Raskaaksi 2022

Yk13 lähenee loppuaan ja dpo10 tänään.
Tein pc:n testin aamulla, kun tänään vois käydä ottamassa kolmannen koronarokotteen. En kyllä toisaalta tiedä olisiko se vaikuttanut mun päätökseen ottaa rokotetta, jos plussa olis tullu, mutta nytpä ei tarvii miettiä.

Ihan puhdas nega tuli Pc:n testillä, eikä tosiaan muutkaan testit oo ikinä mulle mitään viivanpaikkojakaan näyttänyt tässä reilun vuoden aikana kun on lasta yritetty...

Voi kun se lapsettomuustutkimusten aika tulis nopeesti. Lähete lähti eteenpäin joulukuussa. Alan olla tosi lannistunu tähän turhaan yrittämiseen ja toivomiseen. :loudlycrying:

Liitteet

• 20220104_093820.jpg
    20220104_093820.jpg
    254.8 KB · Katsottu: 104
Joo kyllä tänään on kp 1 sittenkin. Eli viime kierron saldot:
Oikein ajoitettu seksi
Tiputtelua 5 päivää ennen menkkoja, ei hyvä
Luteaalivaihe 14 päivää, tää on sentään hyvä.
Ehkä ovulaatio oli kuitenkin huono kun noin kauan tiputteli. Toivotaan että tämä asia korjaantuu tässä kierrossa. Tiputtelusta huolimatta voi kai raskaaksi tulla. Mutta mulla normaalisti vain päivää ennen. Oon kuitenkin onnellinen että nämä menkat on ehkä hieman runsaammat kun viime menkat. Älkää välittäkö näistä mun menkkapäivityksistä . Kunhan analysoin

Yk13 lähenee loppuaan ja dpo10 tänään.
Tein pc:n testin aamulla, kun tänään vois käydä ottamassa kolmannen koronarokotteen. En kyllä toisaalta tiedä olisiko se vaikuttanut mun päätökseen ottaa rokotetta, jos plussa olis tullu, mutta nytpä ei tarvii miettiä.

Ihan puhdas nega tuli Pc:n testillä, eikä tosiaan muutkaan testit oo ikinä mulle mitään viivanpaikkojakaan näyttänyt tässä reilun vuoden aikana kun on lasta yritetty...

Voi kun se lapsettomuustutkimusten aika tulis nopeesti. Lähete lähti eteenpäin joulukuussa. Alan olla tosi lannistunu tähän turhaan yrittämiseen ja toivomiseen. :loudlycrying:
Toivon että pääsette nopeasti tutkimuksiin ❤️.
Mä kävin kans kattoo kolmatta rokote aikaa, mutta en vielä varannut. Oon kuullut, että voisi sotkea kuukautiskierron ihan täysin ja se on viimeinen asia mitä nyt haluan. Edelliset rokotteet otin E-pillereiden syönnin aikana enkä huomannut mitään mutta kyllähän pillerit pitää huolen siitä että tyhjennysvuoto tulee kun pitää taukoviikon.

Toivottavasti Lilianan testi lähtee vahvistumaan :folded: Tein tuon saman Medigoon herkän (kun ei ole muita testejä kaapissa paitsi yksi viikkodigi).

Aluksi katsoin, että ihan samanlainen hailura kuin eilen, mutta on tuo viiva varmaan vähän vahvistunut sittenkin. Eli piinailu jatkuu :smiling face with heart-eyes::No Evil Monkey:

Hyvin on vahvistunut!

Täällä dpo 4-5 ja eilen illalla alkoi ihan hirveä palelu joka onneksi loppui. Lämmötkin laski illalla mikä on outoa koska yleensä iltaisin lämmöt on enemmän koholla kuin päivällä. Tai sitten vain tutkailen näitä mun oireita ihan liikaa. :tears:

Joo kyllä tänään on kp 1 sittenkin. Eli viime kierron saldot:
Oikein ajoitettu seksi
Tiputtelua 5 päivää ennen menkkoja, ei hyvä
Luteaalivaihe 14 päivää, tää on sentään hyvä.
Ehkä ovulaatio oli kuitenkin huono kun noin kauan tiputteli. Toivotaan että tämä asia korjaantuu tässä kierrossa. Tiputtelusta huolimatta voi kai raskaaksi tulla. Mutta mulla normaalisti vain päivää ennen. Oon kuitenkin onnellinen että nämä menkat on ehkä hieman runsaammat kun viime menkat. Älkää välittäkö näistä mun menkkapäivityksistä . Kunhan analysoin
Kiva pieni analyysi! Määpä teen kans :)

Viime kierron saldot:
O+ tuli kp10 (varhainen)
Seksit ajotettu hyvin
Haamu dpo10 (ei vahvistunu = biokemiallinen)
Luteaali kesti 16 päivää (1-2pv yli normaalin)

Oireita oli: rintajomotus, oksettava olo. Menkkakivut alko kaks päivää ennen menkkoja.

