Raskaaksi 2022

Tässä
Sain kuvaan DPO 10 (ilta)
View attachment 112628
. Ja DPO 11 (aamu)
View attachment 112629
selkeästi tummempi viiva. Mun luteaali on vain 10pv joten DPO 11 piti menkat alkaa,ei alkanutkaan ja viiva vahvistui päivittäin.
Testasin näitä haamuja ennen Apteekki Ultralla haamujen haamun dpo 8(todella selkeä mutta erittäin haalea plussa).
Vahvistui,tässä sitten selkeä positiivinen DPO 16 Medigoolla:
View attachment 112626
DP0 14 Otin 3 testiä vertailuun eli Rfsu liuska&Pregcheck tämän rinnalle.

View attachment 112630
Luotettavimmaksi totesin nyt tässä plussakierrossa Medigoon,koska jo dpo 10 iltapissasta haamu oli selkeä eikä epäilylle jäänyt sijaa,onko plussa vai ei,toisinkuin muun merkkiset aiemmat testit joita tässä varmasti kymmenittäin tuli tehtyä...testailin yleensä aina jo dpo 8->
(tärppäsi siis yk 10).

Star4:
Älä välitä,et ole
ainoa joka edelleen tätä palstaa plussauksen jälkeenkin lukee+tekee mieli osallistua keskusteluun. :rolling::smiling-eyes::thumbs-up: Täällä on niin tsemppaava ja mukava porukka. Tämä oli minulle tämän 9kuukauden yrityksen "hermolepopaikka".

no joo, mä ehdin pyörii tällä palstalla pari vuotta, välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisena, mutta ei ollut missään vaiheessa niin hyvää porukkaa täällä, kun viimesen puolen vuoden aikana. Jotenkin mä vaan jumahdin tälle palstalle ja tulee lähes päivittäin luettua edelleen, koska mä vaan haluun nähdä mitä kenellekkin kuuluu ja onko tullut plussia! :smiling-eyes::folded:

Tylsää, täällä kp4. No kohta on menkat lusittu. Onko kiertokavereita?

Tässä
Sain kuvaan DPO 10 (ilta)
View attachment 112628
. Ja DPO 11 (aamu)
View attachment 112629
selkeästi tummempi viiva. Mun luteaali on vain 10pv joten DPO 11 piti menkat alkaa,ei alkanutkaan ja viiva vahvistui päivittäin.
Testasin näitä haamuja ennen Apteekki Ultralla haamujen haamun dpo 8(todella selkeä mutta erittäin haalea plussa).
Vahvistui,tässä sitten selkeä positiivinen DPO 16 Medigoolla:
View attachment 112626
DP0 14 Otin 3 testiä vertailuun eli Rfsu liuska&Pregcheck tämän rinnalle.

View attachment 112630
Luotettavimmaksi totesin nyt tässä plussakierrossa Medigoon,koska jo dpo 10 iltapissasta haamu oli selkeä eikä epäilylle jäänyt sijaa,onko plussa vai ei,toisinkuin muun merkkiset aiemmat testit joita tässä varmasti kymmenittäin tuli tehtyä...testailin yleensä aina jo dpo 8->
(tärppäsi siis yk 10).

Star4:
Älä välitä,et ole
ainoa joka edelleen tätä palstaa plussauksen jälkeenkin lukee+tekee mieli osallistua keskusteluun. :rolling::smiling-eyes::thumbs-up: Täällä on niin tsemppaava ja mukava porukka. Tämä oli minulle tämän 9kuukauden yrityksen "hermolepopaikka".
Kiitos kuvista. Joo tosiaan hyvä tietää mihin viivan kuuluu tässä testissä tulla, ja oikeaan kohtaan se tuli mulla sitten. Mutta jäi viivanpaikaksi eli hyvin alhaiseen hcg määrään reagoi. Tänä aamuna ei tullut enää mitään. Mun menkat alkaa kuitenkin vasta aikaisintaan sunnuntaina tai viimeistään torstaina. Mutta ei mua nämä enää harmita kun ei ole ns.pakollista tarvetta tulla raskaaksi. Lähinnä ärsyttää aina uuden kierron odottelu ja kohta sitä on niin kiukkuinen PMS oireiden kanssa

