Raskaaksi 2022

Kyllä mä taas mietin näitä mun kierron salojani. 2vk sitten tuli sitä limasta verta ja oli kahden päivän menkkakivut, nyt taas alkanut ovislimamaiset limat. Oisko se yhden päivän vuoto siis ollut menkat ja nyt ois ovis, ainakin täsmäis päivät. P*nettaakin kokoaika :rolling:

Hetki sitten tuli vessassa vähän pyyhkiessä vaaleanpunaista ja nyt selkeästi niinkuin verta ja pieni hyytymä.... voi kun olisi ihan normaalia. Määrä oli vähäistä mutta eihän tämä nyt hyvältä vaikuta.

Hetki sitten tuli vessassa vähän pyyhkiessä vaaleanpunaista ja nyt selkeästi niinkuin verta ja pieni hyytymä.... voi kun olisi ihan normaalia. Määrä oli vähäistä mutta eihän tämä nyt hyvältä vaikuta.
Kuulostaa inhottavalle mutta toivottavasti on ihan harmitonta. Kuitenkin raskaudet alkaa mut alussa tuo, kuten minullakin. Toivottavasti keltarauhanen jaksaa siellä pumpata <3

Oon ihan varma että olen raskaana. En tiedä mistä ajatus lähti kun kaiken järjen mukaan on kp12 mutta olen tietysti kehitellyt jonkun teorian että olenkin ovuloinut 12 päivää sitten eikä se vuoto ollutkaan menkat. No, nyt on tissit raskaan tuntuiset ja nännipiha tummentunut. Minulla näin luteaalissa usein muutenkin. Mutta tämähän on varmasti vain vauvakuumeisen naisen houretta ja kuvitelmaa. Järki sanoo että hetkinen mutta olen niin varma asiasta että ihan hämmentää. Enköhän minä sit ylihuomenna testaa kuitenkin mikäli olisikin ollut ovulaatio. Toisaalta voihan olla että olen vasta ovuloinut tosi ihmeen aikaisin. Tai että mun hormonit on ihan pihalla ja touhuaa mitä sattuu

:loudlycrying::loudlycrying:täysin puhasta nega tetsiä vaan pukkaa ja menkka jomotukset alkaneet. Kohta varmaa alkaa vuoto. Ihan kauhee PMS kiukku. 17 yritys kiertoon menossa. Itkettää vaan ku on nii sika kauan yritetty eikä mitää tapahdu ja kaikki kaverit vaan sikiää ympärillä ja vauvauutisia on joka suunnasta. On vaan niin lohduton olo kun ei hedelmöitys tai tartu kiinni kohtuun vaikka ajoitus on kohdallaan ja yhdyntää tosi usein ja lisäksi koti-inssitkin otettu käyttöön. :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:

Tämähän on kuin suoraan mun suusta. Laskin kierrot, yk 17 meilläkin nyt meneillään. Aika synkkä fiilis, meillä voisi olla huomenna ensimmäinen äitienpäivä mutta ei. Ei edes haamua ole tän taipaleen aikana saatu.

Tänään tuli lisää lähipiirin vauvauutisia, hienoa että toisaalla onnistaa eikä se ole meiltä pois. Kyllä mekin vielä päästään onnistujiin täältä yrittäjien ryhmästä ❤

Anteeksi jäätävä omanapailu, mut oireet

- hitusen kellertävä valkovuoto (mulla luteaalissa ja ei hiiva ei haise)
- yökkäsin kun homejuusto leivän päällä haisi niin kauhealta
- pinkeä alavatsa
- oikea puoli jomottaa välillä ja edelleen vihlova tunne reiteen ja nivuseen
- rinnat tuntuu aralta vähän ja nännipihat leveät ja tummat ns renkaat ympärillä
- mieliala vaihtelee
- lämmöt asteen korkeammalla

Ei minun kohdalla oo ikinä ollut tässä vaiheessa kiertoa mikä pitäisi olla tosiaan vasta kp12, mutta epäilen että vuoto on johtunut ovulaatiosta jota tukisi myös sitä edeltävät tissikipuilut ja kp2 tullut migreenikohtaus (pahin vuosiin)

Ylihuomenna testaan tai tulen hulluksi

Tein mielenkiinnosta ovulaatiotestin johon ei enää ilmestynyt toista viivaa juuri ollenkaan joten taisi nyt pc vaan huijata minua eilen :Angry Face: Outo kylläkin tuo eilinen ovisplussa mutta eikös loppukierrosta ovistestit voi myös olla tummia ihan muuten vaan? On tää oman kropan ja sen tapahtumien perässä pysyminen kyllä hankalaa :Face With Tears Of Joy:

Jotenkin ajattelisin, että sulle ehkä olisi hyvä jatkossa jokin keltarauhastuki loppukiertoon, varsinkin kun luteaalivaihe on kovin lyhyt. Mutta toivottavasti nyt kuitenkin kaikki menisi hyvin ja keltarauhanen olisi tehokkaasti työssä! :folded::Two-hearts:

Jotenkin ajattelisin, että sulle ehkä olisi hyvä jatkossa jokin keltarauhastuki loppukiertoon, varsinkin kun luteaalivaihe on kovin lyhyt. Mutta toivottavasti nyt kuitenkin kaikki menisi hyvin ja keltarauhanen olisi tehokkaasti työssä! :folded::Two-hearts:
Joo sitä olisin ollut 1,5 vkon päästä gynelle kysymään mutta katsotaan nyt kuinka tässä käy. :smiling-eyes: Samoin ajattelen kyllä että ei siitä haittaakaan olisi. Tuon pienen hyytymän jälkeen ei ole tullut enää mitään vuotoa. Voihan se olla, että kyseessä oli joku hematoomakin. :folded:

