Raskaaksi 2022

Voi miten ihanaa että täällä plussia ropisee! Paljon onnea!! :)) Sinne tosiaan lähdette vallottaa tammikuisten ryhmää :D
Minäkin niiiiiin haluisin tammikuisiin lyöttäytyä, kaks edellistä syntynyt 01/12 ja 01/13, joten tää sopis ihan hyvin syntymään 01/23. :folded::smiling-eyes:

Ovis tulossa päivän-parin sisään ja sit vaan inssin kautta piinaileen..

Täällä kolmatta päivää "menkkakipuilee" vatsa oudosti ja semmonen märkätunne alkkareissa melkeen kokoajan eli valkovuoto runsasta..

Sitä vaan miettii et olisko tärpänny jo, mut en kuitenkaan uskalla täysin toivoa:red-heart: menkkoihin vielä aikaa, jos yhtä pitkä kierto kun viimeksi

Joo täällä ainakin tarkoitus testailla tossa äitienpäivän tienoilla ellei ala kuukautisia vieläkään kuulumaan. Jotenkin silti tuudittaudun siihen ajatukseen että en varmasti näin nopeasti tule raskaaksi, niin ei sitten ehkä pety aivan niiin paljoa kun tekee negatestin. :tears:

Onnea plussanneille :red-heart::smiling face with heart-eyes:

En tiedä mitä omassa kropassa tapahtuu. Nyt on siis kp 54. Kuvittelin oviksen limoista päätellen kp 39, no siitä viikon päästä oli 2 vrk jäätävät menkkakivut ja tuohon kp 46 tuli veristä limaa + lämmöt nousi silloin. Sen jälkeen jäi limahanat auki, jatkuvasti housut märkänä. :No Evil Monkey::Speak No Evil Monkey:
Oletin siis menkkojen alkavan eilen, mutta ei mitään. Lauantaina oon viimeks tehnyt rtestin, joka oli nega.
Olisko se ovulaatio sit ollut kuitenkin tossa kp 46 vasta, vai mitä täällä tapahtuu..
Eilen nippaili aika kovasti muniksien kohdalla ja tuli repäisykipua vasemmalle puolelle, tänään oikealle puolelle jä jäi kipu vähän päällekkin. Mulle myös nää repäsyt on ollut aina raskauden merkki, mutta niitä oli myös tässä ilman raskauttakin, eli enää sekään ei oo varma merkki.
Ei auta ku odotella ja ihmetellä.:Relieved Face:

Onnea plussista, ihana juttu! :smiling face with heart-eyes:

Mullakin ois äitienpäivänä testailut edessä, yritän malttaa sinne asti, tai sitten aloitan taas aivan liian aikaisin sen sekoilun :tears:
Tissit on taas aavistuksen kipeät ja alamahassa kummaa tuntemusta, mutta niin oli viime kierrossakin että tuskin tarkoittaa mitään.

Minäkin niiiiiin haluisin tammikuisiin lyöttäytyä, kaks edellistä syntynyt 01/12 ja 01/13, joten tää sopis ihan hyvin syntymään 01/23. :folded::smiling-eyes:

Ovis tulossa päivän-parin sisään ja sit vaan inssin kautta piinaileen..
Voi vitsi miten hienoa olis että nyt osuis! :folded::folded:

Täällä kp 12, viime kierrossa ovis oli kp13, tässä ylhäältä alas kp10 ilta, kp11 aamu ja ilta, ja alimpana kp12 aamu.
Harmillisesti tosin ite oon nyt kipeänä, niin kattoo miten jaksaa talletella, mut jos sitä tässä alkuviikosta ainakin pari kertaa.

