Raskaaksi 2022

Voi ihanaa, toivottavasti pieni tarraa kunnolla kiinni ja tervetuloa joulukuisiin! :smiling face with heart-eyes:
Kiitos :Two-hearts: En vielä ole uskaltautunut tulla joulukuisiin kirjoittelemaan....Kävin jo alustavasti kyllä kurkkimassa siellä. :smiling-eyes::smiling face with heart-eyes:vasta kun sykkeen oon nähnyt ultrassa alan luottaa. Ja nyt teen varmaan välillä vielä testejä,ja katson tummentuuko viiva. Ostin äsken Pregcheck-testejä 4 kpl. :smiling face with heart-eyes: Tämän päivän testi oli Rfsu testaa varhain
1269CA2B-D472-49BA-B201-C437F3D9220B.jpeg

Kiitos :Two-hearts: En vielä ole uskaltautunut tulla joulukuisiin kirjoittelemaan....Kävin jo alustavasti kyllä kurkkimassa siellä. :smiling-eyes::smiling face with heart-eyes:vasta kun sykkeen oon nähnyt ultrassa alan luottaa. Ja nyt teen varmaan välillä vielä testejä,ja katson tummentuuko viiva. Ostin äsken Pregcheck-testejä 4 kpl. :smiling face with heart-eyes: Tämän päivän testi oli Rfsu testaa varhain
View attachment 112228

Joo ymmärrän huolen ja pelon, Onneksi sulla näyttää viiva kuitenkin vahvistuvan hienosti! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
En ole itsekkään vielä päässyt varhaisultraan, piti viime viikolla mennä mutta sairastuin koronaan ja aika piti perua.:sad-face: Nyt uusi aika on huomena, pääsee vihdoin näkemään onko kaveri oikeassa paikassa ja onko muutenkin kaikki niinkun pitää. :folded: Huoli on ollut itsellä sairastetun koronan takia nyt suurempi, kun muutenkin keskenmenon pelko on kokoajan läsnä, mutta onneksi raskausoireet ovat jatkuneet ja voimistuneet, eikä ne anna unohtaa että joku tosissaan yrittää kasvattaa itseään tuolla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä puhdasta negaa, dpo taitaa olla 9
Oletettavasti menkat alkaa torstaina.

Liitteet

• IMG_20220418_095721.jpg
    IMG_20220418_095721.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 118
Emilia: niin ihanaa että onnisti just kun olit ihan menettämässä toivoasi! :) Luinkin jostain, että alhainen AMH ei kerro munasolujen laadusta mitään, enemmänkin siitä että reservi alkaa olee vähissä. Voi esmes näkyä kiertojen venymisenä tms. Mutta että sit kun ovulaatio tulee niin mahikset on ihan yhtä hyvät ku muillakin :) niin kuin sulla nyt oli: heti kun sait ovulaation kiinni testillä niin onnisti! :D

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea plussanneille!! Olen seuraillut taustalla ja oli jotenkin sellanen fiilis että ei enää meille tärppää.. tikutin ovista kp 13 lähtien ja kp 16 oli jo selvät ovis oireet, limat ja kivut, mutta sitten kp 17 ovistikut loppui, ja jäi epäselväksi oliko ovis sitten silloin vai vasta myöhemmin. Ei huvittanut testata vaikka nyt oli menkat jo pari päivää myöhässä. Teidän testi kuvista innostuin ja kävin tekemässä testin. Hämmästys oli todella suuri kun testiin ilmestyi heti haalea plus viiva. Koitan laittaa sen teidän tiirailtavaksi, että mitä mieltä olette. Nyt dpo 13 noin. Apua, voiko olla...?
Voi kun olis oikea plussa! Joko teit muita testejä? Mä en oo ikinä noita sinisiä testejä kokeillu, mut jääny sellanen olo täältä foorumilta että ihan liian usein antanu väärää toivoa. Mutta jos se plussa tuli heti näkyviin niin jospa se olis merkki että tämä oli oikee tulos!! :)