Oi kun oli @Jossu123 jännä kierto sulla, ihana lopputulos :red-heart:

Mulla tippu eilen r-testi pönttöön vahingossa näkemättä tulosta joten ei yllättänyt että tänään radikaalisti tippu aamulämpökin, joten uus kierto alkanee viimeistään huomenna :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mut hyvää se että kohtuu inhimillinen kierto keskenmenon jälkeen, vain kymmenisen päivää myöhässä. Ja ens oviksen pääseekin sit hyödyntämään oikein kunnolla jos tulee kuten ennustettu. :Smiling Face With Sunglasses:

Eipä täällä mitään uutta rintamalla, negaa pukkaa, nyt ei valitettavasti ole kuvaa kun tytär heräs just enkä kerennyt hyvässä valossa ottaa kuvaa vaan lätkäisi testin äkkiä laukkuun :tears:
Hei viikko enää sinne lääkäriin :Dancer:

Mnjaahah, juuri kun pääsin sanomasta että menkat alkaa aikaisintaan sunnuntaina tai viimeistään ensi torstaina...Oli tuossa pientä aamujumppaa miehen kanssa ja sen jälkeen vähän jo vuotelikin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eli huomenna tai sunnuntaina käynnistyy. No sittenhän nuo dpo päivät oli mulla ihan oikein, näköjään vanhuus ei tule yksin kun ei pysy enää laskuissa mukana :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Koska tiedän että tykkäätte tihrustaa testejä. Tässä apteekkarin eiliseltä ja ylempi tänään. :smiling-eyes::folded:

Liitteet

• 20220506_072609.jpg
    20220506_072609.jpg
    764.8 KB · Katsottu: 214
Näin yöllä unta että tein pos raskaustestin, ja pitihän se herätessä tehdä oikeesti, tulos ei vaan ollu ihan sama kun unessa. Nyt ois mun laskujen mukaan dpo9, täytyy hakee töiden jälkeen lisää testejä että pääsee oikein urakalla pissimään tikkuihin.

Joku aiemmin mietti raskausoireita ja mulla on nyt kahdessa kierrossa ollut selviä oireita ilman positiivista tulosta. Sit aloin muistelemaan niin ekassa raskaudessa oireet alko ihan tosi aikasin, siis varmaan viikko ennen menkkoja että toivossa on hyvä elää, sano lapamato :tears:

Liitteet

• IMG_20220506_061237.jpg
    IMG_20220506_061237.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 139
Keskiviikon haamuilu taisi lopulta olla aiheeton. Kuvassa testit ke, to ja pe. Antaako noi pregcheckit oikeasti tuolla tavalla viivanpaikkoja, varsinkin kuivuttuaan ihan selkeä. Viimeksi kun plussasin tammikuussa, sain pregcheckillä haamun dpo 12, ja se näkyi paljon paremmin ja aiemmin kuin esim raskauskeijun "erittäin herkässä" testissä. Ja tässäkin kierrossa sain vielä viime viikolla pregcheckillä ihan selkeitä negatiivisia, joten en tiedä mikä tuo keskiviikkoinen sitten oli. Ja torstaisessakin on ihan aavistus väriä, mutta vähemmän kuin ke. Ainahan se on toki voinut olla joku kiinnittymisyrityskin. Tässä vaiheessa tuskin kannattaa kuitenkaan enää elätellä toiveita, tänään viimeistään olisi varmaan pitänyt näkyä paremmin testissä... Menkat 2 päivää myöhässä (tosin ovulaatiokin saattoi olla viikon myöhässä joten periaatteessa voisi olla vasta dpo 10). Oireina leposykkeen kohoaminen, ihmeellinen unettomuus (herää aamulla tosi ajoissa eikä enää saa unta), jalkojen levottomuus... Nämä olivat varhaisia oireita myös edellisessä plussassa. Mutta ehkä hormonit vaan heittelee vielä keskenmenon jäljiltä ja siitä nämä poikkeavat tuntemukset.

