Raskaaksi 2022

Joo totta, tolla tosiaan näyttäa olevan tutkitusti vaikutusta! Mut joo, hyvä jos meet sinne lääkärille, se voi sit kattoa et missä vois olla eniten järkeä! :)

En selkeesti osaa tota sormusjuttua. Näyttäis et mulle tulee loputtoman paljon lapsia jotka kaikki on tyyliin eka poikia mutta myöhemmin tyttöjä :Relieved Face:
Voiko tänne liittää videon? Mä voisin kattoa josko osaisin tulkita sitä. :smiling-eyes: Pidä ensin sitä sormusta siinä hiuksessa ranteen päällä lepäämässä, ja tää tulee tehdä vasemman ranteen päällä.

Olitko millo menos sinne gynelle? Jos keskustelet sen kaa siitä progetuesta? Sehän kuulostaisi järkevältä ja sitä sit voi jatkaa raskaana.
Heti toukokuun alussa. Toiveet on korkealla että saisin progetuen sieltä. Siksi käyn ottamassa labrat oikea-aikaisesti jo ennakkoon ettei mee aikaa siihen kun on aika tiukassa ajat tuolla gynellä..

Voiko tänne liittää videon? Mä voisin kattoa josko osaisin tulkita sitä. :smiling-eyes: Pidä ensin sitä sormusta siinä hiuksessa ranteen päällä lepäämässä, ja tää tulee tehdä vasemman ranteen päällä.
Ehkä mä vaan hyväksyn mun äärettömät transtytöt sellaisina kuin he on :red-heart:

Ehkä mä vaan hyväksyn mun äärettömät transtytöt sellaisina kuin he on :red-heart:

Hah :tears: Mulla meni myös hermo kun eilen täältä innostuneena googlailin kämmenen viivoja. Puuttuu koko helkkarin avioliittoviiva, josta lapsiviivojen pitäis lähteä. Tulkinnan mukaan olen seksistä ja vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostumaton androgyyni ilmeisesti :tears: Pitää vissiin kertoa tämä totuus myös miehelle jossain vaiheessa...

Hah :tears: Mulla meni myös hermo kun eilen täältä innostuneena googlailin kämmenen viivoja. Puuttuu koko helkkarin avioliittoviiva, josta lapsiviivojen pitäis lähteä. Tulkinnan mukaan olen seksistä ja vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostumaton androgyyni ilmeisesti :tears: Pitää vissiin kertoa tämä totuus myös miehelle jossain vaiheessa...
Aivan, unohin jo käden! Täällä mulla näyttäis olevan yksi lapsi! Mut missä on tuo avioliittoviiva! :D

Mulla on niitä lapsiviivoja joku 20 haituvaa ja kaksi vahvempaa :Upside Down Face: hoidot tekee musta octomomin × 2?
Aa hei hitsi, nyt on vähän ristiriitasta tietoa! Joku lähde sano että lapset on käden sivussa, pikkurillin ja sydämenviivan välissä. Toinen sano että lapset on ranteen renkaat! Käden sivussa niit on yks mutta ranne epäselvempi, ehkä kaks :Sleuth Or Spy: mut näissä ei oo jälkiä mun äskösestä suurperheestä!

Aa hei hitsi, nyt on vähän ristiriitasta tietoa! Joku lähde sano että lapset on käden sivussa, pikkurillin ja sydämenviivan välissä. Toinen sano että lapset on ranteen renkaat! Käden sivussa niit on yks mutta ranne epäselvempi, ehkä kaks :Sleuth Or Spy: mut näissä ei oo jälkiä mun äskösestä suurperheestä!
Kumman käden ranne? :tears:
Vasemmassa mulla on 4 ja oikeessa 3.

Täällä dpo 5-6. En taida testailla,kun menkat alkanee sunnuntaina...Meinaan oli niin huono amh-arvo(0.20) ja fsh koholla kp 3, jotta vaikka ovuloin aamulämmöistä kp 16 Fertility Friendin mukaan niin luotto täysnolla raskautumisen suhteen. Tämä on yk 10.
Miten fsh tai sen koholla oleminen alkukierrosta vaikuttaa raskautumiseen? Jos sulla on ovulaatiot ja kierto säännöllinen niin se on kuitenkin hyvä merkki? :folded:

Kumman käden ranne? :tears:
Vasemmassa mulla on 4 ja oikeessa 3.
Jaa, nyt en tätä osaa sanoa :D mullakin muuten oikeassa kaks varmaa, yks ehkä. Vasemmassa yks varma ja yks ehkä. :D sen sijaan noita käden sivussa olevia on molemmissa käsissä hyvin selkeä yks ainut!

