Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juodaanko greippi mehua kans kp 1 ovikseen asti? Ja jos niin kuinka paljon on suositeltu määrä vrk? Muistelen et joskus käytin sillon vuosia sitten mutten yhtää et mitkä kpt ja kuinka paljon.. Royale gelee ollut nyt 2 kokonaista kiertoa itsellä käytössä.. Siis kp 1 ovikseen.
Kuinkas se punaviini jos sitä lasillinen joskus ni olikos se millon ku ei nyt sit joka ilta kp 1 ovikseen sitä viittis kitata
Muoks luin epävirallisesti et se punkku tässä kohtaa vois auttaa alkiota kiinnittyy.. Eli parina iltana sitä nyt ois kaiketi lasillinen ok :D
Kai se kaupan laimeampi kelpaa kans..
Mulla on tänään dpo8-9 luultavasti. En oo uskaltanut vielä testailla, kun viime kierrossa sain plussan testiin ja meni muutaman päivän päästä menkkojen oletetusta alusta kesken. Nyt vaan niin toivoisin tärppiä vihdoin!Dpo 6-7 tai 8. Lähimarketin halpistestiin tuli tämmöinen joku tooosi vaalea viiva, mutta kun kuivui hävisi. Viivanpaikka taisi olla. Toki aikaiset testauspäivät on. Rinnat kipeytyi tänään ja lämmöt nousi 37.1 kun normisti on 36.3-36.4. Jännää aikaa...onko muita samoilla dpoilla menossa? View attachment 109673
Huhhuh, olipas luku urakka lukea päälle 200 viestiä sitte viimekerran
Täällä oottelen menkkoja alkavaks minäkin. Pillerit jätin siis joulukuun alussa pois josta heti seuraavana päivänä oli pientä tuhrua, mut ei kunnon vuotoo. Ovis oli ennen joulua vklp (en tikuttanu koska aattelin et liian aikasta, ei kumminkaa kierto onnistu) ja peitto heilu sillon useesti. Eli nyt ois ~16pv oviksesta, menkkoja ei kuulu. Mahaa juilii kyllä ja turvottaa, (ah, ihania ilmavaivoja ) Mut herkkä liuska näyttää negaa..?
Ainakin silloin kannattaa päästä puuhiin kun ovislimat ilmestyy. Siittiöiden perillepääsyyn vaikuttaa paljon tuo lima. Vaikea sanoa noista kivuista, ilmestyykö ne vasta ovulaation tapahduttua vai vasta jälkeen, sitä olen itsekin pähkäillyt.Moikka, ja hyvää uuttavuotta kaikille!
Oon tässä myös taustalla jännäillyt mukana muiden testailuja ym. Itsellä on kans menossa yk 3 ja nyt kp 16. Ovista en tikuttanut joten en tiedä oliko nyt viikonloppuna vai onko vasta tulossa. Mulla lähes aina näin puolessa välissä useita päiviä kestäviä kipuja munasarjojen kohdalla ja sellasta kihelmöintiä ja paineen tunnetta. En tiedä sitten onko oviksesta vai mistä. Rinnat on välillä kipeet, mitä en muista että olis ollut ainakaan näin paljoo.
Miten teillä, alkaako ovis kivut ennen ovista vai juuri sen aikana? Ja miten kun kierto ollut lähes aina 32 ja nyt viime kierto oli 28, niin miten lasken mahdollisen oviksen, 28 vai 32 kierron mukaan? Meillä ei ole mahdollista olla kovin usein petipuuhissa varsinkaan nyt kun lapsilla joululoma, niin mietin voiko mitenkään riittää kun seksiä oli lauantaina 1.1. aamuyön puolella.. ja sitä ennen tiistaina. Eli kp 10 ja kp 14. Limoista vaikee sanoa, kun välillä on enemmän ja välillä ei oikeestaan yhtään. Nyt tuntuu että enemmän. Loppuuko teillä limat heti kun ovis on ohi? Äähh...pyörii jatkuvasti mielessä, voisko olla tärpännyt vai meneekö tämä kierto pilalle kun ei päästä harrasteleen, ja kun mies on rennommalla asenteella kun minä.. luulee varmaan että on yhtä helppoa kun ennen..Mutta ei näköjään ole. Luulis että on jo tuttua nää asiat, mutta nyt kun ei onnistukaan niin tulee mieleen kaikenlaista ja kuulostelee kroppaansa ehkä liikaakin. Sori, paljon kysymyksiä! Plussa onnea vuoden ekaan!