Liitteet

• 20220506_075426.jpg
    20220506_075426.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 196
Näin yöllä unta että tein pos raskaustestin, ja pitihän se herätessä tehdä oikeesti, tulos ei vaan ollu ihan sama kun unessa. Nyt ois mun laskujen mukaan dpo9, täytyy hakee töiden jälkeen lisää testejä että pääsee oikein urakalla pissimään tikkuihin.

Joku aiemmin mietti raskausoireita ja mulla on nyt kahdessa kierrossa ollut selviä oireita ilman positiivista tulosta. Sit aloin muistelemaan niin ekassa raskaudessa oireet alko ihan tosi aikasin, siis varmaan viikko ennen menkkoja että toivossa on hyvä elää, sano lapamato :tears:

Sama dpo täällä ja aamu lämpö olo pomsannut ylös ja leposyke korkealla... muuten samat oireet jatkuu plus heräilin aamuyöllä ja aamulla ennen kelloa mikä ei oo tavanomaista mulle..
Mutta pc ei näytä kun korkeintaan viivanpaikkaa edelleen.

Muokattu viimeksi:
Sama dpo täällä ja aamu lämpö olo pomsannut ylös ja muuten samat oireet jatkuu plus heräilin aamuyöllä ja aamulla ennen kelloa mikä ei oo tavanomaista mulle..
Mutta pc ei näytä kun korkeintaan viivanpaikkaa edelleen.
Mulla on kans ollut tissit tosi kipeet taas useamman päivän, alamahassa jotain tuntemuksia välillä. Jospa se vielä meillä iloksi tämä kierto muuttuisi :Two-hearts:

Keskiviikon haamuilu taisi lopulta olla aiheeton. Kuvassa testit ke, to ja pe. Antaako noi pregcheckit oikeasti tuolla tavalla viivanpaikkoja, varsinkin kuivuttuaan ihan selkeä. Viimeksi kun plussasin tammikuussa, sain pregcheckillä haamun dpo 12, ja se näkyi paljon paremmin ja aiemmin kuin esim raskauskeijun "erittäin herkässä" testissä. Ja tässäkin kierrossa sain vielä viime viikolla pregcheckillä ihan selkeitä negatiivisia, joten en tiedä mikä tuo keskiviikkoinen sitten oli. Ja torstaisessakin on ihan aavistus väriä, mutta vähemmän kuin ke. Ainahan se on toki voinut olla joku kiinnittymisyrityskin. Tässä vaiheessa tuskin kannattaa kuitenkaan enää elätellä toiveita, tänään viimeistään olisi varmaan pitänyt näkyä paremmin testissä... Menkat 2 päivää myöhässä (tosin ovulaatiokin saattoi olla viikon myöhässä joten periaatteessa voisi olla vasta dpo 10). Oireina leposykkeen kohoaminen, ihmeellinen unettomuus (herää aamulla tosi ajoissa eikä enää saa unta), jalkojen levottomuus... Nämä olivat varhaisia oireita myös edellisessä plussassa. Mutta ehkä hormonit vaan heittelee vielä keskenmenon jäljiltä ja siitä nämä poikkeavat tuntemukset.

Meillä on vähän samanlainen tilanne, ensin tuli testiin väriä, sit seuraava oli enää pieni lupaus ja kolmas jo nega.
Mietin myös, että olisiko itellä ollut joku kiinnittysmisyritys, kun viikonloppuna oli tosi outoja kipuja ja repäisyjä. Kierto on muutenkin jo niin yli pitkä, että tainnu jäädä menkat välistä ja kroppa painellu ilman vuotoa seuraavaan kiertoon.