Hanat on auki, kp1 virallisesti täällä.
Huomenna sitten ajelen helsinkii hakemaan näytepurkkia felicitakselta. Ja torstaina toimitan sitten miehen näytteen tutkimuksiin. Mä olin katsonut viikot väärin. Tää olis pitänyt jo tehdä. Onko tietoa kauan normaaliin siemennesteanalyysiin menee aikaa?

Vitsit ku en muista yhtään! Meillä kun mies testattiin silloin kun naistenpoli oli lomilla, niin oli niin kauan aikaa saada tulokset. Mutta mun mielestä oli kyse max päivistä, ehkä tuli jopa saman päivän aikana. Mutta en kyllä muista. Näkisköhän kannasta miehen tiedoilla...? :Face Without Mouth:

Edit. Mies muisteli myös, että tuli samana päivänä tai seuraavana!

Muokattu viimeksi:
Opetusfilmi tarvittais! Mulla on vaan vähän lyhyt tukka roikottaa mitään sormusta :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

No niin... Kp 43 takana. Ei näy menkkoja. Huomenna tai torstaina teen seuraavan aamutestin, sillä torstaina kasilta sinne perhesuunnitteluneuvolaan keskustelemaan hoidoista.

Pääsiäisenä pitäisi mennä kaksosnimiäisiin. En ole nähnyt vauvoja vielä ja pelkään, että heistä kuulemisen aikoihin noussut pisto lapsettomuudesta nousee uudelleen pintaan. Itse vauvat eivät häiritse, mutta pelkään, jos kukaan vihjaiseekaan, että millos meille lisää... :sad-face: Pelottaa.

No niin... Kp 43 takana. Ei näy menkkoja. Huomenna tai torstaina teen seuraavan aamutestin, sillä torstaina kasilta sinne perhesuunnitteluneuvolaan keskustelemaan hoidoista.

Pääsiäisenä pitäisi mennä kaksosnimiäisiin. En ole nähnyt vauvoja vielä ja pelkään, että heistä kuulemisen aikoihin noussut pisto lapsettomuudesta nousee uudelleen pintaan. Itse vauvat eivät häiritse, mutta pelkään, jos kukaan vihjaiseekaan, että millos meille lisää... :sad-face: Pelottaa.
Tuttuja tunteita. Tosin minua pelotti jossain vaiheessa myös vauvat. Lähinnä jotenki pelkäsin et jos otan jonku vauvan syliin nii sit aukee joku hillitön lapsettomuuden pato, joten jossai kohtaa välttelin muiden vauvoihin koskemista. Mut siis halusin sanoo sulle, että et todellakaan oo yksin noiden ajatusten kanssa. Muista olla armollinen itselle, kaikki ajatukset on sallittuja :Two-hearts:

Muistan ite miettineeni just samoja asioita ennen meidän esikoisen raskautta. Olin just saanu keskenmenon ja oltii menossa ristiäisiin. Pelkäsin ihan hirveesti et joku tökerö sukulainen tulee kyselee meiltä lapsista. Keräsin hirveet vihat tästä ja päätin, että ihan varmasti töksäytän kaikille takas, että oon just saanu keskenmenon ja ollaa lapsettomuushoidoissa.. Sit siinä kävi niin et kukaan ei kyselly mitää. Et ehkä tommone raivo asenne auttaa :rolling:

Joka tapauksessa hyviä ristiäisiä. Toivotaan että kukaan ei oo tökerö. Mieti vaikka etukäteen mitä teet tai sanot, jos niin kuitenki käy. Hyvä et teillä on perhesuunnitteluneuvolaan aika. Toivottavasti saatte pian apua. :smiling-eyes:

Saatko ovulaation kiinni kun käytät letroja? Mun on aina pitäny käyttää vaan digitaalisia ovulaatio testejä, liuskatestit ei toimi ja sekoilee ton pcos takia. Mietin siis vaan sitä et jos tulee ovulaatio plussa niin voisitkohan käydä verikokeessa mittaamassa tapahtuuko se oikeesti? Mulla ekassa letrokierrossa oli ultra ja sit myös tutkittiin muistaakseni progesteroni verikokeella, että nähtiin että ovulaatio oli oikeesti tapahtunu. Sit kun todettiin et ne on normaalit ni jatkoin letroja ilman mitään tarkistuksia. Oltiin julkisella hoidossa. Oot tietysti voinu jo käydä siel verikokeessa. Onko sun letro annosta muutettu vai onko joku minimi?

