Raskaaksi 2022

Kyllä Kaislasella näkyy jotain! Noita ekoja haamuja on tosi vaikea saada kuvaan.

En tiedä, kuvittelinko vain, mutta olin tuntevinani repäisykipuja tänä aamuna. :Face Without Mouth: Ekassa raskaudessa ne olivat ensimmäinen oire, joka poikkesi selvästi negakierroista. Ja nyt toiveikkuus pomppasi taas uusiin ulottuvuuksiin. Tosin on minulla kyllä ollut jotain repäisykipujen tapaista jossain negakierrossakin, joten voi olla, että tipahdan huomenna korkealta.

Mitähän mahtaa tarkottaa kun alavatsassa tuntunu vähän sellasta menkkamaista kipua parin päivän ajan? Ja siis kp25 menossa ja viime kierto oli 35pv eli ei menkkojen pitäs vielä alkaa ja yleensä kipu on vaan menkkoina ja paljon vahvempi silloin. Vai kuvittelenko tai ylireagoinko mä vaan kaikkia tuntemuksia:tears:

Ootko testannut tänään? :smiling face with heart-eyes:
En:No Evil Monkey: Ajattelin malttaa huomiseen aamuun, jos saisi jo selkeämpää viivaa!

Mitähän mahtaa tarkottaa kun alavatsassa tuntunu vähän sellasta menkkamaista kipua parin päivän ajan? Ja siis kp25 menossa ja viime kierto oli 35pv eli ei menkkojen pitäs vielä alkaa ja yleensä kipu on vaan menkkoina ja paljon vahvempi silloin. Vai kuvittelenko tai ylireagoinko mä vaan kaikkia tuntemuksia:tears:
Mulla tuntui kanssa tässä kierrossa kp23-24 ja kierto on luultavasti jotain 29-35 väliltä! En kyllä tiedä mistä johtuu, mutta poikkeavaa myös mulla, sillä yleensä menkkakivut alkaa vasta menkkojen kanssa samaa aikaa.

Jahas tässä kierrossa on siis muitakin joita menkkakramppailee, toivottavasti tulee kauheasti tärppejä :smiling face with heart-eyes:

Hitsi mun tekisi jo mieli addiktina testailla :rolling: viimeks sain jo 4pvää kiinnittymisdipistä haamuja, mutta tuskin vielä näkyisi mitään kun vasta dpo8 menossa.

Eikä sen puoleen ole järkeä tuhlailla testejä kun huomenna se verikoe ja silloin dpo9. Soittavat tiistaina jos arvot koholla, mutta jäin nyt miettimään sitten, että soittaako ne jos arvo on vähänkin yli 5 mlU/ml (eikös se normaalitaso ollut alle tuon?) vai pitävätkö automaattisesti negana esim jos ois tulos vaikka - heitän täysin hatusta - 10 mlU/ml? Mitähän lie hcg arvo ois yleensä dpo9?

Pääsetkö näkemään ne tulokset omakannasta? Sieltähän näkis itse, vaikka eivät soittaiskaan

Nopeella googletuksella löysin tämmösen taulokon HCG määrästä
20160408_204050-jpg.72234

Vaihdoin tossa keskenmenneessä alkuraskaudessa alussa tk:ta toiseen kuntaan kokonaan (oon kahden kunnan rajalla asuja niin tää uusi tk on lähempänä mua) ja siellä ei tunnu olevan kiire päivitellä omakantaan tuloksia.. viime verikokeistakin meni 2 viikkoa ennen kuin pääsin näkemään tulokset :/ toki se tulos sitten joskus näkyy.

Vaihdoin tossa keskenmenneessä alkuraskaudessa alussa tk:ta toiseen kuntaan kokonaan (oon kahden kunnan rajalla asuja niin tää uusi tk on lähempänä mua) ja siellä ei tunnu olevan kiire päivitellä omakantaan tuloksia.. viime verikokeistakin meni 2 viikkoa ennen kuin pääsin näkemään tulokset :/ toki se tulos sitten joskus näkyy.
No johan menee kauan! Hitsi vieköön

Aa, se voi olla noinkin vähän, eli todennäköisesti tulos tulkitaan negatiivisena vaikka olisikin tärppi käynyt ellei nyt ihan hurja lukema tulisi. Noh, ompahan (teko)syy testailla ensi viikon aikana kerran tai pari :rolling:

Aa, se voi olla noinkin vähän, eli todennäköisesti tulos tulkitaan negatiivisena vaikka olisikin tärppi käynyt ellei nyt ihan hurja lukema tulisi. Noh, ompahan (teko)syy testailla ensi viikon aikana kerran tai pari :rolling:
Vai kerran pari:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

No jotta itse pääsis ennen omia testailuja jotain jännittelee, niin ostin puhdista progesteroni kokeen joka pitäis siinä dpo7 paikkeilla mitata. Sehän mukavasti osuu tiistaille ja sit näkis että onko mulla ovista. Mä haluan sen nyt varmistaa ennen miehen lääköriköyntiä. Mä tunnen kyllä oviskipuja yleensä dpo 0 päivänä.

