Raskaaksi 2022

En uskalla vielä iloita liikaa! Täytyy vaan malttaa odottaa lähtisikö vahvistumaan. Voiko toi olla vaan viivanpaikka tai haamu? Ääh epävarmuus ja malttamattomuus on huono yhdistelmä.

Musta tää on jo ihan selvä plus. En usko, että viivanpaikka voisi olla noin selkeä. Paljon onnea ja toivottavasti lähtee vahvistumaan :smiling face with heart-eyes:

Ihania plussa uutisia, onnea kaikille plussanneille! Tuli vielä mieleen että mikähän vaikuttaa siittiöiden elinikään, kun sanotaan että elää 1-3 vuorokautta, neljä päivää tai jopa viikon hyvissä olosuhteissa! Mitähän ne hyvät olosuhteet on? Vaikuttaako miehen ikä, terveys, vai naisen vai vaan hyvä tuuri?! Ulkomaisilla sivuilla oli että 3 vrk ennen ovista raskautumisen mahis korkein, vähän vajaa 30% Toivon että simpat pysyisi hengissä nyt pitkään, ellei ovis jo mennyt. Kun ei ole nyt saumoja petipuuhiin millään... Onko teillä muilla harrastelua tarkasti joka toinen päivä tai jopa päivittänyt oviksen tienoilla? Vai onko pari kertaa riittänyt tärppiin ilman tikuttelua? Nyt tässä elättelen toiveita että tuo kp14 puuhat riittäisi.. Kiitos vastauksista edelliseen, olisi tosi jees jos nyt ovis olisi tuon 28 kp.n mukaan eli silloin olisi hyvätkin mahkut. Voi kumpa nyt...

Ihania plussa uutisia, onnea kaikille plussanneille! Tuli vielä mieleen että mikähän vaikuttaa siittiöiden elinikään, kun sanotaan että elää 1-3 vuorokautta, neljä päivää tai jopa viikon hyvissä olosuhteissa! Mitähän ne hyvät olosuhteet on? Vaikuttaako miehen ikä, terveys, vai naisen vai vaan hyvä tuuri?! Ulkomaisilla sivuilla oli että 3 vrk ennen ovista raskautumisen mahis korkein, vähän vajaa 30% Toivon että simpat pysyisi hengissä nyt pitkään, ellei ovis jo mennyt. Kun ei ole nyt saumoja petipuuhiin millään... Onko teillä muilla harrastelua tarkasti joka toinen päivä tai jopa päivittänyt oviksen tienoilla? Vai onko pari kertaa riittänyt tärppiin ilman tikuttelua? Nyt tässä elättelen toiveita että tuo kp14 puuhat riittäisi.. Kiitos vastauksista edelliseen, olisi tosi jees jos nyt ovis olisi tuon 28 kp.n mukaan eli silloin olisi hyvätkin mahkut. Voi kumpa nyt...

Meillä esikoisessa riitti tärppiin kp 9, kp 11 ja kp 15, oletettu ovis just kp 15. Tämänpäiväinen plussa on tullut kp 14, kp 15, kp 18 ja kp 20. Ovislimat tuli kp 20, mutta ovista en varmistellut..

Epäonnisina kuukausina on saattanut olla joka päivä tai joka toinen päivä.. eli hyvinkin riittää vaan oikea ajoitus.

Meillä ei ole koskaan harrastettu mitenkään säännöllisesti joka päivä tai edes joka toinen päivä. Ollaan enemmän menty fiiliksen mukaan, toki oviksen aikoihin pyritty säännöllisemmin tallettelemaan. Esikoisen yrityksen aikana ovis oli kp15 ja sitä ennen tallettelut kp 11 ja 13. Tuosta kohdunulkoisesta ei ole mitään tietoa, kun ei yritetty ja en tikutellut ovista ja epäsäännöllisen kierron takia ei ollut tarkkaa tietoa muutenkaan, että missä mennään. Mutta itse uskon, että hyvä ajoitus vähemmillä kerroilla toimii ihan yhtä hyvin kuin säännöllinen seksin harrastaminen. Toki jos kierto tosi epäsäännöllinen ja vaikea arvioida oviksen ajankohtaa, niin silloin tuo joka toinen päivä varmasti hyvä malli.

