Luulisi että ibuprofeenilla ei olisi vaikutusta jos ovulaatioon on vielä noin pitkä aika. Mä en vielä kuopusta yrittäessä edes tiennyt että sillä olisi ovulaation jälkeenkään merkitystä ja popsin sitä kipuihin huoletta. Olin silloin eräässä äitiryhmässä ja avauduin siellä mun kemiallisista raskauksista, niin joku tiesi sitten kertoa että saattaa vaikuttaa kiinnittymiseen. Oli kauheat itsesyytökset siinä vaiheessa mutta en tosiaan ollut tiennytToivottavasti asiasta tiedotettaisiin enemmän ihan yleisesti, ehkä nykyään jo onkin niin.
En usko, että olet aiheuttanut varhaisia keskenmenojasi.
eikös ne yleensä johdu kromosomipoikkeavuuksista, ovat yllättävän yleisiä kaikenikäisillä. Mutta todella ymmärrän itsesyytökset, niitä oli itsekin keskenmenon jälkeen vaikea tukahduttaa, vaikka kuka sanoi mitä... 
Toivottavasti asiasta tiedotettaisiin enemmän ihan yleisesti, ehkä nykyään jo onkin niin.

summattuna, mun tilanne ei ehkä oo verrattavissa tältä osin ns normiin nii en nyt viestin kirjotettuani oikein tiä oliks täst puheenvuorosta mitään iloa

Mä en tiedä, jotenkin tulee varovaiseksi. Toisaalta ne kaks viivaa tarkottaa et voi tärpätä mutta sitten jos me menkat alkaa kuitenkin niin nostaako toiveita liikaa... Ja ahdistaa vahvistumattomat viivat enkä osaa olla testaamatta joka päivä niin että vois oikeasti sanoa et onko vahvistunut vaikka joka toinen päivä... jos yrittäisin nyt tosissani odottaa vaan niitä menkkoja ja sit jos ne on myöhässä eikä alakkaan keskiviikkona niin sen jälkeen jossain kohtaa testata. Mutta testaanko heti keskiviikkona vai ootanko että menkat on reilusti myöhässä