Raskaaksi 2022

Ihanaa, onnea! Arvelinkin että oot niin nuori vielä että kyllä se positiivinen tulee kun oot ennenkin raskautunut :Two-hearts:
Kiitos,toivoin mutta en enää uskonut mahdolliseen plussaan. Yrityskierto 10,laskin uudelleen taaksepäin ja todennäköisesti ensimmäinen ovulointikierto(ainoa yk missä oli oviskivut!)... Ja ainoa. Eli mullahan just on otettu ne amh -arvot ja näytti 0,20. En olisi uskonut enää tärppäävän! Olen vielä varuillani,mutta olo on erilainen; ei tee mieli tupakkaa(Luojan kiitos,lopetin jo eilen kun viimeiseen aamuröökiin jäi),eikä kahviakaan kuten ennen join monta kupillista päivässä.
Toivotaan kovasti että onni säilyy,ja tyyppi pysyy matkassa. Uteliaisuudesta menin vähän pelonsekaisin(pelkään keskenmenoa) tuntein silti jo tarkistamaan lasketun ajan,28.joulukuuta.:Two-hearts: Tänään 3+4.

Kiitos,toivoin mutta en enää uskonut mahdolliseen plussaan. Yrityskierto 10,laskin uudelleen taaksepäin ja todennäköisesti ensimmäinen ovulointikierto(ainoa yk missä oli oviskivut!)... Ja ainoa. Eli mullahan just on otettu ne amh -arvot ja näytti 0,20. En olisi uskonut enää tärppäävän! Olen vielä varuillani,mutta olo on erilainen; ei tee mieli tupakkaa(Luojan kiitos,lopetin jo eilen kun viimeiseen aamuröökiin jäi),eikä kahviakaan kuten ennen join monta kupillista päivässä.
Toivotaan kovasti että onni säilyy,ja tyyppi pysyy matkassa. Uteliaisuudesta menin vähän pelonsekaisin(pelkään keskenmenoa) tuntein silti jo tarkistamaan lasketun ajan,28.joulukuuta.:Two-hearts: Tänään 3+4.
Sama laskettu aika mikä mun kuopuksella oli :smiling face with heart-eyes: mulla ois jos tästä nyt tärppää niin 30 joulukuuta. :smiling-eyes:

Voi ihanaa, toivottavasti pieni tarraa kunnolla kiinni ja tervetuloa joulukuisiin! :smiling face with heart-eyes:

Ihania uutisia täällä! :red-heart:

Täällä menossa kp 48 ja olin jo varma, että nyt on menkkakipuja (ja selvä lämpöpiikki iltapäivällä), mutta nyt sit sellaiset ovisliman kaltaiset vuodot, että ei mitään rajaa! Menkkoja ei kuitenkaan näy eikä kuulu...

En oo varma vielä. Yhtään testiä mulla ei oo kaapissa että menee iltapäivään jos testaan :folded:
Mullakaan ei oo testejä kaapissa mut pitää varmaan muutenkin vielä tänään käydä kaupassa :tears: huomenna taitaa olla dpo9? Niin eihän silloin vielä vahvana näy luultavasti. Mutta toivossa on hyvä elää! (Totesi lapamato...)

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea plussanneille!! Olen seuraillut taustalla ja oli jotenkin sellanen fiilis että ei enää meille tärppää.. tikutin ovista kp 13 lähtien ja kp 16 oli jo selvät ovis oireet, limat ja kivut, mutta sitten kp 17 ovistikut loppui, ja jäi epäselväksi oliko ovis sitten silloin vai vasta myöhemmin. Ei huvittanut testata vaikka nyt oli menkat jo pari päivää myöhässä. Teidän testi kuvista innostuin ja kävin tekemässä testin. Hämmästys oli todella suuri kun testiin ilmestyi heti haalea plus viiva. Koitan laittaa sen teidän tiirailtavaksi, että mitä mieltä olette. Nyt dpo 13 noin. Apua, voiko olla...?

Liitteet

• 20220417_194437.jpg
    20220417_194437.jpg
    561.4 KB · Katsottu: 190
Sanoin miehelle että pitää hakea läjä testejä lisää, vaikka ennen oon kyllä kerrasta uskonut mutta en enää..pelottaa että menkat kuitenkin alkaa...

Mullakaan ei oo testejä kaapissa mut pitää varmaan muutenkin vielä tänään käydä kaupassa :tears: huomenna taitaa olla dpo9? Niin eihän silloin vielä vahvana näy luultavasti. Mutta toivossa on hyvä elää! (Totesi lapamato...)
Mäki meinasin miehelle sanoa ku oli paljuun menossa että käviskö hakemassa mulle testejä ennenku menee mutta en kehannu häiritä toisen rentoutumis hetkeä :rolling:
Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea plussanneille!! Olen seuraillut taustalla ja oli jotenkin sellanen fiilis että ei enää meille tärppää.. tikutin ovista kp 13 lähtien ja kp 16 oli jo selvät ovis oireet, limat ja kivut, mutta sitten kp 17 ovistikut loppui, ja jäi epäselväksi oliko ovis sitten silloin vai vasta myöhemmin. Ei huvittanut testata vaikka nyt oli menkat jo pari päivää myöhässä. Teidän testi kuvista innostuin ja kävin tekemässä testin. Hämmästys oli todella suuri kun testiin ilmestyi heti haalea plus viiva. Koitan laittaa sen teidän tiirailtavaksi, että mitä mieltä olette. Nyt dpo 13 noin. Apua, voiko olla...?
nään tässä kyllä viivan mutta myös kuulu niin paljon huonoa tosta testistä. Uutta testiä vaan tekemään ja pietän peukkuja että menkat ei alkais ja ois tärpännyt :red-heart:

Ei tihrustaa edes tarvitse :smiling face with heart-eyes: Toivotaan että tämä olisi se ihka oikea plussa ja että menkat pysyy poissa :folded:

Tähän ei mulla tullut testi ajalla näkyvää viivaa vaan vasta testi ajan jälkeen :smiling face with heart-eyes: toivotaan vahvistumista :red-heart:
Se CB marketissa myytävä plus testi on kuraa ja siihen tulee kyllä testi ajalla myös turhia viivoja. Tää näyttäisi sille apteekista ostetulle? Mut joo yleisesti nää siniviivalliset kannattaa jättää jatkossa hyllylle.

Kiitos, ihanaa, että ei tarvinnut tihrustaa ja näätte saman minkä minäkin! Juu, tää on huono testi mutta ei ollut muita. Tämä tuli digiovistestin mukana. Mutta luulisin että tähän voi kuitenkin luottaa kun viiva tuli näkyviin nopeasti ja menkat jo myöhässä. Tein tän ilta pissasta. Mulla ei ole ikinä ollut edellisissä raskauksissa kovin vahvoja viivoja enkä oo jatkanut testailuja enää ekan plussan jälkeen. Nyt haluan kyllä varmistella vielä kunhan saan lisää testejä huomenna. Ei mitään kummempia oireita, tissit vähän kuumottaa ja välillä menkkaoloja. Mulla ikääkin jo yli 40v. Kumpa pysyisi matkassa!

Tähän ei mulla tullut testi ajalla näkyvää viivaa vaan vasta testi ajan jälkeen :smiling face with heart-eyes: toivotaan vahvistumista :red-heart:
Se CB marketissa myytävä plus testi on kuraa ja siihen tulee kyllä testi ajalla myös turhia viivoja. Tää näyttäisi sille apteekista ostetulle? Mut joo yleisesti nää siniviivalliset kannattaa jättää jatkossa hyllylle.

Tää tuli digi ovistestin mukana kun tilasin raskauskeijulta. Mullakin kerran tuli kaupan testiin plussa joskus tunnin päästä. Silloin en ollut raskaana. Toivon että tää olis oikee plussa nyt!!

Oikein paljon onnea ja pikkuiselle tarrasukkia!! :folded::Two-hearts::Two-hearts: Ihanaa nähdä, että me ”vanhatkin” voidaan vielä tulla raskaaksi :folded::Two-hearts::folded:

Tylsä vaihe kierrossa kohta ohitettu ja pääsee talletuspuuhiin :smiling-eyes: Mutta milläs sitä tylsyyttä on paikkailtu? No tilailin vielä lisää vitskuja miehelle ja mulle parantamaan mahdollisuuksia ja sattuipa mainos kohdille ja lähti sieltä sit niitä tikkujakin matkaan. Joten se siitä rennosta. Tai no ainahan voi yrittää rennolla otteellanmennä. Ja vältän loppuun asti sitä naurettavan liian aikaisin testaamista. Pitäiskin pyytää miestä piilottaa ne multa ja antaa takas vasta siinä äitienpäivä viikonloppuna. Siinä toki jos kierto lyhyempi niin on mahdollisuus että menkat on jo alkanu ennen sitä viikonloppua. Ovishan sen taitaa määrätä aika pitkälti. Tuleeko aikaisemmin taas vai miten tulee.
Huomenna tulis sitten simppojen tulokset, jännittää kieltämättä:Grimacing Face: Varaudutaan kaikkeen.

Oikein paljon onnea ja pikkuiselle tarrasukkia!! :folded::Two-hearts::Two-hearts: Ihanaa nähdä, että me ”vanhatkin” voidaan vielä tulla raskaaksi :folded::Two-hearts::folded:
Oikein paljon kiitos, ja kyllä muakin huvittaa että jos nyt tosissaan olen raskaana(3 positiivista raskaustestiä tehty) niin voi ihmekin tapahtua. On ollut niin paljon poppakonsteja viime vuoden puolella ja kymmenet testit ostettu ja tehty itkua vääntäen ja masennus hiipi kunnes pääsemme nyt tutkimuksiin julkiselle,eli 30.5.22 on aika julkisella lapsettomuuspolilla. Ensikäynti siis. Miehen simpat tutkittu jo 2/22 ja normaali tulos. Mun verikokeet katsottu,niissä häikkää sen verran että hoitaja jolta tulokset kuulin sanoi että:
"Katsotaan sitten mikä on teille sopiva hoitomuoto".

Paras oli että ensisoitto hoitajalta maaliskuussa ja hän oli todella positiivinen ja sanoi mulle että
Jos plussaat saat täältä alkuraskausultran sitten. Ja vielä totesi;
"Toivotaan että syke näkyy silloin!"

Olin hieman pöyristynyt tuosta positiivisuudesta koska oma positiivisuus karisi jo 5 -6 yrityskuukauden kohdalla.

Tässä tämän aamuinen RFSU-puikko jonka tein huvikseni
DPO 12

Liitteet

• 33FF7B73-923A-48B0-B8A2-5FEC18AEDA5D.jpeg
    33FF7B73-923A-48B0-B8A2-5FEC18AEDA5D.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 229
Takaisin