Mulla tänään oletettavasti dpo 6 (tosin ovulaation aika oli vähän epäselvä, joten vois teoriassa olla dpo 8 myös). Syyhyttelis jo testailla, kun tauon jälkeen on taas kaappiin tankattu iso kasa halpistestejä! :D harmi että aamun eka pissa olis paras testiä varten - mun on paljon helpompi testailla rauhassa iltapäivästä tai illasta, kun aamulla jaan vessan miehen kanssa aamutoimien aikaan, ja se varhaistestailu tuntuu kuitenkin vähän sellaselta... pöljältä? henkilökohtaselta? ettei haluis sitä siinä kauheen avoimesti tehä :D

harmi että aamun eka pissa olis paras testiä varten - mun on paljon helpompi testailla rauhassa iltapäivästä tai illasta, kun aamulla jaan vessan miehen kanssa aamutoimien aikaan, ja se varhaistestailu tuntuu kuitenkin vähän sellaselta... pöljältä? henkilökohtaselta? ettei haluis sitä siinä kauheen avoimesti tehä :D

Tiedän tunteen, en tiedä kuinka kärryillä mies on siitä kuinka paljon testailen ovis/nyt r-testi. Ei se salaisuus oo, mutta en myöskään jotenkin halua tuoda sitä niin selkeesti sen "naamalle"

Emilia: niin ihanaa että onnisti just kun olit ihan menettämässä toivoasi! :) Luinkin jostain, että alhainen AMH ei kerro munasolujen laadusta mitään, enemmänkin siitä että reservi alkaa olee vähissä. Voi esmes näkyä kiertojen venymisenä tms. Mutta että sit kun ovulaatio tulee niin mahikset on ihan yhtä hyvät ku muillakin :) niin kuin sulla nyt oli: heti kun sait ovulaation kiinni testillä niin onnisti! :D

No niin on,todellakin ihanaa ja elämä voi sittenkin näemmä(?) yllättää toden teolla!!! :folded:
Juuri kerroin ystävälleni että minut on todettu melkein ns.hedelmättömäksi eli vaihdevuosien meiningit verikokeilla todettu/... Surin juuri sitä.
Mulla ei ole kierto vielä venynyt,mutta ovulaatiot jäivät pois eli ovuloin suurinpiirtein kerran kaksi viimeisen vuoden aikana,ja sen tiedän ovulaatiokivuista. Nyt ne yhtäkkiä palasi ja kesti 10 min. todella kovina molemmissa munasarjoissa samaan aikaan...!
Ovulaatiotestit on käytössä myös ja aamulämpömetodi. Ovistestit näytti 3 kk tauon jälkeen sen lh-piikin,ja se tuli yllättäen yöllä klo 24.00. ja aamuun klo 5 mennessä oli jo ohitse. Eli nopea Lh-huippu. Mutta tosissaan munasolureservi on selvästi huono,kun ovulaatiokivut olleet ennen joka kuukausi nyt,melkein vuosi väliä(?).

Nyt vain rukoilen että pienellä on kaikki hyvin ja kehitys lähtee eteenpäin jotta kaikki olisi hyvin ja menisi parhain päin. Mies varoitti myös että
"Kun vaan nyt et pettyisi taas"... Eli hän vähän on varuillaan myös vaikka myös aivan uskomattoman onnellinen sanoi olevansa jo. :red-heart::smiling-eyes::blowing:

Joo ymmärrän huolen ja pelon, Onneksi sulla näyttää viiva kuitenkin vahvistuvan hienosti! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
En ole itsekkään vielä päässyt varhaisultraan, piti viime viikolla mennä mutta sairastuin koronaan ja aika piti perua.:sad-face: Nyt uusi aika on huomena, pääsee vihdoin näkemään onko kaveri oikeassa paikassa ja onko muutenkin kaikki niinkun pitää. :folded: Huoli on ollut itsellä sairastetun koronan takia nyt suurempi, kun muutenkin keskenmenon pelko on kokoajan läsnä, mutta onneksi raskausoireet ovat jatkuneet ja voimistuneet, eikä ne anna unohtaa että joku tosissaan yrittää kasvattaa itseään tuolla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Uskon että huolettaa tuo Korona. Onneksi pääset huomenna ultraan,tulehan kertomaan kuulumisesi sitten kun pystyt.
Joo viiva näkyy vielä, mutta samalla testillä on parhain seurata vahvistuuko (?) ja ajattelin kokeilla PC-testejä myöhemmin, on vielä 2 Medigoo-herkkää testiä jäljellä.

Täällä dpo10 ja just tein ekan testin. Negahan tuo on :side_tear: kuvat otin miltein heti kun testin olin tehny.

