Raskaaksi 2022

Ihanaa onnea vielä Jossu123 :red-heart::red-heart:

Kertokaa tyhmälle et kui vois olla raskausoireita ees ennenku näkyisi testissä?? Ku eikö se hormoni just ne oireet tee? Siis nää tissit ku nyt kipeet ja) kuumottaa js tuntuu et alkais maitoa valua melkein (sama fiilis) ja kahvin jälkeen meinasin äsken oksentaa.. Mitä ihmettä tää voisi olla jos ei raskaus oireita :loudlycrying:
Kp 24/29-31 dpo 8

Muoks. Myös suupieli halkesi ja finnejä tulee. Mulle ei tuu ku hormonien takia yleisesti niitä ikinä

mä tuun sivusta kommentoimaan, että mulla ei ainakaan ennen plussaa ollu kun rinnat vähän sivuilta kipeät, ehkä ainoa ja ensimmäinen kierto missä ei ollut MITÄÄN raskautta ennakoivia tai luteaalivaiheen oireita. Siksi oli ihan käsittämätöntä uskoa koko plussaan kun tuntui että kroppa ns olisi nukkunut. :smiling-eyes: Oireet tuli sitten aikalailla vasta plussan jälkeen kun hcg lähti nousuun.

mä tuun sivusta kommentoimaan, että mulla ei ainakaan ennen plussaa ollu kun rinnat vähän sivuilta kipeät, ehkä ainoa ja ensimmäinen kierto missä ei ollut MITÄÄN raskautta ennakoivia tai luteaalivaiheen oireita. Siksi oli ihan käsittämätöntä uskoa koko plussaan kun tuntui että kroppa ns olisi nukkunut. :smiling-eyes: Oireet tuli sitten aikalailla vasta plussan jälkeen kun hcg lähti nousuun.
No toivotaan et tää kun rintojen sivuilta just kipu enteilis hyvää ku sekin vaikka paljon muutakin oireita mitä ei normaalisti luteaalissa ole..
Ihmettelen kovasti miten progesta tulis yhtäkkiä näin hurjat oireet

Nii ja oliko sulla siis muuten luteaalissa tissit sivuilta kipeet? Tosiaan mulla ei oo ollut ja se täs herätti sen ihmetyksen ja ku lisääntyy päivä päivältä.. Pitänee ostaa joku herkkä testi mut ei meil oikein apteekista saa ku predictor early tai cb early ja rfsu se puikko ei ees oo herkkä

Nii ja oliko sulla siis muuten luteaalissa tissit sivuilta kipeet? Tosiaan mulla ei oo ollut ja se täs herätti sen ihmetyksen ja ku lisääntyy päivä päivältä.. Pitänee ostaa joku herkkä testi mut ei meil oikein apteekista saa ku predictor early tai cb early ja rfsu se puikko ei ees oo herkkä

mulla oli pari kiertoa välissä ettei rinnatkaan edes kipeytyneet, normaalisti kipeytyi jo heti oviksen jälkeen, sitten taas tää plussa kierto niin kipeytyi mutta tosi vähän, niin en siitäkään ajatellut että plussaisin. :smiling-eyes: Toivotaan sinne nyt kovasti plussaa kun noin paljon oireitakin! :folded:

Siinä tän aamun apteekin ultra ja pc jossa alin eilen tehty päivällä. Voi kun nämä nyt vaan vahvistuisi. Tuntuu niin uskomattomalta sillä mulla ei oo yksinkertaisesti _mitään_ oireita! Ei edes tissit kipeet..

Tämä niin lämmittää mieltä! Paljon onnea ja toivon sydämestäni, että pieni tarraa tiukasti kiinni loppuun asti :red-heart: Useinhan on myös niin, että se täysin oireeton onkin se raskautumiskierto ja muulloin oireita vaikka muille jakaa :smiling-eyes:

Voiei. :sad-face: mikä dpo sulla menos? Toivotaan et vielä muuttuu kunnon plussaksi. Oon vissii alkanu harjaantuu näissä hailakoissa viivoissa, ku enne en nähny niitä, mut kyllä mä sun testissä näen jotakin. Toivotaan et se vielä lähtis vahvistuu! :Two-hearts:

:red-heart:
En oo varma, mutta kuvittelisin tänään olevan dpo 11. Jotain siinä näkyy, mutta eilen näkyi paljon selkeämmin.

