Raskaaksi 2022

Kiitos kaikille eilisistä kommenteista. Tässä tämän aamun Medigoo-liuska:

BB1092DD-2FF7-41C4-BDCE-EE77F03E8A82.jpeg
Tänään menkkojen oletettu alkamispäivä

Mun tsh tulos tuli, oli vain 0,88. :Weary Cat Face: Viiteravojen rajoissa siis mutta kuulostaa musta matalalta. Niinpä otan vielä t4v samalla kun progesteronit. Mulla on ylipainoa, enkä nyt yhtäkkiä itselleni diagnosois kilpirauhasen liikatoimintaa. Miltä muista tuo arvo kuulostaa?

Mulla on kilpirauhaslääkitys (Thyroxin), arvo juuri viimeksi mitattuna tuota luokkaa ja raskaana. Ilman lääkettä olisi siis enemmän varmaan. Lääkäri sanoi, että ihan normaali on vaikka onkin viitteen alarajan lähellä (mutta jos alle viitteen laskisi niin sitten ehkä vähennettäisiin lääkemäärää). Olen ymmärtänyt, että sekä raskaana ja yrittäessä nimenomaan erityisesti sitä liian korkeaa arvoa seurataan ja tarvittaessa lääkitään. Yritysaikana minulle sanottiin, että aiempi vähän liian korkea arvoni voi haitata vaikka se ei ollut mitenkään kovin korkea ja oli viitteissäkin (mutta ei ehkä ns raskautta yrittävän ideaaliviitteissä silloin). Se arvo oli muistaakseni 2,2 tai sen suuntaista. Tällä kokemuksella tuo arvosi kuulostaa siis minusta ihan positiiviselta! Mutta toki kannattaa varmistaa asia oikealta ammattilaiselta jos mahdollista :smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
KIITOS kaikille :red-heart: Tikutin ovulaatiota,ja sain piikin eli plussan kp 14. Ovulaatiokivut oli kp 15 todella kovina ja molemminpuoleisina...Tässä ihan hämillään vielä itsekin.:Two-hearts::folded: Nyt on kp 26. Eli oiskos dpo 11.

Paljon onnea ❤ toivotaan että tarraa lujasti kiinni!

Mie sain pysyvän hymyn ovisdigiin, vielä tänään pitää mies kellistää ja sitten voi siirtyä piinailemaan!

KIITOS kaikille :red-heart: Tikutin ovulaatiota,ja sain piikin eli plussan kp 14. Ovulaatiokivut oli kp 15 todella kovina ja molemminpuoleisina...Tässä ihan hämillään vielä itsekin.:Two-hearts::folded: Nyt on kp 26. Eli oiskos dpo 11.

Ihana uutinen! ❤️ Toivottavasti vahvistuu ja etenee hyvin. Mutta hienolta vaikuttaa tähän mennessä noilla päivillä!

Takaisin