Raskaaksi 2022

Luulisi että ibuprofeenilla ei olisi vaikutusta jos ovulaatioon on vielä noin pitkä aika. Mä en vielä kuopusta yrittäessä edes tiennyt että sillä olisi ovulaation jälkeenkään merkitystä ja popsin sitä kipuihin huoletta. Olin silloin eräässä äitiryhmässä ja avauduin siellä mun kemiallisista raskauksista, niin joku tiesi sitten kertoa että saattaa vaikuttaa kiinnittymiseen. Oli kauheat itsesyytökset siinä vaiheessa mutta en tosiaan ollut tiennyt :loudlycrying: Toivottavasti asiasta tiedotettaisiin enemmän ihan yleisesti, ehkä nykyään jo onkin niin.

En usko, että olet aiheuttanut varhaisia keskenmenojasi. :red-heart: eikös ne yleensä johdu kromosomipoikkeavuuksista, ovat yllättävän yleisiä kaikenikäisillä. Mutta todella ymmärrän itsesyytökset, niitä oli itsekin keskenmenon jälkeen vaikea tukahduttaa, vaikka kuka sanoi mitä... :Broken Heart:

Onko kellään kokemuksia "implantation crampseista" eli kiinnittymiskrampeista?

Mulla oli eilen herätessä aivan jäätävät menkkakramppailut alavatsalla/kohdulla dpo6/kp29, kesti kolmisen tuntia ja sitten jäi jomottamaan ja repimään menkkamaisesti, mut ei kramppaillu enää. Lisäksi oli väsymystä ja päänsärkyä. Tänään olo kuin uudesti syntynyt, ei mitään tuntoja.

Oviksen ajankohdan tiedän ja menkat pitäis alkaa dpo12-dpo14 eli ei oo niistä kyse. Mietin et ulkomuististako kroppa yritti kehitellä menkkoja kun normaalisti nyt kp29 :ssä alkaisi, vai voiko myoomat herjailla yks kaks noin vai voisiko olla kiinnittymiyritystä :Eyes:

Täs keskenmenon jälkeisessä kierrossa kaikki tuntemukset ja tapahtumat kropassa tuntuu olevan potenssiin sata, ihan oviksesta lähtien, kauhulla odotan mimmoiset menkat tulee jos ei tärppää tässä kierrossa.

Dpo 12 ja negatesti. Oishan se pitänyt taas arvata :Broken Heart:
Yöllä näin vielä unta positiivisesta testistä ja lasketusta ajasta 20.1. ja heräsin niin hyvällä tuulella että meinasin jättää testaamatta. Uteliaisuus kuitenkin voitti ja nyt odotellaan menkkoja alkavaksi näillä näppäimillä, viimeistään huomiselle. Keskisormea universumille.

Mutta hei, hauskaa vappua kaikille ihanille tsemppareille! Nautitaan kevään alkamisesta :Tulip:

dpo 10.
#Haaveena4

Liitteet

• 20220430_072523.jpg
    20220430_072523.jpg
    618.5 KB · Katsottu: 194
Dpo 12 ja negatesti. Oishan se pitänyt taas arvata :Broken Heart:
Yöllä näin vielä unta positiivisesta testistä ja lasketusta ajasta 20.1. ja heräsin niin hyvällä tuulella että meinasin jättää testaamatta. Uteliaisuus kuitenkin voitti ja nyt odotellaan menkkoja alkavaksi näillä näppäimillä, viimeistään huomiselle. Keskisormea universumille.

Mutta hei, hauskaa vappua kaikille ihanille tsemppareille! Nautitaan kevään alkamisesta :Tulip:

Pahoittelut negasta! :( :Broken Heart: Tiedän tunteen...

