Raskaaksi 2022

Veikkaan, että noi lisäravinteet mitä aloin viime kierrossa popsia on ny jotain tehny mun hormonitoiminnalle. Ovulaatiopäivänä tuli monta finniä naamaan, ja se pieni verituhruvuoto. Jo ovulaatiota ennen alkoi ihan jäätävä väsymys, joka on päällä vieläkin! Ei meinaa hereillä pysyä. Ja rintojen aristus alko jo eilen, dpo 1. Toivottavasti on positiivisia muutoksia nämä :Eyes:

Veikkaan, että noi lisäravinteet mitä aloin viime kierrossa popsia on ny jotain tehny mun hormonitoiminnalle. Ovulaatiopäivänä tuli monta finniä naamaan, ja se pieni verituhruvuoto. Jo ovulaatiota ennen alkoi ihan jäätävä väsymys, joka on päällä vieläkin! Ei meinaa hereillä pysyä. Ja rintojen aristus alko jo eilen, dpo 1. Toivottavasti on positiivisia muutoksia nämä :Eyes:

Toivotaan parasta, oireet ainakin enteilee hyvää. :folded:

Hetken tässä puhun itsestäni ja avaan omaa tilannettani :tears:

Mulla on siis ollut menkat poissa jo reilun 6kk. Imetin kuopusta melkein kaksivuotiaaksi, niin menkat olivatkin poissa aika kauan pelkästään sen takia. Kahdet kerkesi kuitenkin tulla ja sitten ne katosi. Ollaan tämä alkuvuosi kuitenki yritetty lasta vaikka tiedetty, että tilanne vähän epätoivoinen näillä kantimilla. Tänään oli mulla lääkäriaika ja sain primolut kuurin :folded: Toivottavasti alkais kierto vähän säännöllistymään. Aina se on ollut epäsäännöllinen, muttei koskaan näin paljoa.

Ei ole siis mitään hajua dpo:sta, en ole testaillut, mutta talletteluja tehty viimeksi viikko sitten. Mulla ei ole mitään toiveita tai uskoa, että tästä tilanteesta raskaaksi tulisin, mutta eilen ja tänään on kovasti vihlonut vasemmalta alavatsaa. Eilen sellaisia sukkapuikkokipuja ja tänään vaan sellaista tasaista menkkamaista jomotusta. En tiedä onko ovis vai mikä, mutta toivottavasti ei ainakaan oo mitään vialla.

Kivaa päästä jännäilemään tänne muiden kanssa :red-heart:

Uppisss ja Nurppu, varmaan itsekin olette googlanneet, mutta löysin hakusanoilla "hyytymä kuukautiset" useamman artikkelin, jossa sanottiin hyytymien johtuvan usein runsaista kuukautisista. Minulla ei ole koskaan ollut puolta senttiä suurempia hyytymiä, mutta kuukautiset eivät ole kovin runsaat.

Uppisss ja Nurppu, varmaan itsekin olette googlanneet, mutta löysin hakusanoilla "hyytymä kuukautiset" useamman artikkelin, jossa sanottiin hyytymien johtuvan usein runsaista kuukautisista. Minulla ei ole koskaan ollut puolta senttiä suurempia hyytymiä, mutta kuukautiset eivät ole kovin runsaat.

Hmm minulla taas on tosi niukat 2-3 pv kestävät menkat ja hyytyy paljon. Oikeestaan vaan eka päivä vuotaa ja loput on hyytymää

Ja mulla tullu ku saavista kolme päivää :Grimacing Face: Josko tänää alkaa vähenee ku neljäs päivä. Täytyy käydä ens viikolla ottaa rauta ja d. En raaskinut sit vielä mittauttaa itselt muuta.

Oli taas useampi sivu kahlattavana tätä ketjua läpi, kun aina välillä olen enempi aktiivinen vain tuolla km- ja lapsettomuuspuolella. Tämä on aamu aloitettu sormustestillä ja kädestä ennustamisella. Onneksi mies vielä nukkuu.. :tears: Tosin hänkin tietää minun olevan vähän hörhähtävä. Uskon myös energioihin. :smiling-eyes:

Sormustesti ei mennyt ehkä ihan kuten piti, kun en tajunnut seurata myös sitä, miten näyttää keskenmenot. Pysäytin siis liikkeen itse liian ajoissa. Mutta saldoksi sain: tyttö, tyttö, tyttö, poika, tyttö, poika, tyttö ja sitten loppui liike. Kolme menetystä taustalla ja kaikista ollut tyttöfiilis, tosin eihän sitä varmaksi voi tietää kun ovat menneet kesken rv 6, rv 9 (kohdunulkoinen) ja rv 12 (kehitys pysähtynyt rv 9). Kämmenestäni en ota mitään selvää. Elämänviivakin haarautuu hetkeksi sivuraiteelle ja sitten siinä on sellainen "jatkopala" minkä kautta viiva jatkuu melkein ranteeseen saakka. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Nyt on dpo 5 tai 6. LH-huipun bongasin aikaisin 9.4 aamuna, mutta koska oli kovat oviskivut jo samana iltapäivänä, niin mahdollisesti ovis osuikin samalle päivälle. Tässä kierrossa mulla oli letrot käytössä ja miehellä antibiootti leukospermiaan, vaikutuksesta ei tiedetä kun tämä hoitokierto peruuntui lakon takia. Ainahan sitä voi toivoa, että näillä konsteilla tärppäsi, mutta en uskalla liikoja toivoa..

