Raskaaksi 2022

Unohdin koko ovulaatiotestin tältä aamulta, lorottelin iloisesti pönttöön vaan. :tears: Otan ihan positiivisena merkkinä tämän, ettei ollut asia ihan ekana aamulla mielessä. Ovulaatio jäi nyt ehkä vähän mysteeriksi sitten, mutta en pidä ihmeenä jos sitä ei tässä kierrossa edes tapahtuisi, kun oli kuitenkin se kemiallinen/varhainen keskenmeno edellisestä kierrosta.

Jännittävää!:No Evil Monkey: Jos se huomenna olisi taas selkeämpi:smiling face with heart-eyes:
Toivotaan :red-heart:
Oon nii monesti näihin pettynyt et saanu muka haamua ja sit negaa että ei ole odotukset korkealla vaik nyt tuli lisänä oireeksi niin kama väsy et pakko kaatua sänkyyn hetkeksi

Ostin nyt sitte kaksi apteekkarin omaa mut aattelin et sama kai se kun se apteq oikeesti edes ole sen herkempi kaiketi ja sit cb early vaikka inhoan noita siniviiva testejä.. Olisin ostanut predictor earlyn ennemmin mutta ne oli loppu.

Dpo10-dpo14. Täytynee harventaa nyt testausväliä, kun ei päivittäin enää kauheasti näy eroa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Eilen oli vähän vahvempi viiva kuin tänään, mutta eilen oli myös aika väkevää pissaa.

Liitteet

• 20220506_070751.jpg
    20220506_070751.jpg
    3.4 MB · Katsottu: 172
Dpo10-dpo14. Täytynee harventaa nyt testausväliä, kun ei päivittäin enää kauheasti näy eroa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Eilen oli vähän vahvempi viiva kuin tänään, mutta eilen oli myös aika väkevää pissaa.
Voi ihanaa. :Two-hearts::Two-hearts: Toivottavasti tarttuu tiukasti kiinni kasvamaan. :smiling face with heart-eyes: mihinkäs sulla osuu laskettu aika oviksen tai menkkojen perusteella?

Cb early nega n 3h päiväpissa. Hätäilen joo mut jotenki luulen että ei tuu posia vaikka varhaiset päivät ja oireita niin paljon. Oon niin pettynyt tähän kroppaan ku sellai olo elimistössä et varmasti ois raskaana...

Liitteet

• Screenshot_20220506-151753_Gallery.jpg
    Screenshot_20220506-151753_Gallery.jpg
    672.7 KB · Katsottu: 154
Kiitos kiitos paljon:smiling face with heart-eyes:siis eka katsoin tikkua ja mietin et noh se on taas nega on ja ei mitään viivaa näy. Menin keittiöön ja sitten menin takas vessaan ja ajattelin katsoa vielä ennen kuin lentää roskiin. Sit olin et MITÄ!!! Oon ihan että mitä mitä mitäääää!! Mulla oireita oli että paleli (etenkin iltaisin) , vatsan nippailua, hirvee nälkä, kurkku kuiva/kipee. On myös väsyttänyt ja ollut hengästynyt olo. arvasin vähän että vois olla raskaus kun oon tuntenut repäisykipuja kun nousen sohvalta. Ja toi palelu+nälkä myös mietityttänyt. Silti epäilin että menkat olis tulossa. En voinut uskoa että oikeesti olis plussa..

Täällä testi negatiivinen eli keho vaan reistailee. Inhottava kun hengästyttää, leposyke korkealla ja sit lämmöt myös

Cb early nega n 3h päiväpissa. Hätäilen joo mut jotenki luulen että ei tuu posia vaikka varhaiset päivät ja oireita niin paljon. Oon niin pettynyt tähän kroppaan ku sellai olo elimistössä et varmasti ois raskaana...

Tää on kyl outo, mä nään kyl niis aikasemmissa jopa pc:n testissä jotain haamua, älä heitä kirvestä kaivoon, tää ei välttämättä näytä vielä mitään,vaikka muut näyttäs, siks olis hyvä testata samalla testillä kokoajan.. esim mulla just apteq testi oli vitivalkonen, samoin pc:ssä ihan hailakka haamu kun suurennuslasilla tihrusti, kun taas apteekin ultrassa näkyi selkee viiva, joten näissä on eroja miten mikäkin testi reagoi! :folded:

Tää on kyl outo, mä nään kyl niis aikasemmissa jopa pc:n testissä jotain haamua, älä heitä kirvestä kaivoon, tää ei välttämättä näytä vielä mitään,vaikka muut näyttäs, siks olis hyvä testata samalla testillä kokoajan.. esim mulla just apteq testi oli vitivalkonen, samoin pc:ssä ihan hailakka haamu kun suurennuslasilla tihrusti, kun taas apteekin ultrassa näkyi selkee viiva, joten näissä on eroja miten mikäkin testi reagoi! :folded:
Kiitos tsempeistä :smiling-eyes::red-heart:

Aamun testi medigoo ja sitten iltapäivän testi apteekin ultra… kuvittelen jotain näkevinäni.
Lisäksi ylösnoustessa repäsykipuja. Tuleeko niitä ennen menkkoja?

muoks. Kuvittelen, ei siis tarkoita että on :rolling:

Ja paljon onnea Kaitsu :Two-hearts:

Liitteet

• EA28F857-7069-46BE-BA55-F81CAE08A3CA.jpeg
    EA28F857-7069-46BE-BA55-F81CAE08A3CA.jpeg
    3.8 MB · Katsottu: 166
  • 3266F4DA-F468-4BBF-A146-92D964BFA1AC.jpeg
    3266F4DA-F468-4BBF-A146-92D964BFA1AC.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 160
Okei olisko ekat oireet sen jälkeen että palelin eilen illalla ihan hulluna. Nukuin just 1,5h päikkärit enkä meinaa vieläkään päästä sohvalta ylös :rolling:

Piti menkkojen alkaa, mutta nyt vasta tajusin et kiertoa taitaa oikeen urakalla sotkea tuo pari viikkoa sitten sairastettu korona..
Ei tässä mitään oireitakaan ole.

Mutta tää sisäinen keskustelu itsensä kanssa ei vaan ota loppuakseen.
Huomaan ajattelevani tällä hetkellä raskautta _jokainen_ hetki. Silitellen masua, että voi kunpa siellä olisi jokin pieni kiinni.

Tää kierto tiputaan kyllä korkealta jos negaa paukkuu.

Takaisin