Raskaaksi 2022

Mullakin kp1. Ei tarvinu enää metsästää haamua aamulla. Mutta nyt taitaa sit tulla ensimmäinen hoidoilla tuettu kierto, missä on sit ihan oma toivonsa :)

Juodaanko greippi mehua kans kp 1 ovikseen asti? Ja jos niin kuinka paljon on suositeltu määrä vrk? Muistelen et joskus käytin sillon vuosia sitten mutten yhtää et mitkä kpt ja kuinka paljon.. Royale gelee ollut nyt 2 kokonaista kiertoa itsellä käytössä.. Siis kp 1 ovikseen.
Kuinkas se punaviini jos sitä lasillinen joskus ni olikos se millon ku ei nyt sit joka ilta kp 1 ovikseen sitä viittis kitata :tears:
Muoks luin epävirallisesti et se punkku tässä kohtaa vois auttaa alkiota kiinnittyy.. Eli parina iltana sitä nyt ois kaiketi lasillinen ok :D
Kai se kaupan laimeampi kelpaa kans..

Mä itse olen juonut lasillisen päivässä ovikseen asti greippimehua. Siihen päälle vielä joinain päivinä söin greipin. Ja se kyllä riitti itsellä siihen että paikat oli kosteampia.

Oliko sitten geleestä sama, että vain ovulaatioon? Jotkut syövät ympäri kierron sitäkin. Viime kierrossa söin koko kierron, mutta nyt jätin sen ovulaatioon niin kuin macankin.

Punkku pitäis kai lisätä verenkiertoa joka vois auttaa kiinnittymisessä. Näin olen ainakin lukenut. :smiling-eyes:

Dpo 6-7 tai 8. Lähimarketin halpistestiin tuli tämmöinen joku tooosi vaalea viiva, mutta kun kuivui hävisi. Viivanpaikka taisi olla. Toki aikaiset testauspäivät on. Rinnat kipeytyi tänään ja lämmöt nousi 37.1 kun normisti on 36.3-36.4. Jännää aikaa...onko muita samoilla dpoilla menossa? :smiling-eyes: View attachment 109673
Mulla on tänään dpo8-9 luultavasti. En oo uskaltanut vielä testailla, kun viime kierrossa sain plussan testiin ja meni muutaman päivän päästä menkkojen oletetusta alusta kesken. Nyt vaan niin toivoisin tärppiä vihdoin!

Huhhuh, olipas luku urakka lukea päälle 200 viestiä sitte viimekerran :tears:

Täällä oottelen menkkoja alkavaks minäkin. Pillerit jätin siis joulukuun alussa pois josta heti seuraavana päivänä oli pientä tuhrua, mut ei kunnon vuotoo. Ovis oli ennen joulua vklp (en tikuttanu koska aattelin et liian aikasta, ei kumminkaa kierto onnistu) ja peitto heilu sillon useesti. Eli nyt ois ~16pv oviksesta, menkkoja ei kuulu. Mahaa juilii kyllä ja turvottaa, (ah, ihania ilmavaivoja :rolling:) Mut herkkä liuska näyttää negaa..?

Liitteet

• 16412035678961490887321656984107.jpg
    16412035678961490887321656984107.jpg
    969.7 KB · Katsottu: 137
  • 16412036252813817198116315490379.jpg
    16412036252813817198116315490379.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 128
Huhhuh, olipas luku urakka lukea päälle 200 viestiä sitte viimekerran :tears:

Täällä oottelen menkkoja alkavaks minäkin. Pillerit jätin siis joulukuun alussa pois josta heti seuraavana päivänä oli pientä tuhrua, mut ei kunnon vuotoo. Ovis oli ennen joulua vklp (en tikuttanu koska aattelin et liian aikasta, ei kumminkaa kierto onnistu) ja peitto heilu sillon useesti. Eli nyt ois ~16pv oviksesta, menkkoja ei kuulu. Mahaa juilii kyllä ja turvottaa, (ah, ihania ilmavaivoja :rolling:) Mut herkkä liuska näyttää negaa..?

Ainakin lupaavia oireita on, toivotaan, että vielä plussaksi muuttuisi :smiling-eyes:

Moikka, ja hyvää uuttavuotta kaikille!

Oon tässä myös taustalla jännäillyt mukana muiden testailuja ym. Itsellä on kans menossa yk 3 ja nyt kp 16. Ovista en tikuttanut joten en tiedä oliko nyt viikonloppuna vai onko vasta tulossa. Mulla lähes aina näin puolessa välissä useita päiviä kestäviä kipuja munasarjojen kohdalla ja sellasta kihelmöintiä ja paineen tunnetta. En tiedä sitten onko oviksesta vai mistä. Rinnat on välillä kipeet, mitä en muista että olis ollut ainakaan näin paljoo.