Joo, samaan päädyin nopsalla googletuksella! Mulla nuorenpana ainakin oli kyllä tosi runsaat menkat ja sillon olikin tollasia ja siks oon vaan aatellu että kuuluvat asiaan. Nyt viime vuodet ei yleensä oo niin runsaat ollu, ja enpä osaa varmaks sanoa onko hyytymien määrä samalla vähentyny myös. En oo enää kuukupin kans niin kauheesti kattellu tilannetta samalla tavalla ku joskus siteiden kans!

Täällä kovasti oottelen et pääsee testaan. Ens viikon torstaina pitäis alkaa kuukautiset et jos alkuviikkoon jaksaa malttaa. Kauhea pahaolo ollut pari päivää ja tänään kun heräsin niin yöpaita oli rintojen kohalta märkä. :Hugging Face:

Kp4, masis päällä. Piristykseksi vien lapset elokuviin. Saan vähän muuta ajateltavaa. Menkkojen soisi tänään vähenevän. Josko saisi miehen kanssa jo illalla haliteltua. Ei ole läheisyyttä ollut nyt vähään aikaan muutenkaan ja olo ollut semmoinen että sitä tarttis.
Tämä kierto mennään rennolla meiningillä ilman oviksen tikuttelua ja raskaustestin saan tehdä vasta äitienpäivänä(onko jo etukäteen tuhoon tuomittu ajatus). Silloin olisi kp27, jollei menkat ala ennen sitä. Aina voin arvailla edellisten oireilujen perusteella, milloin ovis olisi, koska yrityshän ei tauolle mene.
Eilen tosiaan saatiin toimitettua miehen näyte felicitakselle, vielä ei vastausta ole tullut ja taitaa mennä tiistaille kun se ei eilen ollut tullut. Jännittää vähän.

No, kaikille ketä tsemppihalia nyt tarvitsee, täältä lähtee :Hugging Face:

hyvää pääsiäistä :Hatching Chick:

Hyvää pääsiäistä :red-heart::red-heart::red-heart:

Meillä jää yritys tauolle. Toki ei siis ehkäisyä ole et tulee jos tullakseen mutta yrittää jopa vältellä nuo hedelmällisimmät päivät.. Tosiaan ihan tän työ homman takia. Olis kiva eka saada se vakkari paikka et ois turva sen puoleen sitten.

Voi Omena :red-heart: onhan niitä plussia tosiaan tullut joskus myöhemminkin. Mut niinku itekki oot sanonu, voi siinä hetki mennä ihan luonnollisestikin vaikka nyt onkin kiinnikkeet ja polyypit siivottu tieltä :red-heart: joka tapauksessa otan osaa negasta :sad-face:

Uppis: Voi että, mutta ymmärrän! Toivotaan että kaikki menee just parhain päin, miten ikinä meneekään! :)

Hyvää pääsiäistä kaikille! :Rabbit Face::Hatching Chick:

Täällä kp 36 ja taitaa olla ovis tulossa limoista päätellen. Yhdet menkat ollut syyskuisen synnytyksen jälkeen, joten ihan ei kierto oo raiteillaan vielä. :No Evil Monkey:

Täällä odotellaan menkkojen alkamista ekaa kertaa synnytyksen jälkeen! Lopetin noin kolmisen viikkoa sitten imetyksen kokonaan vaikkakin oli vaan enää silloin 1 kerta jäljellä/pvä ja nyt noin 3 pvää sattunut ja pistellyt alavatsaa. Nyt ihan turvottaa ja sellainen olo että joko pian alkaisi. En malta odottaa että kierto alkaisi!

Täällä ollaan 2,5 kk kaksosten "vauvatelineenä" pääsiäinen. Ihan hyvin pärjäsin ainakin tänään, toivottavasti huomenna nimiäisissä kaikki pitävät mölyt mahassaan.

Hyvää ja toivottavasti rentouttavaa pääsiäistä kaikille <3

Huomenet ja hyvää pääsiäistä kaikille! Täällä DPO 10,O+ aikaa 11 pv. En ole testannut. Tuli postissa Medigoo-erittäin herkät testiliuskat. En ole uskaltanut testata. Huomenna pitäisi menkat alkaa...Jänskä pääsiäinen. :folded::smiling-eyes:

Takaisin