Liitteet

• IMG_20220502_132051.jpg
    IMG_20220502_132051.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 91
Ihanaa:Two-hearts: onnea plussista, nyt kunnon plussa aalto tänne ja kaikki joukolla tammikuisiin :folded::red-heart:
Minä myös testailen äitienpäivänä, silloin ehkä dpo10.
Tammikuu ois niin kiva lasketulle, mulla itsellä silloin synttärit eikä meillä oo yksikään lapsi ihan talvella syntynyt :smiling face with heart-eyes:

Mulla nyt kp 6, ja haaveilen vielä että ovis ehtis tulla ennen kp 11 alkavaa Primolut kuuria... Epätodennäköstä kyllä, mutta positiivista on että tänään jo hirveet himot päällä, että teoriassa toivoa on varhaisesta oviksesta :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: eipä siitä ainakaan haittaa kellekkään oo että varuiks tallettelee pupun lailla vaikka jäiskin ovis sit tulematta :Eyes:

Vautsi täällähän on tapahtunut oikein rytinällä

paljon onnea plussanneille:red-heart:
On jännä viikko kun moni pääsee testailee ovista tai mahdollisesti raskauttaan:smiling-eyes:

Pakko vielä kysyä, että mikä on se ihan oikea tapa laskea dpo?

ovisplussa oli cb digillä (ja viiva testeillä) 2 pvää. Eli ne 2 pvää vissiin - 1 ja -2 ja sen jälkeen se itse ovis eli dpo o? Ja sitten sen jälkeen dpo 1?

Pakko vielä kysyä, että mikä on se ihan oikea tapa laskea dpo?

ovisplussa oli cb digillä (ja viiva testeillä) 2 pvää. Eli ne 2 pvää vissiin - 1 ja -2 ja sen jälkeen se itse ovis eli dpo o? Ja sitten sen jälkeen dpo 1?

Ensimmäinen ovisplussapäivä on laskennallisesti -1. Sen pidempään ei ovista tarvitse testatakaan, vaikka plussa saattaa näkyä vielä seuraavanakin päivänä. Ovis tapahtuu noin 24-48 tunnin kuluessa ovisplussasta. Se LH-piikki saa munasolun irtoamaan, eikä keho jää siinä odottelemaan, että piikki olisi kokonaan ohi. Eli jos vaikka tänään tulee ovisplussa, niin tänään olisi dpo-1, huomenna ovis ja ylihuomenna dpo1.

Ensimmäinen ovisplussapäivä on laskennallisesti -1. Sen pidempään ei ovista tarvitse testatakaan, vaikka plussa saattaa näkyä vielä seuraavanakin päivänä. Ovis tapahtuu noin 24-48 tunnin kuluessa ovisplussasta. Se LH-piikki saa munasolun irtoamaan, eikä keho jää siinä odottelemaan, että piikki olisi kokonaan ohi. Eli jos vaikka tänään tulee ovisplussa, niin tänään olisi dpo-1, huomenna ovis ja ylihuomenna dpo1.

EDIT!! Huomasin että ei se ollut tummempi!!
Okei aah niin se menee. Kiitos selvennyksestä!:folded::smiling-eyes:

Huomasin kun ekan ovisplussa jälkeen seuraavan päivän ovisplussa oli tikussa vielä tummempi kuin se edellisen pvän eli eka ovis plussa . Miks se on tummempi jos se eka pvä on se ”virallisempi plussa”?
Molemmat testasin aamulla.
ja jännä miten se laskee ku jyrkkä alamäki ku sit seuraavana aamuna ku huvikseen tein niin ei näkyny enää melkeen mitään:tears:
Anteeks mun tyhmät kysymykset:tears:

Onnea plussista, ihana juttu! :smiling face with heart-eyes:

Mullakin ois äitienpäivänä testailut edessä, yritän malttaa sinne asti, tai sitten aloitan taas aivan liian aikaisin sen sekoilun :tears:
Tissit on taas aavistuksen kipeät ja alamahassa kummaa tuntemusta, mutta niin oli viime kierrossakin että tuskin tarkoittaa mitään.
Kuinka aikaisin ajattelit sekoilla? Mä haluisin sekoilla jo dpo9 eli torstaina :Smiling Face With Halo:

Takaisin