Raskaaksi 2022

Huh tää luo toivoa, että se kiinnittymisvuodon puuttuminen ei välttämättä ole huono merkki.:folded:
Mulla on kolmessa raskaudessa tullut vuotoa ja viimeisimmässä epäonnistuneessa ei ollut mitään tuhrua kunnes sitten meni kesken. Varmasti vaihtelee ja vuodosta tai vuotamattomuudesta ei voi päätellä yhtään mitään. Itse aina odotan sitä vuotoa, vaikka sitten tietenkin ahdistun kun se ilmaantuu.

mulla ei ole missään raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa :tears: mä en ainakaa ite sen puuttumiseen edes osaa reagoida, ennemmin niinpäin että pelästyisin vuotoa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mä luulin kun esikoisen raskaus alkoi ja tuli tota vuotoa että menkat alkaa . Olin niin suuttunut menkoista että tein jostain syystä testin ja se olikin positiivinen. Sitä vuotoa on mulla muutenkin kestänyt monta päivää kun kiinnittymisvuodosta sanotaan että vain päivä pari. Tai sitten mulla on jatkunut jollain valemenkoilla.

Jaa, mulla muuten oli pari pisaraa vuotoa kans viime kierrossa samana päivänä ku sain ekan haamun. Sillon oli kans dipannu vähän lämmöt just!

Tässä muuten mielenkiinnosta mun viime kierron lämpökäppyrä FF:stä. Ehkä tuo loppukierron lämpösiksak mulla ollu vinkkinä että kiinnittymisyritys epäonnistui!

Screenshot_20220104-151341.png

Mä luulin kun esikoisen raskaus alkoi ja tuli tota vuotoa että menkat alkaa . Olin niin suuttunut menkoista että tein jostain syystä testin ja se olikin positiivinen. Sitä vuotoa on mulla muutenkin kestänyt monta päivää kun kiinnittymisvuodosta sanotaan että vain päivä pari. Tai sitten mulla on jatkunut jollain valemenkoilla.

Oliskohan ollut valemenkat, mulla tosiaan tuli sellasta ihan pientä tiputtelua. Ihmettelinkin sillon, että onko hormonit sekaisin, kun mulla ei koskaan ollut ennen ollut oikein mitään tiputtelua. Tai sitten oli vaan astetta runsaampaa kiinnittymisvuotoa. :smiling-eyes:

Mulla ei kiinnittymisestä vuotoa tullut ja ymmärtääkseni on yleisempää ettei tule, kuin että olisi kiinnittymisvuotoa.
En siis olisi huolissani jos ei mitään kiinnittymisvuotoja tulisi.

Sen sijaan mulla oli rv 6 lähtein 3-4vkon välein vuotoa.

Olet varmasti oikeassa, että ei tässä kannata turhaan huolestua vielä.:smiling-eyes:Jos tulis taas ne valemenkat, niin niistä olisin kyllä enemmän huolissani, kun viimeksi tosiaan ei enteillyt hyvää.

Mä jo itse ehdein menettää toivoni, kun luulin, että se lämpötilan lasku tarkoitti sitä, että en edes ovuloinut. Päivällä taas se kuitenkin noussut 36.8 takaisin. :smiling-eyes: Eli ilmeisesti mahdollinen kiinnittymisdippi vois tapahtua jo dpo5? Mä oletin, että se ois siellä 7-10.

Mä jo itse ehdein menettää toivoni, kun luulin, että se lämpötilan lasku tarkoitti sitä, että en edes ovuloinut. Päivällä taas se kuitenkin noussut 36.8 takaisin. :smiling-eyes: Eli ilmeisesti mahdollinen kiinnittymisdippi vois tapahtua jo dpo5? Mä oletin, että se ois siellä 7-10.
Se dippi saattaa liittyä siihen, että estrogeeni lisääntyy. Ja niitä on ehkä useammin raskauteen päättyvissä kierroissa siks, että vahva estrogeeni tuossa kohtaa saattaa edistää kiinnittymistä. Tälläistä spekulaatiota olen aiemmin lukenut :) se siis useimmiten ei oikeesti ajoitu just siihen kiinnittymishetkeen.

Kiitos, Nurppu, näistä tietoiskuista. Myös esim siitä liuska/puikkotestitutkimuksesta. Itselläni ei tuo Lontoon murre ole kovin vahva, joten kiva, jos joku suomentaa näitä.

Greippi mehua on kyllä tosi vaikee löytää. Prismassa on vain appelsiiniverigreippi mehua mutta ei pelkkää greippiä.

Greippi mehua on kyllä tosi vaikee löytää. Prismassa on vain appelsiiniverigreippi mehua mutta ei pelkkää greippiä.

Niin on! Eikä greippejäkään löydy, ainoastaan verigreippejä, niitä sitten ostin kun ei muutakaan ole. Hyvin sai siitä yhdestä puristettua lasillisen mehua aamulla. Paljon parempaa kuin syödä koko verigreippi, on vähän väkevä.

Tänään dpo5 ja tottakai tein early detection testin :D Ja tässä oon tuijotellu tota testiä 10 min ja ihan ihan haaleeta näkyy jos oikeen haluaa nähdä :D ei hitto, taas tätä hulluutta xD eihän se ees vielä voi näkyä, mutta testihimo voitti. Tänään on ollu taas pitkin päivää menkkajomotuksia. Flo kyllä sanoo että menkkoihin 7 päivää, vaikka viimeaikoina kierto on ollut vaan 21 päivää. Eli voihan tää olla (varmaan onkin) menkkakipuilua.

Ja toki haluun tietää siksikin asap, koska popsin vielä pillereitä

Ei kuvaan varmasti mitään näyn, mutta tiedän että täällä on testitiirailijoita :Smiling Face With Sunglasses:

Liitteet

• 6C3E28AF-18F9-4801-8D8E-019D49DD2184.jpeg
    6C3E28AF-18F9-4801-8D8E-019D49DD2184.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 193
Ei kuvaan varmasti mitään näyn, mutta tiedän että täällä on testitiirailijoita :Smiling Face With Sunglasses:

Tää testi on vissiin aika kova antamaan viivanpaikkoja, niinkuin tuntuu olevan aika moni muukin nykyisin. Tässä en kyllä erota viivaa, mutta mulla ei olekaan kovin hyvät viivalasit :Speak No Evil Monkey:

Tää testi on vissiin aika kova antamaan viivanpaikkoja, niinkuin tuntuu olevan aika moni muukin nykyisin. Tässä en kyllä erota viivaa, mutta mulla ei olekaan kovin hyvät viivalasit :Speak No Evil Monkey:
Joo eihän näitä superherkkiä kannattais ees tehdä mutta, tää on niin tätä taas :rolling::rolling:

mä en myöskään nää tässä mitään, mutta kovin aikaista testailua, muutamien päivien päästä saattaa jo näkyäkkin :smiling-eyes:

En ees muista oonko jo kysyny tän.. Eli onks normaalia näin tumma o testi kun nyt ois dpo4 kaiketi..? Ja joo nähtävästi mun intohimo on dipata tikkuja pissaan:tears::tears::tears:
IMG_20220104_193203.jpg

Takaisin