Raskaaksi 2022

Eikun siis Mullakin dpo 6, korjaan. :rolling:
Mä oon siis ite puhdin kautta nuo tilannu ja oon menossa yksityiselle gynelle mut se perui aikansa ja se siirtyi vielä viikolla eteenpäin. Mut eikös letroja käytetä siihen, että ovulaatio tapahtuis? Ei siis niinkään tukemaan keltarauhasen toimintaa..?
Joo siis kyllä ovulaatioon käytetty letroja. Kun mulla ei käytännössä ikinä tuu ovulaatio ilman lääkkeitä. Mut positiivinen ovulaatiotesti ei vielä tarkoita, et ovulaatio on tapahtunu. Mulla sekoilee ne ovulaatiotestit yleensä ja lh muutenki pcos takia. Niin siksi verikokeilla varmistettu, että se ovulaatio oikeesti tapahtunu.

Varmaan tuo kommentti on liittynyt siihen että ovulaatio on tapahtunut, minkä tuo progearvo on osoittanut :)

Ja nii, jos sun arvo on ihan tollee rajan tuntumassa, niin luulis että mahdollisesti vois kokeilla ainakin sitä progesteronitukea! Harmi että aika nyt siirty :/
Joo sitä just et sillä on vaan katottu, että ovulaatio tapahtunu. En yhtää osaakaan sanoo mitä se arvo muuten tarkoittaa :rolling:

Paljon onnea kaikille haamuilijoille ja plussanneille! :smiling face with heart-eyes:
Täällä dpo 9 testattu nii nega ettei mun mielikuvituksellakaan saa viivaa aikaiseks, alla kuva :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ei kyllä oo oirettakaa muutaku alamaha nippailut mut ne voi myös kertoa vaan lähestyvistä menkoista :side_tear:
20220503_112422.jpg

Mäkään en malttanut odotella viikonloppuun ja testasin negan. Ei ehkä oo sitten vielä lähteny kierto käyntiin. :smiling-eyes:

Mä tein nyt niin, että otin toiselle gynelle ajan sille päivää kun ois pitänyt olla. Jos kerkeis saada keltarauhastuen jo ens kiertoon. Kyllähän tuo nyt yhtäkkiä kuulostaa arvona matalalta mutta siltä, että ovulaatio tapahtuu. Ja sehän ei toki ongelma oo ollutkaan kahdesta kemiallisesta päätellen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä tein nyt niin, että otin toiselle gynelle ajan sille päivää kun ois pitänyt olla. Jos kerkeis saada keltarauhastuen jo ens kiertoon. Kyllähän tuo nyt yhtäkkiä kuulostaa arvona matalalta mutta siltä, että ovulaatio tapahtuu. Ja sehän ei toki ongelma oo ollutkaan kahdesta kemiallisesta päätellen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :smiling-eyes: toivon tosi kovasti et saisit tuet käyttöön ja siitä apua niin et seuraava raskaus tois vauvan syliin asti :Two-hearts:

Vähänkö muuten säikähdin tänä aamuna. Jotenkin testivarastooni oli jäänyt vielä vanha testi esikoisen yrityksen ajoilta, ja se sattui aamulla ensimmäisenä käteen, joten tein sen. Siihen ei tullut viivaa ollenkaan, korkeintaan viivanpaikan häivähdys, ja ehdin jo luulla, että oli taas kemiallinen. Sitten tajusin, että testi näytti ihan erilaiselta kuin eilinen testi, ja tein toisen testin (onneksi oli vielä pissat kipossa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:). Sillä sain tuon tuloksen, jonka laitoin tänne. Eli mitä tästä opimme: jos raskaustesti on vanhentunut vuonna 2019, sillä ei välttämättä saa enää kovin luotettavaa tulosta! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä pähkäilen, koska voi testailla (ellei ne menkat nyt ehdikin alkaa).. :Grimacing Face:
jos menisin Flown mukaan (joka siis teki ennusteen jostain, en varma mistä, mutta toisaalta ovisoireet kyllä täsmäs sen ennusteisiin, joskin se hämmentää edelleen, et olisko ylipäätään ollut mahdollista heti pillereiden jälkeen), olisi tänään 10pvää menkkoihin (edelleen, mistä lie ennustaa) ja olisi mennyt 5pvää oviksesta. Milloin tässä kuuluis / vois testailla? :Weary Cat Face:

Ei juuri minkäänlaisia oloja oo. Viikonloppuna tuntu vasemmalla puolella semmonen sama, mitkä viimeraskaudessa tunnisti ensimmäisiks potkuiksi. Semmonen hento nippasu. Muuten on ihan tavallinen olo, joku etiäinen vaan käski tehdä testin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Täytyy odottaa kun kotiin pääsen töistä ja puhutaan kunnolla miehen kans.. töissä nyt tietysti paljon nostelua ja esillepanoja tehdä niin raskasta puuhaa. Täytyy vaan toivoa ettei mitään tule kun ei ole varaihmistä tekemään eikä nyt ihan viitsis kaikille kailottaakaan että tulkaas nosteleen:Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Mietin et miksköhän ovulaatio testeihin tulee se haalee viiva mihi aikaan vaan kierrosta. Nytki on dpo 9 ja tein huvikseen ovistestin ku halusin testata sen luotettavuutta. En oo koskaan tehny selkeeyä negatiivista ovulaatio testiä. Niissä tulee aina se toinen viiva haaleena. Selkeä haalea mutta ei yhtä vahva kun se eka viiva mikä kuuluukin olla vahva.