Nyt vasta toinen letro-kierto menossa, viime kierrossa oli ovulaatio kp33 (vaikka siis se letrokuuri kp3–7). Sain liuskatesteillä kiinni ja varmistin digillä. oon tykänny niistä liuskoista kun ovat halvempia siihen, että testaan 22 päivän ajan kahesti päivässä ja vain varmistan digillä tummat liuskatulokset:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mulla on se minimiannos letroissa ja lääkäri kielsi nostamasta sitä, ennen kuin ollaan ultrassa todettu, että se ei vaikuta. mutta mulla ei tosiaan oo rahaa mennä ultraan:crying-face:näkee sit huomenna, mitä ne sanoo neuvolas tähän (lupasivat soittaa). (ja siis kävin tammikuus yksityisel, mut en varautunu siihe et siel pitäis alkaa ravaa ku sainki heti diagnooseja ja lääkityksiä) Varmaan sama homma taas tässä kierrossa, kun nyt kp15 eikä testeissä ole ollut kuin juuri ja juuri haamuviivoja.

Olin ristiäisissä viikko sen jälkeen, kun sain lapsettomuusdiagnoosit ja aloitimme lapsettomuushoidot. Ristiäisistä alkoi 3 viikon kestänyt vaikea masennuksen jakso, joka lopulta alkoi ratketa kun puolisoni käski minun hakea apua (hän kyllästyi siihen, että itkin kaikki päivät). Sain apua usean viikon ajan ja nyt käyn terapiassa, ettei tulisi uudestaan niin pahoja kausia.

Neuvoisin siis jo pienellä kynnyksellä soittamaan kriisipuhelimiin ja keskustelemaan tunteista, joita ristiäisissä herää. Ristiäisissä pahinta ei ollut vauvan kohtaaminen (hän oli ihana) vaan tuntea niin voimakkaasti se perheen ja suvun rakkaus, josta jään paitsi kun minulla ei lasta ole.

Palailenpa pikkuhiljaa taas tänne. Olen siis käytännössä pitänyt taukoa yrityksestä ja myös foorumista yhden kierron ajan. Teki ihan hyvää ottaa vähän etäisyyttä keskenmenon ja kemiallisen jälkeen ja keskittyä muihin asioihin. Oli ihanan rento kuukausi. Olitte sitten ehtinyt kirjoitella sellaiset 45 sivua sillä aikaa, mutta sainpahan kaiken luettua. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja olipahan aikamoista vuoristorataa, kun raskaustestiviivojen tiirailusta on ehditty siirtyä jo käden lapsiviivojen tihrusteluun. :Face With Tears Of Joy:

Täällä on nyt kp3 ja aloittelen juuri taas greippimehuja. Jospa nyt olisi meidän kierto. :Person With Folded Hands:

Meikällä jotain sekoilua nyt elimistöllä... Ovisplussan sain tosi selkeenä sunnuntai-iltana (kuvan laitoin sunnuntaiaamuna kun oli jo aika tumma, mutta illasta vielä tummempi). Mut lämmöt ei vielä lähteny kunnolla nousuun... Tai melkeen näytti olleen nousumatkalla, mutta tänään meni taas alas. Ny mietityttää jo että jos nuo ei lähtis tosta ylöspäi ni mitä tää sit olis? Ovisplussa mutta ei ovista? Onks se joku kysta mahollisesti sit? :Eyes: mut joo, kattellaa viel josko ne lämmöt lähtiski vielä ylös!
mulla ovisplussasta menee helposti 3 päivää että lämmöt lähtee nousuun, ehkä ne siitä sulla vielä nousee tosta:red-heart:

Nyt vasta toinen letro-kierto menossa, viime kierrossa oli ovulaatio kp33 (vaikka siis se letrokuuri kp3–7). Sain liuskatesteillä kiinni ja varmistin digillä. oon tykänny niistä liuskoista kun ovat halvempia siihen, että testaan 22 päivän ajan kahesti päivässä ja vain varmistan digillä tummat liuskatulokset:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mulla on se minimiannos letroissa ja lääkäri kielsi nostamasta sitä, ennen kuin ollaan ultrassa todettu, että se ei vaikuta. mutta mulla ei tosiaan oo rahaa mennä ultraan:crying-face:näkee sit huomenna, mitä ne sanoo neuvolas tähän (lupasivat soittaa). (ja siis kävin tammikuus yksityisel, mut en varautunu siihe et siel pitäis alkaa ravaa ku sainki heti diagnooseja ja lääkityksiä) Varmaan sama homma taas tässä kierrossa, kun nyt kp15 eikä testeissä ole ollut kuin juuri ja juuri haamuviivoja.
Joo toi on järkevää. On ne digit melko kalliita. Mulla ei tuu ovulaatio käytännössä ikinä iteksee ilman lääkkeitä.. Kierrot on aivan suuuuper pitkiä siis. Enne letroja oli menkat kokonaan pois vissiin pari vuotta. Mut mulla oli hyvä vaste niissä ja kierrot muuttu ns. Normaaleiksi letroilla. Eli lyheni ihan kunnolla. Toivottavasti saat apuja neuvolasta ja pääset julkiselle hoitoon.

Takaisin