksena kolme raskautta ja yksi kemiallinen. Ilman greippimehua pelkkää negaa.
Älkää nyt täysin meitä hyljätköMäkin laitan viimeiset tänne. Toiseksi ylin lauantain jolloin oli sitä tuhrua ja ylin tänään. Eli taisi olla täysin harmitonta. Sen jälkeen ei oo tuhrutellut. Josko uskaltaisin tänään soittaa neuvolaan. Nyt siirryn spämmäämään näillä lähinnä tammikuisiin, mutta seurailen ja osallistun täälläkin vielä. En mä halua luopua teistä. Palan halusta tietää miten kaikilla sujuu!
Tervetuloa vaan! Otettaisiin mielellään teidät kaikki mukaanÄlkää nyt täysin meitä hyljätkö
Vaikka onkin kivaa kun uusia tyyppejä liittyy mukaan, niin silti aina haikeus iskee kun "vanhat tutut" vaihtaa maisemaa..
Ite kun on pyöriny jo 1,5v näissä ryhmissä (nyt yk17 ja dpo5) täällä, niin jotkut tyypit vaan tulee tutummiks.
Voisin kyllä kernaasti karata teidän joukkoon tammikuisiin
Mulle tuliki ensviikolle leikkausaika ja leikkausta ei sit tehäkkää jos raskaana, joten mun täytyykin tänään testata kun pääsen kotiin
Nyt menossa 33/35? eikä menkkoja näy..
Tässä ei nyt oikein tiedä olisiko optimistinen kuukautisten puuttumisen vuoksi vai kuinka reagoida. Toivotaan toki raskautta, jos leikkaus ei ole kovin kovin kiireellinen.
Vaikka heti, juo ovikseen asti lasi päivässä.Tänään kp1 ja yk8. Milloin greippimehu hyvä aloittaa?
Okei! KiittiVaikka heti, juo ovikseen asti lasi päivässä.