Kyllä mä taas mietin näitä mun kierron salojani. 2vk sitten tuli sitä limasta verta ja oli kahden päivän menkkakivut, nyt taas alkanut ovislimamaiset limat. Oisko se yhden päivän vuoto siis ollut menkat ja nyt ois ovis, ainakin täsmäis päivät. P*nettaakin kokoaika :rolling:

On lisäys, oviskivut on täällä! Vihdoinkin jotain tolkkua tähän kiertoon. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Iltapäivän pc :Eyes:

Liitteet

• 1BBE0CF0-54D1-4622-B211-2CE2E8BBFBA2.jpeg
    1BBE0CF0-54D1-4622-B211-2CE2E8BBFBA2.jpeg
    1 MB · Katsottu: 187
Vittu avasin instagramin ja heti kaks ekaa postausta on vauva asiaa ku joku on tehny positiivisen r-testin ja seuraavassa kuvassa naisella raskausmaha. Ja tänää ois ollu eteeristen öljyjen raskaus ajasta zoom koulutus ni sattuneesta syystä en halunnu mennä kuuntelee vaikka asia kiinnostaakin. Oma vika ku avasin somen.

Vittu avasin instagramin ja heti kaks ekaa postausta on vauva asiaa ku joku on tehny positiivisen r-testin ja seuraavassa kuvassa naisella raskausmaha. Ja tänää ois ollu eteeristen öljyjen raskaus ajasta zoom koulutus ni sattuneesta syystä en halunnu mennä kuuntelee vaikka asia kiinnostaakin. Oma vika ku avasin somen.

Voi, olen pahoillani puolestasi! Tutun oloisia tunteita. Halaus.

Tuolla lapsettomuus-osastossa on myös hyviä tyyppejä ja vertaistukea, jos tuntuu siltä. :red-heart:

Ihan hirmuisesti onnea kaikille viime aikoina plussanneille :red-heart::red-heart::red-heart:
Symppaan nyt niin todella kaikkia ketkä kokee pettymyksen ja surun tunteita :Two-hearts: itsellä aina lähestyvä äitienpäivä aiheuttaa erityissurua (toinen tällainen aika on loppuvuosi ja lähestyvä joulu). Olin tänään kummitytön 1v synttäreillä ja ai että kyllä se riipaisi rinnasta!
Kumpa ensi vuonna oltaisiin kaikki viettämässä äitienpäivää :smiling face with heart-eyes:

Yk2 käynnistyi. En odottanutkaan että heti tärppää ja tästä kierrosta aloitetaan hoidot, eli todennäköisyys tulla raskaaksi kasvaa kummasti.

Mie olin esikoisen kanssa se, joka kuukaudesta toiseen pettyi, kun muut tulivat raskaaksi ja itse en. Meillä onneksi hoidot auttoivat nopeasti ja taisin tulla raskaaksi kierrosta 19. Todella paljon tsemppiä ja jaksamista teille pitkään odottaneille, toivottavasti teidän vuoro on pian :Two-hearts:

Hehehehee nauroin! Täällä yleensä tarrasukkia jne toivotellan, mut jos mulla joskus joku tarrais kiinni niin siihen kyllä laitetaan sit jesaria ja nippusiteitä kiinnittymisavuksi!

kyllä ehdottomasti koko arsenaali käyttöön myös sitten :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes::red-heart:

Tyhjää täynnä, korkeintaan se :Angry Face With Horns: viivanpaikka. Kait se on vaan tunnustettava, eipä ollut meidän kierto tämä:crying-face: Katsetta kohti seuraavaa kiertoa ja toivon mukaan sais jotain apuja miehelle, jotta saataisiin meille pieni vauva:folded::Two-hearts:

Toivotan kaikille hyvää äitienpäivää ja toivon että kaikki me pääsisimme juhlimaan sitä nyutin kanssa ensi vuonna :smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• CEB48C50-8D61-4441-B87C-D57B946337A0.jpeg
    CEB48C50-8D61-4441-B87C-D57B946337A0.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 106
Hyvää äitienpäivää kaikille :Two-hearts:

Toivottavasti kaikkien haaveet käy toteen ja kaikki saisivat oman tuhisijan syliin.

Meillä taitaa kyytiläinen olla, ja jännityksellä nyt odotetaan pysyykö matkassa :red-heart:

Liitteet

• IMG_20220508_051419.jpg
    IMG_20220508_051419.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 169
En sitten testannutkaan, illalla tuli seksin jälkeen punaista jo paperiin ja nyt aamulla rusehtava.
Eli eiköhän se yk3 ala tänään tai huomenna :sad-face:

Ihanaa Äitienpäivää niille jotka sitä saavat viettää, ollaan kiitollisia näistä lapsista mitä olemme saaneet:red-heart:

Ensinnäkin, halaukset kaikille joille tämä päivä symbolisoi pettymyksiä, surua, vihaa, katkeruutta... mitä vain. Toivon sydänjuuriani myöten, että saamme kaikki kokea äitiyden. :Two-hearts:

Ja teille jo äideille, oikein hyvää äitienpäivää. :Two-hearts:

Takaisin