Raskaaksi 2022

Täällä dpo5 ja on tänäänkin ollu jotain ihan mini tuntemusta kohdussa, vähän kun olis tehnyt kovastialavatsoja, en todellakaan ole :tears: Eilen oli kans.

Joo tiirattavaa halutaan! Ei tässä kestä muuten :rolling::Two-hearts:

Oisko täällä ilmassa joukkoryntäys tammikuisiin?:smiling face with heart-eyes:

Mulla ei oo ollut tänään mitään oireita, mutta pidän oireettomuutta itsellä hyvänä oireena! Vähän samaa oireettomuutta ja seesteisyyttä oli esikoisenkin plussakierrossa.

Isoin oire mikä sai mut varovaisen uteliaaksi ja testaamaan ajoissa, oli nivuskrampit. Ne oli mulla myös ensimmäinen vinkki lähestyvästä synnytyksestä ja nyt yhdistän ne selvästi mun kohdun tapahtumiin:tears::thumbs-up: Ja sitten mulla on tullut myös viikon ajan ovismaista valkovuotoa aika runsaastikin, hetken jo ajattelin että onko ovis vaan myöhässä, mutta sen pistän kyllä ajoittumaan siihen kummalliseen pikkuvuotoon kp17.

Aamua ja testausta odotellessa! Huomenna taisi olla muutamalla muullakin testipäivä?:smiling-eyes:

Kannatan joukkoryntäystä! Siellä ei näytä vielä olevankaan ketään. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ja minä tosiaan testaan myös huomenna (dpo10). Oireena lähinnä repäisykipuja, joita minulla on ollut kahdessa aiemmassakin raskaudessa, mutta muistaakseni myös ainakin yhdessä negakierrossa.

Minkälaista oireilua tällä hetkellä kaikilla? :smiling-eyes:

Mulla alkoi tänään taas tuntemukset kohdussa joita en taaskaan laittais menkkojen piikkiin. Toivotaan parasta. :folded: dpo 8. Mutta nyt yritän kyllä malttaa keskiviikkoon testaamista. Ehkä jos oon hurja niin jopa pidempään. :smiling-eyes:

Dposta ei mitään hajua kun en tajunnut ehkäisyn pois jättämisen jälkeen tikuttaa, mutta nännit on edelleen todella arat, hyvä että pystyy koskemaan. Alavatsaa nipistelee lähes päivittäin enemmän tai vähemmän. Itellä ajatus että vaan kuvittelen kaikki oireet, kuitenkaan ykskään näistä ei aiemmin ole liittynyt menkkoihin. :folded:

En tainnut vain kuvitella niitä repäisykipuja... :Smiling Face With Smiling Eyes:

Liitteet

• 20220502_062852.jpg
    20220502_062852.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 224
En tainnut vain kuvitella niitä repäisykipuja... :Smiling Face With Smiling Eyes:

Jotainhan sielä pilkistää :smiling face with heart-eyes:

Mun ei tarvinnut testata, uuteen yritykseen vaan. Aika kaukaa haettua positiivisuutta ainostaan se, ettei äitienpäivänä alkanut vuoto.. se on raskas päivä ilman tätä omaa epäonnistunutta kiertoakin.

Ehkä tää munkin viivanpaikka ois vähän vahvistunut:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Väriä tähän ei vielä kyllä tule ja kuvaa saadakseen joutuu kikkailemaan.

Ei muuta kun uutta testiä sitten taas parin päivän päästä!

Tänään tuli muuten myös vajaa tl kirkasta/vaaleanpunaista verta aamulla. Tiedä mitä se nyt oli, mutta oli täysin erilaista kuin ennen kuukautisia.

Ja tässä vielä itse tiirailtava:Sleuth Or Spy::
20220502_082749.jpg

Ehkä tää munkin viivanpaikka ois vähän vahvistunut:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Väriä tähän ei vielä kyllä tule ja kuvaa saadakseen joutuu kikkailemaan.

Ei muuta kun uutta testiä sitten taas parin päivän päästä!

Tänään tuli muuten myös vajaa tl kirkasta/vaaleanpunaista verta aamulla. Tiedä mitä se nyt oli, mutta oli täysin erilaista kuin ennen kuukautisia.

Ja tässä vielä itse tiirailtava:Sleuth Or Spy::
View attachment 112511
Kyllä siellä pilkistää! Voi kun vahvistuisi :folded:

Minkälaista oireilua tällä hetkellä kaikilla? :smiling-eyes:

Mulla alkoi tänään taas tuntemukset kohdussa joita en taaskaan laittais menkkojen piikkiin. Toivotaan parasta. :folded: dpo 8. Mutta nyt yritän kyllä malttaa keskiviikkoon testaamista. Ehkä jos oon hurja niin jopa pidempään. :smiling-eyes:

Täällä ei mitään mikä eroais muista kierrosta. Paleltaa kokoajan ja vatsa turvotuksesta epämukava mutta ei silti pieretä. Rinnat normaalit. Ei mitään nippailua tai jomotuksia tällä hetkellä. Vain piinaavaa odottamista äitienpäivään saakka.

Dpo 12. Kp27/29
Krskiviikkonako uskallan tuhlata digin?

Oireita ei oikein oo. Tai on kaikkee, mutta mistä niitä tietää mikä mistäkin on - aina tuntuu joltain..

Liitteet

• 20220502_081344.jpg
    20220502_081344.jpg
    611.2 KB · Katsottu: 185
Mä en päässyt verikokeisiin ja tein CB:n fast and easyn. Oli ihan korkeintaan erittäin hyvällä mielikuvituksella roskishaamujen esiäiti eli ei siis mitään :tears: Toki dpo9 vasta. Toisaalta ei ole oikeastaan mitään sen ihmeellisiä raskausoireiksi tulkittavaakaan tällä hetkellä, mut hieman nous toiveet noista menkkakrampeista kun sattuivat tulemaaan just dpo6 mikä aika yleistä kai.

Onnittelut rohkeasti Kaislaselle, Jadinelle ja haaveena4:lle! :Two-hearts:
Kaikkien testeissä nään 2 viivaa, joten en jää arpomaan onniteluiden suhteen. :smiling-eyes:
Nyt vaan toivotaan, että pikkuriikkiset jatkaa alkutaivaltaan sitkeästi:red-heart::red-heart:

Onnittelut rohkeasti Kaislaselle, Jadinelle ja haaveena4:lle! :Two-hearts:
Kaikkien testeissä nään 2 viivaa, joten en jää arpomaan onniteluiden suhteen. :smiling-eyes:
Nyt vaan toivotaan, että pikkuriikkiset jatkaa alkutaivaltaan sitkeästi:red-heart::red-heart:
Voih tää viesti sai tipan linssiin, kiitos:Two-hearts:

On muuten hyvä esimerkki, jos kaikki menee samalla dpo:lla miten eri vahvuisia viivoja voi tulla, kolme aivan laidasta laitaan:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Takaisin