Tuosta ei ole kyllä mitään tietoa, että mitkä tekijät mahtaa vaikuttaa siittiöiden elinikään. Mutta olisi kyllä mielenkiintoista kuulla, jos jollain tarkempaa tietoa :smiling-eyes:

Onnea plussanneille! :red-heart:

Mulla meni usko noihin pc:n liuskoihin. Niin selkeetä viivaa se mulle näytti, tai sitten olikin kemiallinen. Aivan järkyttävät menkkakivut ja hyytimiä tulee veren seassa, joten ihan kun jotain yritti tapahtua.:loudlycrying: En kyllä enää testaile liian aikasin, turhaa toivoa vaan herättää tollaiset viivat. No mutta nyt on uusi kierto ja uusi mahdollisuus, kaikki poppakonstit käyttöön greippimehusta lähtien! :folded:

Mulla meni usko noihin pc:n liuskoihin. Niin selkeetä viivaa se mulle näytti, tai sitten olikin kemiallinen. Aivan järkyttävät menkkakivut ja hyytimiä tulee veren seassa, joten ihan kun jotain yritti tapahtua.:loudlycrying: En kyllä enää testaile liian aikasin, turhaa toivoa vaan herättää tollaiset viivat. No mutta nyt on uusi kierto ja uusi mahdollisuus, kaikki poppakonstit käyttöön greippimehusta lähtien! :folded:

Oliskohan tosiaan ollut kiinnittymisyritys, kun oli munkin mielestä ihan selvä viiva.:sad-face: Hitsi PC ollut munkin luottotesti, mutta näiden kokemusten perusteella kyllä alkaa epäilyttää, että pitäiskö jättää jatkossa hyllyyn (CB:n ei-digitestien lisäksi).

En tiennyt kelle purkaa tätä tunnetta, mutta kirjoittelin tosiaan raskaaksi 2021 ketjuun koko viime vuoden. Yritystä takana meillä 13kk ja tiputtelua ollut koko vuoden ennen menkkoja monta päivää. Tässä kierrossa ihmettelin, kun tiputteluvuotoa ei tullutkaan. Pelkästään menkkakivut alkoivat silloin, kun tiputtelun olisi pitänyt alkaa. Tänään sitten dpo 12 olisi kunnon vuodon pitänyt alkaa, joten tein nyt 45min pidätyksellä tällaisen testin :loudlycrying::loudlycrying: Hätähousuna en malttanut odottaa huomista aamua, vaikka alunperin oli tarkoitus.

Mulla oli aivan sama tilanne kun viime raskaus alkoi. Onnea!!
Nyt on tullut tuhrua ja hieman vertakin niin Kp1 kolkuttaa ja ei tarvinnut testata. Olen kyllä tyytyväinen että joko imetys tai edellinen synnytys vaikuttaa pms oireisiin niin että lähes olemattomat (ne olivat nimittäin aika pahat mulla vielä reilu vuosi sitten)
Tsemppiä lopuille piinapäiviin

Voi joo, harmi tosiaan että alko sit menkat vaikka niin lupaava plussa oli! :sad001 Mutta mä kyllä uskon että sulla oli kemiallinen tuo, kiinnittymisyritys mutta syystä tai toisesta ei jäänyt matkaan. Ei kannata tosiaan liian aikaista testailua harrastaa jos se särkee sydämen kun ei jatkakaan matkassa. Niitä varhaisia keskenmenoja kun tosiaan tapahtuu tosi paljon. Se on hyvä tuntea itsensä sen suhteen, miten siihen varhaiseen plussaan ja mahdolliseen varhaiseen keskenmenoon osaa suhtautua, ja sen valossa sit pohtia kannattaako varhainen testailu vai ei.