Apteq taitaa mulle näyttää omiaan.. Laitan tähän pari kuvaa kohta liitteeksi

Edit lisätty. Alin macro

Edit 2 lisäsin myös se pc yhden kuvan...

En osannut olla uittamatta sitäkin :rolling::tears:
Eli testi ostoksille taas ku piti säästää huomiselle

Liitteet

• Screenshot_20220506-093233_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220506-093233_Photo Editor.jpg
    333.4 KB · Katsottu: 147
  • Screenshot_20220506-093720_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220506-093720_Photo Editor.jpg
    437.3 KB · Katsottu: 146
  • Screenshot_20220506-093623_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220506-093623_Photo Editor.jpg
    432.6 KB · Katsottu: 144
  • Screenshot_20220506-094310_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220506-094310_Photo Editor.jpg
    377.1 KB · Katsottu: 136
Muokattu viimeksi:
Tässä vielä kuivana toi apteq

Eiliseen ei tämmöstä jäänyt kuivana näin näkyvää

Kokeilin myös noita muuttaa negatiivi kuvaksi niin sillä ainakin näyttää et ois väriä viivassa mutta mä luulen että on jokin värikertymä tms. En ees tiiä miks tätä testiä ostanut ku en luota

Liitteet

• Screenshot_20220506-100307_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220506-100307_Photo Editor.jpg
    437.8 KB · Katsottu: 145
Muokattu viimeksi:
Sori ku napailen nyt hulluna...

Nyt myös karsee hikoilu, päänsärky jne uusina riesoina ollut tän aamun aikana....

Koska tiedän että tykkäätte tihrustaa testejä. Tässä apteekkarin eiliseltä ja ylempi tänään. :smiling-eyes::folded:
Onnea :smiling face with heart-eyes::red-heart:

Lainasin sun kuvaa vertailuun vaikka apteekin oma vissiin sulla? Samassa kohtaa silti kaiketi tuo viivanpaikka ku apteq ni oon nyt kyl hämilläni kuitenki hiukan

Liitteet

• Screenshot_20220506-101941_Photo Collage.jpg
    Screenshot_20220506-101941_Photo Collage.jpg
    351.8 KB · Katsottu: 130
Apteq taitaa mulle näyttää omiaan.. Laitan tähän pari kuvaa kohta liitteeksi

Edit lisätty. Alin macro

Edit 2 lisäsin myös se pc yhden kuvan...

En osannut olla uittamatta sitäkin :rolling::tears:
Eli testi ostoksille taas ku piti säästää huomiselle
Siis tuo Apteq etenkin on ihan selkeän näkönen:Weary Cat Face: Ja pc:ssäkin erottuu viiva. Siis on todella törkeää, jos useammassa testissä tulee tollasta viivan paikkaa.

Milloin sulla pitäisi alkaa kuukautiset?

Ihme ja kumma, oon ite pystynyt olla testaamatta. Su pitäisi alkaa vuoto ja teen ehkä ma vasta testin jos ei ala. Ja jos se on nega niin sitten tulossa pitkä kierto:Pouting Cat Face:

//Ai niin ja kaikki oireet on hävinnyt. Pidetään sitä nyt toistaiseksi siis hyvänä asiana:tears:

Siis tuo Apteq etenkin on ihan selkeän näkönen:Weary Cat Face: Ja pc:ssäkin erottuu viiva. Siis on todella törkeää, jos useammassa testissä tulee tollasta viivan paikkaa.

Milloin sulla pitäisi alkaa kuukautiset?

Ihme ja kumma, oon ite pystynyt olla testaamatta. Su pitäisi alkaa vuoto ja teen ehkä ma vasta testin jos ei ala. Ja jos se on nega niin sitten tulossa pitkä kierto:Pouting Cat Face:

//Ai niin ja kaikki oireet on hävinnyt. Pidetään sitä nyt toistaiseksi siis hyvänä asiana:tears:
Nyt vasta dpo9 ja Eiliseen verrattuna näkyvämpi tuo viiva mut mene ja tiedä :tears::Two-hearts:

Takaisin