Raskaaksi 2022

Onko kenelläkään kuvaa Medigoon haamusta tai plussasta (jos joku olisi sellaisen sillä joskus saanut ja kuvakin tallessa:tears:). Haluaisin vähän hahmottaa mihin viivan kuuluu siinä tulla. Sain tänään sillä parin tunnin pidätyksellä viivanpaikan, mutta en tiedä onko edes oikeassa paikassa ja kuvaan sitä ei vielä saa tallennettua. Dposta ei täyttä varmuutta :rolling: Ihan vaan mietin näyttääkö miten helposti oikein ja myös kemialliset

Mä täältä sivusta kanssa huutelen. Eli tässä mun suora dpo9-dpo13. Mulla on molemmissa raskauksissa ollut plussakierto tosi oireeton verrattuna negakiertoihin. Esikoisesta oli pientä kiinnittymisvuotoa, mutta tästä toisesta ei sitäkään. Olin itseasiassa ihan varma, etten todellakaan voi olla raskaana, mutta niin se vaan plussa pärähti.

Liitteet

• 4AEF36D6-15B4-4B9E-BC5B-B936C3EF74DE.jpeg
    4AEF36D6-15B4-4B9E-BC5B-B936C3EF74DE.jpeg
    2 MB · Katsottu: 165
miksei tää vois olla oikea haamu? :Eyes:
Kerronpa mun sen päivän testailusta kun plussasin. Tein tän ja pc:n aamulla, pc:ssä näkyi ihan haamunen, kun taas tämä testi oli vitivalkoinen, ja niin oli aina kun tällä testasin, ei edes viivanpaikkaa. Samoin apteekin ultraan sain parituntia myöhemmin selkeän haamun. Tää testi ei kyllä herkkää ole nähnytkään, mutta tosiaan en myöskään saanut tällä mitään ylimääräsiä viivoja näkymään, edes tärppikierrossa kun olis pitänyt jotain näkyä! :Face With Tears Of Joy:
Kiitos. Voihan tuo olla tai sitten ei :tears:
Mulla mennyt usko kaikkiin liuskoihin vissiin jo, ku tulee muka viivaa millon mihinkin testeihin.

Kiitos. Voihan tuo olla tai sitten ei :tears:
Mulla mennyt usko kaikkiin liuskoihin vissiin jo, ku tulee muka viivaa millon mihinkin testeihin.

Testaatko aamulla? on kyllä ihan liian jännää nyt :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Minä varmaan testaan aamulla. Oon ulkomailla ja sain ostettua jonkun halpistestin ja siihen piirtyi heti viiva mut sit myöhemmin näkyy vaan alalaidassa väriä ja niin. Jos olisin niin kai se näkyisi paremmin jo. Toki tunnin pidätys mutta silti. Ehkä oli joku kiinnittymisyritys ja nyt hormoni poistuu? En ole tässä testannut yhtään. Viiva näkyi heti mutta koko testi tuntui olevan huono ja se väri levisi ihan miten sattuu. Toivottavasti olisi oikea aito viiva kyseessä

Ihana tietää, että tää voi olla normaalia. :loudlycrying::smiling face with heart-eyes: Mun mies sano eilen ihanasti, että ajattele jos ne kaikki tuntemukset on ollu siitä, että siellä ei oo kaikki kunnossa ja nyt tää olis merkki että on. :Two-hearts::folded:

Ihanaa, lupaavalta vaikuttavat testit :Two-hearts:
Kommentoin vain täältä taustaseuraajana, että mulla ei ainakaan ollut mitään oireita alkuraskaudessa (eikä ainakaan vielä ole ollut nyt meneillään olevassa keskiraskaudessakaan). Lääkäri sanoi kun tästä panikoin että jollain oireita on ja toisilla ei. Eli oireettomuus ei välttämättä ole mitenkään huono merkki!

Mä niin vannotin itselleni etten tikuta sitä ovista, kun se tuotti niin hirveitä paineita niin miehelle kuin itselle.

Nyt ollaan kyllä pupuiltu ihan sopivasti koko kierto, mutta kylläpä kalvaa sit kuitenkin tää epätietoisuus!

Viime kuussa kierto 21pv.
:Eyes:Tänään kp 20:Eyes:

Mutta jotenkin kutina, että kierto ei olisi nyt niin lyhyt ja elättelen turhia toiveita.

