Raskaaksi 2022

Onnea plussanneille ja voimia, ketkä joutuvat arvailemaan mitä kukakin lääkäri tarkoittaa.

Täällä tehty nega pääsiäisen jälkeen, mutta menkkojakaan ei näy. Kp 50 menossa :Upside Down Face: tänään olin jo varma, että menkat alkais, oli niin paha olo, että oskat pois, mutta eipä ole näkynyt...

Mun järkeeni ei uppoa, että miten noita clearblue plus viivatestejä viitsitään edes valmistaa jos tulokset mitä sattuu ja joutuu arpomaan jotain v...n viivan paksuuksia tms.!! Kyllä pitäisi olla selkeästi viiva tai ei viivaa. Oma syy tietty oli kun sillä testasin, mutta minusta törkeetä että jos testi lupaa yli 99 pros.varmuuden, niin sitten joutuu epäileen että onko positiivinen tulos sittenkään positiivinen. Onko pysty viiva tarpeeksi paksu vai onko reunassa ohut viiva ym.! Tajuun kyllä sen että testiajan jälkeen voi näyttää väärin, mutta kun testiajalla tuli selvä, vaikkakin haalea plus viiva ja ohjeessa sanotaan että haaleakin on positiivinen. Jos en olisi ollut ikinä keskustelupalstoilla, niin tällä hetkellä uskoisin täysillä olevani raskaana eikä tulisi mieleenkään epäillä etteikö plus olisi plus. Suututtaa ihan sikana tollaset paskatestit!!! Anteeksi mutta oli pakko avautua.

Mun järkeeni ei uppoa, että miten noita clearblue plus viivatestejä viitsitään edes valmistaa jos tulokset mitä sattuu ja joutuu arpomaan jotain v...n viivan paksuuksia tms.!! Kyllä pitäisi olla selkeästi viiva tai ei viivaa. Oma syy tietty oli kun sillä testasin, mutta minusta törkeetä että jos testi lupaa yli 99 pros.varmuuden, niin sitten joutuu epäileen että onko positiivinen tulos sittenkään positiivinen. Onko pysty viiva tarpeeksi paksu vai onko reunassa ohut viiva ym.! Tajuun kyllä sen että testiajan jälkeen voi näyttää väärin, mutta kun testiajalla tuli selvä, vaikkakin haalea plus viiva ja ohjeessa sanotaan että haaleakin on positiivinen. Jos en olisi ollut ikinä keskustelupalstoilla, niin tällä hetkellä uskoisin täysillä olevani raskaana eikä tulisi mieleenkään epäillä etteikö plus olisi plus. Suututtaa ihan sikana tollaset paskatestit!!! Anteeksi mutta oli pakko avautua.

Oon pohtinu aivan samaa välillä, että eikö kannattaisi sitten vaan vetää pois markkinoilta. Toki ainahan on se mahdollisuus, että testissä tulee väärä tulos suuntaan tai toiseen jostain syystä.

Heippa!

Mä tuun tänne mukaan keskusteluun kun alettiin nyt ensimmäistä lasta yrittämään❤️

Miten voi olla näin kova innostus ja odotus!

Voiko täältä kysyä vinkkejä ensiyrittäjille? :) olisi nimittäin kiva saada vähän vinkkejä

Heippa!

Mä tuun tänne mukaan keskusteluun kun alettiin nyt ensimmäistä lasta yrittämään❤️

Voiko täältä kysyä vinkkejä ensiyrittäjille? :) olisi nimittäin kiva saada vähän vinkkejä
Tottakai voi ja tervetuloa! Ensimmäiseksi ovulaatiota metsästää. Onko sulla minkälainen kierto ja mikä ehkäisy ollut käytössä?

Tottakai voi ja tervetuloa! Ensimmäiseksi ovulaatiota metsästää. Onko sulla minkälainen kierto ja mikä ehkäisy ollut käytössä?

