Raskaaksi 2022

Ihania uutisia Star4!! :)

Pahoittelut negoista Ria ja Veve :sad-face:

Mä täällä dpo 7 jo lähin testailee, ihan oli kiiltävän valkonen nega. Kirjaimellisesti - ainakin tässä Sofi-testiyksilössä näkyi viivan paikka hyvin selvästi valoa vasten :D ihan kätevä, tunnistaa paremmin sen värikertymän viivanpaikan vieressä jos viivanpaikka ite näyttää noin erilaiselta? :P

View attachment 112269

mulla oli näitä Sofin testejä edellisessä kierrossa. Viivanpaikka näkyi joissakin testeissä, mutta tosiaan selkeästi valkoisena jos näkyi. Vaikka negoja ei oo erityisen kiva katella, niin silti ilahduttavaa oli että yhteenkään ei tullut mitään epänääräisiä harmaita tai punertavia viivanpaikkoja. Tykästyin kyllä näihin :Ok Hand Sign: mut sulla vielä niin varhaiset dpo:t että toivottavasti ehtisit vielä sen värillisenkin viivan saada :Relieved Face:

Yritys kierto 16 menossa ja ruisku ostettu ja muumi kupit oottaa hyllyssä. Ei vaan jaksa kuukaudesta toiseen sitä jyystöö ku on vulvodynia ni 3 pv välein on vaa liikaa ja kivuliasta. Jotenki vaikuttaa jo nii epätoivoiselta ku siemennestettä ei tule ees ruokalusikallista että miten sitä ruiskulla saa sitten sisään. Ku ei puoliaikaa saa tähdätyyä siihe helvatan mukiin. Josko sit Nuuskamuikkunen miellyttäis enemmän ku Myy.

Yritys kierto 16 menossa ja ruisku ostettu ja muumi kupit oottaa hyllyssä. Ei vaan jaksa kuukaudesta toiseen sitä jyystöö ku on vulvodynia ni 3 pv välein on vaa liikaa ja kivuliasta. Jotenki vaikuttaa jo nii epätoivoiselta ku siemennestettä ei tule ees ruokalusikallista että miten sitä ruiskulla saa sitten sisään. Ku ei puoliaikaa saa tähdätyyä siihe helvatan mukiin. Josko sit Nuuskamuikkunen miellyttäis enemmän ku Myy.

Luin joskus tästä muumimuki tekniikasta, niin jotkut on kerännyt siemennesteen kondomiin, sellaiseen missä ei ole jotain siittiöille haitallista ainetta, en nyt muista mikä se oli. Voi olla ettei ole miehen mieleen, mutta ainakin saisi kaikki talteen. Kondomista sit imaisee tavaran ruiskuun. Tai jos ei kortsu niin joku muu mihin sais kaikki talteen, esim.elintarvike pussi.

Hei Jiin3s

Meillä oli yrityskierto 10 myös jo. Kunnes keksin että ostetaan ruisku tehdään muumimukimenetelmällä kerran. Kyllä sitä sieltä tulee,ei tarvitse kun pari millilitraa,niin on riittävästi. Ymmärrän tuon turhautuneisuuden ja yritysväsymyksen. Itsellä oli tulossa jo "kuppi täyteen" kunnes nousin ylös vielä kerran ja ajattelin että en vielä luovuta. Mies laittoi siemennesteet sisälle kun ovistesti oli +. Oviskivut osui samalle illalle. Siitä tärppäsi.
Positiivisuutta ja halit sulle. Hyvä on ehkä pitää taukoa jos alkaa tuntua ettei jaksa enää muumimukia. Minä olisin luovuttanut mutta edessä siintää ensi kuun lapsettomuustutkimukset joten sinne asti ajattelin "sinnitellä",kunnes tämä ihme tapahtui.

Huomenta rakkaat kanssasisaret.
Jokohan pian uskaltautuisi siirtyä Joulukuisiin?
Tässä tän aamun testiarsenaali (laitoin labran pystyyn,testihullu kun olen,yksi One step unohtui testata harmi,olisin halunnut nähdä miten toimii Wishin halpis).
Nyt DPO 14,kp 29/25.
Eli ylh.
Rfsu-25 miu testi
Pregcheck 25miu
Medigoo 10miu.

