Kultahippi
Näppärä viestien naputtelija
Ihanaa pääsiäistä kaikille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomenet ja hyvää pääsiäistä kaikille! Täällä DPO 10,O+ aikaa 11 pv. En ole testannut. Tuli postissa Medigoo-erittäin herkät testiliuskat. En ole uskaltanut testata. Huomenna pitäisi menkat alkaa...Jänskä pääsiäinen.
Varmaan täällä kohta kommentoi joku enemmän kilpirauhasista tietävä, mut mun maallikon silmään tuo arvo on varsin hyvin vielä viitearvojen sisällä? Kurkkasin jotain mun vanhoja verikoetuloksia, näköjään multa on työterveydessä mitattu ahkeraan tuota arvoa, ja viimesen kuuen vuoden sisään mulla on tuo arvo seilannu välillä 1,1-2,2. Eikä mitenkään että olis vuosien saatossa menny ylös tai alaspäin, vaan arvot ollu 2016: 2,1 / 2017: 1,1 / 2020: 2,2 / 2021: 1,3. Eli tästä ite veikkaisin että noinkin iso vaihtelu ku mulla arvoissa on ihan normaalia, ja varsinkin veikkaisin että sun arvo on ihan täysin normaali :) mutta tosiaan, nämä ihan mutupohjalta! Lääkäri osaa sit sanoa :)Mun tsh tulos tuli, oli vain 0,88. Viiteravojen rajoissa siis mutta kuulostaa musta matalalta. Niinpä otan vielä t4v samalla kun progesteronit. Mulla on ylipainoa, enkä nyt yhtäkkiä itselleni diagnosois kilpirauhasen liikatoimintaa. Miltä muista tuo arvo kuulostaa?
Mun tsh tulos tuli, oli vain 0,88. Viiteravojen rajoissa siis mutta kuulostaa musta matalalta. Niinpä otan vielä t4v samalla kun progesteronit. Mulla on ylipainoa, enkä nyt yhtäkkiä itselleni diagnosois kilpirauhasen liikatoimintaa. Miltä muista tuo arvo kuulostaa?
Ei ole lääkitystä, hyvä kuulla että arvo kuulostaa hyvältä mataluudestaan huolimatta!Todella hyvä tulos! TSH kertoo tilanteen paremmin kuin T4V. Itse en edes kiinnitä huomiota siihen T4V-arvoon, kun minulla se oli "nätisti viitearvojen keskellä", vaikka TSH huiteli ihan kaukana ylärajan toisella puolella ja vajaatoiminta aiheutti ties mitä oireita. Itselläni on hyvä olo nyt lääkityksellä, jos TSH on alle 1. Toki ne on vähän yksilöllisiä.
Onko sulla lääke käytössä?
T. Kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä
Mun tsh tulos tuli, oli vain 0,88. Viiteravojen rajoissa siis mutta kuulostaa musta matalalta. Niinpä otan vielä t4v samalla kun progesteronit. Mulla on ylipainoa, enkä nyt yhtäkkiä itselleni diagnosois kilpirauhasen liikatoimintaa. Miltä muista tuo arvo kuulostaa?
View attachment 112208 Medigoo iltapissa dpo 10,haamua? Uteliaisuus heräsi testiä en ennen ole kokeillut. Väittää olevan erittäin herkkä.
Kylläpä siellä haamu pilkistääView attachment 112208 Medigoo iltapissa dpo 10,haamua? Uteliaisuus heräsi testiä en ennen ole kokeillut. Väittää olevan erittäin herkkä.
Tää on oikea haamulainen testin tuntien en malta odottaa aamuunView attachment 112208 Medigoo iltapissa dpo 10,haamua? Uteliaisuus heräsi testiä en ennen ole kokeillut. Väittää olevan erittäin herkkä.
View attachment 112208 Medigoo iltapissa dpo 10,haamua? Uteliaisuus heräsi testiä en ennen ole kokeillut. Väittää olevan erittäin herkkä.