Ois pitänyt vaan tikutella... :Grinning Face With Smiling Eyes:

Tein cb earlyn ennen kp1 ja näytti haamua mutta kun kuullut huonoa siitä niin sivuutin sen kun tuli kp1. No oli lyhyet kuukautiset kun kesti sen 24h ja loppui. Joskus on päivän tauko mut vuoto jatkuu. Nyt ei ja lämmöt ovat olleet koko ajan astetta korkeammalla kuin normaalisti ja oireet mitä on on minulla yleensä luteaalivaiheessa. Nyt ei ole edes mahdollista hakea testiä mutta kyllä tekisi mieli kun onhan valemenkat ihan suht normaalia eikä vuoto ollut runsasta. Myös kova migreenikohtaus ja väsymys ja lämpöjen koholla pysyminen hämää. Eilen huimasi ihan kauheasti.

Kp1 ennen vuotoa tunsin pistoksen jonka normaalisti sanoisin olleen ovulaatiokipua ja se puoli onkin nyt jomotellut. Ei kramppeja eikä kipuja muutoin eikä rinnat ole arat mutta ei ihan normaalitkaan. Ajatus on lähinnä että olisiko tuo niukka vuoto voinut olla ovulaatioon liittyvää ja nyt olisinkin luteaalissa. Ehkä keltarauhaskysta? Olen hyvin hämillään tilanteesta ja teen pian testin, onko kokemuksia kiinnittymisvuodosta ja jos niin oliko millaista verrattuna omaan normaaliin kuukautisvuotoon?
Mulla tuli esikoisesta kiinnittymisvuotoa dpo8-dpo10. Vuoto oli vaaleanpunaista limaa/valkovuotoa ja ruskeaa tuhrua ja sitä tuli vain pyyhkiessä. Itsellä sitä ei siis voinut sotkea kuukautisiin, sillä se oli niin vähäistä niihin verrattuna. Mutta ilmeisen yksilöllistä millainen se kiinnittymisvuodon määrä on!

Lupaavan kuulosta kyllä, toivotaan parasta!:smiling face with heart-eyes:

Mulla tuli esikoisesta kiinnittymisvuotoa dpo8-dpo10. Vuoto oli vaaleanpunaista limaa/valkovuotoa ja ruskeaa tuhrua ja sitä tuli vain pyyhkiessä. Itsellä sitä ei siis voinut sotkea kuukautisiin, sillä se oli niin vähäistä niihin verrattuna. Mutta ilmeisen yksilöllistä millainen se kiinnittymisvuodon määrä on!

Lupaavan kuulosta kyllä, toivotaan parasta!:smiling face with heart-eyes:
Oiskohan se mun dpo 10 limansekainen pieni tuhru ollut sitten kiinnittymisvuoto! Mä jotenkin yhdistin sen siihen että menkkojen olis pitänyt alkaa seuraavana päivänä!

Oiskohan se mun dpo 10 limansekainen pieni tuhru ollut sitten kiinnittymisvuoto! Mä jotenkin yhdistin sen siihen että menkkojen olis pitänyt alkaa seuraavana päivänä!
Siis miksipä ei! Se selittäisi varmaan myös sen edeltävän päivän negankin, jos/kun hcg alkaa nousta heti kiinnittymisen jälkeen!

Mä oon jotenkin hämillään ku tosiaan menkoista asti ollu lämmöt koholla, kp2 tuli se jäätävä migreenikohtaus ja sit väsymys alkoi siitä. Voiko olla että se olisi ollut ovulaatio... silloin nyt olisi dpo11

Tuolloin myös alkoi kaikki oireet noin 3/4 päivää noista minimenkoista. Sillon se cb early olisi ollut viallinen tai reagoinut lh huippuun kuten monilla.

Kaikki on spekulointia ja arvailua mutta kyllä minä tietysti nämä asiat tuon esille myös lääkärissä kun sinne pääsee. Olisihan se hienoa nyt vihdoinkin olla raskaana varsinkin liki 50 päiväisestä kierrosta!

Tässä taas esimerkki turhasta testistä.... Apteq muka herkkä ja taitaa olla värikertymä viivanpaikan vieressä. Ihania nää

Alempi macro kuva

kyllä tää minun silmään haamulta näyttäis! alemmassa kuvassa näkyy jo ihan tuossa pikku kuvassakin kuvaa avaamatta. Jännityksellä ootellaan lisäkuvia seuraavista testeistä :Eyes:

Menkat siis alkoi punaisella vuodolla ja ehdin vuotaa sen vuorokauden eikä sitä tullut juuri lainkaan sitä vuotoa ja olin hämillään kun oikealla puolella tuntui siltä kuin olisi ovulaatio ollut. Sama puoli edelleen jomottaa ja tuntuu välillä ihan reiteen ja nivuseen se kipu. Ja voihan olla että ovuloin ja nyt on vaan luteaalin oireita mutta ensimmäinen kerta kuin vuodan verta ovuloidessa. Kuitenkin sen verran kehoani tunnen että luteaalivaiheen oireet on