Liitteet

• 0CC2F792-AA63-4012-935E-A8D5A88BACA0.jpeg
    0CC2F792-AA63-4012-935E-A8D5A88BACA0.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 217
Tässä tän aamun testiarsenaali (laitoin labran pystyyn,testihullu kun olen,yksi One step unohtui testata harmi,olisin halunnut nähdä miten toimii Wishin halpis).
Nyt DPO 14,kp 29/25.
Eli ylh.
Rfsu-25 miu testi
Pregcheck 25miu
Medigoo 10miu.
Hienosti vahvistuu! :smiling face with heart-eyes::folded: Onnea vielä!

Nyt DPO 14,kp 29/25.
Eli ylh.
Rfsu-25 miu testi
Pregcheck 25miu
Medigoo 10miu.

Mulla on itsellä edelleen iso läjä tuolla testejä tallessa, joilla testasin kun en uskonut että on oikea plussa! :tears: ajattelin säästää ne ja joskus sitten näyttää niitä tälle pienokaiselle että näkee kuinka iso ihmetys se alkuun oli :Smiling Face With Smiling Eyes:
Pidempään yrittäneillä varmasti tulee epäuskoinen olo, mulla ainakin oli etten meinannut millään käsittää tärppiä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Eilen kätilö oli vähän kummissaan kun meidän tiedot tuulimunaraskaudesta näkyi v.2019 eikä sen jälkeen ollut tärpännyt kun nyt vasta, kysyi että ollaanko koko tää aika oltu ilman ehkäisyä ja joo ollaan, niin sanoi vaan sitten että joskus se voi viedä näinkin kauan.:Smirking Face:
Meillä sattui kyllä huono kätilö perhe artella nyt kohdalle, olisin antanut palautetta mutta en löytänyt sellaista kohtaa missä olis voinut antaa sitä. :sad-face:

Mulla on itsellä edelleen iso läjä tuolla testejä tallessa, joilla testasin kun en uskonut että on oikea plussa! :tears: ajattelin säästää ne ja joskus sitten näyttää niitä tälle pienokaiselle että näkee kuinka iso ihmetys se alkuun oli :Smiling Face With Smiling Eyes:
Pidempään yrittäneillä varmasti tulee epäuskoinen olo, mulla ainakin oli etten meinannut millään käsittää tärppiä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Eilen kätilö oli vähän kummissaan kun meidän tiedot tuulimunaraskaudesta näkyi v.2019 eikä sen jälkeen ollut tärpännyt kun nyt vasta, kysyi että ollaanko koko tää aika oltu ilman ehkäisyä ja joo ollaan, niin sanoi vaan sitten että joskus se voi viedä näinkin kauan.:Smirking Face:
Meillä sattui kyllä huono kätilö perhe artella nyt kohdalle, olisin antanut palautetta mutta en löytänyt sellaista kohtaa missä olis voinut antaa sitä. :sad-face:

Meinasin josko nyt uskaltautuisi hiipiä sinne Joulukuisten pariin. En vain löydä taaskaan sitä sivua.
Se on välillä joo yrittämistä pidempään eikä ole kysymys lapsettomuudesta vaan mitä tilastoja katsoin niin lopuista 20% tulee puolet raskaaksi toisen yritysvuoden sisällä. Eli ei kannata näemmä luovuttaa liian aikaisin kuten itselle meinasi käydä.

Onko tuo yksityinen klinikka(perhe arte?).

Meinasin josko nyt uskaltautuisi hiipiä sinne Joulukuisten pariin. En vain löydä taaskaan sitä sivua.
Se on välillä joo yrittämistä pidempään eikä ole kysymys lapsettomuudesta vaan mitä tilastoja katsoin niin lopuista 20% tulee puolet raskaaksi toisen yritysvuoden sisällä. Eli ei kannata näemmä luovuttaa liian aikaisin kuten itselle meinasi käydä.

Joo perhe arte on yksityinen mutta niillä on toimipisteitä vain muutamilla paikkakunnilla.:smiling-eyes: On mielestäni edullinenkin.

Luin joskus tästä muumimuki tekniikasta, niin jotkut on kerännyt siemennesteen kondomiin, sellaiseen missä ei ole jotain siittiöille haitallista ainetta, en nyt muista mikä se oli. Voi olla ettei ole miehen mieleen, mutta ainakin saisi kaikki talteen. Kondomista sit imaisee tavaran ruiskuun. Tai jos ei kortsu niin joku muu mihin sais kaikki talteen, esim.elintarvike pussi.