Luinkin, että näiden pc testien valmistusmaa on vaihtunut lähiaikoina ja sen jälkeen alkanut näitä liiankin selkeitä viivanpaikkoja tulemaan. Ärsyttää, kun ennen oli niin luotettava testi. :sad-face:

Onko tuo Medigoo nyt sitten se uus luottotesti? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tulin sen verran päivittämään omaa tilannettani, etten uskallakaan testata enää. Aamulämpö oli niin matala. Dpo12 tänään. Äitienpäivänä alkaa sitten menkat

Niimpä toivotaan ja nii mullakaan toisen raskaudessa ei ollu ennen plussaa mitää ihmeitä.. Mut ekassa oli nää kun nyt

Tulin sen verran päivittämään omaa tilannettani, etten uskallakaan testata enää. Aamulämpö oli niin matala. Dpo12 tänään. Äitienpäivänä alkaa sitten menkat
Mä nyt lohdutan, että mukaan lämpö ei oo koholla mitenkään erikoisesti. :Two-hearts: Toivottavasti sullakaan ei menkat alkaisi vaan saisit plussan testiin:folded:

Noh, ite oon nyt joutunu yli pari vuotta käymään läpi kiertoja missä mukamas luteaalissa ollu kaiken maailman oireita - mut ei yhtäkään plussaa. Valitettavasti progesteroni aiheuttaa niitä raskauden kaltasia oireita :sad001 varsinkin jos ne oireet alkaa hyvissä ajoin ennen plussaa, niin kyllä ne todennäkösemmin on progesteronin aiheuttamia, ja samat oireet olis siinä kierrossa tullu vaikka ei olis edes seksiä harrastettu. Se on usein sellanen vääristymä, että sitä saattaa tulkita jonkun oireen varmaksi raskausoireeksi, koska se sattu viimeks tulee plussakierrossa - vaikka tosiasiassa oli sattumaa.

Mutta en tarkota etteikö joillain oikeesti olis jotkut oireet sellasia mistä oikeesti varmaks tietävät omalla kohdalla :)
Joo siis on täs noissa piina kierroissa ollu jos mitä nippailua ja semmosta mistä toiveet noussut mut tää jo ihmetyttää jos ei plussaa tulossa ois koska mulla tosiaan on ennen lapsia ollu vuosien lapsettomuus taustalla ja nää kyseiset oireet ollu tasan vaa sillon ennen plussaa esikoisesta eli kokemusta noista oireista ja toivon noususta kyllä on siis vuosien ajalta :red-heart:
Ja et nyt en ees kroppaa ns kuulostellut ku nää on nii selkeitä ku töissä ihan haittaa tekee ns.
Tissit ei myös oo tällee ollu ikinä vuosien yrityksen aikana tullu kipeeksi kun sillon esikoisesta

Nyt on pakko uskoa ja luottaa:red-heart:
Ja jätän tämän ryhmän rauhaan. Mahdottomasti tsemppiä ja voimia kaikille.
Monella kamala ja pitkä taival takana.
Toivottavasti kaikki tulee pian raskaaksi ja saa lapsen.:folded:

Ehkä me jossu123 n kans nähdään synnärillä:Winking Face:

P.s vappuna en ostanu skumppaa vaan pikkuiset tarrasukat tyynyn alle:rolling:

Niin ja oireita ei juurikaan ole.

Liitteet

• 20220505_070330.jpg
    20220505_070330.jpg
    592.3 KB · Katsottu: 150
Muokattu viimeksi:

Vielä onnea ja ihanaa odotusaikaa, vetäkää meidät mukana sinne toiselle puolelle :Two-hearts:

Niin ja oireita ei juurikaan ole.
Voi olispa hauskaa. :rolling: Pitää laittaa joku valkoinen neilikka rintapieleen niin tunnistaa. :tears: Onnea vielä ja onnellista odotusta!:folded::Two-hearts:

Mäkin ihmettelen voiko proge tehdä just ne oireet.

