Tässä
Sain kuvaan DPO 10 (ilta)
View attachment 112628
. Ja DPO 11 (aamu)
View attachment 112629
selkeästi tummempi viiva. Mun luteaali on vain 10pv joten DPO 11 piti menkat alkaa,ei alkanutkaan ja viiva vahvistui päivittäin.
Testasin näitä haamuja ennen Apteekki Ultralla haamujen haamun dpo 8(todella selkeä mutta erittäin haalea plussa).
Vahvistui,tässä sitten selkeä positiivinen DPO 16 Medigoolla:
View attachment 112626
DP0 14 Otin 3 testiä vertailuun eli Rfsu liuska&Pregcheck tämän rinnalle.
View attachment 112630
Luotettavimmaksi totesin nyt tässä plussakierrossa Medigoon,koska jo dpo 10 iltapissasta haamu oli selkeä eikä epäilylle jäänyt sijaa,onko plussa vai ei,toisinkuin muun merkkiset aiemmat testit joita tässä varmasti kymmenittäin tuli tehtyä...testailin yleensä aina jo dpo 8->
(tärppäsi siis yk 10).
Star4:
Älä välitä,et ole
ainoa joka edelleen tätä palstaa plussauksen jälkeenkin lukee+tekee mieli osallistua keskusteluun. Täällä on niin tsemppaava ja mukava porukka. Tämä oli minulle tämän 9kuukauden yrityksen "hermolepopaikka".
no joo, mä ehdin pyörii tällä palstalla pari vuotta, välillä enemmän ja välillä vähemmän aktiivisena, mutta ei ollut missään vaiheessa niin hyvää porukkaa täällä, kun viimesen puolen vuoden aikana. Jotenkin mä vaan jumahdin tälle palstalle ja tulee lähes päivittäin luettua edelleen, koska mä vaan haluun nähdä mitä kenellekkin kuuluu ja onko tullut plussia!