Tosi kiva lähteä metsästämään greippejä, mutta ihanaa että on valmis tekemään kaikkensa .Ei ollut tuossa meidän periferian lähikaupassa greippejä. Mies lähti 30 km päähän seuraavaan kauppaan greippiostoksille
Moikka, ja hyvää uuttavuotta kaikille!
Oon tässä myös taustalla jännäillyt mukana muiden testailuja ym. Itsellä on kans menossa yk 3 ja nyt kp 16. Ovista en tikuttanut joten en tiedä oliko nyt viikonloppuna vai onko vasta tulossa. Mulla lähes aina näin puolessa välissä useita päiviä kestäviä kipuja munasarjojen kohdalla ja sellasta kihelmöintiä ja paineen tunnetta. En tiedä sitten onko oviksesta vai mistä. Rinnat on välillä kipeet, mitä en muista että olis ollut ainakaan näin paljoo.
Miten teillä, alkaako ovis kivut ennen ovista vai juuri sen aikana? Ja miten kun kierto ollut lähes aina 32 ja nyt viime kierto oli 28, niin miten lasken mahdollisen oviksen, 28 vai 32 kierron mukaan? Meillä ei ole mahdollista olla kovin usein petipuuhissa varsinkaan nyt kun lapsilla joululoma, niin mietin voiko mitenkään riittää kun seksiä oli lauantaina 1.1. aamuyön puolella.. ja sitä ennen tiistaina. Eli kp 10 ja kp 14. Limoista vaikee sanoa, kun välillä on enemmän ja välillä ei oikeestaan yhtään. Nyt tuntuu että enemmän. Loppuuko teillä limat heti kun ovis on ohi? Äähh...pyörii jatkuvasti mielessä, voisko olla tärpännyt vai meneekö tämä kierto pilalle kun ei päästä harrasteleen, ja kun mies on rennommalla asenteella kun minä.. luulee varmaan että on yhtä helppoa kun ennen..Mutta ei näköjään ole. Luulis että on jo tuttua nää asiat, mutta nyt kun ei onnistukaan niin tulee mieleen kaikenlaista ja kuulostelee kroppaansa ehkä liikaakin. Sori, paljon kysymyksiä! Plussa onnea vuoden ekaan!
Ihanaa, paljon onnea!! Selvä plussa ja noin lyhyellä pidätyksellä! :)En tiennyt kelle purkaa tätä tunnetta, mutta kirjoittelin tosiaan raskaaksi 2021 ketjuun koko viime vuoden. Yritystä takana meillä 13kk ja tiputtelua ollut koko vuoden ennen menkkoja monta päivää. Tässä kierrossa ihmettelin, kun tiputteluvuotoa ei tullutkaan. Pelkästään menkkakivut alkoivat silloin, kun tiputtelun olisi pitänyt alkaa. Tänään sitten dpo 12 olisi kunnon vuodon pitänyt alkaa, joten tein nyt 45min pidätyksellä tällaisen testin Hätähousuna en malttanut odottaa huomista aamua, vaikka alunperin oli tarkoitus.
En uskalla vielä iloita liikaa! Täytyy vaan malttaa odottaa lähtisikö vahvistumaan. Voiko toi olla vaan viivanpaikka tai haamu? Ääh epävarmuus ja malttamattomuus on huono yhdistelmä.lepus timidus: Todella lupaavan kuuloista, toivotaan että pian se haamu vahvistuu! :)
Nette: Ihana yllätys!! Paljon onnea! :)