Raskaaksi 2022

Hömm. Te kellä tissit kipeytynyt Plussa kierrossa,mikä dpo noin alkanut? Mulla esikoisen raskaudessa ennen plussaa tuli tissit sivuilta kipeiksi mutten muista yhtään kauan ennen.. Mulla nyt dpo 6 ja eilen alkoi mut nyt voimistunut se, että tissit on ns kosketusarat sivuilta ja toinen enemmän.. Mulle tää ei oo siis mikään perus luteaali vaiheen oire ollut koskaan ainakaan..
Kävin miettii et jo nyt ois kumma jos tulis heti raskaaksi ku laitat yritiksen tauolle. Tuli kyl harrastettua seksiä siinä oviksen tietämillä ku sen sit vaa limoista ja kivusta tunnistin vasta kun en testaillut

Myös karsee turvotus ja ilmavaivat ummetuksen kera riesana
Mulla ei raskausoireena oo ollu tissikipua, mut joskus oli tissit kipeet ennen menkkoja ja sillon tissit kipeyty tyylii 2pv ennen menkkoja. Et ihan toiveikkaaseen aikaan sulla kuulostaa alkaneen :)

Hömm. Te kellä tissit kipeytynyt Plussa kierrossa,mikä dpo noin alkanut? Mulla esikoisen raskaudessa ennen plussaa tuli tissit sivuilta kipeiksi mutten muista yhtään kauan ennen.. Mulla nyt dpo 6 ja eilen alkoi mut nyt voimistunut se, että tissit on ns kosketusarat sivuilta ja toinen enemmän.. Mulle tää ei oo siis mikään perus luteaali vaiheen oire ollut koskaan ainakaan..
Kävin miettii et jo nyt ois kumma jos tulis heti raskaaksi ku laitat yritiksen tauolle. Tuli kyl harrastettua seksiä siinä oviksen tietämillä ku sen sit vaa limoista ja kivusta tunnistin vasta kun en testaillut

Myös karsee turvotus ja ilmavaivat ummetuksen kera riesana

Mulla kans nyt tissit sivusta kipeenä kun normaalisti ennen menkkoja koko tissi ja nänni ihan kosketusherkkä..

Kokoajan kyllä reagoin kaikkiin tuntemuksiin ja mietin et nytkö olis tärpänny ku vihlasee jne:rolling:

Päivän tiirailtavat. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Liitteet

• 20220503_064513.jpg
    20220503_064513.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 179
Ohop..
No siis jos tulisin ni onneks työpaikalla ei oo pakko paljastaa raskautta pitkään aikaan..

Vasen tissi sivulta ku koskee nk ihanku ns mustelmaa painaisi ja mulla ei oo ikinä muuten ollu ku sillo esikoisen alkuraskaudessa... No voihan se olla et tulee vaa uusia oireita lutealiin taas mut ois kyl just et heti ku pistää oikein tauolle ni napsahtaisi

Muoks nälkä myös kokoajan vaikka just söi..

Esikoisesta ainoat oireet alkuun oli just tissi kipu ja nälkä.. Hui....

Laitetaan nyt tännekkin tämä kun pohdintaa oli sillon oviksen aikaan että kuinkahan käy kun mies touhuili niin huoletta vaikka olikin ollut vähän sille fiiliksellä että ei vielä kakkonen ois ajankohtanen. Touhuili silti vaikka tiesi että ovis kohillaan. Tänään sit saiki täristä ja itkeä. Sanokaa nyt että viivahan toi on? Lauantaina pitäis vasta menkat alkaa mut joku ajatus tuli jo tänään takaraivoon että testata. Voiko näkyä muka jo näin aikasin? (Dpo 11 on tänää.) :Eyes:

Liitteet

• 20220503_063308.jpg
    20220503_063308.jpg
    508.3 KB · Katsottu: 187
Laitetaan nyt tännekkin tämä kun pohdintaa oli sillon oviksen aikaan että kuinkahan käy kun mies touhuili niin huoletta vaikka olikin ollut vähän sille fiiliksellä että ei vielä kakkonen ois ajankohtanen. Touhuili silti vaikka tiesi että ovis kohillaan. Tänään sit saiki täristä ja itkeä. Sanokaa nyt että viivahan toi on? Lauantaina pitäis vasta menkat alkaa mut joku ajatus tuli jo tänään takaraivoon että testata. Voiko näkyä muka jo näin aikasin? (Dpo 11 on tänää.) :Eyes:

Selvästi näkyy! :hello

• Tykkään
Reaktiot: M_M

On viiva. :Smiling Face With Smiling Eyes: Samoilla päivillä mennään, ja aika samanlaiset viivatkin. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Musta on kyllä ihan selkee viiva! Minä en ees kauheen hyvin näe hentoja viivoja yleensä. Mut tuossa on kyllä selkeesti. Varovaiset onnittelut jo :red-heart: Ootko jo miehelle kertonu?

