Raskaaksi 2022

@Mamiksx4 ja @Voihanvauva näen kummallakin!! Toivotaan vahvistumista. :folded::Two-hearts:

Täällä on oikeasti joku tainnut tarrata kiinni...:Two-hearts::folded: En oo aiemmin saanu näin hyvin vahvistunutta plussaa, jos muistatte niin ne ei tahtoneet mulla siinä ekassakaan oikein vahvistua. Ylin on kummassakin tänään, apteekkarin ja pc.

Muoks. Jopa mies sanoi, että eihän ne ennen oo tuolta näyttäneet! :smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• 20220507_081228.jpg
    20220507_081228.jpg
    793.1 KB · Katsottu: 181
  • 20220507_081219.jpg
    20220507_081219.jpg
    826.9 KB · Katsottu: 177
Muokattu viimeksi:
Ja aamun testailuja dpo 11 apteekin ultralla.

Oon näkevinäni tuossa lähempää otetussa mutta onko vain viivanpaikka? :Eyes:

No menkat ei alkanu yön aikana niinkuin ajattelin, sen verran oli eilen illalla ja päivällä tuntemuksia :Grimacing Face: Toinen tissi ollut päästä arka, tai sit oon vaan painellu niin paljon ku testaan onko kipeät :rolling:

Minä en ikävä kyllä näe mitään:disappointed-face::No Evil Monkey:

Ketäs kaikkia olikaan, ketkä huomenna testaa???:Eyes:
Vai joko kaikki on sortuneet testaamaan aiemmin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mää testaan ainakin huomenna :Hugging Face:

Anniina ja Voihanvauva haamuilee hyvin!:smiling face with heart-eyes: Mamiksx4 näkyy kanssa jotain, toivotaan vahvistumista!

Ketäs kaikkia olikaan, ketkä huomenna testaa???:Eyes:
Vai joko kaikki on sortuneet testaamaan aiemmin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mää testaan ainakin huomenna :Hugging Face:
Mun pitäis testata kanssa, mutta musta tuntuu että en ehkä uskalla. En halua testata negaa, niin mietin venytänkö alkuviikkoon:No Evil Monkey:

Sit ku joku uskaltais alottaa tuolla tammikuisisaa höpötystä niin lähtisin mukaan, saatais joskus salainen ryhmä. :tears:

Tänään rfsu:n testi jossa olin näkeväni jotain, kuva otettu kuivana jossa näkyy huonommin. Keskiviikosta asti olen saanut jotain pientä haamuntynkää (ekat testit pc:llä), enkä enää mitään puhtaita negoja kuten ennen keskiviikkoa... Onko vaan huonoa tuuria ja sattunut huonoja testejä kohdalle, vai oliko kiinnittymisyritys... Luulisi tosin senkin jo muuttuneen kokonaan negaksi jos olisi. Ei oikein ole näistä rfsu:n testeistä kokemusta että miten näyttävät, mutta oli ainoa mitä lähikaupasta sai kun pc:t pääsivät loppumaan. No, maanantaina taas uusi testi jollei ole menkat alkaneet...

Liitteet

• 20220507_084640.jpg
    20220507_084640.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 145
Tänään rfsu:n testi jossa olin näkeväni jotain, kuva otettu kuivana jossa näkyy huonommin. Keskiviikosta asti olen saanut jotain pientä haamuntynkää (ekat testit pc:llä), enkä enää mitään puhtaita negoja kuten ennen keskiviikkoa... Onko vaan huonoa tuuria ja sattunut huonoja testejä kohdalle, vai oliko kiinnittymisyritys... Luulisi tosin senkin jo muuttuneen kokonaan negaksi jos olisi. Ei oikein ole näistä rfsu:n testeistä kokemusta että miten näyttävät, mutta oli ainoa mitä lähikaupasta sai kun pc:t pääsivät loppumaan. No, maanantaina taas uusi testi jollei ole menkat alkaneet...
Näissä taitaa valitettavasti näkyä vahvasti se viivanpaikkakin ja sen vuoksi näillä tulee erheellisiä tulkintoja. :Grinning Face With Smiling Eyes: Muistaakseni saattaa tehdä myös värikertymiä.

Mä tein tossa aamulla kaapista pois rfsun ja kaipa tossa jotain tosi haaleeta ehkä näkyy muttei tosiaan mitään sellaista mitä ehkä aamulta odotin. Joten eipä tässä nyt juurikaan viisaammaksi asian suhteen tultu, menkat ehkä alkaa tai sitten ei :Person Bowing Deeply:
20220507_090503.jpg

Kaikille jotka tykkää katsoa odotusaiheisia sarjoja, YLE areenassa vatsani ja minä.