Onko teillä tietoa onko se keltarauhanen mikä nyt vaikuttaa kohdussa, vai jääkö se munasarjoihin kasvamaan/erittämään? Edelliset kierrot seurannut oireita Haukkana oviksen jälkeen, nyt ollut asenne että njäääh, mutta silti eilen dpo4 tuntui sellasta jännää kohdun alueella, kuin olisi se kova pissahätö ollut kauan(ilman että oli siis) ja se jäi sitten sinne sattumaan kohdun alueelle. Jonkun aikaa semmosta siis. Onko se keltarauhanen?

Tällä kierrolla Flo ennustaa menkkoja 10.5.alkavaksi, dpo10 on perjantaina, silloin pääsee mun medigoot uiskentelee :tears:

12 päivää lääkäriin ! :Dancer:

Onko teillä tietoa onko se keltarauhanen mikä nyt vaikuttaa kohdussa, vai jääkö se munasarjoihin kasvamaan/erittämään? Edelliset kierrot seurannut oireita Haukkana oviksen jälkeen, nyt ollut asenne että njäääh, mutta silti eilen dpo4 tuntui sellasta jännää kohdun alueella, kuin olisi se kova pissahätö ollut kauan(ilman että oli siis) ja se jäi sitten sinne sattumaan kohdun alueelle. Jonkun aikaa semmosta siis. Onko se keltarauhanen?

Keltarauhanen muodostuu puhjenneen munarakkulan paikkeille munasarjassa :smiling-eyes:

Hitsit, mie oon ihan kärsimätön.. ei alkanu menkat tänään. Mutta nyt kun menin aattelemaan "ääneen" niin varmaan hanat aukee :Grimacing Face: Testaiskohan huomenna jos ei mitään näy.. eilen dpo 12 nega siis ja luteaali mulla 12 päivää.

Monella jännät paikat :red-heart::smiling face with heart-eyes:

Ihan huvikseen kyselen että vaikuttaako Buranan otto siis vain oviksen tietämillä vai pitäskö yrittäessä välttää sitä ihan kokonaan? Siitä ku oli tuos puhetta.. Itellä ei ainakaa siis auttaisi panadol oikein mihinkään kipuihin

Monella jännät paikat :red-heart::smiling face with heart-eyes:

Ihan huvikseen kyselen että vaikuttaako Buranan otto siis vain oviksen tietämillä vai pitäskö yrittäessä välttää sitä ihan kokonaan? Siitä ku oli tuos puhetta.. Itellä ei ainakaa siis auttaisi panadol oikein mihinkään kipuihin

Oviksen tietämillä voi tulehduskipulääke (ibuprofeeni, ketoprofeeni, naprokseeni etc) häiritä munarakkulan puhkeamista, jos joutuu yhtään säännöllisemmin käyttämään.

Minkälaista oireilua tällä hetkellä kaikilla? :smiling-eyes:

Mulla alkoi tänään taas tuntemukset kohdussa joita en taaskaan laittais menkkojen piikkiin. Toivotaan parasta. :folded: dpo 8. Mutta nyt yritän kyllä malttaa keskiviikkoon testaamista. Ehkä jos oon hurja niin jopa pidempään. :smiling-eyes:

Oisko täällä ilmassa joukkoryntäys tammikuisiin?:smiling face with heart-eyes:

Mulla ei oo ollut tänään mitään oireita, mutta pidän oireettomuutta itsellä hyvänä oireena! Vähän samaa oireettomuutta ja seesteisyyttä oli esikoisenkin plussakierrossa.

Isoin oire mikä sai mut varovaisen uteliaaksi ja testaamaan ajoissa, oli nivuskrampit. Ne oli mulla myös ensimmäinen vinkki lähestyvästä synnytyksestä ja nyt yhdistän ne selvästi mun kohdun tapahtumiin:tears::thumbs-up: Ja sitten mulla on tullut myös viikon ajan ovismaista valkovuotoa aika runsaastikin, hetken jo ajattelin että onko ovis vaan myöhässä, mutta sen pistän kyllä ajoittumaan siihen kummalliseen pikkuvuotoon kp17.

Aamua ja testausta odotellessa! Huomenna taisi olla muutamalla muullakin testipäivä?:smiling-eyes:

Oisko täällä ilmassa joukkoryntäys tammikuisiin?:smiling face with heart-eyes:

Mulla ei oo ollut tänään mitään oireita, mutta pidän oireettomuutta itsellä hyvänä oireena! Vähän samaa oireettomuutta ja seesteisyyttä oli esikoisenkin plussakierrossa.

Isoin oire mikä sai mut varovaisen uteliaaksi ja testaamaan ajoissa, oli nivuskrampit. Ne oli mulla myös ensimmäinen vinkki lähestyvästä synnytyksestä ja nyt yhdistän ne selvästi mun kohdun tapahtumiin:tears::thumbs-up: Ja sitten mulla on tullut myös viikon ajan ovismaista valkovuotoa aika runsaastikin, hetken jo ajattelin että onko ovis vaan myöhässä, mutta sen pistän kyllä ajoittumaan siihen kummalliseen pikkuvuotoon kp17.

Aamua ja testausta odotellessa! Huomenna taisi olla muutamalla muullakin testipäivä?:smiling-eyes:
Mikäs se sun dpo olikaan? :smiling face with heart-eyes: Kuulostaa lupaavalta!

Ihanaa jos huomenna pääsee tiirailemaan testejä!

Takaisin