Äsken tein toisen testin tunnin pidätyksellä. On tää jännittämistä, että pysyykö matkassa. Olisi voinut pidätellä ehkä vähän kauemminkin.. ylhäällä eilinen testi 3min odotusajalla ja alla myös alle 3min ajalla otettu kuva.

Liitteet

• 3E81A367-BE06-432D-A0A5-51324389AD39.jpeg
    3E81A367-BE06-432D-A0A5-51324389AD39.jpeg
    700.3 KB · Katsottu: 165
Hyvin on vahvistunut!

Täällä dpo 4-5 ja eilen illalla alkoi ihan hirveä palelu joka onneksi loppui. Lämmötkin laski illalla mikä on outoa koska yleensä iltaisin lämmöt on enemmän koholla kuin päivällä. Tai sitten vain tutkailen näitä mun oireita ihan liikaa. :tears:

Hyvä, että näkyy muillekin :smiling face with heart-eyes: Siis mulla oli ekassa raskaudessa just lämmöissä droppi dpo5 ja taisi olla toinen myöhemminkin. Nyt tässä kierrossa oli myös muutama päivä oviksen jälkeen. Voisi olla siis ns. implantation dip, joka liittyy estrogeenin tuotannon lisääntymiseen alkuraskaudesta. :smiling-eyes:

Mä mielenkiinnosta kurkkasin mun lämpötiladataa Natural Cyclesistä ennen ekaa raskautta, kun mittailin aina aamuisin. Näköjään mulla oli ainakin sillon keskimääräinen lämmönnousu 0,3 astetta oviksen jälkeen, että voi tosiaan olla aika pieni :smiling-eyes:

Aamuisin tosiaan lämmöt on selvästi alempana kuin päivällä tai illalla.
Kiitos tästä infosta.. Jatkan nyt illalla mittailua et pystyy vertailla paremmin ku en tiedä ns mun normaalia aamu lämpöä :smiling-eyes:
Mulla nyt 36,8 ku mittasin ku palelen ihan hulluna..:Grimacing Face: Kai tää iha hyvä merkki ku normaalisti mulle jo lämpöä ku lähellä 37 :Smiling Face With Smiling Eyes:

Muokattu viimeksi:
Hyvä, että näkyy muillekin :smiling face with heart-eyes: Siis mulla oli ekassa raskaudessa just lämmöissä droppi dpo5 ja taisi olla toinen myöhemminkin. Nyt tässä kierrossa oli myös muutama päivä oviksen jälkeen. Voisi olla siis ns. implantation dip, joka liittyy estrogeenin tuotannon lisääntymiseen alkuraskaudesta. :smiling-eyes:
Mikä on lämpödroppi? Laskeeko lämpö ehkä hetkellisesti kun kiinnittyy? Jos sellainen niin kauan pysyi alempana lämpö?

Hyvin on vahvistunut!

Mulla on dpo 4 vissiin tänää ja oon ihan jäässä :tears: voisko sekin lupailla hyvää...?
Puhuu tää joka sanoi ettei oireita mieti tässä kierrossa tai pahemmin noita lämpöjä seuraile :tears::tears:

Muoks syy sille että oon jäässä löytyi lämmöistä.. Mulla tää 36,8 tekee jo vilua jne. Hrrr

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille!
Yritän jossain vaiheessa ehtiä lukemaan ketjun alusta, niin pääsee vähän tutustumaan muihin :)
Mä olen 41v neljättä kuumeileva. Aiemmat lapset syntyneet 2010, 2014 ja 2016.
Nelosta yritetty 6/19 alkaen eli ihan liian kauan.. 4km on tänä aika tullut. Yksi kkm joka selvisi vasta vähän ennen nt ultraa ja kolme keskeytyi heti ekan-tokan viikon aikana plussasta katsoen, eli osa varmaan ns, kemiallisiakin.
Aiemmat kolme tulleet kaikki suht helpolla, alle 6kk yrityksellä, joten tää päälle 2,5v on ollut aika tuskaista taivalta.
Ihan luomuna mennään, kun kunnalliselle ei päästä apuja saamaan. Luultavasti ikä vaikeuttaa jo.
Nyt ois dpo7 menossa.

Muokattu viimeksi:
Lämmöt romahti ihan kunnolla tänään ja vihdoinkin tuhruaa jo, eli kunnon vuoto alkaa lähitunteina. Oli semmosta kramppia jo eilen, että ihme ettei jo eilen alkanut vuoto. Ei kuitenkaan kierron lopputulos yllättänyt, kun negaa paukkui kuitenkin koko ajan, vaikka pari kolme päivää olikin keskiarvosta täti myöhässä. Liekö oli yritystä kuitenkin, todella erilainen kierto "oireineen" ja lämmöt aikaisempiin negakiertoihin nähden.

