Raskaaksi 2022

Onnea plussanneille :red-heart: toivotaan että pikkuiset pysyy tiukasti matkassa:smiling-eyes::folded: pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja paljon tsemppiä piinailijoille.

Oma tilanne nyt se että Digi vilkutti hymyä ensin 6 päivää ja tänään sitten tuli aamulla pysyvä hymy :smiling-eyes: tänään keskenmenosta laskettuna kp 19 ja nyt illalla ollut kipuilua jossain munasarjan tienoilla niin vahva veikkaus että ovis tapahtui nyt ihan luomusti suht ajallaan eikä tarvitse käynnistää vuotoa lääkkeillä :smiling-eyes:

Eikö se ollut niin, että se lämmön nousu oviksen jälkeen voi olla pienikin? Mulla nyt jotain 36,6-36,8 ollu vaihtelevasti ja normi siis jotain 36,4 yleensä

Eilen oli dpo ~14, ja päätin myöhään illalla tehdä vielä rtestin (Raskauskeijun liuska) koska menkat ei olleet alkaneet. Edellisen aamun testi oli ollut niin lumivalkoinen nega ettei kyllä ollut yhtään toivoa mistään viivasta, mutta testiin piirtyikin ihan hentoinen viiva. Epäilin ensin että nyt sain ekaa kertaa viivanpaikan, mutta kyllä siinä oli väriäkin kun oikein tihrusti. Tänä aamuna tein kolme lisää (Raskauskeijun liuska, Rfsu ja Rfsu herkkä) ja kyllä niihinkin viivat tuli. Hämmentää ja jännittää että mitä tässä käy. Jospa tällä kertaa hyvin.

Vau onnea

Eikö se ollut niin, että se lämmön nousu oviksen jälkeen voi olla pienikin? Mulla nyt jotain 36,6-36,8 ollu vaihtelevasti ja normi siis jotain 36,4 yleensä

Voi olla tosiaan se lämmönnousu alle puolikin astetta ja saattaa vähän heitelläkin oviksen jälkeen. Eli välillä just olla korkeampi ja välillä taas matalampi. Kyllä noiden lämpöjen perusteella olettaisin oviksen olleen :smiling-eyes:

Onnea plussanneille! :red-heart:

Mulla meni usko noihin pc:n liuskoihin. Niin selkeetä viivaa se mulle näytti, tai sitten olikin kemiallinen. Aivan järkyttävät menkkakivut ja hyytimiä tulee veren seassa, joten ihan kun jotain yritti tapahtua.:loudlycrying: En kyllä enää testaile liian aikasin, turhaa toivoa vaan herättää tollaiset viivat. No mutta nyt on uusi kierto ja uusi mahdollisuus, kaikki poppakonstit käyttöön greippimehusta lähtien! :folded:

Eikää voi rähmä
Törkee jos oli viivan paikka mutta jos oli vaikka hedelmöittynyt mut ei pystyny kyydissä ni se antaa toivoa siitä että pystyy tulee raskaaksi ja on toivoa onnistua

Tein tänään uudet testin äsken ja siinä ei ollut kuin tuollainen hailura viivan paikka :loudlycrying: Tais olla se eilinen plussa joku yritys vaan vai voiko se lähteä vielä vahvistumaan? Nyt Dpo 13.

Voi olla tosiaan se lämmönnousu alle puolikin astetta ja saattaa vähän heitelläkin oviksen jälkeen. Eli välillä just olla korkeampi ja välillä taas matalampi. Kyllä noiden lämpöjen perusteella olettaisin oviksen olleen :smiling-eyes:
Toivotaan, oon nyt iltaisin mitannut koska ennen iltaisin ollut myös normi lämpö muuten.. Ekaa kertaa nyt aamulla kun mittasin ennen sängystä nousua oli vain 36,2 mutta ei ole siihen vertailua ns kun en ole ikinä mitannut silleen lämpöä

Tein tänään uudet testin äsken ja siinä ei ollut kuin tuollainen hailura viivan paikka :loudlycrying: Tais olla se eilinen plussa joku yritys vaan vai voiko se lähteä vielä vahvistumaan? Nyt Dpo 13.
Toi nyt olisi jo viivanpaikaksi tosi törkee :Eyes:
Oliko kuitenkin ihan näkyvä hailura siinä tänään? jospa voi vaihdella alussa vielä paljon ne hcg tasot? Kokeilisin eri testillä kuitenkin varuiksi?