Jaaaaa mun sekoilu alko än yy tee nyt :rolling: Sain venytettyä siis kaksi päivää testin tekemistä edelliskiertoihin jolloin ihan pöllönä aloitin jo dpo5:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Voi luoja mun kans:Face With Tears Of Joy:
No kyllähän sen tietää mitä se ei näytä tässä vaiheessa :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Mutta koska testikuvat on aina kivoja ni laitetaan mun blanco medigoo tänne :Nerd Face:

Labrois kävin just, huomenna sit katsellaan mitä mun progesteronit kertoo dpo7 päivältä.

Liitteet

• BE75BE7A-AC60-4B8A-BAD5-5228A614A259.jpeg
    BE75BE7A-AC60-4B8A-BAD5-5228A614A259.jpeg
    483.5 KB · Katsottu: 104
Jaaaaa mun sekoilu alko än yy tee nyt :rolling: Sain venytettyä siis kaksi päivää testin tekemistä edelliskiertoihin jolloin ihan pöllönä aloitin jo dpo5:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Voi luoja mun kans:Face With Tears Of Joy:
No kyllähän sen tietää mitä se ei näytä tässä vaiheessa :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Mutta koska testikuvat on aina kivoja ni laitetaan mun blanco medigoo tänne :Nerd Face:

Labrois kävin just, huomenna sit katsellaan mitä mun progesteronit kertoo dpo7 päivältä.
Tuuppasi sitten kertomaan proge arvot niin saan vähän dataa verrokiksi kans. :rolling:

Laitetaan nyt tännekkin tämä kun pohdintaa oli sillon oviksen aikaan että kuinkahan käy kun mies touhuili niin huoletta vaikka olikin ollut vähän sille fiiliksellä että ei vielä kakkonen ois ajankohtanen. Touhuili silti vaikka tiesi että ovis kohillaan. Tänään sit saiki täristä ja itkeä. Sanokaa nyt että viivahan toi on? Lauantaina pitäis vasta menkat alkaa mut joku ajatus tuli jo tänään takaraivoon että testata. Voiko näkyä muka jo näin aikasin? (Dpo 11 on tänää.) :Eyes:
Juuu näkyy selvästi mun silmään:smiling face with heart-eyes:

Tästä tulikin mieleen, että onkohan liiankin epätoivoista koittaa saada ovistestillä mahdollista tärppiä, kun ei oo mahiksia saada r-testejä, mut ovistestejä ois vino pino :rolling: monella ovistesti näyttänyt kunnon plussaa raskaudesta ja mullakin keskenmenovuodon 5 pvänä kun tein ovistestin mielenkiinnosta niin oli tosi vahva plussa ja r-testi oli myös vielä plussa. Nyt ois dpo10 ja luteaali ollut 11-16 päivää, ka 13. Ei millään haluais vain piinailla ilman mihinkään pissimistä ja arvuutella näitä pitkiä päiviä tuleeko menkat vai ei :tears:

Muokattu viimeksi:
Tissit ne vaa kipeytyy lisää.. Noo se on taas tiedossa r tikuttelua vaik nyt piti olla ilman.. Voi keletus tän kropan kanssa :tears::tears: mut teen vasta aikaisintaan to ja milläs nyt tekisi ku pc ei oo luotettava ja ei oo medigoota:loudlycrying:
Oisin tilannu jos oisin tiennyt et testailua tulossa :rolling:

Tästä tulikin mieleen, että onkohan liiankin epätoivoista koittaa saada ovistestillä mahdollista tärppiä, kun ei oo mahiksia saada r-testejä, mut ovistestejä ois vino pino :rolling: monella ovistesti näyttänyt kunnon plussaa raskaudesta ja mullakin keskenmenovuodon 5 pvänä kun tein ovistestin mielenkiinnosta niin oli tosi vahva plussa. Nyt ois dpo10 ja luteaali ollut 11-16 päivää, ka 13. Ei millään haluais vain piinailla ilman mihinkään pissimistä ja arvuutella näitä pitkiä päiviä tuleeko menkat vai ei :tears:
No ainahan sä voit kokeilla ja mä kannustan kaikenlaiseen pissimiseen että olis jotain jännitettävää :rolling:Että go for it :thumbs-up::thumbs-up::thumbs-up:

Takaisin