Onnea muillekin! Oli tullu paljon plussia. Ja pahoittelut kaikille vastoinkäymisistä :sad-face:

Ihanan paljon plussia ja haamuja täällä näkyvissä, onnittelut teille :red-heart:
Ja voimia uuteen kiertoon joutuneille.

Itse ajattelin viikonloppuna, että piinailut ovat omalta osaltani tässä kierrossa ohi, mutta ehkä jatkan vielä hetken aikaa jännityksessä. Eilinen testi oli nega, huomenna pitäisi alkaa menkat. Normaalikierron mukaan olisi jo dpo 15 tai jotain, mutta tämä kierto on ollut varmaan keskenmenon takia ihan outo, ja voi olla että ovulaatio olikin vasta viikkoa myöhemmin, koska ovulaatio-oireet alkoivat tällöin uudestaan... Eli on myös mahdollista että on vasta dpo 8-9. Tosin mies oli tuossa vaiheessa jo reissussa joten ajattelin jo aika varmasti, että tästä kierrosta ei voinut napata. Mutta eilen alkoi jalkojen kihelmöinti/levottomuus, joka oli viimeksi plussakierrossa eka oire. Muulloin tätä ei ole. Muuten sitten taas ei mitään oireiluja, vaikka toki viimeisen 2 viikon aikana olen kuvitellut vaikka mitä oireita, mitkä ovat sitten paljastuneet aiheettomiksi. Jotain alavatsatuntemuksia on, jotka voivat liittyä ihan vaan alkaviin kuukautisiin.

Maltoin tänään mieleni ja en testannut, nyt pakko pitäytyä vain joka toinen päivä testailussa, että säilyy joku järki itsellä. Koko viime viikon testailin melkein joka päivä... :tears: Mutta on tosi huono omatunto jos paljastuu että tärppäsikin. Vapun aikoihin olin useammassa tilaisuudessa, jossa tarjottiin alkoholia ja koska ympärillä oli paljon läheisiä ihmisiä, olisi alkoholista kieltäytyminen näyttänyt siltä että olisi ihan varmasti raskaana (tietävät keskenmenosta ja uudestaan yrityksestä)... Joten join muutamana peräkkäisenä päivänä yhden lasin viiniä per päivä. Siihen yhteen sen rajoitin ihan sillä ajatuksella että jos kuitenkin... Vaikka tosiaan en kyllä ajatellut että oikein mitään teoreettisiakaan mahdollisuuksia olisi, koska olisi vaatinut ovulaation myöhästymisen. Ja koska talletteluja ei tällöin enää ollut ollut 4-5 päivään, niin aika epätodennäköiseltä tuntui. No, ei auta kuin odotella taas tämä viikko niin ehkä sen jälkeen on viisaampi.

Juu on selkeä:smiling face with heart-eyes:

• Tykkään
Reaktiot: M_M
Dpo 10, mulla olikin kaapissa raskaustestit herkkyys 25. Testasin sit eka 20 herkkysellä ovisliuskalla, et jos siihen ei tuu värii nii en ainakana testaa raskaustestillä. No siinä oli ihan selkee viiva nii testasin sit one step testillä puhtaan negan. Selkä tosi kipee, eli eiköhän tää kierto ollu tässä. Menkkoja odotellessa

Muokattu viimeksi:
Lupaavia oireita porukalla!:smiling face with heart-eyes:

Ja Jadinen testi näyttää edelleen hyvältä ja samoin M_M, selkeä viiva! Onko teillä ollut mitään oireita?

Mun testit ei kyllä ota vahvistuakseen. Aiemmat ollut pc:n 25 herkkyyksiä ja eilen piti hakea joku herkkä millä testata ja siihen hätään löytyi vaan rfsu:n testi. Tämä testattu siis nyt aamulla:

20220503_083625.jpg

Tänään tuli veristä/rusehtavaa limaa pyyhkiessä. Pidän sitä kyllä positiivisena asiana, koska esikoisesta oli kanssa tuollaista ennen plussaa. Selailin vanhoja muistiinpanoja ja esikoisesta oon saanut "vahvemman hailun" kuvaan vasta dpo14 ja dpo16 se on lähtenyt vahvistumaan.

Tänään siis ehkä dpo13. Kai tässä vielä jotain toivoa olisi, että nämäkin tästä vahvistuu!

Ja Jadinen testi näyttää edelleen hyvältä ja samoin M_M, selkeä viiva! Onko teillä ollut mitään oireita?

Mun testit ei kyllä ota vahvistuakseen. Aiemmat ollut pc:n 25 herkkyyksiä ja eilen piti hakea joku herkkä millä testata ja siihen hätään löytyi vaan rfsu:n testi. Tämä testattu siis nyt aamulla:

View attachment 112546

Tänään tuli veristä/rusehtavaa limaa pyyhkiessä. Pidän sitä kyllä positiivisena asiana, koska esikoisesta oli kanssa tuollaista ennen plussaa. Selailin vanhoja muistiinpanoja ja esikoisesta oon saanut "vahvemman hailun" kuvaan vasta dpo14 ja dpo16 se on lähtenyt vahvistumaan.