Toi nyt olisi jo viivanpaikaksi tosi törkee :Eyes:
Oliko kuitenkin ihan näkyvä hailura siinä tänään? jospa voi vaihdella alussa vielä paljon ne hcg tasot? Kokeilisin eri testillä kuitenkin varuiksi?
Ei tuolla kyllä ole millään tapaa edes näkyvä. Joku viivan paikka, mutta en ole aiemmissa kierroissa edes tällaista saanut. En tässä kuussa kyllä tikutellut ovista, joten en tietysti ihan 100% varma voi olla päivistä, mutta omituista, kun eilen niin lyhyellä pidätyksellä tuli paljon selkeämpi viiva.

Ei tuolla kyllä ole millään tapaa edes näkyvä. Joku viivan paikka, mutta en ole aiemmissa kierroissa edes tällaista saanut. En tässä kuussa kyllä tikutellut ovista, joten en tietysti ihan 100% varma voi olla päivistä, mutta omituista, kun eilen niin lyhyellä pidätyksellä tuli paljon selkeämpi viiva.
Jospa vielä vahvistuisi :red-heart: suosittelisin silti eri testiä.. Tää one step herkkä on antanut myös punertavaa feikki haamua mut ei ihan noin selkeää kyllä kun sulle et siksi ajattelen optimistisesti.
Plus monet täällä todenneet että toisilla näkyy päivällä /illalla paremmin alussa haamua kuin aamusta

Jospa vielä vahvistuisi :red-heart: suosittelisin silti eri testiä.. Tää one step herkkä on antanut myös punertavaa feikki haamua mut ei ihan noin selkeää kyllä kun sulle et siksi ajattelen optimistisesti.
Plus monet täällä todenneet että toisilla näkyy päivällä /illalla paremmin alussa haamua kuin aamusta

Käyn tuossa ruokatauolla varuiksi kaupasta jonkun toisen testin ja teen sen kyllä saman tien :rolling: Iski malttamattomuus. Esikoisesta mulla kyllä näkyi raskaus aika myöhään, että sai kyllä menkat olla viikko tolkulla myöhässä. Nythän ne eivät periaatteessa ole kuin toista päivää nyt myöhässä. Toivotaan vaan, että pysyvätkin poissa nyt. Kiitos sinulle tsempeistä, tulivat todella tarpeeseen :red-heart:

voi ei, toivotaan vahvistumista vielä, tosiaan niinkun uppiskin sanoi, niin kannattaa kokeilla eri testiä, ja ei välttämättä aamun ekasta pissasta, vaikka mä en oo ite tolla one stepillä saanut kun tyylipuhtaita negoja.:folded:
mä sain sen oman viivan aamun tokasta ja 1h pidätyksellä, se taisi olla vain kiinnittymisyritys, mutta antoi selkeän plussan silti, testi oli pc, ei kauheen kovaa luottoa enää mihkään testeihin kyllä ole :sad-face:

Hätähousuna tein tänään muutaman tunnin pidätyksellä vielä RFSUn testin ja kyllä siihenkin joku hailura viiva piirtyi. Näkeekö tässä kukaan muu mitään? Vai onko mulle kasvanut kunnon viivalasit :Smiling Face With Sunglasses:

Toki tää testi ei nyt ole sieltä luotettavimmasta päästä, mutta en ole koskaan saanut näihin edes viivanpaikkaa olematta raskaana, että kyllähän tässä alkaa vähän innostua, jos jotain ainakin yrittäisi tapahtua:smiling face with heart-eyes:

Lämmöt on edelleen kohollaan ja alavatsaa nippaillut erityisesti vasemmalta puolelta. Mutta muuten aika oireetonta. Aamulla jatkan testailua:Grimacing Face:
Joo ihan selvästi näkyy ! Aamun testiä odotellessa. Mä itkin koko eilisen päivän ja illan. Ihmettelin itsekin että miten tää nyt tuntuu näin raskaalta kun alkoi ne menkat. Tänään aamulla kun nousin ylös, niin nyt vastaa tuntuu vuotavan enemmän. Samoin ymmärrän ton eilisen itkuisuuden, pms. Mutta minkä mä nyt lasken kiertopäivä ykköseksi kun on vuotanut monta päivää ja vaan todella vähän. Tänään aamulla tuli vasta vähän enemmän ja vähän mahaankin sattuu…oon ihan pihalla mun kropan toiminnasta. Luulin että olis päivä kolme mut onko tää vasta ykkönen vai kakkonen .