Kiitos hyvä vinkki

Mua vähän hämmentää se että eilen muistaakseni heräsin ennen herätyskelloa, ja tänään ainakin heräsin ennen herätyskelloa. Sitä ei näin uniongelmaisena useasti tapahdu niin heti eka ajatus tietty on se että oisko se oire alkavasta plussasta, mutta edelliset kaks testiä ainakin oli ihan vitivalkoset, ja ylihuomenna pitäis menkat alkaa niin odotan nyt ainakin huomiseen, luultavasti perjantaihin ennenkun teen seuraavan testin.

Perhe Arte on yksityinen ja ainakin kovasti suosittelen heitä, mikäli paikkakunnalta löytyy! Itse sain heiltä aivan loistavaa palvelua, kun oon ultrassa käynyt viikolla 33 :smiling face with heart-eyes: ja on myös suht edullinen mielestäni:thumbs-up:
Ja kun testailet lisää, niin laita kuvia :smiling face with heart-eyes: näitä on ihana seurata!

Suttuinen kuva. Nyt kp 9 ja ovistesti näytti jo näinkin vahvaa viivaa, eilen alkoi jo limat olemaan lähempänä eggiksiä. Ylilyhyt kierto siis tulossa. :Grinning Face With Smiling Eyes: Sekoittikohan se kemiallinen niin, kun menkat oli 3 pv myöhässä että mun kroppa elää nyt kp 12. :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Liitteet

• 20220420_065504.jpg
    20220420_065504.jpg
    796.8 KB · Katsottu: 103
Suttuinen kuva. Nyt kp 9 ja ovistesti näytti jo näinkin vahvaa viivaa, eilen alkoi jo limat olemaan lähempänä eggiksiä. Ylilyhyt kierto siis tulossa. :Grinning Face With Smiling Eyes: Sekoittikohan se kemiallinen niin, kun menkat oli 3 pv myöhässä että mun kroppa elää nyt kp 12. :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:
Hyvältä näyttää. Tuo testi voi tosiaan vielä olla haaleana pidempään mutta suosittelen testailemaan tiheästi,jos vain testit riittää. Itsellä on nopea Lh-huippu joka ohi 6 tunnin sisällä. Testejä kului siis tässä kierrossa useampi päivässä,mutta löytyi ovisplussa ja raskaus sai alkunsa 10kk yrityksen jälkeen.:folded:

Juuri lueskelin enemmän menetelmästä, kun meilläkin käytetään sitä tähän kiertoon enemmän. Aikaisemmin oli ihan muumimuki, mutta vaihdan sen ihan kertakäyttökuppiin koska muumimuki on niin kylmä. Ja sitten luin myös ulkomaisilta sivuilta että naisen olisi hyvä siis saada orgasmi ennen kun simpat ruiskutetaan sisään, muuttaa kuulemma emättimen ph TA edullisemmaksi ja simppojen helpompi uida sisään. Sitten se tyyny vaan pepun alle ja antaa uimareiden hoitaa homma.
Toivotaan että toimii :thumbs-up:

Juuri lueskelin enemmän menetelmästä, kun meilläkin käytetään sitä tähän kiertoon enemmän. Aikaisemmin oli ihan muumimuki, mutta vaihdan sen ihan kertakäyttökuppiin koska muumimuki on niin kylmä. Ja sitten luin myös ulkomaisilta sivuilta että naisen olisi hyvä siis saada orgasmi ennen kun simpat ruiskutetaan sisään, muuttaa kuulemma emättimen ph TA edullisemmaksi ja simppojen helpompi uida sisään. Sitten se tyyny vaan pepun alle ja antaa uimareiden hoitaa homma.
Toivotaan että toimii :thumbs-up:

Täällä pidetään peukkuja pystyssä ja toivotaan ehdottomasti parasta. :folded::Two-hearts:

Lupasin tulla kertomaan simppojen analyysin tulokset. Siittiöitä näytteessä 0. :disappointed-face: Lääkäri yhteydessä ensi viikolla.
En osaa muuta sanoa. Täytyy saada ajatukset kasaan ensin. Ihmettä voi toivoa. Yritetään ja toivotaan ihmettä. Ei ole tietoa voiko palautua normaaliksi. Ei tietoa . Ahdistaa. :Broken Heart:

Takaisin