Mä vähän luulen että meillä meni taas ajoitukset persiilleen, jo toista kertaa peräkkäin :side_tear: menkkasovellus ennakoi ovulaatiota huomiselle ja tänään sit toimiteltiin. Nyt kuitenkin nännit alkaneet jo tänään aristamaan, ja yleensä se alkaa mulla vasta oviksen jälkeen. Eli todennäköisesti ovis jo ollut ja mennyt, ja tallettelut auttamatta myöhässä. Edelliset puuhailut ennen tätä päivää oli joskus viikko sitten...

pakko kai nyt sitten ne ovistikut hommata ens kiertoon, kun pelkästään sovellukseen ei voi luottaa, ja omaa kroppaani en osaa myöskään lukea ollenkaan :Smirking Face:

Ja täällä hätähousu testiaddikti hei vaan taas. Mulla on enää yks medigoo ja se huomiselle. Sit on digi mutta en halua tuhlata jollen näe kunnon haamua sitten joskus.

Kai se on haettava taas pc t kaupasta huomenna :rolling:

olikohan jotain halppiksia Amazonista tai vastaavasta ens kiertoa ajatellen.

Mä vähän luulen että meillä meni taas ajoitukset persiilleen, jo toista kertaa peräkkäin :side_tear: menkkasovellus ennakoi ovulaatiota huomiselle ja tänään sit toimiteltiin. Nyt kuitenkin nännit alkaneet jo tänään aristamaan, ja yleensä se alkaa mulla vasta oviksen jälkeen. Eli todennäköisesti ovis jo ollut ja mennyt, ja tallettelut auttamatta myöhässä. Edelliset puuhailut ennen tätä päivää oli joskus viikko sitten...

pakko kai nyt sitten ne ovistikut hommata ens kiertoon, kun pelkästään sovellukseen ei voi luottaa, ja omaa kroppaani en osaa myöskään lukea ollenkaan :Smirking Face:

Tämä on kyllä omakin dilemma, että ottaako stressin mieluummin viivojen tulkitsemisesta, vai siitä, että koittaa pitää yllä kivaa tunnelmaa ja sen kautta seksiä joka toinen päivä ainakin yli puolet kierrosta :Smirking Face: Olisipa sitä edelleen 17-vuotias, niin seksiä olisi kuin itsestään jopa monta kertaa päivässä! :Face With Tears Of Joy:

Omasta ovulaatiosta en tiedä yhtään, että mitä nyt on meneillään. Eilen (kp 15) aamulla se semivahva viiva, josta laitoin kuvankin tänne. Tänä aamuna tismalleen samanlainen. Iltapäivällä tein mielenkiinnosta testin uudelleen, kyllä siinä viiva näkyi, mutta selkeästi heikompi jo. Että aaltoileeko vaan vai menikö tosiaan jo - jos jälkimmäistä niin ei haittaa, seksiä oli sunnuntaina ja eilen, että ihan OK.

Kyl on jännät paikat monella :D mä kuulun nyt oviksenmetsästäjiin! Mutta mulla tuntus elimistö vaan trollaavan. Oli jo pari päivää sit se testi minkä olis melkein plussaks voinu tulkita, mut ei lämmöissä oo näkyny että ovis olis menny. Sen jälkeen on testit ollu vähän haileempia, mut vieläkin sen vahvusia mitä mulla aiemmin on ollu just ennen plussaa. Harmi, nyt alkaa jo vähän vaikuttaa siltä että ei ehkä ehdi se ovis tulla ennen ku lauantaina pitää alottaa Primolutin syöminen.

Toivottavasti täällä plussa-aalto jatkuu ja kaikki testailijat löytää pian selvän toisen viivan testeistään! :Two-hearts:

Tämä on kyllä omakin dilemma, että ottaako stressin mieluummin viivojen tulkitsemisesta, vai siitä, että koittaa pitää yllä kivaa tunnelmaa ja sen kautta seksiä joka toinen päivä ainakin yli puolet kierrosta :Smirking Face: Olisipa sitä edelleen 17-vuotias, niin seksiä olisi kuin itsestään jopa monta kertaa päivässä! :Face With Tears Of Joy:

Omasta ovulaatiosta en tiedä yhtään, että mitä nyt on meneillään. Eilen (kp 15) aamulla se semivahva viiva, josta laitoin kuvankin tänne. Tänä aamuna tismalleen samanlainen. Iltapäivällä tein mielenkiinnosta testin uudelleen, kyllä siinä viiva näkyi, mutta selkeästi heikompi jo. Että aaltoileeko vaan vai menikö tosiaan jo - jos jälkimmäistä niin ei haittaa, seksiä oli sunnuntaina ja eilen, että ihan OK.