Lopetin e-pillerit tossa tammikuussa 10vuoden jälkeen jonka jälkeen käytettiin kortsua tähän asti. 2 menkat vasta tullu ja viime kierto oli 35päivää. Ovulaatiota oon yrittäny metsästää testeillä, mutta ei oo vielä osunu kohille. Viime kierron puolessa välissä tuli kyllä semmoinen kirkas tosi limanen vuoto niin ajattelin sen olevan ovulaatio :D

Heippa!

Ihanaa, tervetuloa ja onnea yrityksen aloituksesta! :) Toivotaan että vierailu tällä puolella on mahdollisimman pikainen, ja siirryt ihan pian tuonne odotuspuolelle!

Yksi vinkki tulee heti mieleen: ei kannata säikähtää, jos menee useampi kierto ennen kuin onnistaa. Joskus koulun terveystiedon tunneista on voinut jäädä olo, että sitä raskautuu saman tien jos vähän näkee vilauksenkin peniksestä. Mutta todellisuudessa yleensä pariskunnilla menee useampi kuukausi, joskus jopa vuosi, ennen kuin onnistaa, eikä se tarkoita että kummassakaan olis yhtään mitään vikaa! Mutta toivotaan, että teillä käy sukusolujen arpapelissä heti ekasta löytyneestä ovulaatiosta tärppi ja voit unohtaa tuon kommentin heti alkuunsa! :D

Foolihappo ja D-vitamiini on sellaiset, mitä Suomessa suositellaan ottamaan. Niillä pärjäät täysin hyvin tässä vaiheessa. :)

Alkuvaiheessa ei oikeastaan edes tarvis liikoja miettiä ovulaatioitakaan, todellisuudessa voi vaan puuhailla sillon kun siltä tuntuu (erityisesti sillon kun naisesta siltä tuntuu, se on usein hyvä vinkki!). Mut ymmärrän täysin että alussa voi olla niin kova innostus että haluaa tehä kaiken, eli siitä vaan ovista testaamaan jos siltä tuntuu! :D mutta tosiaan, jos vaikka parin kuukauden jälkeen huomaa että kaikki testailut jne alkaa stressata, niin ihan hyvin voi pitää siitä taukoa.

Kovasti onnea matkaan! :)

Lopetin e-pillerit tossa tammikuussa 10vuoden jälkeen jonka jälkeen käytettiin kortsua tähän asti. 2 menkat vasta tullu ja viime kierto oli 35päivää. Ovulaatiota oon yrittäny metsästää testeillä, mutta ei oo vielä osunu kohille. Viime kierron puolessa välissä tuli kyllä semmoinen kirkas tosi limanen vuoto niin ajattelin sen olevan ovulaatio :D
Kannattaa puuhailla menkkojen jälkeen 2-3päivän välein vaikka koko kierto jos ei ole ovulaatiosta tietoa. Ja just seurailla niitä limoja, voi antaa osviittaa vaikkei testiin saakaan kiinni.
Onnea yrittämiseen .

Heippa!

Niin, ja jos kiinnostaa ihan sekasin mennä (:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:) niin aamulämpöjä mittaamalla näkee kans onko ovulaatio tapahtunut! Esim tältä näyttää mun tän kierron lämmöt nyt, tästä näkee ovulaation kun sen jälkeen on selvästi lämmöt noussu:

Screenshot_20220419-103449.png

Jos huomaat että tällänen vetoaa suhun, niin täällä on tuo BBT keskustelu, mistä löytyy paljon tietoa ja hyvää seuraa :D mutta tää on lisää näitä juttuja, mistä ei todellisuudessa kannata liikoja stressailla alkuvaiheessa, jos ei maistu!