Viime kierrossa mulla oli liuta oireita ja nyt päätin sivuuttaa ne ihan vaan kun tuntuu ettei meillä vielä simppoja olis että voisin edes raskautua.

Silti eilen illalla alavatsa ja nivuset särki niin että olin varma että yöllä alkaa menkat. No ei alkanut. Testijännitystä kaipaan silti vaikka en usko onnistumiseen tällä hetkellä. Tässä siis aamun medigoo dpo9.
Oon melko ihastunut näihin medigoo testeihin. Harmi kun ei yhtä helpolla saatavilla ku PC t.

Ja lisäks mitä meidän iherb toikaan meille. @Nurppu listassa oli kyllä joku muu inositol naiselle, mutta otin tämän kun en löytänyt sitä mistään. Tää käy molemmille :thumbs-up:
Oli muuten just Myo-Inositol siinä listalla! Mäkin oon sitä ny käyttäny :)

Raskaaksi tuleminen tuntuu olevan sellasta lottoa, että oksat pois. Niin monen asian pitää olla kohdallaan tähtiä ja tuulensuuntaa myöden. Kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedän tunteen ja pirun epäreilua tämmönen, ettei se onni kohtaa kaikkia yhtä nopeasti. Yritetään pitää toivoa yllä, että vielä oma vuoro onnistua tulee ❤ Onko ollut vielä mitään tutkimuksia, mikä voisi valottaa yritystaipaleen pitkittymistä? Ainahan ei mitään ns vikaa löydy vaan kestää vaan pidempään onnistua. Uuteen kiertoon joutuminen on riipaisevaa kerta toisensa jälkeen. Itsellä tuntuu ainakin, että joka kerta menee kauemmin kerätä itteään uuteen yritykseen, mutta kyllä se tästä taas! Voimia ❤

Toi soodaan pissaaminen sai kyllä lounasjuomat rinnuksille, eiks sooda kupli aina kun sekaan heittää vähän hapanta? :tears:

Ei me päästä koskaan hoitoihin ku ei sinne perhesuunnittelu neuvolaan voi ottaa lasta mukaan. Oon nepsy koululaisen äiti ja käytännössä kotini orja koska se on lyhennetyllä koulupäivällä useiden diagnoosien saa takia, nii en ehi hoitaa asioitani.

Dpo 11 pitäis oleman. Joo, eilen tein tyylipuhtaan negan vielä. :smiling face with heart-eyes:

Ooh täähän herättää itessäkin toiveita. Eilen oli puhdas nega ja tänään dpo11. Nii pitäsköhän tässä iteki alkaa pidättää pussaa 3 tuntia ja tyydyttää testaushimot:Face With Stuck Out Tongue:

Ooh täähän herättää itessäkin toiveita. Eilen oli puhdas nega ja tänään dpo11. Nii pitäsköhän tässä iteki alkaa pidättää pussaa 3 tuntia ja tyydyttää testaushimot:Face With Stuck Out Tongue:
Mulle myös antoi toivoa toi ja luin myös et monilla tissit kipeytyneet jo esim. Dpo 7-8 ja haamu silti saattanut tulla vasta dpo 11-13 eli katsellaan täällä myös.. Ku olis malttia.. :tears:

Ihanaa onnea vielä Jossu123 :red-heart::red-heart:

Kertokaa tyhmälle et kui vois olla raskausoireita ees ennenku näkyisi testissä?? Ku eikö se hormoni just ne oireet tee? Siis nää tissit ku nyt kipeet ja) kuumottaa js tuntuu et alkais maitoa valua melkein (sama fiilis) ja kahvin jälkeen meinasin äsken oksentaa.. Mitä ihmettä tää voisi olla jos ei raskaus oireita :loudlycrying:
Kp 24/29-31 dpo 8

Muoks. Myös suupieli halkesi ja finnejä tulee. Mulle ei tuu ku hormonien takia yleisesti niitä ikinä
Oon ainaki kuullu jonkin verran et on ihan varma raskaudesta (erinäisistä oireista johtuen) mut testit negoja ja lopulta tullu plus

Takaisin