Kiitos kaikille eilisistä kommenteista. Tässä tämän aamun Medigoo-liuska:
View attachment 112212
Tänään menkkojen oletettu alkamispäivä
Oi, onnea ja tarrasukkia! Ihanaa että teille tuli plussa vihdoinkin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 112212
Kiitos,toivoin mutta en enää uskonut mahdolliseen plussaan. Yrityskierto 10,laskin uudelleen taaksepäin ja todennäköisesti ensimmäinen ovulointikierto(ainoa yk missä oli oviskivut!)... Ja ainoa. Eli mullahan just on otettu ne amh -arvot ja näytti 0,20. En olisi uskonut enää tärppäävän! Olen vielä varuillani,mutta olo on erilainen; ei tee mieli tupakkaa(Luojan kiitos,lopetin jo eilen kun viimeiseen aamuröökiin jäi),eikä kahviakaan kuten ennen join monta kupillista päivässä.Ihanaa, onnea! Arvelinkin että oot niin nuori vielä että kyllä se positiivinen tulee kun oot ennenkin raskautunut
Sama laskettu aika mikä mun kuopuksella oli mulla ois jos tästä nyt tärppää niin 30 joulukuuta.Kiitos,toivoin mutta en enää uskonut mahdolliseen plussaan. Yrityskierto 10,laskin uudelleen taaksepäin ja todennäköisesti ensimmäinen ovulointikierto(ainoa yk missä oli oviskivut!)... Ja ainoa. Eli mullahan just on otettu ne amh -arvot ja näytti 0,20. En olisi uskonut enää tärppäävän! Olen vielä varuillani,mutta olo on erilainen; ei tee mieli tupakkaa(Luojan kiitos,lopetin jo eilen kun viimeiseen aamuröökiin jäi),eikä kahviakaan kuten ennen join monta kupillista päivässä.
Toivotaan kovasti että onni säilyy,ja tyyppi pysyy matkassa. Uteliaisuudesta menin vähän pelonsekaisin(pelkään keskenmenoa) tuntein silti jo tarkistamaan lasketun ajan,28.joulukuuta. Tänään 3+4.
Voi ei,ihanaa... Saanko kysyä mikä pv kuopus päätti tulla maailmaan?Sama laskettu aika mikä mun kuopuksella oli mulla ois jos tästä nyt tärppää niin 30 joulukuuta.
Onko täällä moni testailemassa ensiviikolla? Täällä tänään dpo4
Kiitos,toivoin mutta en enää uskonut mahdolliseen plussaan. Yrityskierto 10,laskin uudelleen taaksepäin ja todennäköisesti ensimmäinen ovulointikierto(ainoa yk missä oli oviskivut!)... Ja ainoa. Eli mullahan just on otettu ne amh -arvot ja näytti 0,20. En olisi uskonut enää tärppäävän! Olen vielä varuillani,mutta olo on erilainen; ei tee mieli tupakkaa(Luojan kiitos,lopetin jo eilen kun viimeiseen aamuröökiin jäi),eikä kahviakaan kuten ennen join monta kupillista päivässä.
Toivotaan kovasti että onni säilyy,ja tyyppi pysyy matkassa. Uteliaisuudesta menin vähän pelonsekaisin(pelkään keskenmenoa) tuntein silti jo tarkistamaan lasketun ajan,28.joulukuuta. Tänään 3+4.
Synty viikkoa ennen eli 21.12. Just päästiin jouluksi kotiaVoi ei,ihanaa... Saanko kysyä mikä pv kuopus päätti tulla maailmaan?
En oo varma vielä. Yhtään testiä mulla ei oo kaapissa että menee iltapäivään jos testaanMeinaatkos heti huomenna jo testailla? Vai odotatko vielä?
Oliko muita kun minä ja sinä tässä kohti testailemassa?
Mullakaan ei oo testejä kaapissa mut pitää varmaan muutenkin vielä tänään käydä kaupassa huomenna taitaa olla dpo9? Niin eihän silloin vielä vahvana näy luultavasti. Mutta toivossa on hyvä elää! (Totesi lapamato...)En oo varma vielä. Yhtään testiä mulla ei oo kaapissa että menee iltapäivään jos testaan
View attachment 112212
Mäki meinasin miehelle sanoa ku oli paljuun menossa että käviskö hakemassa mulle testejä ennenku menee mutta en kehannu häiritä toisen rentoutumis hetkeäMullakaan ei oo testejä kaapissa mut pitää varmaan muutenkin vielä tänään käydä kaupassa huomenna taitaa olla dpo9? Niin eihän silloin vielä vahvana näy luultavasti. Mutta toivossa on hyvä elää! (Totesi lapamato...)