meilläkin yleensä ollut seksiä säännöllisemmin ihan luonnostaan, niin en oo kokenut oviksen tikuttelua tarpeellisena. Parissa kierrossa aiemmin kokeilin ihan vaan uteliaisuuden vuoksi kun halusin nähä mitä mun elimistössä tapahtuu :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: nyt sit ollu muutaman viikon töissäkin semmoset kevätkiireet että ylitöitä tullut ihan törkeen paljon, ja sitten ei oo joko ehtinyt tai jaksanut läheisyyttä niin paljon ku yleensä. Työkiireiden pitäis onneksi kohta helpottaa, niin toivottavasti nuo makkariosaston asiat palautuu myös omiin uomiinsa eikä tää oo mikään pysyvä trendi.

toivottavasti siellä olis kuitenkin ovis ja tallettelut osuneet nyt kohdilleen! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Kyl on jännät paikat monella :D mä kuulun nyt oviksenmetsästäjiin! Mutta mulla tuntus elimistö vaan trollaavan. Oli jo pari päivää sit se testi minkä olis melkein plussaks voinu tulkita, mut ei lämmöissä oo näkyny että ovis olis menny. Sen jälkeen on testit ollu vähän haileempia, mut vieläkin sen vahvusia mitä mulla aiemmin on ollu just ennen plussaa. Harmi, nyt alkaa jo vähän vaikuttaa siltä että ei ehkä ehdi se ovis tulla ennen ku lauantaina pitää alottaa Primolutin syöminen.

Toivottavasti täällä plussa-aalto jatkuu ja kaikki testailijat löytää pian selvän toisen viivan testeistään! :Two-hearts:

Höh kylläpä tää ovulaation ajankohta aiheuttaa nyt harmaita hiuksia useammalle. Joko se tulee liian aikaisin tai liian myöhään, tai sit pelailee jotain juupas eipäs -peliä. Mitäs se sielläkin nyt tuollain jekuttelee, alkais tulla vaan :Smirking Face:

Meillä onneksi on seksiä joka päivä tai joka toinen päivä. Pisin tauko ollut varmaan viikko kun oltu eri paikoissa, mutta meillä hyvinkin aktiivinen seksielämä ollut aina. Oikeasti parantunut viime vuosina ja kun mulla tuli 30 mittariin niin parani huomattavasti.. ollaan oltu vuosia yhdessä ja silti näin. Olen niitä onnekkaita jotka jaksaa ja jonka kumppanikin jaksaa

Onko kenelläkään kuvaa Medigoon haamusta tai plussasta (jos joku olisi sellaisen sillä joskus saanut ja kuvakin tallessa:tears:). Haluaisin vähän hahmottaa mihin viivan kuuluu siinä tulla. Sain tänään sillä parin tunnin pidätyksellä viivanpaikan, mutta en tiedä onko edes oikeassa paikassa ja kuvaan sitä ei vielä saa tallennettua. Dposta ei täyttä varmuutta :rolling: Ihan vaan mietin näyttääkö miten helposti oikein ja myös kemialliset
Tässä
Sain kuvaan DPO 10 (ilta)
4615A46E-6F2A-4A02-AF11-EA45D0CB04F6.jpeg
. Ja DPO 11 (aamu)
CEF58078-93FE-4C6B-8EC8-2CE46F728918.jpeg
selkeästi tummempi viiva. Mun luteaali on vain 10pv joten DPO 11 piti menkat alkaa,ei alkanutkaan ja viiva vahvistui päivittäin.
Testasin näitä haamuja ennen Apteekki Ultralla haamujen haamun dpo 8(todella selkeä mutta erittäin haalea plussa).
Vahvistui,tässä sitten selkeä positiivinen DPO 16 Medigoolla:
C8B7252F-7FA3-4007-8A55-1234E5B37F5F.jpeg
DP0 14 Otin 3 testiä vertailuun eli Rfsu liuska&Pregcheck tämän rinnalle.

B9F43262-D26A-420A-BA38-7CB24E574A3A.jpeg
Luotettavimmaksi totesin nyt tässä plussakierrossa Medigoon,koska jo dpo 10 iltapissasta haamu oli selkeä eikä epäilylle jäänyt sijaa,onko plussa vai ei,toisinkuin muun merkkiset aiemmat testit joita tässä varmasti kymmenittäin tuli tehtyä...testailin yleensä aina jo dpo 8->
(tärppäsi siis yk 10).

Star4:
Älä välitä,et ole
ainoa joka edelleen tätä palstaa plussauksen jälkeenkin lukee+tekee mieli osallistua keskusteluun. :rolling::smiling-eyes::thumbs-up: Täällä on niin tsemppaava ja mukava porukka. Tämä oli minulle tämän 9kuukauden yrityksen "hermolepopaikka".

Muokattu viimeksi:
Takaisin