Liitteet

• DF6DA2AF-230E-4802-BBD4-68E285B035A9.jpeg
    DF6DA2AF-230E-4802-BBD4-68E285B035A9.jpeg
    789.4 KB · Katsottu: 147
  • E0480A61-D211-45EF-93F1-8A978209FECB.jpeg
    E0480A61-D211-45EF-93F1-8A978209FECB.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 152
Toivo vaihtui epätoivoon kun tein äsken testin. Tosin olin säästänyt pissan purkkiin ja sekin oli n 2h pidätyksestä. Luin ohjeen niin siinä sanottiin että pitää olla tuoretta pissaa. Ihan outo testi,20 herkkyys, sanitec merkkinen. Joku haamu viiva tuossa näkyy, mutta en tiedä sitten... aamuksi toinen samanlainen. Menkkamainen alavatsa kipu ollut viime yöstä lähtien ja rinnat kipeet. Onkohan sekin huono merkki. Eilinen clearblue plus 25 herkkä oli minusta ihan selvä vaikkakin vaalea. Ja testiajalla tuli. Voi,olis nyt onni matkassa!

Liitteet

• 20220418_153855.jpg
    20220418_153855.jpg
    611.7 KB · Katsottu: 168
Toivo vaihtui epätoivoon kun tein äsken testin. Tosin olin säästänyt pissan purkkiin ja sekin oli n 2h pidätyksestä. Luin ohjeen niin siinä sanottiin että pitää olla tuoretta pissaa. Ihan outo testi,20 herkkyys, sanitec merkkinen. Joku haamu viiva tuossa näkyy, mutta en tiedä sitten... aamuksi toinen samanlainen. Menkkamainen alavatsa kipu ollut viime yöstä lähtien ja rinnat kipeet. Onkohan sekin huono merkki. Eilinen clearblue plus 25 herkkä oli minusta ihan selvä vaikkakin vaalea. Ja testiajalla tuli. Voi,olis nyt onni matkassa!
Tässäkin on joku haamulainen!

Eri testeillä voi tulla ihan erivahvusia viivoja, väitetystä vahvuudesta riippumatta. Eli esim viivan vahvistumista kannattaa seurata tekemällä samalla testillä aina :) ei siis kannata vielä myydä maatansa!

Täällä dpo10 ja just tein ekan testin. Negahan tuo on :side_tear: kuvat otin miltein heti kun testin olin tehny.

Etenkin alimmaisessa kuvassa erottuu minun silmään haamulainen :Eyes:

Ja tässä myös! :White Up Pointing Index:

Mulla tänään oletettavasti dpo 6 (tosin ovulaation aika oli vähän epäselvä, joten vois teoriassa olla dpo 8 myös). Syyhyttelis jo testailla, kun tauon jälkeen on taas kaappiin tankattu iso kasa halpistestejä! :D harmi että aamun eka pissa olis paras testiä varten - mun on paljon helpompi testailla rauhassa iltapäivästä tai illasta, kun aamulla jaan vessan miehen kanssa aamutoimien aikaan, ja se varhaistestailu tuntuu kuitenkin vähän sellaselta... pöljältä? henkilökohtaselta? ettei haluis sitä siinä kauheen avoimesti tehä :D

Sama juttu tuon testailun ”henkilökohtaisuuden” kans. Mun mies ei varmastikaan tiedä milloin tai kuinka usein testaan. Negatesteistä en kerro, ainoat testit joista olen erikseen kertonut on ne, joissa ollut jotain viivanpaikkaa/feikkiplussaa tai muuta. En toki testaamista salaile, mutta ei hän kyllä kyselekään. Ajattelee varmaan että kerron sitten kun on jotain kerrottavaa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ei kannata täysin menettää toivoa. Itselläni tuli ensin selvä plussa pregcheckillä jonka jälkeen tein seuraavana päivänä rfsun herkän joka olikin täysin negatiivinen ja siitähän itse romahdin aivan. Kun vuoto ei alkanutkaan niin tein uuden testin ja viiva olikin taas todella vahva ja ultrassa viikon päästä näkyikin pieni sykkeen kera. Tämä tosin meni kesken mutta vasta myöhemmin joten viivoilla ei ollut sen asian kanssa tekemistä.
Kaikki on siis todellakin vielä mahdollista!! :smiling face with heart-eyes:

Takaisin