Raskaaksi 2022

Onks täällä muita about samoilla dpo:lla? Uppis ainakin! Mulla kans pari päivää kuumotellu posket noiden menkkakipujen lisäksi. Onko jollakin jotain oireita?

Greippi mehua on kyllä tosi vaikee löytää. Prismassa on vain appelsiiniverigreippi mehua mutta ei pelkkää greippiä.
NIIN ON!! Löysin yhestä prismasta tropicanan ja toisessa ei ollu laisinkaa valikoimassa... Oliko se muuten niin että maca-jauhe ja greippimehu piti lopettaa ovulaatioon?

Onnea plussainneille ja paljon tarrasukkia! :Heavy Black Heart:

En ees muista oonko jo kysyny tän.. Eli onks normaalia näin tumma o testi kun nyt ois dpo4 kaiketi..? Ja joo nähtävästi mun intohimo on dipata tikkuja pissaan:tears::tears::tears:View attachment 109744

mä tein dpo7 ja oli about saman vahvunen viiva. mutta mä nyt sainkin menkkojen jälkeen ihan tumman ja sillon ovispäivänä, että mä en tiiä enää miten näitä tulkitaan.:tears: ens kiertoon tilaan digitestejä, sekä ovis että raskaus, mulle riitti nää liuskat! :tears:

Mä yritän olla dippailematta mitään tikkuja yhtään mihinkään tällä hetkellä! Mä nään viivoja joka paikassa ja päättelen niistä paniikissa jonkun kauhukuvan päähäni

Eli onneksi mulla ei ole ovistestejä eikä raskaustestejä niin pysyn rauhallisena.

Nyt joko dpo -1 tai 0 laskujen mukaan. Talletteluja ollut viimeiset 4pv joka päivä, eli dpo -4 alkaen. Tänään pakollinen talllettelutauoko koska olen töissä, mutta huomenna sitten taas ❤️

Hei mikä tää viinin juonti juttu oli? Ja tää greippimehu ja maca?:tears:

Voisko joku koota tähän hyvän vinkkilistan näistä kaikista, niin vois alkaa täälläkin tukemaan raskautumista :folded: Itsellä käytössä tasan tallettelut päivittäin ja foolihappo. :No Evil Monkey:

Heippa! Kirjoittelin tuolla raskaaksi 21 ryhmässä mutta hiljenin hetkeksi kun marraskuun lopussa sain keskenmenon, mutta nyt taas mukana. Dpo on tänään jo 11 ja tietenkin testin menin tekemään koska oireet ovat kyllä juuri samat kuin tuossa keskenmenneessä. Paan tähän testin tiirailtavaksi koska täällä on muitakin viivojen käyttäjiä :blowing:

Liitteet

• IMG_20220104_154544.jpg
    IMG_20220104_154544.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 183
Tänään dpo5 ja tottakai tein early detection testin :D Ja tässä oon tuijotellu tota testiä 10 min ja ihan ihan haaleeta näkyy jos oikeen haluaa nähdä :D ei hitto, taas tätä hulluutta xD eihän se ees vielä voi näkyä, mutta testihimo voitti. Tänään on ollu taas pitkin päivää menkkajomotuksia. Flo kyllä sanoo että menkkoihin 7 päivää, vaikka viimeaikoina kierto on ollut vaan 21 päivää. Eli voihan tää olla (varmaan onkin) menkkakipuilua.

Täälläkin dpo 5 ja flon mukaan 7 päivää menkkoihin.. ei mitään olotiloja suuntaan tai toiseen. Lämmöt vähän koholla, kuten tässä vaiheessa kiertoa muutenkin. On taas vähän sellain pelko että mitä jos ei taaskaan ole tärpännyt, ei tee yhtään mieli testata negaa :loudlycrying:

Heippa! Kirjoittelin tuolla raskaaksi 21 ryhmässä mutta hiljenin hetkeksi kun marraskuun lopussa sain keskenmenon, mutta nyt taas mukana. Dpo on tänään jo 11 ja tietenkin testin menin tekemään koska oireet ovat kyllä juuri samat kuin tuossa keskenmenneessä. Paan tähän testin tiirailtavaksi koska täällä on muitakin viivojen käyttäjiä :blowing:
Mun silmään näkyy hailura viiva :folded:

Täälläkin dpo 5 ja flon mukaan 7 päivää menkkoihin.. ei mitään olotiloja suuntaan tai toiseen. Lämmöt vähän koholla, kuten tässä vaiheessa kiertoa muutenkin. On taas vähän sellain pelko että mitä jos ei taaskaan ole tärpännyt, ei tee yhtään mieli testata negaa :loudlycrying:
Sama fiilis.. Oon kyllästynyt näkee niitä toivoa antavia viivanpaikkoja tai negoja.... :loudlycrying:

Tän testin tuntien en uskaltaisi sanoa juuta enkä jaaata :red-heart:
Kannattas kokeilla toisella:smiling-eyes:

Hei mikä tää viinin juonti juttu oli? Ja tää greippimehu ja maca?:tears:

Voisko joku koota tähän hyvän vinkkilistan näistä kaikista, niin vois alkaa täälläkin tukemaan raskautumista :folded: Itsellä käytössä tasan tallettelut päivittäin ja foolihappo. :No Evil Monkey:

Ite syön royale gelee kapseleita(uskon et auttoi raskauden alkuun toisen muksun kohdalla) kp 1 ovikseen ja macaa muistaakseni käytetään samalla tavalla. Sama greippimehun kanssa :smiling-eyes: foolihappoa käytän ite kokoajan myös.
Punaviini vois auttaa kiinnittymään eli nyt ku mulla dpo 4 ni otan nyt näinä parhaina mahdollisina kiinnittymisen iltoina lasin viiniä ni saa luvan tarrata kiinne:tears::thumbs-up:

Täällä dpo9. En halua kuulostella oireita, ne ovat huijanneet niin monta kertaa. Testaan ehkä perjantaina tai lauantaina.

Haisuli,ihan kuin heikosti punertavaa näkyisi.

Niin on! Eikä greippejäkään löydy, ainoastaan verigreippejä, niitä sitten ostin kun ei muutakaan ole. Hyvin sai siitä yhdestä puristettua lasillisen mehua aamulla. Paljon parempaa kuin syödä koko verigreippi, on vähän väkevä.

Täälläkin lähti greippi testiin (tai siis verigreippi, ajattelin että sillä olisi helpompi aloittaa…). On kyllä tosi karvas maku! Eli kiitos vinkistä, puolet puristin mehuksi ja mehu meni paljon paremmin alas. :Grinning Face:

Ja nyt muistui mieleen että viime kierrossa joku just mulle sanoi tuolla raskaaksi 2021 ryhmässä että sen takia ei pitäs oviksen jälkeen enää testailla ku voi näyttää mitä vaan nuo o testit mut harvemmin ihan oikeeta plussaa kai.. Mulla nyt kuitenkin jo kp 20 ni ovulaatio olisi aika epätodennäköinen enää

Onks täällä muita about samoilla dpo:lla? Uppis ainakin! Mulla kans pari päivää kuumotellu posket noiden menkkakipujen lisäksi. Onko jollakin jotain oireita?
DPO 4 pitäs olla Ja joo mä yritän että testaan vasta vkl mut oon niin malttamaton ja tikkuja kaapissa ni ei tiiä hyvää :tears::tears:

Minusta on normaalia, joillain näyttää läpi kierron jonkinlaista viivaa :thumbs-up::smiling-eyes:
Kiitos. Enköhän mä aamulla varmista ettei oo vahvistunut ku vissii oikeesti tykkään jännäillä noita viivoja, ovis tikkuun ku sentään piirtyy se toinenkin viiva.. Ai että kui useesti ajatellu et voi ku tämmönen tulis heti r testiin kans...
:tears::tears::rolling::folded:

Ainii ja oireita ei sillee ku välil pientä nippailua munasarjan kohdilla ollu ja tää lämpö koholla.. Nytkin 37,2.. Iltaisin mittailen kun on mihin verrata.. Muistan et viime kierrossa mulla vrk ennen vuotoa illalla oli se perus 36,4 eli oli laskenut normaaliin ni hyvä kun nyt pystyy ees vähän niistä päätellä :folded:
Kuiva suu ja paha maku suussa
Vv runsas mut se ollutkin tässä melkein jatkuvasti..
Tänään olin ihan jäässä päivällä.. Eipä muuta.. En usko et dippi vois ainakaa tulla vielä dpo 4 ku laski hetkeksi aiemmin

Muoks. Nyt tuli lievää menkkajomoa.. En silti innostu mistään ku viime kierrossa oli olevinaan kaikki oireet.

Muokattu viimeksi:
Takaisin