Miten teillä, alkaako ovis kivut ennen ovista vai juuri sen aikana? Ja miten kun kierto ollut lähes aina 32 ja nyt viime kierto oli 28, niin miten lasken mahdollisen oviksen, 28 vai 32 kierron mukaan? Meillä ei ole mahdollista olla kovin usein petipuuhissa varsinkaan nyt kun lapsilla joululoma, niin mietin voiko mitenkään riittää kun seksiä oli lauantaina 1.1. aamuyön puolella.. ja sitä ennen tiistaina. Eli kp 10 ja kp 14. Limoista vaikee sanoa, kun välillä on enemmän ja välillä ei oikeestaan yhtään. Nyt tuntuu että enemmän. Loppuuko teillä limat heti kun ovis on ohi? Äähh...pyörii jatkuvasti mielessä, voisko olla tärpännyt vai meneekö tämä kierto pilalle kun ei päästä harrasteleen, ja kun mies on rennommalla asenteella kun minä.. luulee varmaan että on yhtä helppoa kun ennen..Mutta ei näköjään ole. Luulis että on jo tuttua nää asiat, mutta nyt kun ei onnistukaan niin tulee mieleen kaikenlaista ja kuulostelee kroppaansa ehkä liikaakin. Sori, paljon kysymyksiä! Plussa onnea vuoden ekaan!

Täällä dpo4 ja menkkamaista, mutta lievää kipua ollu alavatsalla melkein joka päivä oviksesta alkaen. Katsoin flo:ta niin ekassa raskaudessa ollut myös menkkajomotusta :Speak No Evil Monkey: mutta ihan varmasti nyt jotenkin vaan huomaan sen kun tiedän mitä oireita oli ekassa raskaudessa :rolling: Mut eihän sitä koskaan tiedä :thumbs-up:

Oon tässä myös taustalla jännäillyt mukana muiden testailuja ym. Itsellä on kans menossa yk 3 ja nyt kp 16. Ovista en tikuttanut joten en tiedä oliko nyt viikonloppuna vai onko vasta tulossa. Mulla lähes aina näin puolessa välissä useita päiviä kestäviä kipuja munasarjojen kohdalla ja sellasta kihelmöintiä ja paineen tunnetta. En tiedä sitten onko oviksesta vai mistä. Rinnat on välillä kipeet, mitä en muista että olis ollut ainakaan näin paljoo.

Miten teillä, alkaako ovis kivut ennen ovista vai juuri sen aikana? Ja miten kun kierto ollut lähes aina 32 ja nyt viime kierto oli 28, niin miten lasken mahdollisen oviksen, 28 vai 32 kierron mukaan? Meillä ei ole mahdollista olla kovin usein petipuuhissa varsinkaan nyt kun lapsilla joululoma, niin mietin voiko mitenkään riittää kun seksiä oli lauantaina 1.1. aamuyön puolella.. ja sitä ennen tiistaina. Eli kp 10 ja kp 14. Limoista vaikee sanoa, kun välillä on enemmän ja välillä ei oikeestaan yhtään. Nyt tuntuu että enemmän. Loppuuko teillä limat heti kun ovis on ohi? Äähh...pyörii jatkuvasti mielessä, voisko olla tärpännyt vai meneekö tämä kierto pilalle kun ei päästä harrasteleen, ja kun mies on rennommalla asenteella kun minä.. luulee varmaan että on yhtä helppoa kun ennen..Mutta ei näköjään ole. Luulis että on jo tuttua nää asiat, mutta nyt kun ei onnistukaan niin tulee mieleen kaikenlaista ja kuulostelee kroppaansa ehkä liikaakin. Sori, paljon kysymyksiä! Plussa onnea vuoden ekaan!
Ainakin silloin kannattaa päästä puuhiin kun ovislimat ilmestyy. Siittiöiden perillepääsyyn vaikuttaa paljon tuo lima. Vaikea sanoa noista kivuista, ilmestyykö ne vasta ovulaation tapahduttua vai vasta jälkeen, sitä olen itsekin pähkäillyt.
Kyllähän sitä yksikin kerta riittää kun on osunut oikeaan kohtaan . Toivottavasti näin olisi käynyt.

Tiedän niin tuon tunteen, kun koittaa ottaa rennosti. Ei ainakaan itsellä tahdo onnistua :No Evil Monkey:

Luteaalivaiheen pituus on yleensä aika vakio ja yleisemmin oviksen ajankohta heittelee eli laskisin oviksen 28pv kierron mukaan. Ne kerrat, kun olen oletettavasti tuntenut oviksen, ovat kivut tulleet samana päivänä ja loppuneet aika pian oviksen jälkeen. Vv mulla tulee ennen ja jälkeen oviksen runsaasti, mutta oviksen jälkeen muuttuu aika nopsaan sellaiseksi voidemaisemmaksi. Jos ovis ollut vaikka sunnuntaina, niin hyvin voi riittää. Tsemppiä piinailuun :smiling-eyes:

En tiennyt kelle purkaa tätä tunnetta, mutta kirjoittelin tosiaan raskaaksi 2021 ketjuun koko viime vuoden. Yritystä takana meillä 13kk ja tiputtelua ollut koko vuoden ennen menkkoja monta päivää. Tässä kierrossa ihmettelin, kun tiputteluvuotoa ei tullutkaan. Pelkästään menkkakivut alkoivat silloin, kun tiputtelun olisi pitänyt alkaa. Tänään sitten dpo 12 olisi kunnon vuodon pitänyt alkaa, joten tein nyt 45min pidätyksellä tällaisen testin :loudlycrying::loudlycrying: Hätähousuna en malttanut odottaa huomista aamua, vaikka alunperin oli tarkoitus.

