Raskaaksi 2022

Osaisikohan joku täällä vastata kun sanotaan että kolmannesta peräkkäisestä keskenmenosta pääsisi sitten tutkimaan mahdollista syytä näille niin lasketaanko sekin keskenmenoksi jossei ehtinyt ultraan asti vaan meni kesken jo ennen sitä? Itsellä tämmöinen oli ensimmäinen keskenmeno joka myös kirjattu spontaani keskenmeno diagnoosilla.
Viime keskenmenoni ultrannut lääkäri kyseli aikaisemmista raskauksista ja kun kerroin keskenmenosta niin hän hymähti vain että "jaa eihän tuo ollut siis edes keskenmeno vaan biokemiallinen raskaus joita on kaikilla, te naiset testaatte nykyään liian aikaisin." Olen tämän toisen menetyksen jälkeen tuudittautunut siihen että jos seuraava epäonnistuu niin pääsemme edes tutkimuksiin mutta nyt en tiedä voiko siihenkään tuudittautua. Kokemuksia? :Face With Ok Gesture:

Toivo vaihtui epätoivoon kun tein äsken testin. Tosin olin säästänyt pissan purkkiin ja sekin oli n 2h pidätyksestä. Luin ohjeen niin siinä sanottiin että pitää olla tuoretta pissaa. Ihan outo testi,20 herkkyys, sanitec merkkinen. Joku haamu viiva tuossa näkyy, mutta en tiedä sitten... aamuksi toinen samanlainen. Menkkamainen alavatsa kipu ollut viime yöstä lähtien ja rinnat kipeet. Onkohan sekin huono merkki. Eilinen clearblue plus 25 herkkä oli minusta ihan selvä vaikkakin vaalea. Ja testiajalla tuli. Voi,olis nyt onni matkassa!
Näkyy kyllä viiva :smiling-eyes::smiling-eyes::smiling-eyes:

En mäkään koskaan kerro miehelle milloin testaan yms tai ei se oikeen ees ymmärrä et miks pitää testata monta päivää:rolling: kerran näytin sille testin ja se oli viime kierrosta se missä näky selvästi kaks viivaa. Tokasin mä tänään et vois olla jo aamu niin pääsis testaamaan. Toivottavasti ois selvempi viiva jo huomenna :smiling face with heart-eyes: tänään tein testin päivällä ja olin juonu varmaan kaks kuppia kahvia sitä ennen. Saa nähä miten sitä jaksaa piettää pissaa yön ku alkanu ny parin pv aikana laukkoon yöllä pissalla. Tässä kierrossa on ollu ne gelee royalit mukana.

Minä näen haamut myös Ria98 ja Hei123:n testeissä! Voi kun vahvistuisi. :thumbs-up:

Nyt on dpo 12-13,ja tein ensimmäisen 25miu testin. Eli Pregcheckin.
Viiva piirtyi hitaasti mutta varmasti:folded::red-heart:
D3AB1C50-08D4-4E6E-955A-8810791197F8.jpeg

En voi uskoa tätä todeksi:Two-hearts::loudlycrying:

Sama juttu tuon testailun ”henkilökohtaisuuden” kans. Mun mies ei varmastikaan tiedä milloin tai kuinka usein testaan. Negatesteistä en kerro, ainoat testit joista olen erikseen kertonut on ne, joissa ollut jotain viivanpaikkaa/feikkiplussaa tai muuta. En toki testaamista salaile, mutta ei hän kyllä kyselekään. Ajattelee varmaan että kerron sitten kun on jotain kerrottavaa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mä kans yrittäessä kerroin lapsista miehelle(lasten isälle, exälle) vasta kun selvästi oli Plussa.. En myöntänyt kui paljon rahaa hassasin aina testeihin ja aikaa ja energiaa :tears:

Osaisikohan joku täällä vastata kun sanotaan että kolmannesta peräkkäisestä keskenmenosta pääsisi sitten tutkimaan mahdollista syytä näille niin lasketaanko sekin keskenmenoksi jossei ehtinyt ultraan asti vaan meni kesken jo ennen sitä? Itsellä tämmöinen oli ensimmäinen keskenmeno joka myös kirjattu spontaani keskenmeno diagnoosilla.
Viime keskenmenoni ultrannut lääkäri kyseli aikaisemmista raskauksista ja kun kerroin keskenmenosta niin hän hymähti vain että "jaa eihän tuo ollut siis edes keskenmeno vaan biokemiallinen raskaus joita on kaikilla, te naiset testaatte nykyään liian aikaisin." Olen tämän toisen menetyksen jälkeen tuudittautunut siihen että jos seuraava epäonnistuu niin pääsemme edes tutkimuksiin mutta nyt en tiedä voiko siihenkään tuudittautua. Kokemuksia? :Face With Ok Gesture:
Ei varsinaisesti tietotietoa mut sellaista kokemusta, että mulla on 12 v takaa kkm 20+2, nyt kkm 12+2 ja varmaan pari biokemiallista ainakin, ei yhtään onnistunutta raskautta siis. Tosin tää kunnon yrityskin alkoi vasta n. 1v sitten ja vuosien välissä ei ollut yritystä oikeastaan ollenkaan, mitä nyt lepsuiltu ehkäisyn käytössä. Mulle lääkäri just tokas että tämä nyt sattunut kkm 12+2 on ainut mikä laskettaisiin vaikka historiassa onkin enemmän km-kokemuksia, eli vielä pitäisi tulla kaksi keskenmenoa lisää jotta otettaisiin tutkimuksiin. Mut ku on eri mies kuin 12v sitten vaikka vuosia jo vierellä ollutkin ja biokemiallisia ei lasketa, niin siks vasta yksi km meillä.

Muokattu viimeksi:
Tässä aamun testi, sama kuin eilen. Ei näy mitään tässä, joen varmaankin oli kemiallinen.. Nyt menkat 3 päivää myöhässä. Eikös se kuitenkin ole hyvä merkki että todennäköisesti raskaudun? Jos ensi kierrolla sitten! 20220419_082250.jpg

Täällä sitä taas odotellaan. Tää on yhtä odottelua koko ajan. Olen liian malttamaton, kaikki pitäs saada nyt, mielellään jo eilen. Miten saisi itsensä nyt rauhalliseksi?
Tallettelut virallisesti alkaa vasta perjantaina ja nekin suurin osa on sitten muumimukia, miehellä fyysisesti rankempi aika töissä, parempi näin, sekin on meinaan parempi kun ei mitään.
Jännittää sairaasti se tulos siitä siemennesteanalyysista, kaikenlaista kremppaa ollut. Hyvä asia kuitenkin että kun tässä pikkuhiljaa selostanut miks mitäkin olis hyvä nyt ottaa säännöllisesti(vitskut ja lisäravinteet) niin oli mun kanssa kyllä samoilla linjoillla että tilaa vaan ja niin tilasin sitten vielä muitakin hänelle sekä itselleni myös. Joten jos jotain laadullista vikaa löytyy niin ainakin ollaan jo aloitettu parantamaan tilannetta.
Itselläni tarttis saada painoa putoamaan, BMI yli 35. Ruoka ei meinaa maistua päivisin ja illalla sitten herkkuhammasta kolottaa. Yritän nyt aloittaa oikein reippaasti syömään pieniä annoksia jos iltaherkutus sitten vähenisi. Mutta mitä ihmettä sitä ottais tilalle ettei tuu se tunne, ettäkö en ikinä saa enää herkkuja byääää…:rolling:
Mutta hei, odottelua vielä ja heti kun tulokset tulee niin Tuun kyllä kertoo :folded:

Kp41 dposta ei hajua jos edes ovuloinut. Nenä on tukossa ja aivastelen ja eilen oksetti koko päivän mutta sainkin lääkärissä diagnoosin että oli tulehdus kurkussa mikä sitten varmaan aiheuttanut moisia oireita koko kehossa. Ihme kun kurkku ollut edes oikeasti kipeä. Mahassa ei juuri mitään kuin kn on kova, ei ylhäällä ja kova vaan ihan vaan tosi kova. Kp44 testaan jos menkat ei ala kun se oli viime kierron pituus... raskauteen en usko kyllä yhtään.

Takaisin