Mutta jos jotain hyvää, niin seuraava ovis saattaa siirtyä venähtäneen kierron takia niin, että saatetaan keretä hyödyntää se just eikä melkein eikä tarvitse välttämättä odottaa sitä seuraavaan kiertoon, että pääsee taas yrittää.:Victory Hand:

Täällä viime kierto siis meni ihan ketulleen, ku kp 18 ovis ja dpo 9 = kp 1. Nyt taas kp 18 ja ovisplussa, iltaa odotellessa, että pääsee heiluttelee peittoja :No Evil Monkey: Jos seuraava kierto alkaa, niin kokeilen ehdottomasti ton greippimehun. Kiitos vinkeistä! :smiling-eyes:

Nyt vaan niin toivon, että toi luteaalivaihe olis se mulle normaali 12 dpo. Jos ei ole, niin varaan gynen. Onko se siis keltarauhasen = estrogeenin toiminnasta kiinni toi luteaalivaiheen pituus? Terolutillako sitä vahvistettaisiin?

Mikä on lämpödroppi? Laskeeko lämpö ehkä hetkellisesti kun kiinnittyy? Jos sellainen niin kauan pysyi alempana lämpö?
Mulla oli nuorimmaisen raskaudessa tää dpo7 ja päiväksi putosi lämmöt ja seuraavana aamuna huitelivatkin sitten jo paljon ylempänä. Myöskin kiinnittymisvuotoa ilmaantui heti seuraavana päivänä lämpöjen laskusta. Hyvä merkki on tuo pudotus .

Täällä viime kierto siis meni ihan ketulleen, ku kp 18 ovis ja dpo 9 = kp 1. Nyt taas kp 18 ja ovisplussa, iltaa odotellessa, että pääsee heiluttelee peittoja :No Evil Monkey: Jos seuraava kierto alkaa, niin kokeilen ehdottomasti ton greippimehun. Kiitos vinkeistä! :smiling-eyes:

Nyt vaan niin toivon, että toi luteaalivaihe olis se mulle normaali 12 dpo. Jos ei ole, niin varaan gynen. Onko se siis keltarauhasen = estrogeenin toiminnasta kiinni toi luteaalivaiheen pituus? Terolutillako sitä vahvistettaisiin?
Mä olen ymmärtänyt että keltarauhasen toiminnassa olis jotain häikkää silloin.

Joo siis voi laskea hetkellisesti. Vissiin voi olla ihan vuorokaudenkin alhaalla. Mä huomasin aamulla (ja taisi illallakin olla lämpö vähän alhaalla), seuraavana aamuna oli taas korkeampi. Mutta lueskelin jotain Fertility Friendin tilastojuttuja, että sinne tallennetuista lämpökäyristä taisi reilu 20% raskaana olevista olla ko. dippi ja n. 10% ei raskaana olevista. Että ei ole mikään sellainen, että jos lämmöt ei ”droppaa”, niin toi olisi menetetty :smiling-eyes:

Mulla oli nuorimmaisen raskaudessa tää dpo7 ja päiväksi putosi lämmöt ja seuraavana aamuna huitelivatkin sitten jo paljon ylempänä. Myöskin kiinnittymisvuotoa ilmaantui heti seuraavana päivänä lämpöjen laskusta. Hyvä merkki on tuo pudotus .
Mulla on kerran tullut kiinnitys vuoto tuhru.. Tuolloin sain plussan vasta dpo18 ja päätyi melko varhaiseen keskenmenoon. Tämä oli vuonna 2017..kahdesta loppuun asti edenneestä ei ole tullut tipan tippaa missään kohtaa. Olisihan se kiva jos tulisi aina niin siitä ns ainakin tietäisi et tärppi käynyt, pysyi kyydissä tai ei :red-heart:

Mulla oli muuten sama viime raskaudessa dpo5 ja siitä alkoi pieni kiinnittymisvuoto. Nyt myös tässä kierrossa lämmöissä oli droppi dpo7, mutta kiinnittymisvuotoa ei ole kyllä näkynyt. Heti sitä alkaa analysoida, että toivottavasti ei ole taas kohdunulkoisesta kyse. No aika näyttää ja eihän sitä kiinnittymisvuotoa taida tulla läheskään kaikilla.

Mulla on kerran tullut kiinnitys vuoto tuhru.. Tuolloin sain plussan vasta dpo18 ja päätyi melko varhaiseen keskenmenoon. Tämä oli vuonna 2017..kahdesta loppuun asti edenneestä ei ole tullut tipan tippaa missään kohtaa. Olisihan se kiva jos tulisi aina niin siitä ns ainakin tietäisi et tärppi käynyt, pysyi kyydissä tai ei :red-heart:

Huh tää luo toivoa, että se kiinnittymisvuodon puuttuminen ei välttämättä ole huono merkki.:folded:

Takaisin