Liitteet

• IMG_20220103_123456__01.jpg
    IMG_20220103_123456__01.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 226
  • IMG_20220103_124401.jpg
    IMG_20220103_124401.jpg
    962.2 KB · Katsottu: 222
En tiennyt kelle purkaa tätä tunnetta, mutta kirjoittelin tosiaan raskaaksi 2021 ketjuun koko viime vuoden. Yritystä takana meillä 13kk ja tiputtelua ollut koko vuoden ennen menkkoja monta päivää. Tässä kierrossa ihmettelin, kun tiputteluvuotoa ei tullutkaan. Pelkästään menkkakivut alkoivat silloin, kun tiputtelun olisi pitänyt alkaa. Tänään sitten dpo 12 olisi kunnon vuodon pitänyt alkaa, joten tein nyt 45min pidätyksellä tällaisen testin :loudlycrying::loudlycrying: Hätähousuna en malttanut odottaa huomista aamua, vaikka alunperin oli tarkoitus.
Ihanaa, paljon onnea!! Selvä plussa ja noin lyhyellä pidätyksellä! :)

Luteaalivaiheesta tuli mieleen, että mulla se taas on ainakin 14 päivää ja viimeisen 9 kierron aikana vaihdellut 8-16 päivän välillä, ka 12pvää. Mitä tuota omaa kiertojen listaa FF:ssä katsoin, niin suurimmaksi osaksi on 11 pvää. On varmistettu ovis tikuilla ja lämmöillä. Yritin etsiä tietoa, että miksi se vaihtelee, mutta ei ole vastausta löytynyt.

Mulla on dpo14 nyt menossa. Appit herjaa, että menkat 2 päivää myöhässä. Ovis oli kp17 ja nyt menossa kp31. Ei kuitenkaan tätiä eikä plussaa, ehkä joku haamun esiäiti pari pvää sit, mutta sen jälkeen ei mitään ainakaan noihin epätarkkoihin sofeihin. Lämmöt vielä koholla, joskin tänä aamuna edellisaamuun verrattuna 0.2 astetta alempana, mutta tän aamun lämpöjen mittaus meni vähän ketuilleen muutenkin, eli voi olla mitä vain.

Kohdunnipukka on kaukana kosketusetäisyydeltä, sen vähän mitä sai hiplattua, niin pehmeä, mutta ei auki. Se missä aamulla olin varma, että tää kierto on lopuillaan, niin sitten luin tosta kohdunnipukasta ja ulkomaiset sivustot sanoo, että (alku)raskaudessa se ois just tolleen. Ja kyl se aina pvää kahta ennen menkkoja on tullut alas ihan löllöksi ja aukinaiseksi. Vaan ei ainakaan vielä.
Että koita tässä nyt saada sit selkoa missä mennään :Smiling Face With Sunglasses:

Siis voiko tää olla totta!? Mua itkettää niin paljon. Esikoisen syntymän jälkeen 11/20 on ollut lupa tulla. Imetyksen takia kuukautiset alkoivat 8/21 ja siitä lähtien on yritetty ajoitukset kohdistaa. Viime kierrossa meni kesken.. ja nyt.. kp 29 keskenmenneen vuodon alkamisesta laskettuna.. menin ihan piruuttani tekemään aikaisempien viestien innoittamana tämän.. ei mikään megapidätys ja lähti alle minuutissa tulemaan.. kuva vähän ennen 3min odotusta. Nipistäkää joku mua jooko!?

Liitteet

• E9A4B891-B9ED-43F1-A000-CCD18E34B50E.jpeg
    E9A4B891-B9ED-43F1-A000-CCD18E34B50E.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 191
Täytyy kyllä sanoa, että ihana alku tälle vuodelle jo tämä positiivinen testi. Viime vuosi oli tosi surkea, kun pettymyksiä tuli kuukausi toisensa jälkeen. Toivotaan nyt, että viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin. Yhtään edes hailakkaa haamua en ole tämän reilun vuoden aikana aiemmin saanut tikkuun :folded:

lepus timidus: Todella lupaavan kuuloista, toivotaan että pian se haamu vahvistuu! :)

Nette: Ihana yllätys!! Paljon onnea! :)

lepus timidus: Todella lupaavan kuuloista, toivotaan että pian se haamu vahvistuu! :)

Nette: Ihana yllätys!! Paljon onnea! :)
En uskalla vielä iloita liikaa! Täytyy vaan malttaa odottaa lähtisikö vahvistumaan. Voiko toi olla vaan viivanpaikka tai haamu? Ääh epävarmuus ja malttamattomuus on huono yhdistelmä.

Takaisin