Vastaan tuohon buranakeskusteluun. Kärsin kroonisesta kivusta ja kyllä on yrittämisen aikana ollut vaikea pysyä poissa buranan käytöstä (se oli vuosia mulla ensisijainen kipulääke, kun panadol ei toimi). Kp1-8 uskallan syödä sitä, eli menkkavuodon ajan. Muulloin en. Mulla on sairaslomapäiviä väh. puolet kuukaudesta, kun en pysty lääkkeillä tekeen itteeni työkykyseks mut se oli tiedossa kun miehen kanssa päätettiin alkaa yrittään (että mie oon saikulla ja hän töissä). Meillähän kesti yli vuosi siitä, että päätettiin alkaa yrittään siihen, että saatiin asiat järjestettyä näin ennenku voitiin lopulta jättää ehkäsy pois:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: summattuna, mun tilanne ei ehkä oo verrattavissa tältä osin ns normiin nii en nyt viestin kirjotettuani oikein tiä oliks täst puheenvuorosta mitään iloa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Onko kellään kokemuksia "implantation crampseista" eli kiinnittymiskrampeista?

Mulla oli eilen herätessä aivan jäätävät menkkakramppailut alavatsalla/kohdulla dpo6/kp29, kesti kolmisen tuntia ja sitten jäi jomottamaan ja repimään menkkamaisesti, mut ei kramppaillu enää. Lisäksi oli väsymystä ja päänsärkyä. Tänään olo kuin uudesti syntynyt, ei mitään tuntoja.

Oviksen ajankohdan tiedän ja menkat pitäis alkaa dpo12-dpo14 eli ei oo niistä kyse. Mietin et ulkomuististako kroppa yritti kehitellä menkkoja kun normaalisti nyt kp29 :ssä alkaisi, vai voiko myoomat herjailla yks kaks noin vai voisiko olla kiinnittymiyritystä :Eyes:

Täs keskenmenon jälkeisessä kierrossa kaikki tuntemukset ja tapahtumat kropassa tuntuu olevan potenssiin sata, ihan oviksesta lähtien, kauhulla odotan mimmoiset menkat tulee jos ei tärppää tässä kierrossa.
Mullaki oli just kans dpo6 paikkeilla. Ihan sellanen et ihan ku menis vatsa sekasin ja meni vaistomaisesti vähän kyyryyn ku sattu sen verran hyvin

Dpo8 ja on kyllä taas täysi työ yrittää pitää toiveikkuus kurissa. Alavatsalla on vaikka mitä tuntemuksia, mutta eivätpä ne tuntemukset ole ennenkään tarkoittaneet mitään. Leposykekään ei sano vielä juuta tai jaata - se on pysynyt oviksen jälkeen vähän koholla ja edelleen samoissa lukemissa.

Miten nämä viimeiset päivät ennen testausta menevät aina niin kamalan hitaasti? :Face Without Mouth:

Dpo8 ja on kyllä taas täysi työ yrittää pitää toiveikkuus kurissa. Alavatsalla on vaikka mitä tuntemuksia, mutta eivätpä ne tuntemukset ole ennenkään tarkoittaneet mitään. Leposykekään ei sano vielä juuta tai jaata - se on pysynyt oviksen jälkeen vähän koholla ja edelleen samoissa lukemissa.

Miten nämä viimeiset päivät ennen testausta menevät aina niin kamalan hitaasti? :Face Without Mouth:
Sanoppa muuta.. Mulla dpo 7 ja yritän pitää itseni kiireisenä niin, etten oikeesti sorru testaamaan.. :tears: Mä en tiedä, jotenkin tulee varovaiseksi. Toisaalta ne kaks viivaa tarkottaa et voi tärpätä mutta sitten jos me menkat alkaa kuitenkin niin nostaako toiveita liikaa... Ja ahdistaa vahvistumattomat viivat enkä osaa olla testaamatta joka päivä niin että vois oikeasti sanoa et onko vahvistunut vaikka joka toinen päivä... jos yrittäisin nyt tosissani odottaa vaan niitä menkkoja ja sit jos ne on myöhässä eikä alakkaan keskiviikkona niin sen jälkeen jossain kohtaa testata. Mutta testaanko heti keskiviikkona vai ootanko että menkat on reilusti myöhässä :Weary Cat Face:

Täällä mennään kp10, tänään illalla/huomenna alkaa oviksen metsästys! Onneks tiedän että ensviikolla miehellä ei oo kovin aikaisia vuoroja, ja itelläkään ei duunia pahemmin oo, niin toivottavasti ehtii paljon talletteluja :smiling-eyes:

Sanoppa muuta.. Mulla dpo 7 ja yritän pitää itseni kiireisenä niin, etten oikeesti sorru testaamaan.. :tears: Mä en tiedä, jotenkin tulee varovaiseksi. Toisaalta ne kaks viivaa tarkottaa et voi tärpätä mutta sitten jos me menkat alkaa kuitenkin niin nostaako toiveita liikaa... Ja ahdistaa vahvistumattomat viivat enkä osaa olla testaamatta joka päivä niin että vois oikeasti sanoa et onko vahvistunut vaikka joka toinen päivä... jos yrittäisin nyt tosissani odottaa vaan niitä menkkoja ja sit jos ne on myöhässä eikä alakkaan keskiviikkona niin sen jälkeen jossain kohtaa testata. Mutta testaanko heti keskiviikkona vai ootanko että menkat on reilusti myöhässä :Weary Cat Face:
Jos pystyisit niin Äitienpäivänä testaat :Two-hearts:

Onko täällä muuten muita siitepölyallergiasta kärsiviä? Eikös @Maakku ollu alan ammattilainen, miten allergialääkkeet yrityksen ja alkuraskauden aikana? Ilmeisesti heinix on suhteellinen turvallinen käyttää mutta sekin vain satunnaisesti? Miten ne paikalliset lääkkeet, en oo ikinä käyttänyt nenäsumutteita tai silmätippoja allergiaoireisiin niin en tiedä mikä niistä olis hyvä ja toimiva vaihtoehto. Usein mulla kuitenkin allergia on just nenän tukkoisuutta/vuotamista, aivastelua ja kutisevat tai vuotavat silmät. Yhtään ei näin pahoilla allergioilla huvita se ajatus, että pitäis koko kevät ja kesä olla ilman allergialääkkeitä... :Grinning Face With Smiling Eyes:

Tämä viimeisten piinapäivien osuminen viikonloppuun on kyllä pahinta, kun viikolla minulla on töissä kauhea kiire enkä ehdi juuri miettiä asiaa, mutta viikonloppuna ehdin miettiä ihan liikaa.

Olen kyllä miettinyt aika paljon tuota, kuinka aikaisin haluan testata, haluanko tietää kemiallisista jne. Mutta kyllä minulle on armollisinta testata ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Ja nyt kun tuli se kemiallinen koettua, niin minusta on kuitenkin hyvä, että testasin ja tiesin siitä. Tosin sinullahan on tosi usein niitä haamuviivoja, jotka eivät vahvistu? Minulla on tuota yhtä kemiallista lukuunottamatta testit näyttäneet ihan selkeästi negaa, paitsi siis tietysti plussakierroissa.

Nyt olen kuitenkin aika hyvin pysynyt siinä, etten testaa ennen dpo10. Ensimmäisinä yrityskiertoina sorruin aina testaamaan dpo9, ja kaduin sitä joka kerta. :Grimacing Face:

Tämä viimeisten piinapäivien osuminen viikonloppuun on kyllä pahinta, kun viikolla minulla on töissä kauhea kiire enkä ehdi juuri miettiä asiaa, mutta viikonloppuna ehdin miettiä ihan liikaa.

Olen kyllä miettinyt aika paljon tuota, kuinka aikaisin haluan testata, haluanko tietää kemiallisista jne. Mutta kyllä minulle on armollisinta testata ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Ja nyt kun tuli se kemiallinen koettua, niin minusta on kuitenkin hyvä, että testasin ja tiesin siitä. Tosin sinullahan on tosi usein niitä haamuviivoja, jotka eivät vahvistu? Minulla on tuota yhtä kemiallista lukuunottamatta testit näyttäneet ihan selkeästi negaa, paitsi siis tietysti plussakierroissa.

Nyt olen kuitenkin aika hyvin pysynyt siinä, etten testaa ennen dpo10. Ensimmäisinä yrityskiertoina sorruin aina testaamaan dpo9, ja kaduin sitä joka kerta. :Grimacing Face:
Mulla on siis kaksi kertaa ollut nyt kemiallinen. Eka oli tosiaan se jossa menkat oli myöhässä jo viikon ja hcg nousi varmasti yli 25. Nyt edellisen oli vain hipaisu ja menkat myöhässä 3pv.

Takaisin