Mä kans poltin 17 vuotta ku korsteeni ja viime vuodesta yrityksen aloittamisesta asti vähensin ja oli päiviä kun en polttanut mutta vieroitusoireet teki mm ajamisesta mahdottoman ja kun asuu syrjässä niin auto on pakollinen. Meillä päin ei saanut mitään tukea lääkäristä ja purkilla, sillä kirjalla vaikka hyvä olikin yms ei ollut mulle hyötyä. Mulla oli aivan hullua huimaamista ja saatto vintti pimentyä kesken ajon tai kauppareissun ja piti äkkiä stopata ja mennä makuulleen, niin vahvat viekkarit oli. Niin siksi poltin kuitenkin joka päivä vaihtelevan määrän. Sit ku tuli plussa ni lopetin ihan naps eikä yhtään mitään vieroitusoireita! Kerkesin melkein 3kk olla polttamatta ja opin käsittelemään tunteita ilman kaipuuta röökiin, mutta keskenmenon jälkeen oon kylläkin totta puhuen polttanut 3 toppaa yhteensä tavan ja tilanteesta tulleen pettymyksen vuoksi, mutta esim tällä viikolla en ole polttanut ollenkaan eikä mulla ole mitään vieroitusoireita tai edes halua ostaa tupakkaa. Halu raskautua eli se kuuluisa motivaatio on niin vahva, että eiköhän tää tupakointi ollut tässä, vaikka vielä vuosi sitten olin varma etten tuu ikinä pääsemään röökistä eroon, koska meni toppa päivässä. Tsemppiä kaikille polttajille nikotiinittomaan elämään, tiedän kokemuksesta ettei ole helppoa tehdä sitä päätöstä että nyt jos koskaan! Itse sanoisin vinkiksi, että mikä on se asia joka motivoi, niin pitää vaan vahvistaa sitä. Ja sit jos tunteiden käsittelyyn käyttää röökiä, niin kokemuksesta voi sanoa että se vitutuskin menee ohi parissa minuutissa ja jos sen ajan malttaa vaikka kuunnella hyvää biisiä, niin se on jo yks rööki vähemmän.