Miksei mun emojit näy enää??

Joo ihan selvästi näkyy ! Aamun testiä odotellessa. Mä itkin koko eilisen päivän ja illan. Ihmettelin itsekin että miten tää nyt tuntuu näin raskaalta kun alkoi ne menkat. Tänään aamulla kun nousin ylös, niin nyt vastaa tuntuu vuotavan enemmän. Samoin ymmärrän ton eilisen itkuisuuden, pms. Mutta minkä mä nyt lasken kiertopäivä ykköseksi kun on vuotanut monta päivää ja vaan todella vähän. Tänään aamulla tuli vasta vähän enemmän ja vähän mahaankin sattuu…oon ihan pihalla mun kropan toiminnasta. Luulin että olis päivä kolme mut onko tää vasta ykkönen vai kakkonen .

Miksei mun emojit näy enää??

mä laskisin siitä ekan kp:n kun vuoto alkaa kunnolla. Mullakin otti koville kun tämä uusi kierto alkoi, pieni epätoivo laskeutui ylle, et onko tää tosiaan näin vaikeeta raskautua, kun aijemmin ei ole ollut mitään ongelmia..:Face Without Mouth: tosin vasta on yk3 että alussa ollaan, ja nyt otin kaikki poppakonstit käyttöön, jospa se tärppi sieltä jossain vaiheessa tulee:folded:

mä laskisin siitä ekan kp:n kun vuoto alkaa kunnolla. Mullakin otti koville kun tämä uusi kierto alkoi, pieni epätoivo laskeutui ylle, et onko tää tosiaan näin vaikeeta raskautua, kun aijemmin ei ole ollut mitään ongelmia..:Face Without Mouth: tosin vasta on yk3 että alussa ollaan, ja nyt otin kaikki poppakonstit käyttöön, jospa se tärppi sieltä jossain vaiheessa tulee:folded:
Joo todella vasta yk3 menossa mutta silti harmittaa. Mutta uusi kierto on jo käynnissä ja jos ovulaatio tapahtuu suht samaan aikaan kun kahdessa edellisessä, niin se osuu sopivasti lapsivapaaseen ❤️. Onpahan aikaa puuhata sitten jos vaan intoa riittää .

Toivottavasti Lilianan testi lähtee vahvistumaan :folded: Tein tuon saman Medigoon herkän (kun ei ole muita testejä kaapissa paitsi yksi viikkodigi).

Aluksi katsoin, että ihan samanlainen hailura kuin eilen, mutta on tuo viiva varmaan vähän vahvistunut sittenkin. Eli piinailu jatkuu :smiling face with heart-eyes::No Evil Monkey:

Liitteet

• FF60695E-B079-4C3D-AB2A-C441564411FE.jpeg
    FF60695E-B079-4C3D-AB2A-C441564411FE.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 181
Toivottavasti Lilianan testi lähtee vahvistumaan :folded: Tein tuon saman Medigoon herkän (kun ei ole muita testejä kaapissa paitsi yksi viikkodigi).

Aluksi katsoin, että ihan samanlainen hailura kuin eilen, mutta on tuo viiva varmaan vähän vahvistunut sittenkin. Eli piinailu jatkuu :smiling face with heart-eyes::No Evil Monkey:
Ihanaa että vahvistunut ❤️. Nyt vaan toivotaan että jatkaa vahvistumistaan ja kaikki menee hyvin .

on kyllä vahvistunut, ihanaa! :smiling face with heart-eyes:

Toivotaan, oon nyt iltaisin mitannut koska ennen iltaisin ollut myös normi lämpö muuten.. Ekaa kertaa nyt aamulla kun mittasin ennen sängystä nousua oli vain 36,2 mutta ei ole siihen vertailua ns kun en ole ikinä mitannut silleen lämpöä

Mä mielenkiinnosta kurkkasin mun lämpötiladataa Natural Cyclesistä ennen ekaa raskautta, kun mittailin aina aamuisin. Näköjään mulla oli ainakin sillon keskimääräinen lämmönnousu 0,3 astetta oviksen jälkeen, että voi tosiaan olla aika pieni :smiling-eyes:

Aamuisin tosiaan lämmöt on selvästi alempana kuin päivällä tai illalla.

Takaisin