nään tässä kyllä viivan mutta myös kuulu niin paljon huonoa tosta testistä. Uutta testiä vaan tekemään ja pietän peukkuja että menkat ei alkais ja ois tärpännytMoikka kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea plussanneille!! Olen seuraillut taustalla ja oli jotenkin sellanen fiilis että ei enää meille tärppää.. tikutin ovista kp 13 lähtien ja kp 16 oli jo selvät ovis oireet, limat ja kivut, mutta sitten kp 17 ovistikut loppui, ja jäi epäselväksi oliko ovis sitten silloin vai vasta myöhemmin. Ei huvittanut testata vaikka nyt oli menkat jo pari päivää myöhässä. Teidän testi kuvista innostuin ja kävin tekemässä testin. Hämmästys oli todella suuri kun testiin ilmestyi heti haalea plus viiva. Koitan laittaa sen teidän tiirailtavaksi, että mitä mieltä olette. Nyt dpo 13 noin. Apua, voiko olla...?
Ei tihrustaa edes tarvitse Toivotaan että tämä olisi se ihka oikea plussa ja että menkat pysyy poissaMoikka kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea plussanneille!! Olen seuraillut taustalla ja oli jotenkin sellanen fiilis että ei enää meille tärppää.. tikutin ovista kp 13 lähtien ja kp 16 oli jo selvät ovis oireet, limat ja kivut, mutta sitten kp 17 ovistikut loppui, ja jäi epäselväksi oliko ovis sitten silloin vai vasta myöhemmin. Ei huvittanut testata vaikka nyt oli menkat jo pari päivää myöhässä. Teidän testi kuvista innostuin ja kävin tekemässä testin. Hämmästys oli todella suuri kun testiin ilmestyi heti haalea plus viiva. Koitan laittaa sen teidän tiirailtavaksi, että mitä mieltä olette. Nyt dpo 13 noin. Apua, voiko olla...?
Tähän ei mulla tullut testi ajalla näkyvää viivaa vaan vasta testi ajan jälkeen toivotaan vahvistumistaMoikka kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea plussanneille!! Olen seuraillut taustalla ja oli jotenkin sellanen fiilis että ei enää meille tärppää.. tikutin ovista kp 13 lähtien ja kp 16 oli jo selvät ovis oireet, limat ja kivut, mutta sitten kp 17 ovistikut loppui, ja jäi epäselväksi oliko ovis sitten silloin vai vasta myöhemmin. Ei huvittanut testata vaikka nyt oli menkat jo pari päivää myöhässä. Teidän testi kuvista innostuin ja kävin tekemässä testin. Hämmästys oli todella suuri kun testiin ilmestyi heti haalea plus viiva. Koitan laittaa sen teidän tiirailtavaksi, että mitä mieltä olette. Nyt dpo 13 noin. Apua, voiko olla...?
Tähän ei mulla tullut testi ajalla näkyvää viivaa vaan vasta testi ajan jälkeen toivotaan vahvistumista
Se CB marketissa myytävä plus testi on kuraa ja siihen tulee kyllä testi ajalla myös turhia viivoja. Tää näyttäisi sille apteekista ostetulle? Mut joo yleisesti nää siniviivalliset kannattaa jättää jatkossa hyllylle.
Kiitos,toivoin mutta en enää uskonut mahdolliseen plussaan. Yrityskierto 10,laskin uudelleen taaksepäin ja todennäköisesti ensimmäinen ovulointikierto(ainoa yk missä oli oviskivut!)... Ja ainoa. Eli mullahan just on otettu ne amh -arvot ja näytti 0,20. En olisi uskonut enää tärppäävän! Olen vielä varuillani,mutta olo on erilainen; ei tee mieli tupakkaa(Luojan kiitos,lopetin jo eilen kun viimeiseen aamuröökiin jäi),eikä kahviakaan kuten ennen join monta kupillista päivässä.
Oikein paljon kiitos, ja kyllä muakin huvittaa että jos nyt tosissaan olen raskaana(3 positiivista raskaustestiä tehty) niin voi ihmekin tapahtua. On ollut niin paljon poppakonsteja viime vuoden puolella ja kymmenet testit ostettu ja tehty itkua vääntäen ja masennus hiipi kunnes pääsemme nyt tutkimuksiin julkiselle,eli 30.5.22 on aika julkisella lapsettomuuspolilla. Ensikäynti siis. Miehen simpat tutkittu jo 2/22 ja normaali tulos. Mun verikokeet katsottu,niissä häikkää sen verran että hoitaja jolta tulokset kuulin sanoi että:Oikein paljon onnea ja pikkuiselle tarrasukkia!! Ihanaa nähdä, että me ”vanhatkin” voidaan vielä tulla raskaaksi