Mä yllätyin miten hyvin ite suhtauduin tohon omaani. Tai tiedän toki olevani kauheen rationaalinen, mutta tunteet on sellanen asia mihin ei voi vaikuttaa. Toki olis ollu mahtavaa että oliskin napannut just ennen hoitoja! Mutta mä oon vaan tosi ilonen siitä, että nyt tiedän tuon olevan mahdollista. Uskon että itsellä siellä oli sukusoluissa häikkää ja siksi ei jatkanut matkassa. Lääkäri mulle on pariin otteeseen nyt painottanut, että jokasella ihmisellä on iso osa sukusoluista viallisia. Pitää vaan odottaa että missä kuussa osuu kaikki tähdet oikeeseen asentoon.

En tiennyt kelle purkaa tätä tunnetta, mutta kirjoittelin tosiaan raskaaksi 2021 ketjuun koko viime vuoden. Yritystä takana meillä 13kk ja tiputtelua ollut koko vuoden ennen menkkoja monta päivää. Tässä kierrossa ihmettelin, kun tiputteluvuotoa ei tullutkaan. Pelkästään menkkakivut alkoivat silloin, kun tiputtelun olisi pitänyt alkaa. Tänään sitten dpo 12 olisi kunnon vuodon pitänyt alkaa, joten tein nyt 45min pidätyksellä tällaisen testin :loudlycrying::loudlycrying: Hätähousuna en malttanut odottaa huomista aamua, vaikka alunperin oli tarkoitus.

Onneksi olkoon!

Siis voiko tää olla totta!? Mua itkettää niin paljon. Esikoisen syntymän jälkeen 11/20 on ollut lupa tulla. Imetyksen takia kuukautiset alkoivat 8/21 ja siitä lähtien on yritetty ajoitukset kohdistaa. Viime kierrossa meni kesken.. ja nyt.. kp 29 keskenmenneen vuodon alkamisesta laskettuna.. menin ihan piruuttani tekemään aikaisempien viestien innoittamana tämän.. ei mikään megapidätys ja lähti alle minuutissa tulemaan.. kuva vähän ennen 3min odotusta. Nipistäkää joku mua jooko!?

Paljon onnea!

Hätähousuna tein tänään muutaman tunnin pidätyksellä vielä RFSUn testin ja kyllä siihenkin joku hailura viiva piirtyi. Näkeekö tässä kukaan muu mitään? Vai onko mulle kasvanut kunnon viivalasit :Smiling Face With Sunglasses:

Toki tää testi ei nyt ole sieltä luotettavimmasta päästä, mutta en ole koskaan saanut näihin edes viivanpaikkaa olematta raskaana, että kyllähän tässä alkaa vähän innostua, jos jotain ainakin yrittäisi tapahtua:smiling face with heart-eyes:

Lämmöt on edelleen kohollaan ja alavatsaa nippaillut erityisesti vasemmalta puolelta. Mutta muuten aika oireetonta. Aamulla jatkan testailua:Grimacing Face:

Liitteet

• 4C8450AB-BBA0-4E3E-8CD0-AA45F2C5E771.jpeg
    4C8450AB-BBA0-4E3E-8CD0-AA45F2C5E771.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 207
Hätähousuna tein tänään muutaman tunnin pidätyksellä vielä RFSUn testin ja kyllä siihenkin joku hailura viiva piirtyi. Näkeekö tässä kukaan muu mitään? Vai onko mulle kasvanut kunnon viivalasit :Smiling Face With Sunglasses:

Toki tää testi ei nyt ole sieltä luotettavimmasta päästä, mutta en ole koskaan saanut näihin edes viivanpaikkaa olematta raskaana, että kyllähän tässä alkaa vähän innostua, jos jotain ainakin yrittäisi tapahtua:smiling face with heart-eyes:

Lämmöt on edelleen kohollaan ja alavatsaa nippaillut erityisesti vasemmalta puolelta. Mutta muuten aika oireetonta. Aamulla jatkan testailua:Grimacing Face:

näkyyhän siinä toinenkin viiva! :Two-hearts:toivottavasti ei ole vain viivanpaikka! :smiling face with heart-eyes:

Oo näen kyllä eikä näytä tavanomaiselle rsfu feikki haamulle :smiling face with heart-eyes:
Vahvistumista :folded::red-heart:
Ihanaa jännätä tein kaa, odotan innolla aamua :smiling-eyes:

Kyllä näkyy!! Toivotaan että pysyy kyydissä!! :)

Takaisin