Mä tein tossa aamulla kaapista pois rfsun ja kaipa tossa jotain tosi haaleeta ehkä näkyy muttei tosiaan mitään sellaista mitä ehkä aamulta odotin. Joten eipä tässä nyt juurikaan viisaammaksi asian suhteen tultu, menkat ehkä alkaa tai sitten ei :Person Bowing Deeply:
View attachment 112688
Joo haalea on, mutta toivotaan kovasti vahvistumista :folded:

Nega apteekin oma.. Dpo 10
Mä en kyllä kestä jos joka kierrossa tulee tämmösiä oireita.. Millä niitä voisi helpottaa?? :loudlycrying:
Vahva B6 menee jo.. Mut jos iha oksettaa ja tissit kipeet ja nälkä ja nää kaikki mahdolliset tulis joka kierrossa ilman raskautta ni iha perseestä
Mä olin iha varma et nyt oon koska ei ees yritetty tosiaan ja tulee näi selkeitä oireita....

Liitteet

• Screenshot_20220507-102945_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220507-102945_Photo Editor.jpg
    506.5 KB · Katsottu: 112
@Mamiksx4 ja @Voihanvauva näen kummallakin!! Toivotaan vahvistumista. :folded::Two-hearts:

Täällä on oikeasti joku tainnut tarrata kiinni...:Two-hearts::folded: En oo aiemmin saanu näin hyvin vahvistunutta plussaa, jos muistatte niin ne ei tahtoneet mulla siinä ekassakaan oikein vahvistua. Ylin on kummassakin tänään, apteekkarin ja pc.

Muoks. Jopa mies sanoi, että eihän ne ennen oo tuolta näyttäneet! :smiling face with heart-eyes:

ihan huippua! Sinne kaikki mahdolliset tarrasukat, vauvaliimat, jesarit, nippusiteet, rautalangat ja mitä ikinä tarvitaankaan että pikkunen pysyykin oikein lujasti kiinni :Two-hearts:

mä oon ainakin saanut rfsu:lla valitettavan selkeitäkin viivanpaikkoja olematta raskaana. Toivottavasti sulla kuitenkin lupailis ihan oikeaa plussaa :Relieved Face:

Mä en kyllä kestä jos joka kierrossa tulee tämmösiä oireita.. Millä niitä voisi helpottaa?? :loudlycrying:
Vahva B6 menee jo.. Mut jos iha oksettaa ja tissit kipeet ja nälkä ja nää kaikki mahdolliset tulis joka kierrossa ilman raskautta ni iha perseestä
Mä olin iha varma et nyt oon koska ei ees yritetty tosiaan ja tulee näi selkeitä oireita....
Onnea plussista ja plussan aluista :red-heart::red-heart:

Mulla huomiseksi vielä jäi yksi apteekin oma ja sen teen vielä huomen aamulla pois.

Voi uppis, mä sympatiseeraan kovasti, kun mulla on just tän vuoden puolella alkanu olee normaaleina luteaalioireina oksettavaa oloa ja rintojen aristusta (erityisesti just tollee sieltä sivuilta) vaikka sitä ennen ei ollu :sad-face: niin inhottavaa että ne oireet on samankaltasia kuin raskausoireet. Ja kaikesta huolimatta siinä luteaalin aikana on ihan mahotonta olla olematta toiveikas kun tollasia oireita tulee :( sullahan voi tietty vielä kääntyä plussaksi tässä kierrossa, toivotaan vielä niin! :red-heart:

ihan huippua! Sinne kaikki mahdolliset tarrasukat, vauvaliimat, jesarit, nippusiteet, rautalangat ja mitä ikinä tarvitaankaan että pikkunen pysyykin oikein lujasti kiinni :Two-hearts:
Hehehehee nauroin! Täällä yleensä tarrasukkia jne toivotellan, mut jos mulla joskus joku tarrais kiinni niin siihen kyllä laitetaan sit jesaria ja nippusiteitä kiinnittymisavuksi!

Voi uppis, mä sympatiseeraan kovasti, kun mulla on just tän vuoden puolella alkanu olee normaaleina luteaalioireina oksettavaa oloa ja rintojen aristusta (erityisesti just tollee sieltä sivuilta) vaikka sitä ennen ei ollu :sad-face: niin inhottavaa että ne oireet on samankaltasia kuin raskausoireet. Ja kaikesta huolimatta siinä luteaalin aikana on ihan mahotonta olla olematta toiveikas kun tollasia oireita tulee :sad001 sullahan voi tietty vielä kääntyä plussaksi tässä kierrossa, toivotaan vielä niin! :red-heart:
Ei tämmöstä kyllä jaksa jos joka kierrossa olis :(
Tottakai sitä toivoo et se meinaa vaikka et hormonit pelittää tms mut silti..

:loudlycrying::loudlycrying:täysin puhasta nega tetsiä vaan pukkaa ja menkka jomotukset alkaneet. Kohta varmaa alkaa vuoto. Ihan kauhee PMS kiukku. 17 yritys kiertoon menossa. Itkettää vaan ku on nii sika kauan yritetty eikä mitää tapahdu ja kaikki kaverit vaan sikiää ympärillä ja vauvauutisia on joka suunnasta. On vaan niin lohduton olo kun ei hedelmöitys tai tartu kiinni kohtuun vaikka ajoitus on kohdallaan ja yhdyntää tosi usein ja lisäksi koti-inssitkin otettu käyttöön. :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:

Muokattu viimeksi:
Takaisin