Kiitos ihanat viesteistänne
Tilanne meillä siis tämä, kolme lasta meillä on joista viimeisin syntynyt -13. Miehellä todettiin kivesten vajaatoiminta -14, eli testosteronit alle alaviitteen ja toimintakyky ehkä 20%(vaikean masennuksen kaltaiset oireet) Yksityiseltä apu ja siellä kontakti kaikki nämä vuodet.
Helmikuussa aloitettiin miehellä istukkahormoni pistokset 2x vko ja testo jäi pois kolmen viikon jälkeen. Eka kk meni normi vitamiineilla ja sitten ajattelin tilailla meille ihan iän puolesta 38, jo niit hedelmällisyyttä tukevia vitskuja ja lisäravinteita. Siemennesteanalyysi oli tiedossa että mennään, ilmeisesti noin monen vuoden jälkeen kun testoa käyttää.
Tässä kun eilisen pohtinut ja lopulta pääsi illalla miehen kanssa juttelee niin hän ei pitänyt mahdottomana että siittiöitä vielä palautuisi.
Luin että kestää noin 64 päivää soermalla uusiutua.
Mikä tässä vielä on, että miehellä tullut terveysongelmia ja niitäkin tässä yritetään samaan syssyyn selvitellä, verensokerit joihin lääke metform, liian korkea ferritiini. Ei onneksi raudankertymätauti. Hektinen työ yrittäjänä joten stressi. Eli ainekset löytyy.
enempi tää oli mulle shokki. Hän otti paljon kevyemmin. Mä sanoin että tuntuu kun meiltä olis viety jotain pois
Mies on toivonut lasta jo monta vuotta, kun mä viimein sen vauvakuumeen sain ja sanoin et mitäs jos vielä yks tehtäis, se reaktio. Pistettiin nopeasti asiat eteenpäin. Joulukuussa tehtiin päätös, helmikuussa oli molemmilla samana päivänä Mehiläisessä ajat. Multa kierukka veks ja mies opetteli pistämisen.
Yrittäminen jatkuu mutta voin sanoa aika varmaksi, nyt ei taida raskaustesejä kulua samalla tavalla. Ihmettä toivotaan
Mä tosiaan luin kans lapsettomuus puolelta sen tarinan että mies käyttäny salijuttu lisäravinteita. Hän oli sasnut lisäks letrozolit. Kaikki nämä mulle uutta, en tiedä tällä hetkellä kuin pregnylin mitä se tekee miehellä tai naisella. Miehellä pitäis aktivoida oma tuotanto käyntiin ja tuottaa testoa ja siittiöitä. Mutta mitä ne letrot tekee , en tiedä. Voisko sitä ehdottaa jo lääkärille(joka ei siis ole lapsettomuus puolen lääkäri), että kirjottaisi reseptin?