Mitenkäs tuo ovisplussa nyt oikein tulkitaan, kun minulla tuli silloin keskiviikko aamupäivä ja iltapissoista yhtä vahvaa plussaa, mutta torstai aamupäivän testistä ehkä hitusen tummempi plussa. Toki en ole täysin varma oliko se tummempi, kun vertasin sitä niihin jo kuivuneisiin keskiviikon testeihin. Flo merkkasi ovulaation perjantaille ja FF torstaille. Talletukset onnistui ti, ke ja to. Toivottavasti se sitten riittää.
Moni on sanonut, että gelee royal + vehnänalkioöljy saa vahvan viivan ovistikkuun ja näin kävi myös mulla. Mulla ei ole kuitenkaan vertailupohjaa, kun tämä oli ensimmäinen kierto ovistikkujen kanssa. Ei onneks ainakaan tarvinnut arpoa, että onko haalea viiva plussa vai vahvistuuko se kunnolla oikein vahvaksi.
Yksi uusi juttu mikä tässä yrittäessä on kuitenkin tullut on seksihaluttomuus. Tai enemmänkin suoritusmaisuus. Yleensä huomaan itsessäni ovulaation lähettyvillä edes jonkinlaisia haluja, mutta pari viimeisintä kiertoa on ollut aikalailla vain suoritusta. Ja meillä on oikeastaan seksiä vain ovulaation aikaan, koska itseä ei haluta. Tämä on se isoin syy sille, että päätettiin tämän olevan viimeinen yrityskierros hetkeen. Pahalta se silti tuntuu lopettaa yrittäminen, mutta se tekee varmasti itselle ihan hyvää ja toivottavasti auttaa lieventämään stressiä onnistumisen suhteen.
Tässä kuussa on ollut käytössä taas greippimehu, gelee, maca, vehnänalkioöljy, sinkki ja akupunktio. Kahvia en itse juo muuta kuin satunnaisesti kahvilassa lattea.