Itse tunnistan ovulaation nimenomaan limoista, ovistestit ei koskaan oo näyttäneet mulle selkeetä plussaa, vaan aina jäänyt vähän arvailun varaan. Itellä vika limapäivä on ovispäivä. :thumbs-up:

Onnea plussanneille :smiling face with heart-eyes:

Kannattaa puuhailla menkkojen jälkeen 2-3päivän välein vaikka koko kierto jos ei ole ovulaatiosta tietoa. Ja just seurailla niitä limoja, voi antaa osviittaa vaikkei testiin saakaan kiinni.
Onnea yrittämiseen .
Tämä sama ohje annettiin mulle teekkarilakki. Sanoilla "hyvä pitää jatkuvasti siittiöitä kehossasi" - vaikka tuo on siis totta, sitähän tuolla ajetaan, on se silti meillä miehen kanssa aiheuttanut paljon hilpeyttä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ja tervetuloa! Omissa tiedoissa pääsee muuttamaan nikkiä, jos haluaa jonkun oman :smiling-eyes:

Mä tulin vaan kertomaan että tänään käytiin varhaisultrassa ja siellä pienen pieni sydän sykki vauhdikkaasti. :Two-hearts: Kaikki on siis niinkuin pitääkin, nyt uskaltaa vähän jo nauttiakkin tästä, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin loppuun asti. :folded:

Mä tulin vaan kertomaan että tänään käytiin varhaisultrassa ja siellä pienen pieni sydän sykki vauhdikkaasti. :Two-hearts: Kaikki on siis niinkuin pitääkin, nyt uskaltaa vähän jo nauttiakkin tästä, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin loppuun asti. :folded:
Oi onnea! Ihanaa että näkyi syke ja kaikki oli ultrassa hyvin :Two-hearts:

Tänään testi nega joten ei se auta kun ootella kuukautisia torstaina alkavaksi. Ja seuraavaan kiertoon mennä. :Grimacing Face:

Liitteet

• 9A4569C5-3D37-41E7-9A2A-8CCCB11C5BBD.jpeg
    9A4569C5-3D37-41E7-9A2A-8CCCB11C5BBD.jpeg
    1,021.5 KB · Katsottu: 106
Paljon onnea ja tarrasukkia, Emilia! :Heavy Black Heart:

Täällä on kp10. Eilen bongasin ensimmäiset hedelmälliset limat ja tänään aloitettiin tallettelut. Nyt on vielä ihan rento mieli, ja ainakin aloitettiin nyt ajoissa, kun välillä on saanut viimeiseen asti jännittää, onnistuuko tallettelut ollenkaan hedelmällisinä päivinä. Esikoinen oli tänään päiväkodissa, mutta minulla oli tämä päivä vielä lomaa, niin hyödynnettiinpä miehen kanssa se, että oltiin kerrankin kahdestaan kotona. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ihania uutisia Star4!! :)

Pahoittelut negoista Ria ja Veve :sad-face:

Mä täällä dpo 7 jo lähin testailee, ihan oli kiiltävän valkonen nega. Kirjaimellisesti - ainakin tässä Sofi-testiyksilössä näkyi viivan paikka hyvin selvästi valoa vasten :D ihan kätevä, tunnistaa paremmin sen värikertymän viivanpaikan vieressä jos viivanpaikka ite näyttää noin erilaiselta? :P

PXL_20220419_175223023.jpg

Tässä aamun testi, sama kuin eilen. Ei näy mitään tässä, joen varmaankin oli kemiallinen.. Nyt menkat 3 päivää myöhässä. Eikös se kuitenkin ole hyvä merkki että todennäköisesti raskaudun? Jos ensi kierrolla sitten! View attachment 112247
Näin mä olen ainakin yrittänyt ajatella, että hyvä merkki että munasolu irtoaa ja vielä miehen siittiökin kerkeää perille asti. :smiling-eyes: Pahoittelut tilanteesta, se viiva kun saa jo toiveet lepattamaan niin kauaskin. :Two-hearts: Toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppää ihan se pysyvä plussa. :folded:

Heippa!

Tervetuloa tännekin palstalle! Meinasinkin tuolla ensimmäisten yrittäjissä vinkata tästä, tää on tosi aktiivinen ja lempeä ketju! Täällä saa jakaa niin ilot kuin surut, onnistumiset ja epäonnistumiset. Ja tyhm kysymyksiä ei ookkaan! :smiling face with heart-eyes:

Takaisin