Raskaaksi 2022

Nuorena pitkään yritimme lasta, mulla oli hillitön vauvakuume jo 18 vuotiaasta. Lasta ei vain kuulunut, saimme sitten avun lapsettomuushoidoista ja esikoinen syntyi kun olin 21. Muistan ne tunteet ja pettymykset ja kipu sydänalassa, kun toivottua lasta ei kuulunut. Toivon teille kaikille plussatuulia ja jos aiheellista, apuja lääketieteestä lasten saamisen edistämiseksi. Olen nyt tässä iässä kiitollinen kaikista lapsistani, ja joskus elämä yllättää. Ihan oikeasti, uskokaa pois ❤ Hyvää Äitienpäivää kaikille äideille JA teille kaikille tuleville äideille, joiden lapsi antaa vielä odotuttaa kyytiläiseksi hyppäämistä:Hibiscus:

Höpisen nyt vielä tännekin. Eli sen eilisen pienen hyytymän jälkeen muuttui vuoto sitten vaaleanpunaisesta rusehtavaksi. Tul ivain pyyhkiessä eikä siteeseen asti ja nyt ei oo tullut enää. Ehkäpä se oli vain harmitonta sillä testi on kuitenkin vahvistunut ja vähän on alkanut rinnoissa olemaan tuntemuksia ja lämmöt on edelleen koholla. Kuvassa ylin tänään ja alin eilen.

Liitteet

• 20220508_074458.jpg
    20220508_074458.jpg
    580.5 KB · Katsottu: 164
Höpisen nyt vielä tännekin. Eli sen eilisen pienen hyytymän jälkeen muuttui vuoto sitten vaaleanpunaisesta rusehtavaksi. Tul ivain pyyhkiessä eikä siteeseen asti ja nyt ei oo tullut enää. Ehkäpä se oli vain harmitonta sillä testi on kuitenkin vahvistunut ja vähän on alkanut rinnoissa olemaan tuntemuksia ja lämmöt on edelleen koholla. Kuvassa ylin tänään ja alin eilen.

Hyvin vahvistuu ❤❤

Vaikka tiesin, että on hyvin epätodennäköistä onnistua heti pillereiden lopettamisen jälkeen, ilman yhtään menkkoja, niin kyllähän se nega kirvelee silti aika kovasti. Menin ja testasin tänään cb aikaisella testillä. Inte gravid. Ei raskaana.

Onnea plussanneille:Two-hearts:

Muokattu viimeksi:
Ihanaa äitienpäivää äideille, tarrasukkia ja sitä jeesustippiäkin plussanneille sekä paljon sympatiaa uusille kiertolaisille :red-heart:

Mulla myös käynnistyi tänään vihdoin kp1 kolme pvää lämpöjen romahtamisen jälkeen. Eli kokonaisuudessaan 37 päivää kesti keskenmenon jälkeinen kierto. Yllättävän kohtuullinen vaikka samalla tää päivä ehkä niittaa viimeisen niitin keskeytyneeseen raskauteen kääntäen uuden luvun ja se on kieltämättä haikeaa. Toisaalta pieni toivonkipinä uudesta tärpistä, kun edelliseenkin meni vain 5 kiertoa (tosin kokonaisuudessaan 10kk se vei, koska vain viidestä oviksen sai oikeasti hyödynnettyä niin että niissä oli tärpin mahdollisuus). Nyt kuitenkin uutta yritystä kohti ja pitäisi jostain löytää malttia ovikseen saakka :Smiling Face With Sunglasses:

Muokattu viimeksi:
Tää on varmasti vaikee päivä monelle täällä. Ootte ajatuksissa :red-heart: toivotaan tosiaan, että kaikki voisi vuoden päästä juhlia tätä päivää erilaisissa merkeissä.

