Raskaaksi 2022

Voi ihanaa. :Two-hearts::Two-hearts: Toivottavasti tarttuu tiukasti kiinni kasvamaan. :smiling face with heart-eyes: mihinkäs sulla osuu laskettu aika oviksen tai menkkojen perusteella?

Oviksen perusteella 13.1., menkkojen perusteella 15.1. Edellisessä raskaudessa lääkäri käytti menkoista laskettua, joten niin varmaan tekee nytkin.

Okei! Mulla oviksen perusteella 14.1. Ja menkkojen 13.1. :smiling face with heart-eyes:

Jokohan sitä uskaltais rustata tuonne tammikuisiin jotain..

Minä ikuisena optimistisena menin sinne jo. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tällä hetkellä on tosin kyllä aika menkkamaisia kipuja, mutta ainakaan vielä ei vuoda yhtään mitään, joten toivottavasti ne ovat vain raskausoireita.

Aamun testi medigoo ja sitten iltapäivän testi apteekin ultra… kuvittelen jotain näkevinäni.
Lisäksi ylösnoustessa repäsykipuja. Tuleeko niitä ennen menkkoja?

muoks. Kuvittelen, ei siis tarkoita että on :rolling:

Ja paljon onnea Kaitsu :Two-hearts:

Mää kuvittelen kans että nään näissä jotain :Eyes:

Minä ikuisena optimistisena menin sinne jo. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tällä hetkellä on tosin kyllä aika menkkamaisia kipuja, mutta ainakaan vielä ei vuoda yhtään mitään, joten toivottavasti ne ovat vain raskausoireita.
Toivottavasti liittyvät vain raskauteen. :folded::Two-hearts:

Jos jotakuta muuten kiinnostaa ne leposykkeet, niin voin kertoa, että tällä kertaa leposyke lähti minulla nousuun vasta plussan jälkeen. Oviksen jälkeen leposyke nousi noin 5 pykälää, ja nyt plussan jälkeen on noussut jo toiset 5. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta siis ainakaan nyt leposyke ei toiminut mitenkään plussan ennustamisessa.

Nythän tämä meni jännäksi. Olin jo luovuttanut koko kierron suhteen kunnes tänään dpo 11-12 päätin hetken mielijohteesta tehdä vielä yhden testin ja siihen piirtyikin jokin haamun esiaste ja dippasin sitten samaan pissaan vielä ovistestin ja se näyttikin näin vahvalta. :Eyes: Täytyykin ehkä lähteä ostamaan vielä lisää testejä. Otin vielä erikseen tuosta r-testistä kuvan koska haamua vaikea saada kuvaan kun juuri ja juuri näkyy livenä :Face With Tears Of Joy: Voi kun ei ois vaan viivanpaikka :folded:

20220506_210102.jpg
20220506_211254.jpg

Muokattu viimeksi:
Nythän tämä meni jännäksi. Olin jo luovuttanut koko kierron suhteen kunnes tänään dpo 11-12 päätin hetken mielijohteesta tehdä vielä yhden testin ja siihen piirtyikin jokin haamun esiaste ja dippasin sitten samaan pissaan vielä ovistestin ja se näyttikin näin vahvalta. :Eyes: Täytyykin ehkä lähteä ostamaan vielä lisää testejä. Otin vielä erikseen tuosta r-testistä kuvan koska haamua vaikea saada kuvaan kun juuri ja juuri näkyy livenä :Face With Tears Of Joy: Voi kun ei ois vaan viivanpaikka :folded:

View attachment 112672
View attachment 112673
Kyllä mä sanoisin ihan rehelliseksi haamun aluksi!!! Tuuhan laittamaan kuvaa kun testaat uudestaan. :smiling-eyes: Toivotaan parasta:folded::folded::Two-hearts:

View attachment 112672
View attachment 112673

kyllä mäkin sanoisin haamun aluksi, toivottavasti vahvistuu! :folded:

View attachment 112672
View attachment 112673

kyllähän siellä haamu pilkistelee :smiling face with heart-eyes: kunpa lähtis vahvistumaan :folded:

Heti aloin miettimään että voiko se kertoa jonkun olevan vialla kun kuitenkin viime raskaudessa plussasin jo dpo 9 ja nyt kuitenkin jo todnäk dpo 12 ja viivaa hädin tuskin näkee No koitan nyt vaan kylmän rauhallisesti jatkaa testailua ja katsotaan miten käy :folded: Tää porukka on kyllä ihana kun saa tukea miltein heti kun viestin tänne laittaa :Two-hearts:

Heti aloin miettimään että voiko se kertoa jonkun olevan vialla kun kuitenkin viime raskaudessa plussasin jo dpo 9 ja nyt kuitenkin jo todnäk dpo 12 ja viivaa hädin tuskin näkee No koitan nyt vaan kylmän rauhallisesti jatkaa testailua ja katsotaan miten käy :folded: Tää porukka on kyllä ihana kun saa tukea miltein heti kun viestin tänne laittaa :Two-hearts:
Kiinnittymisen olen käsittänyt olevan mahdollista dpo10 aikaankin (jolloin myöskään hcg ei voi erittyä virtsaan aikaisin), joten sen suhteen ihan voit olla rauhallisin mielin.
Kaikki raskaudet ja niiden alut ovat yksilöllisiä :Green Heart:

Ja aamun testailuja dpo 11 apteekin ultralla.

Oon näkevinäni tuossa lähempää otetussa mutta onko vain viivanpaikka? :Eyes:

No menkat ei alkanu yön aikana niinkuin ajattelin, sen verran oli eilen illalla ja päivällä tuntemuksia :Grimacing Face: Toinen tissi ollut päästä arka, tai sit oon vaan painellu niin paljon ku testaan onko kipeät :rolling:

Liitteet

• E73E65E1-0649-42AC-960D-1F86DDA4A416.jpeg
    E73E65E1-0649-42AC-960D-1F86DDA4A416.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 146
  • B739D771-1E64-475B-9ACC-5DA01913E297.jpeg
    B739D771-1E64-475B-9ACC-5DA01913E297.jpeg
    2.6 MB · Katsottu: 139
Muokattu viimeksi:

Oon näkevinäni tuossa lähempää otetussa mutta onko vain vaivanpaikka? :Eyes:

No menkat ei alkanu yön aikana niinkuin ajattelin, sen verran oli eilen illalla ja päivällä tuntemuksia :Grimacing Face: Toinen tissi ollut päästä arka, tai sit oon vaan painellu niin paljon ku testaan onko kipeät :rolling:

Kyllä mä ehkä jotain nään tuossa lähempää otetussa! Toivottavasti ois nyt tärpännyt :red-heart:

Kyllä mä ehkä jotain nään tuossa lähempää otetussa! Toivottavasti ois nyt tärpännyt :red-heart:
Sanoinkin kaverille että täytyy mennä pc ostoksille ni saa rauhassa kuseksii päivällä niihin :rolling:

Aamuksi taas ultra, äitienpäivänä:Two-hearts: Mä niin toivoisin :loudlycrying:

Oon näkevinäni tuossa lähempää otetussa mutta onko vain viivanpaikka? :Eyes:

Ihan ku olis jotain, ja sit taas ei kuitenkaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Eli ei ollu minusta juuri apua sulle. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Takaisin