Tänään siis ehkä dpo13. Kai tässä vielä jotain toivoa olisi, että nämäkin tästä vahvistuu!

Onko tämä siis se rfsu herkkäpuikko? Mun kokemus on siitä, että pc antaa vahvemman viivan aiemmin, kun tuo. Vaikka oli menkatkin myöhässä, niin silti en saanut siihen kovin vahvaa viivaa.

Onko tämä siis se rfsu herkkäpuikko? Mun kokemus on siitä, että pc antaa vahvemman viivan aiemmin, kun tuo. Vaikka oli menkatkin myöhässä, niin silti en saanut siihen kovin vahvaa viivaa.
Joo, on just rfsu:n herkkä puikko! No jopas, täähän menee mielenkiintoiseksi:Weary Cat Face: Jos sitä sit seuraavaks taas pc:tä:rolling:

Tuli keltarauhashormonitulokset. Testi otettu dpo 5. Viiterajoissa, ja synlab ohjeistaa että jos puolessa välissä kiertoa on yli 25 niin ovis on tapahtunut. No se on selvä, mutta onko tuo muiden mielestä vähän alhainen?
Kaiken lisäksi gyne oli perunut aikansa siltä päivältä kun mulla oli varaus. :Grimacing Face::Grimacing Face:

Liitteet

• 20220503_103950.jpg
    20220503_103950.jpg
    133.4 KB · Katsottu: 115
Tuli keltarauhashormonitulokset. Testi otettu dpo 5. Viiterajoissa, ja synlab ohjeistaa että jos puolessa välissä kiertoa on yli 25 niin ovis on tapahtunut. No se on selvä, mutta onko tuo muiden mielestä vähän alhainen?
Kaiken lisäksi gyne oli perunut aikansa siltä päivältä kun mulla oli varaus. :Grimacing Face::Grimacing Face:
Hmmm. En osaa kyl sanoo mitään mitä toi arvo kertoo. Kävin mielenkiinnosta kattoo, kun mulla on kerran mitattu, joskus kun aloin käytin letroja. En muista mikä dpo. Voin viel kaivella. Silloin on mulla ollu 52 ja lääkäri kirjottanu vaa et erinomaisen hyvä, letrotzol näyttää toimivan.

Onks sulla siis mitään aikaa et voisit kysyy lääkärin tms mielipidettä? Jos ei oo mitää nii voisiko soittaa vaikka jonneki hoitajalle ja kysyy?

Edit. Mulla on otettu dpo 6 se s-prog.

Muokattu viimeksi:

View attachment 112546

Oireina on tällä hetkellä vain ne repäisykivut, mutta ne ovat kyllä olleet tosi voimakkaita, paljon kovempia kuin aiemmissa raskauksissa. Tuntuu aika ikävältä kohdun seudulla, kun vaikka nousee tuolilta ylös.

Toivotaan sinullekin viivojen vahvistumista! Eri testien välillä ei kyllä kannata vertailla viivojen vahvuuksia.

Hmmm. En osaa kyl sanoo mitään mitä toi arvo kertoo. Kävin mielenkiinnosta kattoo, kun mulla on kerran mitattu, joskus kun aloin käytin letroja. En muista mikä dpo. Voin viel kaivella. Silloin on mulla ollu 52 ja lääkäri kirjottanu vaa et erinomaisen hyvä, letrotzol näyttää toimivan.

Onks sulla siis mitään aikaa et voisit kysyy lääkärin tms mielipidettä? Jos ei oo mitää nii voisiko soittaa vaikka jonneki hoitajalle ja kysyy?

Edit. Mulla on otettu dpo 6 se s-prog.
Eikun siis Mullakin dpo 6, korjaan. :rolling:
Mä oon siis ite puhdin kautta nuo tilannu ja oon menossa yksityiselle gynelle mut se perui aikansa ja se siirtyi vielä viikolla eteenpäin. Mut eikös letroja käytetä siihen, että ovulaatio tapahtuis? Ei siis niinkään tukemaan keltarauhasen toimintaa..?

Eikun siis Mullakin dpo 6, korjaan. :rolling:
Mä oon siis ite puhdin kautta nuo tilannu ja oon menossa yksityiselle gynelle mut se perui aikansa ja se siirtyi vielä viikolla eteenpäin. Mut eikös letroja käytetä siihen, että ovulaatio tapahtuis? Ei siis niinkään tukemaan keltarauhasen toimintaa..?
Varmaan tuo kommentti on liittynyt siihen että ovulaatio on tapahtunut, minkä tuo progearvo on osoittanut :)

Ja nii, jos sun arvo on ihan tollee rajan tuntumassa, niin luulis että mahdollisesti vois kokeilla ainakin sitä progesteronitukea! Harmi että aika nyt siirty :/

Takaisin