Mulla on elämässä miehen lapset hänen aiemmasta liitosta. Joskus kun lapset oli pienempiä, he kyselivät että tekevätkö koulussa/päiväkodissa minullekin äitienpäivänä kortit. Vieläkin riipii se, miten vahvasti mies silloin sanoi, että ette tietenkään, ei <Nurppu> ole teidän äiti. Miehelle oli siis tuolloin tärkeää pitää välit exään mahdollisimman rauhallisina, ja yksi tähän liittyvä aspekti oli, ettei lasten äiti koe, että miehen uusi nainen tulee varastamaan äiti-titteliä. Mutta mies ei aina ole empatian kanssa täysin tahdikas, eikä siis tajunnut miten paljon tuo minuun sattui. Ja sattuu vieläkin. Miehen lapset on minulle äärettömän rakkaita, mutta tuo asenne on aiheuttanut sen, etten siis tosiaan ole päässyt "äitipuoleksi", vaan enemmän yhdeksi aikuiseksi joka kulkee lasten mukana elämää. Varsinkin nyt, kun ymmärrettävästi heräilee pelko siitä, tuleeko musta koskaan äiti kenellekään, on tuo sellainen asia, mikä sattuu.

Mulla on onneksi oma äiti vielä mukana, jonka kanssa voin juhlistaa tätä päivää, ja sillä mielellä tätä päivää itse mieluummin lähestyn :red-heart:

Dpo 11 ei tullut äitienpäivän plussaa tänne.
Pettynyt olo vaikkei yritys ollut edes päällä, koska nuo oireet teki nyt pahimmat tepposet ikinä. Enkä tosiaan halua joka kierrossa kärsiä selviä raskausoireita vaikkei olisi raskaana :(

Hyvää äitienpäivää meille kaikille meille tuleville ja jo oleville äideille :folded: Onnittelut kaikille plussanneille ja vauvaliimaa matkalle! Ja suuret halit kaikille pettymyksen ja epätoivon tunteiden kanssa kamppaileville, ootte mielessä :Yellow Heart:
Itse en enää testaile vaan odottelen menkkoja alkavaksi. Jotenkin jännän luottavainen olo seuraavasta kierrosta. Puhuin puolisolleni aamulla että varmaan menkat koputtelee ovelle niin hän vain halasi minua hymyillen ja kuiskasi että Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Uutta mahdollisuutta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes::Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ihanaa optimistisuutta :Smiling Face With Halo:
Nautin tästä äitienpäivästä nukkumalla paljon, syöden hyvin ja rauhassa, sillä tahdon uskoa että ensi äitienpäivänä päivän tahdin olisi jo määräämässä joku muu kuin vain me kaksi :Yellow Heart:

Mulle eilinen lapsettomien lauantai oli pahempi kuin tämä äitienpäivä. Ehkä siksi, että äitienpäivä ei ole ikinä ollut mun päivä mutta tää oli eka kerta, kun lapsettomien lauantaina itse kärsin lapsettomuudesta. Eli se jotenkin iski tänä vuonna eri lailla. Mutta ei sitä tiedä, ehkä ne itkut vielä tulee tänäänkin. Kovasti tsemppiä kaikille tähän viikonloppuun:red-heart:

Vaikka tiesin, että on hyvin epätodennäköistä onnistua heti pillereiden lopettamisen jälkeen, ilman yhtään menkkoja, niin kyllähän se nega kirvelee silti aika kovasti. Menin ja testasin tänään cb aikaisella testillä. Inte gravid. Ei raskaana.

Onnea plussanneille:Two-hearts:

Täällä täysin samat fiilikset. Kumpa vaan ne menkat pian tulis itelle pian.

Mulle eilinen lapsettomien lauantai oli pahempi kuin tämä äitienpäivä. Ehkä siksi, että äitienpäivä ei ole ikinä ollut mun päivä mutta tää oli eka kerta, kun lapsettomien lauantaina itse kärsin lapsettomuudesta. Eli se jotenkin iski tänä vuonna eri lailla. Mutta ei sitä tiedä, ehkä ne itkut vielä tulee tänäänkin. Kovasti tsemppiä kaikille tähän viikonloppuun:red-heart:

Täällä sama. Meidän keskenmenneellä olisi ollut ensi viikolla laskettu aika. Itkeskelin koko eilisen ja eksyin instan kaninkoloon katselemaan muiden lapsettomien kohtaloita. Nyt on menossa kolmas äitienpäivä kun toivoin voivani oman vanhan äiteeni yllättää ultrakuvalla kortin välissä, mutta taas lähti pelkkä kortti mukaan.

