Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eiköhän oo ja mullaki tuli tää tikkuun pissaamis himo, mut harmi ku ei oo ees ovistikkui, meni kelpais :DEn ees muista oonko jo kysyny tän.. Eli onks normaalia näin tumma o testi kun nyt ois dpo4 kaiketi..? Ja joo nähtävästi mun intohimo on dipata tikkuja pissaanView attachment 109744
NIIN ON!! Löysin yhestä prismasta tropicanan ja toisessa ei ollu laisinkaa valikoimassa... Oliko se muuten niin että maca-jauhe ja greippimehu piti lopettaa ovulaatioon?Greippi mehua on kyllä tosi vaikee löytää. Prismassa on vain appelsiiniverigreippi mehua mutta ei pelkkää greippiä.
En ees muista oonko jo kysyny tän.. Eli onks normaalia näin tumma o testi kun nyt ois dpo4 kaiketi..? Ja joo nähtävästi mun intohimo on dipata tikkuja pissaanView attachment 109744
Tänään dpo5 ja tottakai tein early detection testin :D Ja tässä oon tuijotellu tota testiä 10 min ja ihan ihan haaleeta näkyy jos oikeen haluaa nähdä :D ei hitto, taas tätä hulluutta xD eihän se ees vielä voi näkyä, mutta testihimo voitti. Tänään on ollu taas pitkin päivää menkkajomotuksia. Flo kyllä sanoo että menkkoihin 7 päivää, vaikka viimeaikoina kierto on ollut vaan 21 päivää. Eli voihan tää olla (varmaan onkin) menkkakipuilua.
En ees muista oonko jo kysyny tän.. Eli onks normaalia näin tumma o testi kun nyt ois dpo4 kaiketi..? Ja joo nähtävästi mun intohimo on dipata tikkuja pissaanView attachment 109744
Mun silmään näkyy hailura viivaHeippa! Kirjoittelin tuolla raskaaksi 21 ryhmässä mutta hiljenin hetkeksi kun marraskuun lopussa sain keskenmenon, mutta nyt taas mukana. Dpo on tänään jo 11 ja tietenkin testin menin tekemään koska oireet ovat kyllä juuri samat kuin tuossa keskenmenneessä. Paan tähän testin tiirailtavaksi koska täällä on muitakin viivojen käyttäjiä
Sama fiilis.. Oon kyllästynyt näkee niitä toivoa antavia viivanpaikkoja tai negoja....Täälläkin dpo 5 ja flon mukaan 7 päivää menkkoihin.. ei mitään olotiloja suuntaan tai toiseen. Lämmöt vähän koholla, kuten tässä vaiheessa kiertoa muutenkin. On taas vähän sellain pelko että mitä jos ei taaskaan ole tärpännyt, ei tee yhtään mieli testata negaa
Heippa! Kirjoittelin tuolla raskaaksi 21 ryhmässä mutta hiljenin hetkeksi kun marraskuun lopussa sain keskenmenon, mutta nyt taas mukana. Dpo on tänään jo 11 ja tietenkin testin menin tekemään koska oireet ovat kyllä juuri samat kuin tuossa keskenmenneessä. Paan tähän testin tiirailtavaksi koska täällä on muitakin viivojen käyttäjiä
Hei mikä tää viinin juonti juttu oli? Ja tää greippimehu ja maca?
Voisko joku koota tähän hyvän vinkkilistan näistä kaikista, niin vois alkaa täälläkin tukemaan raskautumista Itsellä käytössä tasan tallettelut päivittäin ja foolihappo.
Niin on! Eikä greippejäkään löydy, ainoastaan verigreippejä, niitä sitten ostin kun ei muutakaan ole. Hyvin sai siitä yhdestä puristettua lasillisen mehua aamulla. Paljon parempaa kuin syödä koko verigreippi, on vähän väkevä.
DPO 4 pitäs olla Ja joo mä yritän että testaan vasta vkl mut oon niin malttamaton ja tikkuja kaapissa ni ei tiiä hyvääOnks täällä muita about samoilla dpo:lla? Uppis ainakin! Mulla kans pari päivää kuumotellu posket noiden menkkakipujen lisäksi. Onko jollakin jotain oireita?
Onks kellää tietoa voisko tää ajaa samaa asiaa?Mites toimisko tämmöset sen greippi mehun sijaan?? Vois tilata..
https://www.hyvinvoinnin.fi/product...v5hBtPEDM0BudI542N5dYrAJgVw1rb6QaAsQnEALw_wcB
Kiitos. Enköhän mä aamulla varmista ettei oo vahvistunut ku vissii oikeesti tykkään jännäillä noita viivoja, ovis tikkuun ku sentään piirtyy se toinenkin viiva.. Ai että kui useesti ajatellu et voi ku tämmönen tulis heti r testiin kans...Minusta on normaalia, joillain näyttää läpi kierron jonkinlaista viivaa
Ainii ja oireita ei sillee ku välil pientä nippailua munasarjan kohdilla ollu ja tää lämpö koholla.. Nytkin 37,2.. Iltaisin mittailen kun on mihin verrata.. Muistan et viime kierrossa mulla vrk ennen vuotoa illalla oli se perus 36,4 eli oli laskenut normaaliin ni hyvä kun nyt pystyy ees vähän niistä päätelläOnks täällä muita about samoilla dpo:lla? Uppis ainakin! Mulla kans pari päivää kuumotellu posket noiden menkkakipujen lisäksi. Onko jollakin jotain oireita?
Joo ei kuulosta hyvältäDPO 4 pitäs olla Ja joo mä yritän että testaan vasta vkl mut oon niin malttamaton ja tikkuja kaapissa ni ei tiiä hyvää