Lapsettomien lauantai jotenkin kouraisee pahemmin. Äitienpäivänä se on hymy pyllyyn ja omaa äitiä moikkaamaan :smiling-eyes:

Heräsin yöllä kovaan vähän menkkamaiseen kipuun ja olin ihan varma, et nyt ne menkat alko ja menin vessaan kattoon alkoko ne menkat. Ei verta tullu mut kipu jatku hetken aikaa kunnes sit helpotti ja nukahdin uudestaan ja aamulla ei kipua eikä verta:Face Without Mouth: mitähän ihmettä nyt..

Olen aivan liikuttunut, että monet ovat täällä muistaneet myös meitä, jotka tahtoisimme olla äitejä. Kiitos. :red-heart:

Itse koen kyllä olevani äiti pienelle enkelitytölleni. Kaikessa hiljaisuudessa olen viettänyt äitienpäivää, mm viemällä kynttilän muustomerkille, vaikkei kukaan muu ole sitä kohdalkani huomioinut. Ja ehkä se olisi vaikeaa - kun ei tässä nyt oikein onnittelemista ole, joten miten sitä sitten toivottaisi, ymmärrän.

Sama täällä, eilinen lapsettomien lauantai oli pahempi kuin äitienpäivä tänään. Tosin facebookissa ja instassa en juuri ole aikaa viettänyt...

Kaikkea hyvää ja kaunista kaikille jotka itsensä äidiksi kokevat! :red-heart:

Pitkästä aikaa täällä käymässä. On ollut monta epäonnistunutta kiertoa ja huono fiilis, mutta tulin kuitenkin toivottamaan hyvää äitienpäivää ryhmään :red-heart:

Mulla oli viikko sitten ovis ja saatiin viikonloppuun osutettua peräti kaksi onnistunutta sekstailua, joten pienet mahdollisuudet on olemassa. Tänään tuntui kohdussa jotain kummallista juilintaa noin tunnin ajan ja elättelin jo toiveita voisiko olla kiinnittymiskipuja… mutta eipäs nyt taas innostuta liikoja.

Ihanaa juhlapäivää kaikille :Two-hearts::red-heart::blowing:

Eipä ole sen aamuisen ruskean tuhrun jälkeen tullut mitään, mitähän tää nyt vois olla. Hakeeko kierto vielä paikkaansa vai voisko sittenkin olla mahdollisuus et oiskin raskaana vai ottiko paikat vaan itteensä siitä seksistä :Grimacing Face:
Tässäpä mietteitä sunnuntai iltaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Nyt kp31/32-34?

Eipä ole sen aamuisen ruskean tuhrun jälkeen tullut mitään, mitähän tää nyt vois olla. Hakeeko kierto vielä paikkaansa vai voisko sittenkin olla mahdollisuus et oiskin raskaana vai ottiko paikat vaan itteensä siitä seksistä :Grimacing Face:
Tässäpä mietteitä sunnuntai iltaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Nyt kp31/32-34?
Mulla tuli tuhrua just ennen kuin tein positiivisen testin ja luulin jo että menkat alkoi :smiling face with heart-eyes::folded:

Mulla tuli tuhrua just ennen kuin tein positiivisen testin ja luulin jo että menkat alkoi :smiling face with heart-eyes::folded:
Mulla taas perjantaista asti tullut vain tuhrua. Tää on aika inhottavaa kun tietää, että oli varmaan viivanpaikan perusteella kiinnittymisyritys. Tässä saattaa mennä muutama päivä tiputellen ennenkuin vuoto kunnolla alkaa. Mutta itsehän minä olen tämän tien valinnut...Että en ehkäise (epä)mahdollista raskautta tässä iässä

Täällä olis kp 8 ja menkat alkais olla taputeltu. Jostain syystä jäi pientä tiputtelua päälle ja vielä tänäänkin pientä tuhrua. Limakalvot on jostain syystä ihan jäätävän arat ja kuivat.. mikähän mummotauti nyt on iskenyt? :Weary Cat Face:

Takaisin